Jump to content

Дефектни светлини А4 B6?


Alexander Iliev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам едно питане относно светлините на А4 В6 1.9ТДИ. Чел съм по разни списания, че една от слабостите на този модел са "дефектни светлини". От 6-7 месеца имам удоволствието да карам такъв автомобил и вече 3 пъти ми горят крушките на късите светлини. Искам да попитам и при другите ли е така и евентуално как процедирате вие? Крушките си ги купувам от ОМВ, мисля че са Н7, 2бр. за 30лв (ако не се бъркам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш в предвид дребните габаритни лампи или ксеноните? те обаче не са толкова евтини.

ако са габаритните крушки, вземи с малка отверка и леко повдигни пластинката в буксата. според мен не дава хубав контакт и горят. и на мен в началото често ми изгаряше дясната. след като повдигнах пластинката, вече всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава "слабост"! Възможно е да си попаднал на крушки дето партидата не им е много добра. Аз за 3 г съм сменил 2 общо и то на различни места. Купувам OSRAM по 9 лв(H7 естествено) от 55 вата. Светят си прилично...е не като ксенон, но не бих сложил китайски, а за оригинален пък парите ми се виждат много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не знам дали може да се нарекат дефектни фарове, но май има нещо такова.

Аз имам подобна драма с габаритите ми. За 1 година сменям по 2 пъти пустите габарити. При мен те са с халогенна крушка, но това което ме дразни повече е , че трябва да се сваля целия фар на земята за да се смени една крушка, което пък довежда и до регулировка на фаровете след това.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувате менте крушки! По принцип няма крушка, дето рано или късно да не изгори, но все пак ви препоръчвам да купувате утвърдени и не скъпи марки. Вярно, че се свалят фаровете, но пък те са на 4 винчета и ако си бележиш леко преди да ги свалиш, след това спазиш маркерите- няма нужда от реглажи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото верно...

абе може и с напипване да я набуташ, ама ще си издереш ръцете...

а на б7, не може да се свали фара без да се откачи бронята... абе общо взето така ги правят нещата, че за всичко да се влиза в сервиз =)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

аз сменях буксата на единия фар мисля че от там идва част от проблема, и на мен ми се зареди една смяна на крушки н7 сега мисля да си купя едни +90% доста по скъпи са но и по надеждни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На В6 в горния край на фара има един винт, който не се навива никъде - той е точно да си бележиш мястото на фара. Един вид да си го "центроваш", и после да го сложиш в същото положение. Шанса да го сбъркаш при монтажа е много по-малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На В6 в горния край на фара има един винт, който не се навива никъде - той е точно да си бележиш мястото на фара. Един вид да си го "центроваш", и после да го сложиш в същото положение. Шанса да го сбъркаш при монтажа е много по-малък.

:zustimm:/>

а с крушките явно имате проблем,аз на моята за четири години не съм сменял никаква крушка,като изключим поставянето на ксенонови крушки.

Редактирано от bori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше такъв проблем на месец крушка няма значение от цената на крушката... и от 30-40лв на Osram слагах и на първия месец се из*раха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово на пазара се предлагат дефектни лампи. Марките дори не са от значение, а по-скоро партидата...

Случва ми се няколко пъти вече да подменям 2-3 лампи на един и същ фар в рамките на около две седмици.

Лампите са купени на веднъж от една и съща марка, с която преди това не съм имал проблем...

След като тези всичките бяха дефектни - монтирах от друга марка и вече всичко е наред!

Между другото въпроса с дефектните лампи е коментиран и друг път, в друга тема - малко на конспирация приличаше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и аз да се включа по темата. Със същата кола съм и от както съм я купил от преди горе-долу 2 години съм сменил поне 4-5 пъти крушките на предните габарити:wall:/>. С оригинален ксенон съм и никаква друга крушка не ми е изгаряла, освен предни габарити. И на всичкото отгоре, крушките ми са H6 12V, водят се Long Life и едната струва около 8-9 лв. ама и не се намират лесно. Купувам ги само от една бензиностанция Шел в София и то продавачката там ми каза, че били ги поръчали по погрешка и затова само на тази бензиностанция ги продават. Вече ми станаха приятели и до толкоз са ме запомнили, че когато ида за поредна крушка ми викат, че съм им изкупил погрешната партида крушки, защото този модел никой друг не ги търсел:rolleyes:/>. Не знам защо така горят тези габарити но е факт и другите колеги нека споделят със същите крушки ли са или не. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с габаритни крушки на филипс

светят жълто и не седи приятно до ксенона, но поне не изгарят ... засега

обаче ми трептят ксеноните ... незнам от крушките или от баластите

крушките са оригинални ... взети нови 11.2009

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...