ставров Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 Подам контакт, почакам 2-3 секунди и палим. Вртим 6-7 секунди, двигателя тръгва на 500-600 оборота за 3-4 секунди и тогава тръгва нормално на 900-1000 оборота. Задължително подавам и газ на педала. След това - работи си нормално.Ако подам на контакт па върнем назад и така няколко пъти, двигателя пали нормално, без много въртене. Вакумното маркуче от регулатора на налягането на горивото е сух - трябвало би мембраната да е здрава. Синия датчик е скоро сменян. Мерих го и показанията са му добри.Някакви идеи освен бензиновата помпа?Мерси и поздрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 16 Август 2012 Доклад Share Публикувано 16 Август 2012 (Редактирано) Замерете нялагането на горивото.Горивния филтър сменяван ли е ?Като запалиш влезни в багажника и с ухо на пода заслушай помпата дали равномерно работи (бзззззззз) или се мъчи и вие.Може цедката да се е задръстила.Това че подаваш няколко пъти контакт,говори за недостатъчно налягане в системата. Редактирано 16 Август 2012 от HCOHCO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 17 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 (Редактирано) Един тъп въпрос: как се сваля помпата? Свалих ламаринената капачката в багажника и там се вижда буксата за тока и маркучите за бензина. Как се сваля пластмасовата капачка? Предполагам че са за нея прикрепени помпата и нивомера. Искам да огледам цедката.Горивния филтър аз не съм сменявал, но колата има АГУ, така да харчи малко бензин. Нямам време сега да го сменявам. Прочетох някъде че за това трябва да се свали задния мост и резервоара. Редактирано 17 Август 2012 от ставров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 Черния ринг се сваля като капак на бидон за зеле! Буквално. Развива се по посока, обратна на часовниковата стрелка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
състезателя Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 ще следя темата с интерес, от няколко дни имам същия проблем и на моята кола със същия мотор.При мен забелязвам че сутрин пали без проблем но прекъсва в началото а вечер пали след продължително въртене, също така при скорост около 150-160км/ч има придърпване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Август 2012 Доклад Share Публикувано 17 Август 2012 също така при скорост около 150-160км/ч има придърпване.Недостиг на гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 29 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Тези дни нямам време за поправки. Надявам се за 10-15 дена да имам достатъчно време.Сравних шума на моята помпа и на едно Пежо. 306 '93 1.1 монопоинт. Неговата помпа се съвсем леко чува от шофйорската седалка, докато моята е много по-шумна. Ще погледна цедката и ще сменя филтера на бензина, но се съмнявам че е от тях, понеже се колата кара на газ. По-натам ще докладвам за развитието на нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JRushmore Публикувано 30 Август 2012 Доклад Share Публикувано 30 Август 2012 Моята АДА върти задължително 2-3 секунди и така пали, дори да съм я угасил току-що и придърпва при леко подаване на газ и при lift off. При абсолютно всичко сменено и проверено се оказа, че датчика на Хол дава грешка от време на време. Чувам, че доста често се случва при колегите, така че проверете и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 2 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 Най-сетне намерих малко време за работа по въпроса и оправих нещата.Смяната на бензиновия филтър не даде резултат. Развих капака на резервоара и извадих помпата. За развиването ползвах желязо на размери 3х0,3х25 цм и го сгънах в следваща форма l____l. Контактите дето се подава тока на помпата бяха лоши. На единия пластмасата беше тръгнала да се топи от отделената топлина поради лошия контакт. Почистих със шкурка и запоих жиците към буксите. Смених и маркуча от помпата до капака, понеже беше със сериозни пукнатини. Лошата новина е че помпата ми е китайска. Споделям решението на проблема - може би на някого да бъде полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 2 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 (Редактирано) Тази помпа се предаде от старост и се наложи смяна с нова. Сложих отново китайска - Патрон. Но от тогава колата не работи добре на бензин. Пали нормално, но двигателя много тресе на празен ход. Не ускорява както трябва, а се мъчи. Колата има и АГУ и двигателя работи нормално на газ.Предполагам че причината е недостатъчно налягане на бензина. Вероятно новата помпа не произвежда 4 бара колко са нужни, а по-малко. Смених и филтера за бензина, но нищо не се оправи. Когато развих филтера, изтече по-малко бензин от колкото би трябвало. Утре ще премериме с манометър в сервиза налягането в системата. Попитах и приятел да взема от него за проба регулатора на налягането. Имате ли някои други идеи? Редактирано 2 Септември 2013 от ставров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Както го описваш нищо чудно да е дефект в помпата, макар и нова. Или не знам дали не са я объркали и да не е с точния дебит за мотора. Моята и тя е китайска, близо 40 000 км. върти без ядове. Въпреки, че съм с газ помпата върти бензин до рейката с дюзите, само те изключват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 4 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 За щастие, помпата е добра. Оказаха се лоши контакти от емулатора към дюзите. След почистването им, двигателя работи по-добре. Майстора каза че и дюзите са за промивка в ултразвукова баня, но с това бих почакал. Опитал бих с една добавка в бензина за почистване на дюзите. Поздрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 Тези добавки разтварят утайките от резервоаара и ги набиват най-напред във филтъра.....Ако все пак ще слагаш гледай да е в момент в който ще предприемеш дълго извънградско шофиране......хем да държиш мотора в по-високи обороти и хем да изразходиш горивото и добавката за няколко часа.....поне аз така мисля де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 26 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2013 Придърпването се отново усили. Елиминирал бих за късо време емулатора на дюзите. Разкачил бих го от системата и дюзите бих вързал заводско - директно от компютора. Тогава вече може да се кара само на бензин а няма каране на газ, понеже не могат да се изключат дюзите. Ако има подобрение, че знам че проблема е в емулатора или контактите му. Няма ли проблем да опитам така какво ще стане - в смисъл да не прецакам нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2013 Според мен ако просто караш на бензин за проба ще е същата работа. Емулатора за дюзите просто ги изключва и лъже ЕКУ-то, че ги има когато си на газ - не ми се вярва да е от него, но няма да развалиш нищо ако го махнеш временно за проба. Най-добре замери с манометър при 90С загрял двигател какво е налягането от бензиновата помпа докато работи двигателя на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Няма да имаш проблем с карането на бензин ако изключиш емулатора. Няма да се повреди нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 (Редактирано) Да не пускам друга тема,имам проблем при форсиране на място и забелязвам сивкав цвят от ауспуха на 4000-5000 оборота.В движения немога да кажа дали го има но има мирис на неизгоряно горива,и на газ и на бензин на газ по не се забелязва или така си мисля.Не пипа антифриза нито грам,маслото ми е 10w40 дали не е много рядко за 325000км по километраж.Гори си масълце в зависимост колко пъти карам над 4000-5500об от порядъка на 400гр на 1000км пробег.На място и до 3000об няма проблем изобщо не гори,карал съм така 1000км.и не го пипа ако така се кара.Дали да го сменям на 15w40или сега не е препоръчително заради минусовите температури през зимата. Редактирано 29 Септември 2013 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 20 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Реших проблема. Изключването на емулатора нищо не промени. След ултразвуково почистване на бензиновите дюзи нещата са наред. Мерси на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване