Alexander Iliev Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Здравейте колеги,Имам едно питане относно светлините на А4 В6 1.9ТДИ. Чел съм по разни списания, че една от слабостите на този модел са "дефектни светлини". От 6-7 месеца имам удоволствието да карам такъв автомобил и вече 3 пъти ми горят крушките на късите светлини. Искам да попитам и при другите ли е така и евентуално как процедирате вие? Крушките си ги купувам от ОМВ, мисля че са Н7, 2бр. за 30лв (ако не се бъркам). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 имаш в предвид дребните габаритни лампи или ксеноните? те обаче не са толкова евтини. ако са габаритните крушки, вземи с малка отверка и леко повдигни пластинката в буксата. според мен не дава хубав контакт и горят. и на мен в началото често ми изгаряше дясната. след като повдигнах пластинката, вече всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Iliev Публикувано 1 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 не дребните габарити, а късите светлини, при мен поне не са ксенони, а са халогени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Няма такава "слабост"! Възможно е да си попаднал на крушки дето партидата не им е много добра. Аз за 3 г съм сменил 2 общо и то на различни места. Купувам OSRAM по 9 лв(H7 естествено) от 55 вата. Светят си прилично...е не като ксенон, но не бих сложил китайски, а за оригинален пък парите ми се виждат много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 (Редактирано) Колега, не знам дали може да се нарекат дефектни фарове, но май има нещо такова. Аз имам подобна драма с габаритите ми. За 1 година сменям по 2 пъти пустите габарити. При мен те са с халогенна крушка, но това което ме дразни повече е , че трябва да се сваля целия фар на земята за да се смени една крушка, което пък довежда и до регулировка на фаровете след това. Редактирано 1 Август 2012 от zoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Купувате менте крушки! По принцип няма крушка, дето рано или късно да не изгори, но все пак ви препоръчвам да купувате утвърдени и не скъпи марки. Вярно, че се свалят фаровете, но пък те са на 4 винчета и ако си бележиш леко преди да ги свалиш, след това спазиш маркерите- няма нужда от реглажи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Верно ли на Б6 се сваля ЦЯЛ фар за да смениш крушка?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 (Редактирано) между другото верно...абе може и с напипване да я набуташ, ама ще си издереш ръцете...а на б7, не може да се свали фара без да се откачи бронята... абе общо взето така ги правят нещата, че за всичко да се влиза в сервиз =) Редактирано 1 Август 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 1 Август 2012 Доклад Share Публикувано 1 Август 2012 Верно ли на Б6 се сваля ЦЯЛ фар за да смениш крушка?!?да, но поне на б6 фара се сваля за норматив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 аз сменях буксата на единия фар мисля че от там идва част от проблема, и на мен ми се зареди една смяна на крушки н7 сега мисля да си купя едни +90% доста по скъпи са но и по надеждни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 ...си купя едни +90% доста по скъпи са но и по надеждниКолега излъгали са те - точно са по-малко надеждни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 На В6 в горния край на фара има един винт, който не се навива никъде - той е точно да си бележиш мястото на фара. Един вид да си го "центроваш", и после да го сложиш в същото положение. Шанса да го сбъркаш при монтажа е много по-малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 (Редактирано) На В6 в горния край на фара има един винт, който не се навива никъде - той е точно да си бележиш мястото на фара. Един вид да си го "центроваш", и после да го сложиш в същото положение. Шанса да го сбъркаш при монтажа е много по-малък. :zustimm:/>а с крушките явно имате проблем,аз на моята за четири години не съм сменял никаква крушка,като изключим поставянето на ксенонови крушки. Редактирано 23 Декември 2012 от bori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koce_15 Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 И при мен имаше такъв проблем на месец крушка няма значение от цената на крушката... и от 30-40лв на Osram слагах и на първия месец се из*раха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Масово на пазара се предлагат дефектни лампи. Марките дори не са от значение, а по-скоро партидата...Случва ми се няколко пъти вече да подменям 2-3 лампи на един и същ фар в рамките на около две седмици. Лампите са купени на веднъж от една и съща марка, с която преди това не съм имал проблем... След като тези всичките бяха дефектни - монтирах от друга марка и вече всичко е наред!Между другото въпроса с дефектните лампи е коментиран и друг път, в друга тема - малко на конспирация приличаше... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 27 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2012 Здравейте и аз да се включа по темата. Със същата кола съм и от както съм я купил от преди горе-долу 2 години съм сменил поне 4-5 пъти крушките на предните габарити:wall:/>. С оригинален ксенон съм и никаква друга крушка не ми е изгаряла, освен предни габарити. И на всичкото отгоре, крушките ми са H6 12V, водят се Long Life и едната струва около 8-9 лв. ама и не се намират лесно. Купувам ги само от една бензиностанция Шел в София и то продавачката там ми каза, че били ги поръчали по погрешка и затова само на тази бензиностанция ги продават. Вече ми станаха приятели и до толкоз са ме запомнили, че когато ида за поредна крушка ми викат, че съм им изкупил погрешната партида крушки, защото този модел никой друг не ги търсел:rolleyes:/>. Не знам защо така горят тези габарити но е факт и другите колеги нека споделят със същите крушки ли са или не. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 28 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2012 (Редактирано) аз съм с габаритни крушки на филипс светят жълто и не седи приятно до ксенона, но поне не изгарят ... засегаобаче ми трептят ксеноните ... незнам от крушките или от баластитекрушките са оригинални ... взети нови 11.2009 Редактирано 28 Декември 2012 от rdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване