audi 100 Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 При преминаване на 17ки джанти,задьлжително ли е спортното окачване.Кажете минусите от тази интервенция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Ами не е задължително, но е препоръчително, !Минуси... само един... минус 250лв.(за части по ходовата част)на полугодие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 10 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Тенкю маста ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Ако и сложиш 17'' на твоята ще стане умопомрачителна, само погледни колко излизат гумита, защото това Ауди практически "няма" калник (арка) и може да опира много лошо. Имам един приятел с БМВ, които сложи 16'' и се видя в чудо щото "изхвърлят" гумите прекалено много. Сега не вози никой отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 10 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Незнам дали знаеш,ама смених колата заради калниците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gas Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 (Редактирано) Ако и сложиш 17'' на твоята ще стане умопомрачителна, само погледни колко излизат гумита, защото това Ауди практически "няма" калник (арка) и може да опира много лошо. Имам един приятел с БМВ, които сложи 16'' и се видя в чудо щото "изхвърлят" гумите прекалено много. Сега не вози никой отзад ←проблема при твоя приятел е че е сложил джанти от 5та серия(предполагам) които са с ниско ЕТ(15-20) и като ги сложиш на тройка става това за което говориш.това обозначение е важно и е необходимо да се съобразява човек с него като купува джанти.по темата:спортно окачване е желателно за да придобие колата вид,в противен случай със 17ц ще заприлича на камион.относно предницата,чудно ми е как изчисляват някои хора че ще се разбие,при положение че като увеличаваш цолажа е редно да намаляваш профила на гумата и общия диаметър го запазваш.само за пример аз съм със 195/40/16 която е по ниска от 175/70/13......еми на предницата и няма нищомойто мнение е слагай окачване и 17ки и не се чуди,няма да си познаеш колата Редактирано 10 Юни 2006 от gas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 проблема при твоя приятел е че е сложил джанти от 5та серия(предполагам) които са с ниско ЕТ(15-20) и като ги сложиш на тройка става това за което говориш.това обозначение е важно и е необходимо да се съобразява човек с него като купува джанти.←That's the case! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koneto Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Добре, колега gas.Та какво казваш, от колко време колата е с 16" джанти?Хайде да си поговорим пак след 1 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 10 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Абе аз не разбирам. Ама ми се струва че ГУЛЕМИ джанти се слагат с ГУЛЕМИ спирачни дискове. И апарати де.Ако има смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 10 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2006 Е ти нали нема да слагаш,кво те боли ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 11 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2006 Моита Б4-ка я карах около година със 17-ки и нищо не съм сменил по окачването....имам сменени само два накраиника на кормилната от както я имам тая кола за 2 години....а не е карана повече от един месвец с 15-ките...само 17-ки и сега 16-ки....пък окачването не е спортно...и си е много наред колата Имам приятел с 18-ки на А4....не е пипал окачването...и пак всичко си е наред...само къде колата изглежда убииствено Koneto ти сменвал ли си окачването ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gas Публикувано 11 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2006 Добре, колега gas.Та какво казваш, от колко време колата е с 16" джанти?Хайде да си поговорим пак след 1 година.←виж,според мен всичко опира до това как си караш колата,ако не я пазиш ще се разбие ако ще и с 13ки да си,не е ли така.мисля че ще е кощунство да си купиш нови джанти(примерно 17) и да я юркаш по дупките като служебна.в наще условия,разкрасяването на един автомобил,изисква някои жертви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheSaint Публикувано 11 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2006 При това състояние на пътищата ни - аз съм анти големите размери джанти (баси даже има рима ).Карал съм за малко 195/50/15 - ужасно твърда возия и усещаш вяка неравност във волана! За диаметъра е така, но: Колкото по-голяма джанта - толкова по-нископрофилан гума - толкова по-голямо налягане в гумите - респективно много по-малка часто от неравностите се погасяват от деформацията на гумите - ударите вече по лесно се предават към окачването. НЯМА НАЧИН това да не рефлектира в по-бързо износване на окачванията!Наистина МНОГО Е КРАСИВО, но просто трябва да си направиш сметките дали можеш да си позволиш удоволствието... Най-малкото дали ще можеш да си позволиш комплект НОВИ гуми 17', при това без ни най-малко да си застрахован от балончета или направо срязване при първата по ръбата китна "дупчица"?Срязвал съм 185/65/14 гума на 1 седмица в дупка на околовръстното - боли Но какво е казал поета - за удоволствието цена няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chukov Публикувано 11 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2006 При това състояние на пътищата ни - аз съм анти големите размери джанти (баси даже има рима ).Карал съм за малко 195/50/15 - ужасно твърда возия и усещаш вяка неравност във волана! За диаметъра е така, но: Колкото по-голяма джанта - толкова по-нископрофилан гума - толкова по-голямо налягане в гумите - респективно много по-малка часто от неравностите се погасяват от деформацията на гумите - ударите вече по лесно се предават към окачването. НЯМА НАЧИН това да не рефлектира в по-бързо износване на окачванията!Много точно си описал ситуацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msi200 Публикувано 11 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2006 Абе незнам за спортно окачване, ама със 17-ките гаранция ще псуваш като караш по друго освен първокласен път. А в България първокласните пътища са много малко. Аз на мойта даже обмислям да и търся едни 16-ки докато все още имам бъбреци Иначе 17ките не се прецакват толкова лесно - помпаш над 2.5 атм. и си караш без да те е страх от дупките. Наложи ли се да си купуваш гуми, една нова средна хубост = 400 лева. Имай впредвид обаче, че със 17 колата се захабява много в следствие на много твърдата возия. Мойто мнение- ако не си състезател или гъзар, най-добрия избор са 16 цола, даже и 15 е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 11 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2006 . Мойто мнение- ако не си състезател или гъзар....←Той си е направоКЕСЕЛЯК ГИГАНТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 Слагай без да се притесняваш карал съм и карам с джанти от 17 до 19 цола -нямам никакви проблеми!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 Твоите коли са мааалко по-различни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 Абе пътищата са си едни и същи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spe Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 аз съм със 17ки стандартни на бричката - малко подрусва ама иначе няма проблеми... единственото тъпо е, че си по 400 кинта на гума, ама ако тва не те притеснява слагай и си свиркай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RSQ Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 audi_100, най-вече ще ти се промени возията и управлението малко ще се "втвърди". Можеш да пробваш моята и да прецениш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 audi_100, най-вече ще ти се промени возията и управлението малко ще се "втвърди". Можеш да пробваш моята и да прецениш ←ама тея неща се преглъщат като видиш колата как сменя визията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 Публикувано 12 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 Едвам ме навихте ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 12 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2006 Със 17 ''-ки и нагоре на А4 и А6 заминава по-бързо хидравлична рейка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 13 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2006 И аз съм със 17ки и нямам ядове,освен друсането,ама то си е комплект с тех!А иначе предница и без тва се троши,така че ме боли!Само секретни болтове се монтират веднага ,щото гепардите не спят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване