Jump to content

Спрей ароматизатор за климатик - къде се впръсква ?


Recommended Posts

Здравейте колеги .

Днес съвсем случайно обикаляйки по магазини видях , че се продава спрей-ароматизатор за климатици.

Добре ама на мен хич не ми става ясно къде се впръсква този спрей ? Прилагам снимка и се надявам някой да ме "светне" как става тая работа.

В указанието пише единственно , че автомобила трябва да бъде загасен , да се впръска в продължение на 4-5 секунди и след около 15 мин може да се пали автомобила.

Благодаря предварителноpost-69367-0-52573200-1343326384_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя го пръскам когато климатика съм го усилил на макс и съм пуснал REC.Настройвам да духа на централните духалки а пръскам в духалките "в краката".Незнам правилно ли е.Чувал съм и за пръскане отвън след махане на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти знаеш ли на какво мирише. Незнам за този но преди време (2-3 години) бях взел един :2gunsfiring_v1:

Да не се наложи да караш лятото без климатик :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти знаеш ли на какво мирише. Незнам за този но преди време (2-3 години) бях взел един :2gunsfiring_v1:

Да не се наложи да караш лятото без климатик :hilezh:

Този който купих аз мирише хубаво. Вапроса е каде да го напръскам. Абсурдно е да се пръска в купето . Ако беше така щях да си напръскам парфюм. Тва нещо да не би да се вкарва в системата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ползвам подобен спрей. Знам , че трябва да е горещо навън като се ползва. Флакона има дълга тръбичка която вкарвам в централните духалки също и тия към стъклата, впръсвкам след това. Вярно 1-2 дни намирисва от спрея, но той е с хубав аромат. Важното е , че миризмата на блато изчезва, което е целта на занятието :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се нанесе върху поленовия филтър директно ще има добър ефект

Това ми се струва доста нелогично.

Целта на тези спрейове е да унищожат микробите образуващи се във въздуховодите в слевдствие на благоприятната за тях среда т.е. влага.

Пръска се във въздуховодите и в турбинния вентилатор , който е под филтъра за купето.

Ефекта обаче не е дълготраен, поне при мен това показва практиката. След около 1-2 месеца неприятната меризма пак се появава. Полвам съм подобни спрейове на цени от 5 до 25 лв. Разликата е само в дълготрайността на ефекта от тях, но в крайна сметка меризмата пак се появава.

Един познат ми обясни, че това се лекува най-добре като се свали радиатора на парното(климатика) и се измие много добре т.к. между ребрата му също живеят смрадливите микроби.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасиш колата. Пръскаш във всички духалки отпред на таблото докъто свърши спрея.Чакаш 20 минути, палиш и пускаш климата на макс.Това е процедурата колега.Дано съм бил полезен. :zustimm::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ползвам подобен спрей. Знам , че трябва да е горещо навън като се ползва. Флакона има дълга тръбичка която вкарвам в централните духалки също и тия към стъклата, впръсвкам след това. Вярно 1-2 дни намирисва от спрея, но той е с хубав аромат. Важното е , че миризмата на блато изчезва, което е целта на занятието :zustimm:

Това е много вредно за дунапрените по кутията на климатика, скъпо излиза. Тези спрейчета със маркучите са за домашни климатици. Като не искате да гъбясва радиатора 2-5 мин преди да изгасите колата се ползва само вентилация. Ако вече е гъбясал - заключващ спрей.

Редактирано от zimbabve
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи днеска напръсках добре филтъра на купето .

Днес който се качи в колата ми и ми казва : Ей много хубаво мирише тук . На ново ! И наистина аромата ми напомня , че се качвам в чисто нов автомобил. Може да е странно но точно това е усещането.Всеки е ползвал различни спрейове предполагам . Моят е италиански и го купих от кауфланд . Ценаа беше мисля 7.99лв. Ще видим колко траен ще бъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много доволни от спрея на Motip, 14лв е в бриколаж. За мен правилното е да се напръска през филтъра на купето, иначе като пръскате в духалките докъде ще стигне? Нали идеята е да достигне лесно питата и да се разпространи равномерно? Следователно логиката казва, че трябва да се пръска през филтъра докато вентолатора работи на бавна скорост примерно. Може и да греша но базовата логика смятам че е такава. Само не съм убеден имаше ли значение дали работи компресора или не? По скоро не би трябвало да има :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А през филтъра до къде ще стигне?

Идеалното е да се махне филтъра и да се пръска през отвора но е трудно на някои модели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А през филтъра до къде ще стигне?

Идеалното е да се махне филтъра и да се пръска през отвора но е трудно на някои модели.

Е да де, точно това казвам и аз - през отвора на филтъра :) Иначе как ще стигне до питата през духалките? Дали вентилатора ще може да го разпръсне нормално? :huh: Чувал съм мнение, че едва ли не само разглобяването помага запълен ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи днеска напръсках добре филтъра на купето .

Ще видим колко траен ще бъде

1 седмица max.

Същия ефект ще получиш , ако сложиш ароматизатор борче върху филтъра. Микробите обаче не си ги изтрепал.

Сподели моля те пак след 1 седмица.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре , ще пиша след 1 седмица . Засега всичко е ОК. Пак повтарям , че спря го напръсках върху филтъра и по-точно от долната му страна която лега към перката към купето. Ако напръскате директно във отврите вътре ефекта е нулев. Идеята е да има по-траен аромат . Аз понапоих добре филтъра и сега ще видим колко ще трае.

Добре , ще пиша след 1 седмица . Засега всичко е ОК. Пак повтарям , че спря го напръсках върху филтъра и по-точно от долната му страна която лега към перката към купето. Ако напръскате директно във отврите вътре ефекта е нулев. Идеята е да има по-траен аромат . Аз понапоих добре филтъра и сега ще видим колко ще трае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз ще пробвам утре и ще докладвам :) През РЕС-а има един проблем - нали се сещате, че има филтър по пътя на въздуха?

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз ги правя ей така нещата ЦЪК

С тази разлика че последните пъти не се занимавам да пръскам във въздуховодите защото няма смисъл.Целия спрей го изпразвам в изпарителя като пъхам маркуча през перките на вентилатора по описания в поста начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в турбинния вентилатор , който е под филтъра за купето.

:zustimm:

И след 15 мин вентилатора на макс през всички духалки (въздуховоди)

Редактирано от Kadiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Като не искате да гъбясва радиатора 2-5 мин преди да изгасите колата се ползва само вентилация.....

Много е прав колегата. Точно така трябва да се процедира, за да не се появяват неприятни миризми.

:zustimm:

....15 мин вентилатора на макс....

С едно допълнение: на свален филтър се пуска спрея в началото на главния въздуховод(т.е. от мястото на филтъра)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...