kaycata Публикувано 29 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2015 Здравей колега, kaycata възможно е да е проблем в нивомерите, при мен се зацапват от време на време и не дават правилни данни, трябва да се махнат буксите и да се изчистят хубаво. Но при положение, че са правили адаптация, най-вероятно там са счипили нещо. За ESP-то, когато датчиците не работят и при мен светва от време на време заедно с abs-а. Колкото до разхода, засякох направо невъзможен разход тези дни, ходих до Смолян и обратно и реших да тествам, колко разход ще ми даде с по-бързо шофирани и на обратно възможно най-икономично. При първия вариант с бързо каране София - Смолян ми даде разход 11/100. В обратна посока с икономично шофиране ми даде 6/100 направо не можах да повярвам. Засичал съм го по метода пълно/пълно. Колата е Allroad 2.5 tdiвъпросът е че мойто ESP си работи но не мога да го изключа нищо не свети по таблото просто не иска да се изключи от копчето иначе от към разход нямам проблеми доволен съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Колега , ако много държиш да си изключиш ESP - то задръж бутона за около 10 сек ( докато светне). Незнам само за проба ли искаш да го направиш , но като ти наизключи системите внимавай как ще караш . Пробвал съм я зимата , но на много широко и без коли наоколо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 За офроуд куатрото работи по-адекватно без ESP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Абе момчета нещо не се разбрахме явно , откакто правихме адаптация на окачването и колата се строполи като булит на земята и не иска да се изправи НЕ МИ РАБОТЯТ КОПЧЕТАТА НА НИВОМАТА И КОПЧЕТО НА ЕСП-ТО колата седи от зад от дясно на 2-ро ниво от ляво на първо а отпред джантите са под калниците това имам предвид на един ваг-ком качихме вчера и там дава грешка че нивоматите не са обучени а момчето каза че адаптацията минала успешно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Трябва да тествате системата,да видите дали реагира адекватно и дали компресора тръгва.След това калибриране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 гледахме системата си реагира първо пуска едно ниво надолу и после компресора си тръгва напомпва си след което прави адаптацията изписва успешна адаптация покарваш малко да запомни настройките и след няколко часа във гората стабилно каляне измиване и седно кръкче дигаме 85 км тя започва от 3-то да смъква на второ и до там компресора компчетата нищо не работи завъртях прибрах я и така 3-ден без нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Прочетете я за грешки както е сега,евентуално в нивомерите.Калибрирай още веднъж за да се увериш че не е бъг в системата.Ако стане същото се сещам за клапанен блок или спукана предна възлавница-но ако е от възглавница задницата би трябвало да е ОК,та остава варианта с нивомери или клапанен блок.Но нека и по знаещи да се отзоват,че и аз съм от скоро във филма но чета и се интересувам доста,а и вече ревизирах моето окачване по ноето също имаше доста дилем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 въпросът е защо се случи веднага след адаптацията , според мен момчето което я прави нещо я е збъркало защото то е правило само на мерцедес до сега аз бях първия с ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Сигурно адаптацията не е направена като хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 най вероятно ще да е утре последен опит и ако не стане във Варна ще ходя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 01437 - Control Position not Learned Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Possible Causes Control Position not learned Possible Solutions Check Control Module/System Adaptation and/or Basic Setting Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Докато не изправите колата на 2-ро ниво няма как да я калибрирате-просто не ви допуска,опитайте да подкарате компресора чрез тест от вагкома,за да надуе до 2-ро ниво.Тогава вече може да се калибрира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 утре последно чакам едни момчета да дойдат че аз не мога да я извадя от гаража,че съм под наклон и тогава вече ще видя как насилствено ще я вдигна и на платформа във варна и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Момчета имам един приятел с диагностика delphi , някой знае ли да ли с нея може да се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisd Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Здравейте колеги, на ваг ком ми излезна следната грешка:01772 - signal from level control pressure sensor (g291) 27-10 implausible signal intermittent , имате ли идея от къде може да е проблема, започна да се вдига доста бавно, но след като изтрих грешката, направо си скачаше, и така 3-4 пъти и пак заби, изтрих я втори път, но този път не тръгна да се вдига бързо а и грешката я нямаше отново.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 След поредната диагностика на (майстора) се установи че бил ми заминал модула. поръчах друг сменихме го и о чудо колата отново седи като булит, не било от модула!!! Явно е от модула в главата на майстора.след като го изпратих по живо по здраво си закачих старият модул оставих колата и на сутринта запалих си я и тя си се изправи и всичко си заработи,сложих и новият модул втора употреба и той си работи без проблем колата си се дига смъква както си беше преди.Идея си нямам как стана но е факт,Иначе си имам модул ако на някой му трябва купих го за 100 лв работещ проверен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Неправещи добре контакт букси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Пресакала се е вискомуфата,постоянно е зацепена и мотора бучи като стар камион на баир.Ценово?и как се сменя,отдавна не съм бизнеса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Предница долу и як ключ, ама много як. На предишния ми душегуб не стана с напъване на метър рамо, та виското го свалихме отзад и много спокойствие и йога при операцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Налбански Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Ако се спра на вариянта С5 с душегуб и автомат все пак исках да знам дали има потенциал за леко засилване ... комбинацията с 4.2 няма да я бъде едно, че е рядкост друго, че това си една ламя както и да го гледам, а с газ повече не искам да се занимавам, едно че тия бутилки заемат място друго, че вече имам достатъчно лоши преживявания с прехваленото Романо и те така. @Оги - С много екстри и ръчка си наистина доста трудно начинание ... и ако такова изпадне ще е на хубава цена. @Александров - Ако го нямаше тоя момент с визията на С5 нямаше много да му мисля. А относно рециклираните възглавници достатъчно надеждни ли са или си най-добре Арнотрот ? И пак да Ви запитам какво се случва ако възглавницата думне по време на път има ли начин да се продължи или репатрак и смяна е оправията Общо взето , за такава ситуация ти трябват 2 трупчета от пале.Да ти се возят в багажника..Блокираш,вдигаш на крика,наместваш трупчето и с бавна скорост ссе прибираш.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 20 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Здравейте! Имам следния проблем: при скорост около 140 и при леко изкачване, при подаване на газ понякога колата забива и не набира скорост, усеща се че губи мощност. На равно не го прави никога, в леко изкачване - понякога.Когато не се случва, колата не се спира и си ускорява до 180-200 както трябва. Когато се случи, трябва да върна малко газта и след малко се оправя. Но е гадно да се случва в моменти, когато ми трябва ускорение.Клапан N75 е сменен с чисто нов.Подозирам геометрия на турбо, но не съм сигурен. Възможно ли е от зацапана геометрия да не отваря лопатките понякога, така да се каже да заяждат.При диагностика единствената смислена грешка е:00575 - Intake Manifold Pressure08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent Вашето мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Типичен синдром на пренадуване. Точно в такава ситуация се получава, както си го описал и при по-ниски обороти.Напълно възможно да е зацапана геометрия, най-добре направи логове с надува, за да се види какво точно се случва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 00575-intake leak/blockage,maf sensor,map sensor,tc wastegate,actuator/regulating valve,hoses interchanged/not connected,wiring. товa излизa в aутодaтa зa първaтa грешкa и възможните причини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 20 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Четох в Ross-Tech - двете възможни причина са N75 и нещо по турбото. Понеже клапана е нов, май ще трябва да се концентрирам върху турбото.С добаква Бардал няма да стане, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Ако не си правил никога процедура по чистене на геометрията на турбото - иди да ти я направят, така или иначе си е необходима. Преди да смениш N75 правеше ли го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване