dido013 Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 (Редактирано) Когато се засили до около 70км/ч налягането трябва да се пови6и до 15-16 бара,но при мен стига 12,5 и повече не се пови6ава,започва едно думкане,като от бас каса 10-15 сек,и после спира,може да сработва термозащитата.Предполагам,че не му стига ток на компресора,но защо го прави еднократно,когато думкането спре, карам Русе - Ямбол -245км.без никакъв проблем,преминава от ниво2 на ниво 1 при 120 ,когато намаля пак се връща на ниво 2,няма и помен от проблема,стига да не я угася,ако спра да почивам всичко се повтаря.Нямам представа какво става,но се замислям дали проблема не е софтуерен?Ще проверя и релето и връзките но не ми се вярва да е от там,прекалено е циклично поведението на компресора.Благодаря, колега ще го потърся под волана! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Релето се намира под волана,трябва да погледна на коя позиция беше.на позиция номер 6 е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 При мен всичко ОК,но сега се замислих че при 120 не пада на 1-во ниво и после да се вдига на 2-ро.От 4-то към 3-то слиза и от 3-то към второ също,минава си и на паркинг режим,но над 120 не е слизала на 1-во.А сега де,някой знае ли уловката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido013 Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 (Редактирано) Пробвай при 130 и задръж 2-3 мин, Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Карал съм и с над 130,140 та и над 160 и до сега на 1-во сама не е слизала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 (Редактирано) непрекъснато скоростта трябва да е над 120км/ч поне 30сек...и тогава трябва сама да слиза на 1во ниво. после като караш под 70км/ч поне 120 сек - се вдига на 2ро ниво. на стр.10 тук (http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_243.pdf) е описано как трябва да е Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Имам го този пдф и съм го изчел най подробно,явно не съм задържал скоростта по дълго време до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 dido013 - най-добре викни някои приятел, ти се мушни под колата и той да вдигне нивото, така ще разбереш от къде идват тези звукове. Според мен или както каза колегата по-горе, пружините са заминали, или ако няма удар на компресора в метал виж тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177307&hl=%2B%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD+%2B%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82. При мен дрънчащния звук намаля, сега се чува, но някак си е по-плътен звука. Но за разлика от теб при мен се чува доста по-често, ако карам градско за 5км го чувам поне 3 пъти да припомпва, извънградско по-рядко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaycata Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 На първо ниво пада след 180 км Поне моята е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 Да не би да се адаптира чрез кодинг на каква скорост да слиза на 1-во ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko Dimitrov Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Най-вероятно да, при мен е при каране 30 сек. над 140км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido013 Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 dido013 - най-добре викни някои приятел, ти се мушни под колата и той да вдигне нивото, така ще разбереш от къде идват тези звукове. Според мен или както каза колегата по-горе, пружините са заминали, или ако няма удар на компресора в метал виж тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177307&hl=%2B%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD+%2B%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82. При мен дрънчащния звук намаля, сега се чува, но някак си е по-плътен звука. Но за разлика от теб при мен се чува доста по-често, ако карам градско за 5км го чувам поне 3 пъти да припомпва, извънградско по-рядкоЗвука идва от удари на компресора в гнездото на резервната гума,Сменях пружините с по-твърди, но тогава започна да се чува в купето когато работи. Старите пружини не са повредени и ги върнах обратно.Компресора работи тихо,бързо напомпва,но не вдига 16 бара,явно на електромотора не му стига мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Явно иска нов колега,не знам как са след ревизия.Аз моя го смених с нов,стария обаче запазих и си поръчах ремонтен комплект от Англия за 15 паунда,като преди това обаче го отворих и премерих цилиндъра който не бе износен.Не съм го мерил какво налягане прави но работи доста тихо.С оглед на факта че оригиналния е работил 13 години едва ли ще се наложи да го ползвам,но си го ревизирах за всеки случай.Та това са ти вариантите,ако имаш възможност по добре нов аз не си познах колата след като го смених,ако някой има впечатления от рециклиран да каже,понеже е доста по евтин вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Сега ме гложди друго,тъй като ще си сменя вече полираните накрайници на ауспусите с такива от 4.2 и ще се пипа генерацията се чудя за катализаторите.Ауди Олроуд 2.5 ТДИ 180 к.сЗа или против премахването и защо.В дилема съм.Колко са катализаторите,1-2 или 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Колега, аз имах катализатори....и не се бях замислял, но едни момчета ми решиха въпроса като ги откраднаха! Сега мисля е по-добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido013 Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Сега ме гложди друго,тъй като ще си сменя вече полираните накрайници на ауспусите с такива от 4.2 и ще се пипа генерацията се чудя за катализаторите.Ауди Олроуд 2.5 ТДИ 180 к.сЗа или против премахването и защо.В дилема съм.Колко са катализаторите,1-2 или 3 Не съм разбирач,но имам малко време .На мойта са 3.Колата е тежка но не бих казал тромава-като смачкам газта при 100км/-1сек на 3та,после 4-та още 4-5......за нула време 160,без грам пу6ек ,на мен това ми харесва.Ако не са задръстени не ги махай,особено този след турбото.Освен това ще стане по-6умно в купето,ако не го направи6 свястно,а може и да резонира.Аз лично залагам на по-високия комфорт,а и генерацията е настроена спрямо мотора.Повечето промени имат негативен ефект-лично мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 Именно за това се чудя,понеже не пуши въобще,върви нормално макар да нямам база за сравнение без катализатори за да знам дали е нормално.А и все пак е 13 годишна кола,едва ли положението на катализаторите е цветущо.Имах А3 бензин и премахването му се отрази драстично на вървежа и разхода на колата,не знам обаче как е при дизела и конкретния мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2015 И как ще разбере дали са задръстени катализаторите?Положителният ефект за турбото и издишването на мотора е сигурно, отделен е въпросът, че ще почне да мирше на чавдарка...Със сигурност ще има малък положителен ефект във високите обороти. За шумното - никаква разлика. На BAU му свалих 3-те катализатора и права тръба, вместо тях - разлика няма в шума, нито резонанси в целия оборотен диапазон, като се има предвид, че тоя мотор работи много по-тихо, спокойно и мазно от всички предишни поколения - абсолютно никакво чукане и тракане не се чува, дори студен. На предишният ми душегуб (RIP) пък бях изкарал бензинови накрайници от суперспринт генерация наравно с бронята и пак така ме съветваха как ще почернее отзад, ама той грам облаче не правеше и за 4 години нищо такова не се случи. А ето ги и самите катализатори: ляв и десен 4b0 131 701: Отвътре (доста незапушени изглеждаха), а и фъргаха маргаритки след тръбите : Третия катализатор, след турбото 4d0 131 702: Всичко това - само спомени... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Аз съм без двата катализатора отдолу отпреди 2-3 год. Осезаема разлика във вървежа към по добре и в разхода малко надоло. Освен това по спомен ми ги платиха на около 400 лв мисля беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Този след турбото-каква е уловката да се махне,че е на доста кофти място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 Уловката е че след махането му ще спадне температурата на турбото, а това е добре. Досега запушен катализатор не съм виждал. Виждал съм "начупен" катализатор и в следствие на начупването се запушва решетката назад. Иначе катализатора има определен пробег живот след което става една проста решетка. Дори и да не е "запушен" ще има добър ефект при премахването му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Да попитам автоматичната кутия 5HP19 до кога се монтира на колите.На Олроуд 2005 г, с мотор BAU такава ли е?При ремапване на софтуера на мотора има ли вариант де се ъпгрейдне и самата кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Не съм с олроуд, но съм с БАУ, кутията е все същата и не подлежи на ъпдейт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Добре, като се ремапне мотора какво става с кутията?До колко държи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 19 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2015 Това скоро ще разбера аз... Чак сега ще обслужа мотора и досега се въздържах от ремап, преди да се уверя в състоянието му.В данните за тази кутия излиза, че душегуба трябва да й върже на възел червата вътре и има някакво недоразумение към издръжливост на Nm, така и не ми стана ясно има ли усилена версия за FLA със заден диф, или не...Като цяло ще споделя 2-3 приказки за това творение 5хп19. Нямам никакъв опит с АСК, не знам и не искам да знам как е пък с още по-старите видове с 4 скорости... За човек, който обича да сяда в автомобил, не само за да се придвижи от т. А, до т. Б и сяда да шофира понякога само заради удоволствието, карането с хардуер, който следва изискването на някакъв софтуер е доста разочароващо - и двете допотопни за съвременните възприятия. Напрягам се да мисля "това кога ще превключи", "това защо превключи"... Липсва ми да си ръчна лоста на определени обороти и да си знам да му подам газта когато и колкото трябва, а не оно да ми върне 2 предавки назад, за да реши, че е вкарало в лютеницата и да седне да мисли сега какво да направи. Какво става с кутията и джоба при фейл е казано май доста във форума... Марсиянския Пешо е описал добре в една тема. Моята движи мазно и засега не знам какво точно представлява това "ритане", само веднъж усетих нещо такова, като си играх доста с ръчно превключване и от тогава спрях да го упражнявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване