MSM Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 (Редактирано) Нямаш проблем с копчетата. Ауто- то трябва да изгасне само ако сменяваш посоките на духане.Точно това не искам да си причинявам на фарчетата и затова се отказах. А като се махне оригиналното покритие може би стъклата ще почнат да си променят цвета и ставаш абонат на 3М. Не че има нещо лошо, но съм консерва в това отношение.п.п. Само лупите се свалят отзад без да се реже стъклото Редактирано 14 Декември 2012 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Много благодаря,успокои ме. Иначе и аз се имам за крайно консервативен и никак не ми се искаше да се стига до разглобяване.А за фолиото е точно така,държи по 3-4 г. в зависимост от много неща.Аз съм доволен,че сега свети,да не говоря колко често ми присветкват насрещните коли,което също е показателно/а може би и че трябва да ида и на реглаж /. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 При технически преглед един умник (с черно под ноктите) ми вика "фаровете ти са гола вода, нищо не светят", пък според мен са си много прилични. Казах му това, като добавих и че идеално карам на тъмно с 200 и виждам доста ясно, млъкна.Но по лупите наистина сигурно се събира това от снимките на MSM и е интересно дали се чисти лесно. Аз пък имам друг проблем - не мога да сваля стикера на ГО, толкова е студено че е като вкаменен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 това никак не е лошо, явно сме колеги по единия или другия смисъл.НО, има разлика в абсолютно тестови условия, както и реални такива.Ако говорим за вторите, то както казах вече изборите в афтърмаркет сегмента клонят към два - посоченият Осрам (5000К)или от местния пазар, но точно определен модел и 6000К. Друг е въпроса до колко си отговарят.И накрая - да, лупите на Ауди имат ТОТАЛНО значение, пробвай един и същи източник на светлина при различни условия (разбирай лупи) и тогава ще разбереш за какво говоря!имал съм Филипс, дори супер прехвалените им Ultra Blue 6000К за 200Е.Такова разочарование не съм имал, светят супер жълто и неплътно.Хела са още много далеч.Единствено Осрам имат нови разработки!Бъркаш двата щата брат Келвините показват само в какъв "цвят" ще ти свети фара. Има си други характеристики, които имат огромно значение. Иначе ако искаш да ти светят бяло фаровете гледаш 4600 - 5000к. Съвсем отделен въпрос е каква е мощността на крушките, колко добре работят с лупите, колко фокусиран сноп светлина произвеждат и тн. и тн... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Аз ползвам едно приспособление с бръснарско ножче, имаше ги по бензиностанциите и в тунинг магазините и после мокра кърпичка и става за секунди. Да не се рони - в паркинга на мола или след загряване на колата. Лупите ще се изчистят лесно, проблема е че се сваля бронята за да паднат фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Тук в мол не може да се припари последните дни :-(Е*ал съм го карам без стикер за ГО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Пистолет за топъл въздух или сешоар Става зе секунди! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Някой ми е свил удължителя в офиса, иначе до сега да я бях нагрял с печка духалка и да го махна.В гаража няма кой да ми сложи контакти и съответно не мога и там... Тежък е живота :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Много лесно ще пукнеш стъклото така ... трябва да си много внимателен на това време. Онзи ден го лепих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Ключовата дума е секунди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Парцал напоен с топла вода му е майката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Моята теория е че колкото са важни крушките, толкова е важно и самите лупи да не са опушени - т.е. оригинални К, но при идеални условия. Напролет аз лично смятам да си направя тази профилактика и да си почистя само лупите без да пипам стъклата на фаровете - против съм каквото и да е пастиране и полиране с раглабяне на стъклото. Резултата само от тази манипулация според немските колеги е изключително ефикасен и сякаш си сложил нови крушки и фарове. Преди манипулацията се наблюдава млечно бялото опушване, което намалява осветеността:http://www.motor-talk.de/bilder/scheinwerfer-bi-xenon-linsen-reinigung-g42159137/so-sieht-die-linse-vor-reinigung-aus-i204203903.htmlРезултата след почистване на лупата.:http://www.motor-talk.de/bilder/scheinwerfer-bi-xenon-linsen-reinigung-g42159137/linse-nach-reinigung-kristalklar-i204203905.htmlдобре де, ако фаровете са ти издрани? Говоря за външната им повърхнина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radosoft Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 (Редактирано) Аз пък имах проблем с фаровете не светеха качествено .Няма да повярвате какви резултати може да има почистването на рефлекторите и лупите с влажна кърпа сега направо цепи мрака... а в ауди ми обесняваха че лупите са уморени )))Пропуснах да кажа че фаровете ги разглобих от задната страна без да свалям броня или каквото и да е първо махам крушката после 4-ри болта на кофти място и готовоВнимавайте само с кабела за захранване на ел.магнита за къси и дълги че крехко... Редактирано 16 Декември 2012 от Radosoft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Много лесно ще пукнеш стъклото така ... трябва да си много внимателен на това време. Онзи ден го лепих <_</>Разбира се, че ще го затопля (не нагрея) внимателно. Няма от близо, от достатъчно голямо разстояние ще го нагрявам и не очаквам да има проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 16 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Пичуе, кефите ли се на колите? Мойто колкото по-рядко я карам толкова повече и се кефя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Кефим се, особено при проливен дъжд/сняг на тръгване от светофара с пълна газ Днес си направих реглаж на преден и заден мост, че нещо воланът беше леко на една страна и носеше.Сега мога да заспя по околовръстното с 90 на темпомат. Не мърдаПонеже съм с фейслифтови фарки, крушките на би-ксенона май са D3S, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Пичуе, някой може ли да направи едно съмъри защо мразим мултитроника? Троши се, скъп е за поддръжка? Малко по-конкретно инфо ми се иска да получа. Другото което ме интересува е мога ли да разбера един мултитроник читав ли е или не ако го заведа на някой или е като малкото прасенце - не знаеш каква свиня ще излезе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radosoft Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Аз лично вече не и се кефя на моята дори мисля дарение да направя на някого срещу едни 15 000 лв ?!> смятам да вземам нещо по-ново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Колегата Н1995 иска да си купи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radosoft Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Да разбрах аз се оглеждам за нещо 2010 - 2011 година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 17 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2012 Пичуе, някой може ли да направи едно съмъри защо мразим мултитроника? Троши се, скъп е за поддръжка? Малко по-конкретно инфо ми се иска да получа. Другото което ме интересува е мога ли да разбера един мултитроник читав ли е или не ако го заведа на някой или е като малкото прасенце - не знаеш каква свиня ще излезе ?Мултито е перфектно, само на предно и с малък мотор - точно каквото търсиш.Взимай смело! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Колеги, къде гледате това за акумулатора (на колко процента ще запали ит.н.)? На всяка кола ли го има или си е допълнителна екстра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 През ММИ се гледа, но не всяка го има изведено.Извежда се през зеленото меню. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnapku Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Възможно ли е да го нямам това меню (при натискането на кар и сетъп не излиза)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Само 'car' без 'setup' Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts