Petkovm Публикувано 27 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2012 За сега е стопиран проекта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Доколкото съм гледал тунеци- от 1,9 се вадят 170 магарета спокойно и тогава няма как да не върви Аз да попипам - АЕL може ли да се насади на Ц5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 6 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 В5, В6 и С5 са с по-широки кошове, но по-къси от на 80, 80 В4 и 100/А6 С4.За това при В5, С5 и В6 не се монтират 5 цилиндрови редови мотори, въпреки че В5 и С4 се застъпват за няколко години.Иначе има В5 с 2.2 20V Turbo (AAN), но търпи прекалено много промени под капака. Имаше снимки и клипове из нета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 (Редактирано) Аз да попипам - АЕL може ли да се насади на Ц5-------------------------------------------------------А НА Б4 Редактирано 8 Ноември 2012 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 АЕЛ може да се насади в Б4 всичко става все едно е с някой друг петак. В С5 ще е доста трудно и финансово неоправдано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 Да се намеся и аз,той Мишо нема се сърди,колата отиде за части и проекта му отпада.Относно поста по-горе АЕЛ в Б4,някой правил ли е такъв.мен ми е голем мерак,ама пусти финанси.Коша е закупен вече ,б4 2,3 куатро. Мисля ,че за донор ще ми трябва мотор с кутия пак от куатро.Номера с предавателните числа не ми е ясен,дали може да се напасне с това на НГ-то.Захвата на полуските ,кардана . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Според мен не си заслужава заради пътното поведение разликата е фрапантна.По добре директно AEL. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Колеги днес ми съобщиха че от Англия до 1 месец ще ми доиде а6 1.9тди нямам си и идея номер на мотора.след като доиде ще се почва пресаждането на моита кола с 1.9.Мойта в момента е 2.5 АФБ с автоматична скоростна кутия а тази която чакам е с ръчна.Даите някаква идея какво още ще ми трябва.За инсталацията която е до компа съм сигорен че ще трябва да си я закупя но незнам как стоят нещата с скорестите.Предполагам друго няма да трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Колеги днес купих едно Ауди А4 1.9 ТДИ 110 к.с. и започвам подмяната на двигателя.Ако има някои които да го е правил нека обясни нещата как стоят.Ако не ще пиша за развитието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 1.9D куатро има както с роторна помпа, така и с ПД. Разликата в килограмите на А4 и А6 е минимална и може да бъде компенсирана от нивото на оборудване. За мен 1.9Д с куатро не може "да отлепи да върви", затова съвета ми е да се пробва как върви, преди да се инвестира време и нерви в такъв "проект".Имал съм 1,9 куатро на Б6 и мога да кажа, че си върви отлично, преди това имах 1,9 на Ц5, пак 131 коня и А4-та вървеше повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lazar666 Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Чакаме снимки и коментари, колега.. Аз карам А4 б5 1.9тди на предно и сериозно се замислям.да му перна куатро. Замислям се защото колата е над 200коня и малко трудно тръгвам на старт. Но пък мога и да пробвам с полусликове.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Имал съм 1,9 куатро на Б6 и мога да кажа, че си върви отлично, преди това имах 1,9 на Ц5, пак 131 коня и А4-та вървеше повече.Предполагам, че кутиите са били различни. Никой не казва, че не върви отлично, но някои имат по-големи очаквания от този мотор... а той все пак си остава 131кс от 1.9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Искам и аз да питам! Харесал съм А4 Б5 фейслифт много яко оборудван душегуб куатро автомат. Разполагам и евентуално с 1.9 помпа дюза автомат на предно от Б6. Та дали ще е голям и интересен филма? Дали ще пасне кутията на душегуба директно на 1.9 тди и какви други драми могат да настъпят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Искам и аз да питам! Харесал съм А4 Б5 фейслифт много яко оборудван душегуб куатро автомат. Разполагам и евентуално с 1.9 помпа дюза автомат на предно от Б6. Та дали ще е голям и интересен филма? Дали ще пасне кутията на душегуба директно на 1.9 тди и какви други драми могат да настъпят? Колега утре ще ти кажа дали кутийте пасват.А днес съм свалил стария двигател и утре свалям от 1,9 и да се надявам че утре ще почна и да го монтирам и ще снимам и ще има и разяснения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Вчера започнахме с операцията , но за съжаление не мога да кача снимки че леко михахме с количката за двигателя през телефона...Ще опиша до сега какво сме направилиИзвадихме стария вдигател 2.5 заедно с скоростната кутия която е автоматична.Откачат се свички маркучи които са хванати за купето.Откачхме електрониката(откачихме челия компютър заедно с другите букси които са под него и всичко си излиза на куп върху двигателя зад компютъра са пет букси два бушона и едно реле) Мостовете по принцип са еднакви но има много малка разлика в захващането на тампоните при автомата и ръчката-затова сменихме и моста .това направихме снощи.За днес отава да сминим полуоскитеда се сменят педалите да смениме основата за скоростния лост и да положим новия двигател и след това вече ще мислим какво ще я правим и електрониката.Ще направя днес няколко други снимки до където сме стигнали.А ако има някои които го е правил това нека сподели опит.За сега това утре ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozmana Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Успех колега, очакваме още инфо по темата, ще следя с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Благодаря.Снощи смених и ръчката за автоматика , но там ми скъса нервите.Трябва да се изкара централната конзола и подлакътника.И от там вече свичко си пасва само се искарва цялата кутия която превключва от P на D.Тя се дарзи на 4 болта и две щипки и полсе се слага лоста за ръчни скорости.Днес ще сменя педалити.По моя виждане има една ос която държи самите педали.Тя май се искарва като се махне една зегерка и след това се нанизват трите педала на мястото на двата.Това не съм го правил до сега и ако някои даде съвет няма да е лошо.След като прехвърля педалите се надявам и до вечерта да успея да сложа и двигателя със скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 4 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Мисля цялата конзола на педалите ще трябва да смениш.Тя се държи от двата болта на сервото и още един някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Конзолите за еднакви има си и легло за хидравличната помпа на съединителя.На 100% съм сигорен че са еднакви макар и да не съм ги свалял.После ще извадя оската и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Има ли трудности при насаждане на хидравличната система за ръчната кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Не всичко си съвпада , има си направени дупки които са запушени с тапи.А иначе колата вече е запалена.Доста си поиграхме с напасването на радиатора но го нагласихме.Проекта е пред завършване , остана само да наредим бронията и да я пробваме в движение как е.Нека завърша всичко и ще написа едно пояснение какво трябва да се направи от начало до края ако някои след мен се захваща с подобно подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilko Mihailov Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Колеги проекта е завършен.Ще направя едно разяснение какво ни е необходино и какво пасва и какво не.Най-добре ще е ако имате друга кола донор до вас-тога ще видите какво става и какво не на място.Ако нямате кола донор трябва да си намерите двигател с скорости , компютър и кабелите с бялата букса зад кумпютъра.Трябват ви полуоските и шенкелите че и те са малко различни.Сега да разкажа и моя опит.Лошото е че си счупих телефона и не мога да кача снимки. Изваждате стария двигател 2.5(най добре е да го изкарате заедно с скоростната кутия).Трябва да да се извади и компютъра заедно с всичките букси които са зад него.След като махнете стария кютук сменяватя моста(разликата в двата моста е много малка само единия тампон на скористите се различава).След това изваждате централната конзола на автоматика и отдоло слагате новата която ще бъде за ръчната скоростна кутия(в темата май никъде не пише че ще я правя и от автоматик на ръчка).След това се сменят педалите.Там ги държи една ос само се изважда едната която държи един педал и се слада другата която трябва да държи двата педала(педала на гаста не се пипа изобщо)След като сме сложили педалите слагаме и помпата на съединителя и тръбичката която отива до скоростната кутия.След това слагаме двигателя.Слагаме компютъра и ни трябва бялата букса от другото купе.Тя отива към педала на гаста и стом машинката .Пренареждаме си кабелите и сме готови за запалване. По принцип се сменя и радиатора защото има разлика я маркучите които отиват към него , но аз с малко преправяне си оставих моя радиато за да може да си сложа и големия кулер които е на 2.5. За сега не мога да се сетя за нещо друго което ще ви трябва.По принцип работата е за около 5 дни. Дано съм полезен с тази информация на някои луд като мене.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 Колега искаме снимки, браво за работата, не звучи сложно поне по твоите думи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Какво ти сложно, аз така като го чета ми звучи като: "ори, мели и яж", но съм сигурен, че изобщо не е така.Поздравления за това, че си се хванал и си го направил.Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 То нищо сложно няма. Стига да имаш: знания, умения, условия и търпение. Браво на колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване