Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Кутията е дуракоустойчива,колега,пази добре мотора от претоварване и дава сравнително добри решения при доста тежки режими,обучава се според начина на каране и се управлява ръчно, когато мотора премине 1950 оборота,Има спортен режим и LOCK UP съединител,изпреварва тир движещ се със 100 км/ч за 3-4 сек без допълнително ускорение,избира режим за максимална мощност, когато сриташ педала до долу.При мен се управлява и от волана, което е супер удобно.Трябва да и свикнеш - има малко закъснение,но според мен има предимство пред ръчката(имам и такава)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

при мен след ремапа - никакви проблеми, само имаше един филм който бях  първоначално информиран , че между 4 скорост и 5 може да ми прави проблем на пълна газ. Наистина беше много неприятно защото отиваше до 180км/ч слага 5 и пак връща 4та, но след  5-6 часа ровичкане го нагласихме, проблема беше в недостиг на горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 180 км на последната предавка с колко обороти е мотора?

Какъв е лок ъп съединителя и как се задейства

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е лок ъп съединителя и как се задейства

Ей на това ако някой ти отговори :hilezh:

 

Кутията получава инфо от компютъра на колата какви нютони и се подават. И в зависимост от оборотите (има си собствен датчик) решава дали да заключи конвертора. За плавната работа на кутията от ключово значение е и дебитомера.... а и състоянието на мотора като цяло - колкото по-точна информация за торка получава кутията, толкова по-адекватно ще работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със 180 км на последната предавка с колко обороти е мотора?

 

За автомат ли питаш? Около 3400 оборота е на 5-та при 180 км./ч.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да стане по-лесно, ако направо кажеш какво си наумил ;)

Няма разлика в оборотите като предавателно съотношение, на S държи колата надъхана - като пуснеш газта не качва предавка, имаш надув и обороти на разположение постоянно.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече с премахнати катализатори и с накрайници от С6 4.2.
12289495_973199099387792_156400367330498

 

12299265_973199102721125_484010425575656

 

 

Впечатленията от премахването на катализаторите е положително,не си познах колата,върви доста по добре.
Няма допълнителни шумове,бучене или пушене.
Звука обаче е уау.
Свистето е като на клипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във високите обороти си е силата ,спрямо преди обаче разликата е - доускорението примерно на 3-та с 50 смачквам педала и до 100 ги прави за нула време,докато преди сякаш имаше едно закъсняване.
Сега просто не се чуди.
Мисля да му правя ремап с изключване на ЕГР-а софтуерно.
какво мислите за тази манипулация,и основно премахването на ЕГР-а. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам опит от първа ръка в тази насока, но казват че при ремап е логично да се изолира ЕГР. Дано някой специалист се включи в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мога пълноправно да пиша в тая тема.

Днес даже Стефан (Крематор) спря и егр-а.

Май има малка разлика в тягата, ама не мога да кажа точно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кога да го снимам?

Снощи се прибрах в 9.30.

Сега ще го снимам на фона на първия сняг и с новите зимни гуми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно, че е душегуб и най-вероятно 5НР19 - нали пита за оборотите по-напред. :unsure:

Дет се вика - дваж честито. Добре дошъл в отбора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали написах ве,

БАУ с автомат

 

Навигация РНСЕ и вожа в два цвята.

Веждите на калниците и броните са в цвета на купето.Като ми остане време ще го снимам и ще го пусна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали написах ве,

БАУ с автомат

 

Навигация РНСЕ и вожа в два цвята.

Веждите на калниците и броните са в цвета на купето.Като ми остане време ще го снимам и ще го пусна.

Баси несериозния врачански пустиняк.....

Представям си къф дръгел си взел 6500лв сигурно и те е срам да го пуснеш да не ти полеем остро :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мога пълноправно да пиша в тая тема.

Днес даже Стефан (Крематор) спря и егр-а.

Май има малка разлика в тягата, ама не мога да кажа точно...

Колега,усети ли промяна в шума на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...