Kutrov Публикувано 15 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2013 Ти да видиш шАфьорски сенник с ламБи Супер придобивка от днешния ден,която успях да монтирам преди малко в работно време Издирвам си и пасажерски,цвета е малко тъмно бежово нещо към доста свело сиво,не мога да го определя точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 3 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2013 (Редактирано) След дълго прекъсване дойде време да „вдигна“ темата с доработките по автомобила ми.Още когато попаднах на темата на колегата коко60 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135091вече знаех каква ще е следващата екстра,с която ще се сдобия,а именно: Монтиране на темпомат на Ауди80 с ABKмотор Колегата беше обяснил много добре как се процедира при монтажа на това устройство на Ауди80 с АBТ мотор,но аз ще допълня инфото със снимки специално за ABK мотора.На първо време трябва да се сдобиете със следните неща/тук основна заслуга има колегата dominator,който ми намери нужните части / -лостче за управление на темпомата-ЕКУ-то на системата-вакуумното управление на дросел клапата-вакуумната помпа-двата клапана на педалите-буксите,стойките,вакуумните маркучи и разклоненията за тяхЕто как изглежда всичко необходимо: Това на последната снимка е специалната планка,с която се закрепва вакуумното управление на дросел клапата към ABK мотора.Ето къде трябва да стъпи тя: А тук е вече монтирана заедно с управлението: Както виждате,лостчето на управлението идва малко късо в случая,защото системата е свалена от друг тип двигател и е необходимо да го удължим с помощта на преходник и шпилка с нужната дължина/взех ги от "Бриколаж"/.Следва монтажа на вакуумната помпа.Нейното място е на планката зад помпата на ABS-a/винаги съм се чудел за какво е оставено това свободно място/ А ето и какви преходници са нужни ,за да стане това: Аз успях да монтирам помпата и без тези прехoдници,защото не ми се чакаше доставката: Ето какво се получи в двигателния отсек: Със стрелка съм посочил откъде съм вкарал вакуумните маркучи в купето/там има оставен свободен отвор с тапа/.А това са схемите за монтирането на системата и свързването на вакуумите: Сега се насочваме към купето.Махаме кората под волана и монтираме двата клапана на педалите на съединителя и на спирачката в оставените за това отвори на конзолите им/ползват се специални втулки,които трябва да свалим от колата-донор,или да си купим/: После сваляме жабката и монтираме ЕКУ-то в нишата над нея.На повечето табла там има оставена метална планка за монтаж,но на моето липсваше и се наложи да импровизирам,като закачих ЕКУ-то за шпилките на декоративния махагон на таблото: Моят темпомат имаше бутон за пускане от централната конзола с индикация.Ето го монтиран: Следва сваляне на волана/внимавайте с Airbag-a/ и монтиране на новото лостче за управление на темпомата: Опроводявате всичко по схема/схемата е една и съща за 10 и за 12 пиново ЕКУ,само се променят пиновете за свързване/ : След всичко това за вас остава да се радвате на екстра,която са имали много малко автомобили от средния клас през 90-те години на миналия век. .........to be continued................................. Редактирано 3 Юли 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2013 (Редактирано) Моите адмирации за поредната доработка ! Редактирано 4 Юли 2013 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 5 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2013 (Редактирано) Мирно,пред ТЕБ ...Аз съм още на задача номер едно ...фарове като твоите 1:1 ,но с компитишън броня. Редактирано 5 Юли 2013 от georgi 80 avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galincho Публикувано 17 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2013 колега не ми светят халогените проверил съм няма изгорели бушони и крушките са добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 (Редактирано) Монтиране на мигачи в стандартната броня на B4 След ъпгрейда на фаровете с лупи тая операция стоеше на дневен ред,но нещата се проточиха,защото лайсните на бронята бяха неоткриваеми в запазен вид,а пък нови имаше само ОЕМ и на палава трицифрена цена за бройка.Временно/за повече от година/ реших проблема,като набутах мигачите във фара до габарита,но продължавах да се оглеждам за добра оферта.И тя не закъсня,благодарение на колегата dominator ,който ме снабди с прословутите лайсни на добра цена,а и в превъзходно състояние за годините си/все пак бяха минали пълнолетие/.Ето ги и тях: Оставаше да намеря и два запазени бели мигача,което също беше трудно,имайки впредвид разположението им и счупването им дори при най-малък инцидент.Реших да заложа направо на нови Magneti Marelli: Така вече бях осигурил нужните части и оставаше да ги сложа на заводските им места.Започваме от тук: Сваляме двете странични решетки на стандартната броня,като натискаме законтрящото палче в единия им край и ги издърпваме напред: В горния край на получените отвори се намират два дълги болта,които закрепват предната броня: След развиването им вдигаме предния капак и вече имаме достъп и до средното скрепление на бронята: След развиването му откачаме бронята от страничните щипки на калниците,внимателно я издърпваме напред,като откачаме и буксите на халогените/бронята е лека и тая работа спокойно може да се свърши и от сам човек/: Развиваме винтовете крепящи декоративните капачета на двата халогена и ги сваляме: Така достигаме до закрепването на самите халогени за бронята-по две рапидки на халоген: След развиването им избутваме халогена към свивката на бронята и го издърпваме навън: Така вече ни се открива достъп до щипките закрепващи лайсните към бронята.Те са по 10 на брой за всяка лайсна и до 6 от тях имаме достъп откъм задната част на бронята: Подпъхвайки широка отвертка ги откопчаваме.Щипките,до които нямаме достъп отзад,се налага да се откопчеят,като се използва тънка отвертка и се бърка внимателно между лайсната и бронята отпред.Ето къде се падат тези „невидими“ щипки: Дотук сме постигнали ето това: Новите лайсни просто се слагат на свободните места и се щракват за бронята: Тук има една малка особеност.В бронята има легло за новите мигачи но в мястото,където трябва да се завърти закрепващата рапидка на мигача има само свободен отвор без клипс с резба за завиването му/червената стрелка/: Или трябва да си намерим такъв клипс,или както аз направих,просто преместавам един от клипсовете на халогена,а него го закрепвам с една рапидка и с един винт с гайка.Ето как изглежда бронята с новите лайсни: А тук вече е с монтирани и напаснати халогени и мигачи: Качвате всичко на колата в обратния ред,следва малко "жичкаджийска" работа по опроводяване на мигачите и вече имате нова,променена предница на колата си,която би изглеждала точно така,ако беше излязла от завода оборудвана със съответните фарове. Редактирано 18 Юли 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 12 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2013 (Редактирано) Монтиране на парктроник с камера за обратно виждане Идеята ми беше да се сдобия с тази система,като я монтирам запазвайки външния вид на колата в заводски вариант,т.е.да не се налага сваляне и пробиване на бронята.Двете възможности бяха:електромагнитен парктроник или камера за задно виждане свързана с монитор.По обясними причини избрах втория вариант,а така имах и възможност за доразвиване на системата.За целта се сдобих с универсална камера за обратно виждане и огледало за обратно виждане комбинирано с 4,3 инчов LCD монитор: Характеристики:Водоустойчив корпус: IP67-IP68Сензор на камерата: цветен CCD, 1/4"Резолюция: NTSC 628 x 582 пикселаЪгъл на изглед от камерата: 120 градусаВидео изход: 1V 75 OMHЗахранване: 12V DCОперативна температура: от -20 до 60 градуса по ЦелзийМаксимална допустима влажност: 95%Размери: 25*31 mm Характеристики:Дисплей:LCD/TFT, 4.3”, 480x272 резолюция, формат 16:9Захранване:DC 12VВидео вход:AV1 за VCD/DVDAV2 за камера за задно вижданеСигнал:PAL/AUTO/NTSCКонсумация:по-малко от 2WЯркост:250cd/mКонтраст:300:1 Камерата е предвидена за монтаж над стойката на задния номер между плафоните/не можах да намеря такава,която напълно пасва и замества един от заводските плафони на Ауди80/.Пробиват се два отвора с диаметър 3мм за закрепващите винтове и един отвор 4мм за видеокабела.Ето я монтирана: Камерата е практически незабележима за посегателства,а е и максимално защитена от влага и механични въздействия.Тя се захранва от светлините на заден ход и се пуска автоматично на дисплея,когато включите на задна скорост.Видеокабелът на камерата го прекарах успоредно на кабела на задния капак,като и двата ги вкарах в изолационен термошлаух. После кабелът се прекарва под лайсната на праговете и излиза в пространството под волана.От там минава под гуменото уплътнение на шофьорската врата и излиза над декоративната лайсна на колонката/не се налага да се демонтира лайсната,което много улеснява нещата/ Кабелът се подпъхва под гуменото уплътнение на предния прозорец и излиза над огледалото. То се монтира лесно върху оригиналното посредством щипки. Мултимедийното устройство е с вграден 4.3" цветен LCD дисплей със сензитивни на допир бутони, който излъчва видео картина както от камера за задно виждане така и от DVD плеър свързан към вашият автомобил.Когата включите на задна скорост системата за задно виждане автоматично задейства дисплея,на който може да наблюдавате движението на заден ход.Огледалото е с покритие против заслепяване.Това предава дисплея при липса на видеосигнал: А ето какво се вижда при включване на задна скорост: Както забелязвате върху образа се появява цветна анимация,която очертава три зони на доближаване на ръба на нашата броня до обект отзад и така може да се паркира максимално близко и безопасно на тясно пространство.Пробвах системата на паркинга на „Бриколаж“ и тя се справи идеално,успях да паркирам безопасно на около 5 см до кола отзад/добре,че не ме видя собственика на другата кола какви проби си правя/ А ето и как се опитах да облагородя малко подобието на махагон върху таблото.Засега ми харесва,но ако реша че е кич,винаги мога да сваля надписа: Следващият проект е да използвам другия свободен видео-вход на огледалото,за да реализирам една дискретна мултимедия без да ми се налага да режа таблото и да привличам „дрогите“ да ми къртят колата........ Редактирано 12 Септември 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gal.Stav. Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 как успя да свалиш оригиналното огледало от предното стъкло,знам ,че са залепени много здраво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 (Редактирано) не се сваля-това се закрепва към оригиналното и става 2в1 Редактирано 16 Септември 2013 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 (Редактирано) как успя да свалиш оригиналното огледало от предното стъкло................... В моя случай огледалото е универсално и просто се закача за оригиналното/става за всяка кола/.Иначе,има огледала със стойка за съответния модел.Просто откачаш твоето от клипса на стъклото и закачаш новото за клипса/не отлепяш нищо/. Редактирано 16 Септември 2013 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 31 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2014 (Редактирано) Монтиране на система за измиване на фаровете С поставянето на ксенонoви крушки на фаровете тази система се оказа задължителна по закон и аз реших да се сдобия с нея.След доста издирване и благодарение на колегите Алекс/dominator/ и Спас/more/ събрах нужните части:-двете пръскалки с дюзичките и клапаните-специалното казанче с място за две помпи/вместимостта му е 8-10 литра/-помпичката за високо налягане на системата с буксата-армиран маркуч/2m-10x16/,тройник и скобички Пръскалките се нуждаеха от малко бояджийска работа,за да паснат на цвета на моята кола/все пак бяха от колата на dominator и бяха червени/.Ето тук са на шприц-кит: А тук вече съм ги пръснал с черен мат за пластмаса: Заемаме се със смяна на казанчето за чистачките/първо мислех да ползвам допълнително казанче от "Пасат",което ми подари колегата Ivo_Dinkov ,но напасването идва сложно и се отказах/.За целта демонтираме казанчето за антифриза и го отместваме настрани: Открива ни се достъп до гърловината на казанчето за чистачките,която се сваля със завъртане и едновременно издърпване: Сваляме предната лява джанта,развиваме рапидките крепящи предната част на подкалника и леко го издърпваме назад: Така получаваме достъп до казанчето и след,като развием планката подсигуряваща предната броня и двете гайки на казанчето,то се демонтира елементарно: Ето го заводското казанче снимано за сравнение със "спешъл" казанчето/бидон/ предвидено и за системата за измиване на фаровете/новото е поне два пъти повече,като обем/: А това са двете помпички/за предното стъкло и за фаровете/: Тук вече са монтирани на местата им: Слагаме новото казанче на мястото на старото/налага се да удължим малко тръбичката за помпичката на чистачките/: Опроводяваме буксата за новата помпа и сглобяваме всичко в обратен ред.Следва сваляне на предната броня.Не знаех къде е точното местоположение на пръскалките по нея,но след като получих "помощ от приятели" /разбирай съвет от Алекс,Спас и radodivaka/ ,се оказа,че немците са предвидили точните места за тях от задната страна на бронята: Като ползвах готовия шаблон за закрепването им лесно прецених точното място на отворите и с помощта на макетно ножче,поялник и пили,оформих двата отвора в бронята. Тук вече пръскалките са монтирани на местата им и са свързани с маркучи към разклонителния тройник на системата/в бронята има предвидени места за закрепване на маркучите/ Монтираме предната броня на колата.Правим нужното окабеляване на помпата,като прекарваме захранването към нея през бушон и силов контакт на реле 40А/тип 213/,което слагаме някъде под таблото.Заводското включване на помпата,става с бутонче на лоста на чистачките. При мен такова липсваше,но пък лостчето ми беше от "Авант" и имаше неизползвано положение за задействане на задна чистачка. Изполвах този свободен контакт и го опроводих,така че да мога да задействам помпата за измиване на фаровете само при включени фарове.Ето как се промени визията на колата след цялата интервенция по "узаконяването на ксенона": Сега вече спокойно мога да си мия почти половината кола с едно натискане на копчето на "водоструйката" отпред и ставам абонат на магазините продаващи течност за чистачки. Редактирано 31 Август 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 1 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 Моята е с фабрични такива пръскалки и казанчето е около 5.5 л. също така си мисля, че съм с една помпа защото ми е отказала тази за чистачките и не иска да пръска и на фаровете. Нямам и отделен бутон за пускане, а като теб при пуснати фарове като реша да измия предното стъкло се измиват и фаровете. Абонат съм на магазините за течност откакто съм купил колата на 90-тката свършва течността 3 пъти по-бавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2014 (Редактирано) Точно затова аз си търсих големия казан 10 литра,а и съм ги направил така,че да се пускат абсолютно самостоятелно и независимо от пръскалките на предното стъкло,само при пуснати фарове и снатискане на лоста за чистачките напред към предното стъкло/това положение на лоста го имат само Авантите/ Редактирано 1 Септември 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eminem94 Публикувано 30 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 Уникална тема,браво Колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 (Редактирано) Браво Колега ! Страшна тема ! п.п. Може ли една снимка на фаровете с пуснати лупи и мигачи ? мерси Редактирано 25 Януари 2015 от audifanatic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 (Редактирано) Не знам колегата как ги е пуснал в употреба без този клапан,аз лично не успях....течността просто си изтичаше през пръскалките от 8 литровият ми съд.Когато намерих оригиналния тръбопровод от Хонда акорд с клапан на ХЕЛА (даже си закупих още един резервен от страха който изпитах след монтажа )теча спря и пръскат само когато има налягане на помпата .Обяснявам си го с това ,че пръскалките са доста по ниско от тези на стъклочистачките. Редактирано 6 Февруари 2015 от georgi 80 avant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luks0r Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Вижте аз на какво попаднах https://www.amazon.com/Nilight-Mini-Bixenon-Projector-Lens/dp/B00B21R0TA#?ref_=nav_signin&claim_type=EmailAddress&new_account=1& дали ще ми свърши същата работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts