Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Когато се засили до около 70км/ч налягането трябва да се пови6и до 15-16 бара,но при мен стига 12,5 и повече не се пови6ава,започва едно думкане,като от бас каса 10-15 сек,и после спира,може да сработва термозащитата.Предполагам,че не му стига ток на компресора,но защо го прави еднократно,когато думкането спре, карам Русе - Ямбол -245км.без никакъв проблем,преминава от ниво2 на ниво 1 при 120 ,когато намаля пак се връща на ниво 2,няма и помен от проблема,стига да не я угася,ако спра да почивам всичко се повтаря.Нямам представа какво става,но се замислям дали проблема не е софтуерен?Ще проверя и релето и връзките но не ми се вярва да е от там,прекалено е циклично поведението на компресора.Благодаря, колега ще го потърся под волана!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен всичко ОК,но сега се замислих че при 120 не пада на 1-во ниво и после да се вдига на 2-ро.
От 4-то към 3-то слиза и от 3-то към второ също,минава си и на паркинг режим,но над 120 не е слизала на 1-во.
А сега де,някой знае ли уловката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

непрекъснато скоростта трябва да е над 120км/ч поне 30сек...и тогава трябва сама да слиза на 1во ниво. после като караш под 70км/ч поне 120 сек - се вдига на 2ро ниво.

на стр.10 тук (http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_243.pdf) е описано как трябва да е

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го този пдф и съм го изчел най подробно,явно не съм задържал скоростта по дълго време до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dido013 - най-добре викни някои приятел, ти се мушни под колата и той да вдигне нивото, така ще разбереш от къде идват тези звукове. Според мен или както каза колегата по-горе, пружините са заминали, или ако няма удар на компресора в метал виж  тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177307&hl=%2B%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD+%2B%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82. При мен дрънчащния звук намаля, сега се чува, но някак си е по-плътен звука. Но за разлика от теб при мен се чува доста по-често, ако карам градско за 5км го чувам поне 3 пъти да припомпва, извънградско по-рядко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dido013 - най-добре викни някои приятел, ти се мушни под колата и той да вдигне нивото, така ще разбереш от къде идват тези звукове. Според мен или както каза колегата по-горе, пружините са заминали, или ако няма удар на компресора в метал виж  тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177307&hl=%2B%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BD+%2B%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82. При мен дрънчащния звук намаля, сега се чува, но някак си е по-плътен звука. Но за разлика от теб при мен се чува доста по-често, ако карам градско за 5км го чувам поне 3 пъти да припомпва, извънградско по-рядко

Звука идва от удари на компресора в гнездото на резервната гума,Сменях пружините с по-твърди, но тогава започна да се чува в купето когато работи. Старите пружини не са повредени и ги върнах обратно.Компресора работи тихо,бързо напомпва,но не вдига 16 бара,явно на електромотора не му стига мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно иска нов колега,не знам как са след ревизия.
Аз моя го смених с нов,стария обаче запазих и си поръчах ремонтен комплект от Англия за 15 паунда,като преди това обаче го отворих и премерих цилиндъра който не бе износен.
Не съм го мерил какво налягане прави но работи доста тихо.С оглед на факта че оригиналния е работил 13 години едва ли ще се наложи да го ползвам,но си го ревизирах за всеки случай.
Та това са ти вариантите,ако имаш възможност по добре нов аз не си познах колата след като го смених,ако някой има впечатления от рециклиран да каже,понеже е доста по евтин вариант.
11058236_970388386335530_328387854365887

 

12243549_970388456335523_603359512996171

 

 

11219122_970388506335518_694427412950582

 

 

11222807_970388549668847_139729518556153

 

 

12243254_970388599668842_126750211278349

 

12274508_970388629668839_132299818401775

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ме гложди друго,тъй като ще си сменя вече полираните накрайници на ауспусите с такива от 4.2 и ще се пипа генерацията се чудя за катализаторите.

Ауди Олроуд 2.5 ТДИ 180 к.с

За или против премахването и защо.В дилема съм.
Колко са катализаторите,1-2 или 3

 
 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах катализатори....и не се бях замислял, но едни момчета ми решиха въпроса като ги откраднаха! Сега мисля е по-добре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сега ме гложди друго,тъй като ще си сменя вече полираните накрайници на ауспусите с такива от 4.2 и ще се пипа генерацията се чудя за катализаторите.

Ауди Олроуд 2.5 ТДИ 180 к.с

За или против премахването и защо.В дилема съм.

Колко са катализаторите,1-2 или 3

 
 
 

 

Не съм разбирач,но имам малко време .На мойта са 3.Колата е тежка но не бих казал тромава-като смачкам газта при 100км/-1сек на 3та,после 4-та още 4-5......за нула време 160,без грам пу6ек ,на мен това ми харесва.Ако не са задръстени не ги махай,особено този след турбото.Освен това ще стане по-6умно в купето,ако не го направи6 свястно,а може и да резонира.Аз лично залагам на по-високия комфорт,а и генерацията е настроена спрямо мотора.Повечето промени имат негативен ефект-лично мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно за това се чудя,понеже не пуши въобще,върви нормално макар да нямам база за сравнение без катализатори за да знам дали е нормално.
А и все пак е 13 годишна кола,едва ли положението на катализаторите е цветущо.
Имах А3 бензин и премахването му се отрази драстично на вървежа и разхода на колата,не знам обаче как е при дизела и конкретния мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как ще разбере дали са задръстени катализаторите?

Положителният ефект за турбото и издишването на мотора е сигурно, отделен е въпросът, че ще почне да мирше на чавдарка...

Със сигурност ще има малък положителен ефект във високите обороти. За шумното  - никаква разлика. На BAU му свалих 3-те катализатора и права тръба, вместо тях - разлика няма в шума, нито резонанси в целия оборотен диапазон, като се има предвид, че тоя мотор работи много по-тихо, спокойно и мазно от всички предишни поколения - абсолютно никакво чукане и тракане не се чува, дори студен.

 

На предишният ми душегуб (RIP) пък бях изкарал бензинови накрайници от суперспринт генерация наравно с бронята и пак така ме съветваха как ще почернее отзад, ама той грам облаче не правеше и за 4 години нищо такова не се случи.

 

А ето ги и самите катализатори:

 

ляв и десен 4b0 131 701:

8469581G.jpg

8469582q.jpg

 

Отвътре (доста незапушени изглеждаха), а и фъргаха маргаритки след тръбите :) :

 

8469583y.jpg

8469584N.jpg

 

Третия катализатор, след турбото 4d0 131 702:

 

8469598f.jpg
8469601F.jpg

8469603t.jpg

 

 

 

Всичко това - само спомени... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм без двата катализатора отдолу отпреди 2-3 год. Осезаема  разлика във вървежа към по добре и в разхода малко надоло. Освен това по спомен ми ги платиха на около 400 лв мисля беше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уловката е че след махането му ще спадне температурата на турбото, а това е добре.  Досега запушен катализатор не съм виждал. Виждал съм "начупен" катализатор и в следствие на начупването се запушва решетката назад. Иначе катализатора има определен пробег живот след което става една проста решетка. Дори и да не е "запушен" ще има добър ефект при премахването му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам автоматичната кутия 5HP19 до кога се монтира на колите.

На Олроуд 2005 г, с мотор BAU такава ли е?

При ремапване на софтуера на мотора има ли вариант де се ъпгрейдне и самата кутия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това скоро ще разбера аз... Чак сега ще обслужа мотора и досега се въздържах от ремап, преди да се уверя в състоянието му.

В данните за тази кутия излиза, че душегуба трябва да й върже на възел червата вътре и има някакво недоразумение към издръжливост на Nm, така и не ми стана ясно има ли усилена версия за FLA  със заден диф, или не...

Като цяло ще споделя 2-3 приказки за това творение 5хп19. Нямам никакъв опит с АСК, не знам и не искам да знам как е пък с още по-старите видове с 4 скорости... За човек, който обича да сяда в автомобил, не само за да се придвижи от т. А, до т. Б и  сяда да шофира понякога само заради удоволствието, карането с хардуер, който следва изискването на някакъв софтуер е доста разочароващо - и двете допотопни за съвременните възприятия.  Напрягам се да мисля "това кога ще превключи", "това защо превключи"... Липсва ми да си ръчна лоста на определени обороти и да си знам да му подам газта когато и колкото трябва, а не оно да ми върне 2 предавки назад, за да реши, че е вкарало в лютеницата и да седне да мисли сега какво да направи.

 

Какво става с кутията и джоба при фейл е казано май доста във форума... Марсиянския Пешо е описал добре в една тема.  Моята движи мазно и засега не знам какво точно представлява това "ритане", само веднъж усетих нещо такова, като си играх доста с ръчно превключване и от тогава спрях да го упражнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...