Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 3


sky

Recommended Posts

Нямаш проблем с копчетата. Ауто- то трябва да изгасне само ако сменяваш посоките на духане.

Точно това не искам да си причинявам на фарчетата и затова се отказах. А като се махне оригиналното покритие може би стъклата ще почнат да си променят цвета и ставаш абонат на 3М. Не че има нещо лошо, но съм консерва в това отношение.

п.п. Само лупите се свалят отзад без да се реже стъклото

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря,успокои ме. :bia:

Иначе и аз се имам за крайно консервативен и никак не ми се искаше да се стига до разглобяване.А за фолиото е точно така,държи по 3-4 г. в зависимост от много неща.Аз съм доволен,че сега свети,да не говоря колко често ми присветкват насрещните коли,което също е показателно/а може би и че трябва да ида и на реглаж :D /.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При технически преглед един умник (с черно под ноктите) ми вика "фаровете ти са гола вода, нищо не светят", пък според мен са си много прилични. Казах му това, като добавих и че идеално карам на тъмно с 200 и виждам доста ясно, млъкна.

Но по лупите наистина сигурно се събира това от снимките на MSM и е интересно дали се чисти лесно. Аз пък имам друг проблем - не мога да сваля стикера на ГО, толкова е студено че е като вкаменен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това никак не е лошо, явно сме колеги по единия или другия смисъл.

НО, има разлика в абсолютно тестови условия, както и реални такива.

Ако говорим за вторите, то както казах вече изборите в афтърмаркет сегмента клонят към два - посоченият Осрам (5000К)или от местния пазар, но точно определен модел и 6000К. Друг е въпроса до колко си отговарят.

И накрая - да, лупите на Ауди имат ТОТАЛНО значение, пробвай един и същи източник на светлина при различни условия (разбирай лупи) и тогава ще разбереш за какво говоря!

имал съм Филипс, дори супер прехвалените им Ultra Blue 6000К за 200Е.

Такова разочарование не съм имал, светят супер жълто и неплътно.

Хела са още много далеч.

Единствено Осрам имат нови разработки!

Бъркаш двата щата брат :) Келвините показват само в какъв "цвят" ще ти свети фара. Има си други характеристики, които имат огромно значение. Иначе ако искаш да ти светят бяло фаровете гледаш 4600 - 5000к. Съвсем отделен въпрос е каква е мощността на крушките, колко добре работят с лупите, колко фокусиран сноп светлина произвеждат и тн. и тн...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам едно приспособление с бръснарско ножче, имаше ги по бензиностанциите и в тунинг магазините и после мокра кърпичка и става за секунди. Да не се рони - в паркинга на мола или след загряване на колата.

Лупите ще се изчистят лесно, проблема е че се сваля бронята за да паднат фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ми е свил удължителя в офиса, иначе до сега да я бях нагрял с печка духалка и да го махна.

В гаража няма кой да ми сложи контакти и съответно не мога и там... Тежък е живота :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята теория е че колкото са важни крушките, толкова е важно и самите лупи да не са опушени - т.е. оригинални К, но при идеални условия. Напролет аз лично смятам да си направя тази профилактика и да си почистя само лупите без да пипам стъклата на фаровете - против съм каквото и да е пастиране и полиране с раглабяне на стъклото. Резултата само от тази манипулация според немските колеги е изключително ефикасен и сякаш си сложил нови крушки и фарове.

Преди манипулацията се наблюдава млечно бялото опушване, което намалява осветеността:

http://www.motor-talk.de/bilder/scheinwerfer-bi-xenon-linsen-reinigung-g42159137/so-sieht-die-linse-vor-reinigung-aus-i204203903.html

Резултата след почистване на лупата.:

http://www.motor-talk.de/bilder/scheinwerfer-bi-xenon-linsen-reinigung-g42159137/linse-nach-reinigung-kristalklar-i204203905.html

добре де, ако фаровете са ти издрани? Говоря за външната им повърхнина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък имах проблем с фаровете не светеха качествено .

Няма да повярвате какви резултати може да има почистването на рефлекторите и лупите с влажна кърпа сега направо цепи мрака... а в ауди ми обесняваха че лупите са уморени smile.gif)))

Пропуснах да кажа че фаровете ги разглобих от задната страна без да свалям броня или каквото и да е първо махам крушката после 4-ри болта на кофти място и готово

Внимавайте само с кабела за захранване на ел.магнита за къси и дълги че крехко... 

Редактирано от Radosoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно ще пукнеш стъклото така ... трябва да си много внимателен на това време. Онзи ден го лепих <_</>

Разбира се, че ще го затопля (не нагрея) внимателно. Няма от близо, от достатъчно голямо разстояние ще го нагрявам и не очаквам да има проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефим се, особено при проливен дъжд/сняг на тръгване от светофара с пълна газ :rolleyes:

Днес си направих реглаж на преден и заден мост, че нещо воланът беше леко на една страна и носеше.

Сега мога да заспя по околовръстното с 90 на темпомат. Не мърда

Понеже съм с фейслифтови фарки, крушките на би-ксенона май са D3S, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, някой може ли да направи едно съмъри защо мразим мултитроника? Троши се, скъп е за поддръжка? Малко по-конкретно инфо ми се иска да получа. Другото което ме интересува е мога ли да разбера един мултитроник читав ли е или не ако го заведа на някой или е като малкото прасенце - не знаеш каква свиня ще излезе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично вече не и се кефя на моята дори мисля дарение да направя на някого срещу едни 15 000 лв ?!> смятам да вземам нещо по-ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичуе, някой може ли да направи едно съмъри защо мразим мултитроника? Троши се, скъп е за поддръжка? Малко по-конкретно инфо ми се иска да получа. Другото което ме интересува е мога ли да разбера един мултитроник читав ли е или не ако го заведа на някой или е като малкото прасенце - не знаеш каква свиня ще излезе ?

Мултито е перфектно, само на предно и с малък мотор - точно каквото търсиш.

Взимай смело!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...