Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 3


sky

Recommended Posts

Хлабава връзка и влиза в резонанс. Да не е средното или крайното гърне?

Вибрации....претрисане......във волана.............резонанс........надявам се да не го мислиш това сериозно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно мислех да изкоментирам и аз това.

Андрей, ако усещаш вибрацията във волана причините могат да бъдат: разбалансирани гуми, крива джанта(малко вероятно, имайки предвид, че караш с 16ки), кормилен накрайник. Ако при леко натисната спирачка усещаш тресене е много вероятно да имаш криви дискове.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ме за глупавия въпрос на Cd-чейнджъра в жабката на 4ф-ката чете ли мп3 дискове?

Address 0E: Media Player 1 Labels: 4E0-910-111.lbl

Part No SW: 4E0 910 110 E HW: 4E0 035 110 A

Component: MP3-Changer H44 0390

Това чете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Address 0E: Media Player 1 Labels: 4E0-910-111.lbl

Part No SW: 4E0 910 110 E HW: 4E0 035 110 A

Component: MP3-Changer H44 0390

Това чете.

А евентуално ако реша да сложа такова което чете,каква е процедурата?Само вадя стария и слагам новия или трябва да се пипа и нещо с VAG-COM и разкодиране?И кой е по-рентабилния вариант-този или с AMI?За варианта с AMI разбрах че май и нова жабка трябва?

Имам и един друг въпрос,който на хората които отдавна карат автомати може и да се стори глупав:При тръгване от място,мога ли с натисната спирачка да напълня оборотомера и като отпусна спирачката да тръгна или това ще доведе до "тръгване" за ремонт на скоростната кутия? :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без мислено е да го правиш с включен аср и исп.

И да такива тръгванки водят към сервиза!

Прави се физическа замяна и махане на компонентпротекшана на новия модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно мислех да изкоментирам и аз това.

Андрей, ако усещаш вибрацията във волана причините могат да бъдат: разбалансирани гуми, крива джанта(малко вероятно, имайки предвид, че караш с 16ки), кормилен накрайник. Ако при леко натисната спирачка усещаш тресене е много вероятно да имаш криви дискове.

Как да имам криви дискове, като същите тия дискове са в перфектно състояние? Драскотина нямат???

Възможно ли е да бъде от каре.....

Прави го при скорост НАД 140 км час и особено силно от 140 до 160 км в час...

Тресенето как да опоша, усеща се във волана, усаща се доли и при педалите в краката...Сякаш е в цялата предница.....

Гумете ми са добре балансиране и със псигурност не е от тях, защото го правеше колата, откакто я купих и е у мен. Но сега се усили. Страх ме е да не ме остави насред пътя...Че следващите месеци имам много пътувания по страната...

Да не е нещо от съединител? От скоростиве възможно ли е?

Този кормилен накрайник може ли да ме остави на пътя?

Райно, онези момчета от ,,Искърско шосе" могат ли да я диагностицират???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрации....претрисане......във волана.............резонанс........надявам се да не го мислиш това сериозно!

Добре де, какво може да бъде тогава? Вече започва де ме плаши?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумна ли е?

В какъв смисъл Баба?

Не е шумна...Няма странични шумове, които да са ненормални и да ме притесняват..

На претриса...Усеща се във волата и в краката....

Спаред сервизджии е малко по-шумна, отколкото следва да бъде, поради меките връзки преди катализатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си я купил с крива джанта е нормално да тресе и преди и сега.

Каре е много малко вероятно да е, като специфичното там е, че ще усещаш тресенето колкото повече ускоряваш и на равни амплитуди.

Не е изключено да ти е паднала тежест на баланса при някоя от гумите.Заради моята мания по чистота на колата от водоструйките в момента имам останали тежести само на една от джантите и колата тресе много .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за криви джанти, направи баланс, провери за крива гума и неравномерно износен грайфер.

Ако всичко е ок по горните точки, тогава търси проблема другаде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за криви джанти, направи баланс, провери за крива гума и неравномерно износен грайфер.

Ако всичко е ок по горните точки, тогава търси проблема другаде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!Имам проблемен датчик на парктроника,искам да го хвана с ваг кома!Какво да следвам?И ще ми покаже ли точно кои е проблемният?Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се усеща във волана и педалите не е от мека връзка. За криви гуми и джанти шуми още при 40-60 км/ч. То даже не е шум, а е бучене.

Ако нямаш екран на датчиците може с ваг-ком, а може и някои с ръка да ги проверява и да слушаш кой ще спре да пищи.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно малко питане, от 1-2 дена предния парктроник на колата се е побъркал и пищи постоянно когато е на R, но само най-десния датчик ми показва, че има нещо близо до него, това знак за разваляне ли е или е проникнала вода в него? :gruebel:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си окачването..шарнири примерно и отпред и отзад тва в случай че не еот гуми\джанти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А евентуално ако реша да сложа такова което чете,каква е процедурата?Само вадя стария и слагам новия или трябва да се пипа и нещо с VAG-COM и разкодиране?И кой е по-рентабилния вариант-този или с AMI?За варианта с AMI разбрах че май и нова жабка трябва?

Не знам за колко пари ще вземеш cd плеъра, но в нета започнаха да се срещат интерфейси на разумни пари (до колкото може да бъде разумно цялото удоволствието дори и за 450лв.)

http://www.ebay.com/itm/INTERFACE-IPOD-AUDI-MMI-2G-A4-A5-A6-A8-Q7-/360491549520?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item53eef88350

http://www.ebay.co.uk/itm/iPod-iPhone-INTERFACE-for-AUDI-MMI-PLUS-2G-A4-A5-A6-A8-/150453878966

Нямам идея как работят, просто сега попаднах на тях.

Редактирано от peerless
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз обичам да слушам музика в колата и тези 6 аудио диска не са ми достатъчни.Колкото и добра компилация да си направил,в зависимост от настроението ти се слуша различна музика.Наскоро пътувах от Варна до София и когато тръгнах на обратно се наложи да сменям дискове,защото бях ги изслушал.До тук добре,колко му е да ги сменя,ама в жабката трябва да поддържаш фонотека със 30-40 диска.На предишната ми кола имах 16GB флашка във жабката(CD плеяра поддържаше до 250GB) и за 2 години да съм я вадил 3-4 пъти да запиша някое ново парче.

Та колко е разумно зависи от човека искам да кажа,всяки си харчи парите за каквото на него си му е кеф :)/> .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е писано по темата, но не открих това, което ме интересува.

Ксеноните ми светят прекалено слабо и жълто (може да е от старост, може да е заложено така в завода, а може и да са сменявани преди мен), и в съчетание с напреднал стадий на недоскив от моя страна се получава кофти усещане при шофиране нощем. Може ли да се подменят само крушките и ако да какви трябва да бъдат като спецификация и евентуално от къде могат да се поръчат/закупят оригинални/алтернативни такива? Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...