Jump to content

Монтиране на някои екстри на Ауди80 B4


Recommended Posts

Реших да пусна тема с доработките,които правя по моята B4-ка в свободното ми време.Мисля че ще бъде интересно четиво за колегите ,които обичат да се занимават със старите си автомобили.Темата ще я допълвам с информация за новите неща,които монтирам по колата.

Преработка на осветителната система на B4/retrofit на фаровете/

Всеки собственик на кола от този модел знае какво слабо място са фаровете и колко трудно се кара нощно време с кандилцата,които са проектирали навремето.Не помагат нито допълнително слаганите релета,нито подсилените,но пък с много кратък живот,крушки от типа на Night Breaker .Единственото решение на проблема са ксеноновите крушки,но пък оптиката на заводските фарове не е проектирана да работи с тях/изключвам варианта на RS фара,поради високата му цена и трудното му намиране/.Решение на този проблем така и не намирах,докато не попаднах на темата на колегата Flatmo :respekt:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=113567

Идеята му беше точно това,от което се нуждаех и реших да се захвана с нейното реализиране.

На първо време е необходимо да се снабдите/ако ги нямате заводски/с два двусекционни фара,които се монтират на Купетата,Competition-a и седаните с по-големите мотори.Такива фарове се намират сравнително лесно,пък и ако са със забележки/счупени щипки,спукани стъкла и т.н./ са на много добра цена.

027623711.jpg?r=0

027623713.jpg?r=0

Следва тяхното пълно разглобяване,основно почистване и довеждането им до този вид:

027623717.jpg?r=0

Слабото място на тези,както и на повечето фарове,са закрепващите им щипки.На тези години и след неизвестен на брой инциденти повечето екземпляри се нуждаят от ремонт на закрепването им.Има различни варианти за това,но ако не искате да дупчите корпуса на фара,се нуждаете от силно и устойчиво лепило.След няколко опита успях да намеря такова:

027623719.jpg?r=0

Лепилото е дукомпонентно,химически и водоустойчиво,захваща здраво за всякакви материали,като след засъхването му може да се боядисва,пробива и шкури.С него се работи лесно,защото е с консистенцията на пластелин/не цапа/,а освен това не е нужно залепващите повърхности да съвпадат идеално една с друга,т.е с него могат да се възстановяват липсващи части от детайли.Ето резултата при мен:

027623721.jpg?r=0

027623723.jpg?r=0

027623725.jpg?r=0

Другата част от фаровете,която също се прецаква след дългогодишното греене на халогенните крушки,са рефлекторите-отражателното им покритие изгаря или пада на места.В случая нас това не ни касае,защото при смяната на оптичната система,рефлекторите ще останат малко или много с чисто декоративни функции.Ако все пак решите да възстановите покритието им,правилното място е завода на "Еверт-Лак" в гр.Стрелча/цената е 30 лева на рефлектор + 12.70 лева доставките в двете посоки.Ето резултата от тяхната работа:

027623729.jpg?r=0

Следва набавянето на стъкла от RS фарове,които са без оребрения пред лупата на късите светлини.Тук нещата идват малко нанагорно,защото комплекта излиза около 270 лева,но като впоследствие продадете вашите заводски,оребрени стъкла,сумата се получава доста по-поносима.

027623731.jpg?r=0

Идва ред и на най-важната част-биксеноновите лупи.Най-добрият вариант/според отзивите на клиентите/,като качество на работа и изработка са биксеноновите лупи Morimoto.По съвет на колегатa Flatmo :respekt: ,аз заложих на модела: Bi-xenon Morimoto Mini H1/2,5/ с декоративни бленди модел: Mini Gatling Gun.

027623733.jpg?r=0

027623935.jpg?r=0

Цената на комплект от две лупи H1,две декоративни бленди/по избор/ и ксенонов комплект /по избор/ с пълното окабеляване/релета,преходници H4 към H1,букси и т.н./ излиза 185 лева с една година гаранция..Ето как изглежда реално самият комплект/лупите са проектирани за ксенонова крушка,но могат да работят и с халогенна H1/:

027623735.jpg?r=0

027623737.jpg?r=0

027623739.jpg?r=0

027623741.jpg?r=0

027623744.jpg?r=0

027623749.jpg?r=0

Габаритните размери,които ни касаят,са както следва:

-ефективна дължина на лупата с оптичната система,до резбата за закрепване:11,5см

-цялата дължина на оптичната система,заедно с резбата за закрепване:12,8см.

-тегло на самата лупа:271гр.

-тегло на лупата с монтирана декоративна бленда:323гр.

Закрепването на декоративната бленда за основата на лупата става с две винтчета от комплекта:

027623751.jpg?r=0

027623756.jpg?r=0

Лупата е проектирана за директен монтаж на мястото на халогенната крушка H4/нужно е само да се свали металния отражател в рефлектора за халогенната крушка/и като диаметър идеално пасва с размерите на рефлектора,но декоративната бленда увеличава този диаметър и закача в долната му част.За целта с малка ножовка или макетно ножче се изрязва част от блендата/става лесно,защото е от мека пластмаса/:

027623759.jpg?r=0

027623763.jpg?r=0

След тази интервенция,поставяме силиконовият уплътнител,на който ляга лупата и с помощта на преходника H4 от комплекта я монтираме здраво за рефлектора.

027623766.jpg?r=0

027623770.jpg?r=0

027623772.jpg?r=0

Остава да решим още един важен проблем,а именно,как да процедираме с мигачите на колата.При този тип фарове мястото на мигачите е заменено с габаритни светлини,а самите мигачи са монтирани в бронята до халогените.Проблем няма,ако колата ви е Купе или Competition,защото при тях е предвидено място в бронята за тези мигачи.Оказа се,че и другите видове брони подлежат на монтиране на мигачи в тях/има оставено място/,като за целта е нужно да се сменят двете пластмасови лайсни с отвори за мигач и халоген/монтирали са ги заводски на колите с по-големи мотори/.Тук,обаче стигнах до „задънена улица“,защото това се оказа една от най-дефицитните за намиране част втора употреба/цената на нова лайсна е 137 лева за бройка с отстъпка/

026801015.jpg?r=0

След като прецених,че толкова пари за две пластмаски няма как да дам,а и моята броня си беше в идеално състояние,трябваше да се намери друго решение,а именно-мигачите да си отидат на местата,както са на повечето автомобили,т.е в калниците/на мястото на габаритните светлини/.Идеята беше да не се променя нищо по фара,а просто във фасунгата на габарита да се сложи крушка за мигач и да се преправи малко ел.инсталацията.Да,обаче отвора в корпуса на фара е с диаметър 16мм,а стандартната крушка за мигач 20мм-греда отвсякъде!!!!Поразрових се,обаче из Нета и се оказа,че германците правят такива крушки/малко нестандартни и трудни за намиране,но ги има/и както се оказа по-късно хич не са скъпи.Ей ги на:

027623778.jpg?r=0

Диаметърът им е 15мм,мощността е 21W,цокълът им е T15/пасва на оригиналната фасунга на габарита/ и са оранжеви-кеф голям!!!!

Ето ги и тях:

027623781.jpg?r=0

027623785.jpg?r=0

Мигачите ги подсигурихме,но пък сега изчезнаха габаритите.Имаше вариант да мина на американският стандарт и да използвам крушка с един балон и две жички,но пък тогава габарита и мигача щяха да светят в оранжево и при включен габарит много често щеше да се получава объркване за подаден мигач/как се оправят ония диваци зад Океана,при които това е стандарт,ми е "тъмна Индия"/.Исках да запазя оригиналното положение-отделни крушки за габарит и мигач със съответния цвят и съответната мощност.И понеже пък не ми се щеше да дупча рефлекторите/варианта за лупи с "ангелски очи"не ме кефи хич монтиран на Ауди/,остана варианта габаритната и мигачната крушка да са в секцията на мигача.За целта се поразходих малко из автоморгите и се сдобих "за без пари" с две фасунги за габарит от Ford Escort,при който фасунгите се закрепват не за рефлектора,а за корпуса на фара:

027623788.jpg?r=0

После пробих в корпуса на фара и отсека на мигача по един отвор с нужния диаметър и контричка за закрепване на фасунгата/става елементарно,защото всичко е мека пластмаса/:

027623792.jpg?r=0

027623796.jpg?r=0

027623798.jpg?r=0

Ето как изглежда цялата работа монтирана:

027623812.jpg?r=0

А ето как изглежда фара отзад/а някой да познае,че това не е заводски вариант,пък и на много автомобили това си е точно оригиналното разположение на крушките/:

027623814.jpg?r=0

И понеже все пак има малка вероятност при светене на габарита в една секция с мигача светлината му да се отразява от оранжевата крушка отгоре и да лъже,че е включен мигача,си купих LЕD крушки за габаритите от този модел:

027623819.jpg?r=0

При тях 4-те диода са монтирани и светят само напред и не се получава никакво разсейване на светлината към мигачната крушка.После,светлината им е студено бяла и си пасва идеално със светлината на ксенона на лупата/избягва се гадното жълтеене при габарит с крушка с нажежаема жичка/.Така успях да съчетая габарита и магача в тялото на фара,като избягнах напълно възможността да се бъркат светлините им/все пак оранжевата крушка е 21W и свети поне 8 пъти по-ярко от габарита,а и релето на мигачите не се бърка при работата си/.Освен това,сега пред оранжевата крушка не стои замърсена,захабена и пожълтяла пластмаса,както е при заводските мигачи в калниците,а оребрено/шарката е същата,като на заводски мигач/кристално стъкло и като си почистил рефлектора/той е с големина почти,като на заводски мигач/,ефекта е страхотен-свети та се кине.

Идва ред на окончателното сглобяване на фара.Тъй като лупата излиза малко пред рефлектора се налага да коригираме дължината на привода на ел моторчетата,за да няма опасност от опиране на лупата в стъклото на фара.След няколко пробни сглобявания и разглобявания стигнах до оптималния вариант-привода трябва да се настрои с дължина 14мм.

027623822.jpg?r=0

Така,след последващо регулиране на фаровете на машина,лупите застават на около 8-10мм от стъклото на фара.

Ето почти готовите фарове:

027623825.jpg?r=0

027623829.jpg?r=0

Преди да сложим стъклата на фаровете,трябва да се съобразим и с нещо друго.При този модел фарове,при ръчното им регулиране има момент,в който рефлектора опира в декоративната лайсна на фара/това не винаги се усеща/ и ако се продължи да се върти винта,тази лайсна се отщипва и пропада към стъклото/нещо не са го измислили добре от Hella,защото при много по-евтините едносекционни фарове,такова опиране е невъзможно/За да не се налага,последващо отваряне на фара за закачане на декоративната лайсна,аз преди да сложа стъклата вдигнах рефлекторите ръчно максимално близко до лайсните,т.е.направих фаровете максимално "високи" и после на машината само ги "свалях",при което рефлектора слиза надолу и се отдалечава от лайсната.

Следва поставянето на стъклата и захващането им с щипките.За по-сигурно,тъй като използвах старите уплътнения,накрая минах външно с безцветен силикон фугата между стъклото и корпуса на фара.Тук трябва да се внимава да не се запушат отворите за вентилацията в долната част на фара.

027623832.jpg?r=0

Другата важна част,която в много случаи липсва,е трапецовидната гумичка на долната опора на фара,която поема вибрациите.

027623834.jpg?r=0

Ето и готовите фарове:

027623838.jpg?r=0

027623840.jpg?r=0

027623843.jpg?r=0

Преди да ги монтираме на автомобила трябва да преправим малко ел.инсталацията на лостчетата за пускане на фаровете,за да не гаснат късите светлини при включване на дългите.Сваляме декоративните капаци на волана,вадим буксата на лостчето за пускане на фаровете и преместваме кабела и пина под номер 7 на място номер 8 на буксата/означено със зелена стрелка/:

027623845.jpg?r=0

А ето и всичко монтирано и настроено на колата:

027623851.jpg?r=0

027623853.jpg?r=0

027623856.jpg?r=0

027623859.jpg?r=0

027623861.jpg?r=0

Това е светлинния поток,който се получава при светенето на лупите:

027623865.jpg?r=0

След,като покарах малко с тези фарове,съм убеден в едно-никога повече няма да сложа на колата си старите рефлекторни фарове с халогенни крушки.

Монтиране на спойлер от Competition

Тук нещата са ясни,искам да сложа заводският,алуминиев спойлер на задния капак на седана си.Ето го и него след посещението му при бояджията:

027623868.jpg?r=0

027623870.jpg?r=0

027623873.jpg?r=0

Малко ме озориха скъсаните при свалянето му закрепващи болтове/така се получава,когато се навиват стоманени болтове в алуминий/,но ги преборих накрая.А това пък са гумените подложки и втулките за закрепването му:

027623875.jpg?r=0

Ето и схемите за поставянето му:

027623878.jpg?r=0

027623882.jpg?r=0

Тук всичко вече е измерено/поне по три пъти/ и пробито:

027623884.jpg?r=0

027623887.jpg?r=0

027623890.jpg?r=0

Преди да го сложите,обаче е необходимо много добре да регулирате затварянето на капака и височината му в затворено положение спрямо калниците.Това е необходимо,защото част от спойлера идва над ръбовете на калниците и при недобро напасване на нещата,след няколко по-резки хлопвания на капака,долната част на спойлера ще ви се отбележи върху лака на калниците/ще ги надраска/.Това става с регулиране на местоположението на стоперите на капака в багажника/след разхлабване се движат нагоре и надолу до постигане на нужния резултат/:

027623893.jpg?r=0

За да сме максимално близки до оригинала,е необходимо да компенсираме нарасналото тегло на капака.За целта сменяме старите и уморени задни амортисьорчета с нови със сила 630N/може и по-яки/

027623896.jpg?r=0

Ето всичко монтирано

027623899.jpg?r=0

027623901.jpg?r=0

027623907.jpg?r=0

Сами забелязвате,че пък сега третия ми стоп монтиран на кората в стил А4,става напълно безполезен,скривайки се зад „пейката“ :hilezh:

027623911.jpg?r=0

Време е да го "рефрешнем" с нещо немско и марково,примерно Hella:

027623914.jpg?r=0

Немците,пак са се престарали :flehan: и в комплект със светодиодния стоп са ми сложили няколко вида приставки за стъкла под различен ъгъл,транспортир за определяне ъгъла на стъклото на мястото на закрепване на стопа,кабеляци,релета и инструкция със снимки,все едно ще монтирам на колата турбо.

027623918.jpg?r=0

Тука стойките за стопа вече са залепени за стъклото със силикона от комплекта/баси якото нещо е това/:

027623920.jpg?r=0

Ето го и стопчето в действие

027623923.jpg?r=0

027623928.jpg?r=0

To Be Continued..............

Редактирано от jordanik
  • Like 24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Страхотна тема! Браво за старанието и нагледните материали :flehan:

П.П. Сподели от къде взе 3-тия стоп, че от доста време се оглеждам за подходящ, а този ми хареса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Сподели от къде взе 3-тия стоп..................

Колегата ludzanov ги предлага.Ето и темата му:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=99503&st=0&p=1522975&fromsearch=1entry1522975

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Инсталиране на DRL

Още с монтирането на ксеноновите крушки в лупите на двусекционните фарове се подразбираше,че ще дойде момент/октомври-март/,когато ще се наложи да движа на тях и през деня.“Мъдрото“ решение за промяна в Закона за движение по пътищата и подкарването на фарове през деня посред август,обаче ме накара да форсирам нещата.Тъй като исках да избегна постоянното палене и гасене на ксенона,идеята за устройство,което да ми пали автоматично със запалването на двигателя,само халогенните крушки на дългите светлини на определен процент дойде от само себе си.След кратко търсене на схеми в Нета се оказа,че не е нужно да си правя труда сам да сглобявам подобно нещо.Просто колегата L&R :respekt: вече беше "открил топлата вода" и беше разработил и тествал такова устройство,което след няколко модификации предлагаше не само палене на фаровете,ами още куп екстри,като:

-11 потребителски настройки + сервизно меню

-Активиране/деактивиране и програмиране от ключа светлини на автомобила

-Електронна токова защита със звукова аларма!

-Електронна термо защита със звукова аларма!

-Управление с (+) или (-) на основните светлини(по избор)

-Програма за управление на ксенон, халоген или LED

-Вградена функция за ранно предизвестяване при проблеми с автомобилният алтернатор

-Възможност за калибриране на стартовото напрежение

-Възможност за вкл. на дневните светлини от алармата на автомобила

-Интелигентна функция "Изпрати ме до вкъщи"

-Без нагряване при максимално натоварване

-Минимални размери

Поръчах си няколко бройки за мен и 2-3 приятелчета и след два дни вече имах

SmartDRL®6 rev.3 с упътване за програмирането му,схеми на свързване и едногодишна гаранция.

028052467.jpg?r=0

След като прегледах схемите се оказа,че свързването на устройството към ел.инсталацията на колата ще е елементарно,като не се налагаше изобщо да променям или прекъсвам заводски кабели.За целта,с подходяща отвертка се развиват двете рапидки придържащи горния декоративен капак на волана и същия се демонтира.

028052468.jpg?r=0

028052469.jpg?r=0

028052470.jpg?r=0

028052472.jpg?r=0

/снимките не са мои,а на колеги от Форума/

Идеята е да се доберем до буксата на превключвателя на фаровете.

028052473.jpg?r=0

На снимката е свален целия пакетен превключвател,но може спокойно да се работи и без неговото демонтиране-просто разкачате буксата,като преди това сте свалили положителната клема от акумулатора.

SmartDRL-a се свързва към инсталацията с помощта на седем цветни кабела.При мен два от тези кабела /бял и зелен/останаха свободни,защото реших да не използвам функциите за управление на устройството от алармата на автомобила и паленето на габаритите заедно със дневните светлини/по закон това не е необходимо/.Оставаха 5 кабела,които се свързват към оригиналната схема по следния начин:

028052474-big.jpg?r=0

-червеният кабел със закритото външно бушонно гнездо се свързва към клема 30 на автомобила,т.е постоянен +12V

-оранжевият кабел се свързва към клема 15 на автомобила,т.е +12V през контакт

-жълтозеленият кабел се свързва към кабелите захранващи дългите или късите светлини,според това кои сте решили да палите/аз паля дългите/,след превключвателя.

-сивият кабел се свързва към кабела на десния или левия габарит след превключвателя

-синият кабел се свързва към маса

Ето как изглежда това на самата букса на превключвателя:

028052475.jpg?r=0

На снимката със цветни стрелки е означено кой по цвят кабел на SmartDRL-а

към кой по цвят кабел на заводската ел.инсталация се свързва,т.е.

-червеният кабел на DRL се свързва към червения кабел на буксата

-оранжевият кабел на DRL се свързва към черножълтия кабел на буксата

-жълтозеленият кабел на DRL се свързва към бяло черния кабел на

буксата,ако ще управляваме дългите светлини или към жълтия кабел на

буксата,ако ще управляваме късите

-сивият кабел на DRL се свързва или към десния или към левия

габарит,т.е. или към зеленочервения кабел,или към зеленочерния кабел

на буксата

-синият кабел на DRL се свързва към маса,която може да хванем от тук/това се пада в нишата под волана при допълнителните релета/:

028052476.jpg?r=0

Общо взето,това е всичко,палите колата и DRL-a сработва,като той е със заводски настройки в 11 групи,които вие може лесно да промените според изискванията си.

Да,обаче,при мен нещата не станаха толкова лесно/както винаги/,защото имам във фаровете си освен стандартните халогенни крушки за дълги светлини и биксенонови лупи,които работят в паралел.При включване на къси светлини се палят ксеноновите крушки в лупите,на които светлинния поток е ограничен с помощта на бленди/прегради/ в самите лупи.При включване на дълги светлини блендите в лупите се задвижват/падат/ от електромагнити и заедно с ксеноновите крушки се палят и халогенните крушки в другите секции на фаровете.Ако просто свържем DRL към дългите в кола с биксенонови лупи,то пониженото напрежение в "дневен" режим ще се подава и към електромагнитите в лупите, които няма да могат да се задействат напълно и блендите само ще вибрират,като в един момент механизмите ще откажат.За да се елиминира този ефект се налага веригата на управление на механизма на биксеноновата лупа да се прекъсне и в нея да се включи нормално отвореният контакт на реле. Управлението на релето се включва във веригата на късите.

028052527.jpg?r=0

Означенията на схемата,са както следва:

-H-халогенна крушка на дългата светлината

-L-биксенонова лупа работеща както на къси така и на дълги

-Ем-електромагнит управляващ блендата в лупата,с която се реализират двата режима на светене

-B.X.-баласт на ксеноновата крушка в лупата

-R-допълнителното реле,което се монтира във всеки фар,за да се избегне задействане на електромагнита при „дневен“ режим.

-цветовите означения на кабелите във двусекционния фар:

K-кафяв-маса

Б-бял - +12V при дълги светлини

Ж-жълт- +12V при къси светлини

Св-сив- +12V при габарит

Така в "дневен" режим, редуцираното от SmartDRL напрежение, подавано към дългите не достига до електромагнитите в лупите, тъй като отворените контакти на релетата прекъсват веригата. В "нощен" режим, когато са включени фаровете, напрежението подавано към късите кара релетата/по едно във всеки фар/ да сработят, като затворят веригата на управление на биксеноновите механизми и те работят в обичайния си режим.

Токът, необходим за управление на тези механизми не е голям, затова релетата може да са миниатюрни с комутируем ток 5-10 А.

028052482.jpg?r=0

028052485.jpg?r=0

Те лесно се монтират във вътрешността на фаровете.

Сега вече всичко е готово:

-имате плавно задействащи и плавно изключващи дневни светлини реализирани чрез халогенните крушки на дългите светлини,които бачкат на 35% и имат консумация около 40W

-имате светлинен клаксон,който при едно чукване на превключвателя примигва няколко пъти с променящо се време на задействане,реализиран с халогенните крушки на дългите светлини.

-имате непрекъснато следене на напрежението в ел.системата на автомобила и автоматично изключване на дневните светлини при неизправност,придружено със звуков сигнал

-и най важното,фаровете си бачкат по нормалния начин при задействане на превключвателя в положение "на габарит",като не се е наложило по никакъв начин да променяте ел.схемата на автомобила си.

Редактирано от jordanik
  • Like 10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............а за В4 без ксенон свързването пак ли е същотото....

Абсолютно същотото.Особеностите при биксенона са описани само в последната част на поста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........а от къде мога да се сдобия с тази благинка ..............

Пишеш ЛС на колегата L&R тук или във VW форума и той ще ти обясни всичко.Ако се съберете 4 и повече човека,доставката е безплатна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Бравос доста си се постарал :zustimm:

Аз нямах търпение да документирам толкова подробно целия процес. :flehan:

Само да вметна, че по принцип DRL модулите свързани към дългите светлини при двусекционни фарове, както и тези лупи биха могли да ни донесат проблеми с пазителите на реда тъй, като са променя в конструкцията на колата. Аз лично не съм чувал все още за изгорели но трябва си имаме едно на ум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-сивият кабел се свързва към кабела на десния или левия габарит след превключвателя

028052475.jpg?r=0

Един въпрос !?

Ако се ползва DRL-то на дългите, може ли сивият кабел от модула да се върже на късите и по този начин да можеш да включваш(примерно ако е мрачно или при преминаване през тунел) и габаритите отзад, както и подсветките вътре на таблото, без да се изключва DRL-то !?

Иначе казано, DRL-то да се изключва, когато ключа е в положение "къси светлини", а не в положение "габарит" !? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай снимка как и кое свети с DRL :zustimm:

Всичко останало се е получило много добре :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос...........DRL-то да се изключва, когато ключа е в положение "къси светлини", а не в положение "габарит" !? :)

Може и така да го свържеш-няма проблеми щом ще управляваш дългите.То и самият DRL има възможност да ти пали габаритите,но аз това не съм го включвал.

Я дай снимка как и кое свети с DRL :zustimm: .......

Няма кой знае какво за снимане,просто DRL-a ми пали халогенните крушки във вътрешните секции на фаровете на 35% от мощността им/на толкова съм си го нагласил,но процента може и да се променя/.Този месец минах над 1700 км.из страната с фарове запалени по описания начин и никъде,дори при спиране за проверки от КАТ,не се усетиха,че карам на дълги с понижен интензитет.

Редактирано от jordanik
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно това искам - да пали крушката на дългите без значение с какъв интензитет. Сложно ли е свързването на тая чудесия (хич ме няма с тоците)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Сложно ли е свързването на тая чудесия............

Хич не е сложно,обяснил съм го и в темата.Иначе,при теб ще се наложи и две малки релета да се монтират,защото лупите ти се свързват в паралел с халогенните крушки при дълги и ще се палят и те от DRL-a,а ти,като и аз,точно това целиш да избегнеш.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм си оправил кабелите още и когато включа дълги, късите гаснат (затова си карам само на къси, ксенона осветява повече от прекрасно). Пак ли ще трябват релета?

Какви пари е този комплект DRL?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............................Пак ли ще трябват релета?

Какви пари е този комплект DRL?

Ако няма да правиш разместване на пиновете на буксата,релета не са ти нужни.Иначе,DRL-ът излиза 40 лева/имаше вариант и на 35,но вече не е актуален/,ако не са му променили цената.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някъде тема за продажба на точно този комплект из форума (аз нещо не успявам да намеря :steinigung: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............тема за продажба на точно този комплект из форума....................

Ето това е актуалната оферта на колегата L&R,която използвах аз/пиши му на ЛС тук или във VW форума/:

Здравейте,

представям на вашето внимание следната оферта

за цени на системата за дневни светлини SmartDRL®:

http://smartdrl.com/price_list.pdf'>http://smartdrl.com/price_list.pdf

--------------------------------------------------------

Основни предимства на SmartDRL® :

--------------------------------------------------------

-11 потребителски настройки + сервизно меню

-Активиране/деактивиране и програмиране от ключа светлини на автомобила

-Електронна токова защита със звукова аларма!

-Електронна термо защита със звукова аларма!

-Управление с (+) или (-) на основните светлини(по избор)

-Програма за управление на ксенон, халоген или LED

-Вградена функция за ранно предизвестяване при проблеми с автомобилният алтернатор

-Възможност за калибриране на стартовото напрежение

-Възможност за вкл. на дневните светлини от алармата на автомобила

-Интелигентна функция "Изпрати ме до вкъщи"

-Без нагряване при максимално натоварване

-Минимални размери

--------------------------------------------------------

При желание за поръчка и доставка с куриер Еконт/наложен платеж/,

моля попълнете следната форма:

http://smartdrl.com/order/order.php'>http://smartdrl.com/order/order.php

--------------------------------------------------------

примерно попълнена поръчка може да видите тук:

http://smartdrl.com/order.jpg'>http://smartdrl.com/order.jpg

--------------------------------------------------------

Комплектите са предназначени за самостоятелен монтаж.

Гаранция 12м.

Поздрави L&R automotive.

phone: +359 73 88 00 78

+359 885 884 464

+359 888 202 968

skype: smartdrl

http://smartdrl.com

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...