Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Крематора продава много готини Ауди ОЕМ компресорчета, питай го. И аз съм с такова.

 

12341490_10207882725254106_1914101164946

 

 

Предишния ми китаец изкара 7-8 донапомпвания по 0.5 атм.

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айди филмите почнаха... за компресор помпащ 8, 9 или повече бара не и никакъв плоблем да помпа гума. А на колегата дето ще му падне окачването...да прочете какво значи нивомер и пневматичен клапан, пък после да помисли как така във възглавниците налягането е едно пък в бутилката друго. Какво е резервоар за въздух и какво пневматичен балон. Та за по напряко. Няма да падне колата, не се филмирайте.

Колега ти къде смяташ ,че имаш пневматичен клапан на олроуда , че ми стана интересно . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[PDF]Pneumatic Suspension System - VolksPage.Net

Нещо се е бъгнало, и не ми дава да кача снимки.

На страница 20 има схемата.

Има обратни клапани, има електро-магнитни клапани, има всичко, което трябва да не изпуска въздуха от възглавниците и те да не падат.

Ако е стане това причината не е в помпането на гумите, ....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , моите уважения , но си тръгнал да обясняваш не на когото трябва . Тия схеми за които ми говориш са част от моята  професия  и аз лично с тях работя , от много преди ти да си разбрал за тяхното съществуване .Едва ли си ги виждал преди да започнеш одисеята с душегуба . (прочетох темата, много забавно беше :) С една дума клапаните за които говориш са компоненти вградени в компресора и клапанния блок (затова е клапанен ). Погледни на стр 17 за да ти стане ясно нагледно кой клапан къде е .Точно това се опитвам да обясня на ентусиастите с помпененто на гуми , че системата или трябва да вземе въздуха от главата на компресора ,както е на тоарег или кайен , или някъде преди клапанния блок , защото дори и да извадиш линията за високото налягане от компресора към блока , да системата не изпуска. Но ако се прекъсне където и да е след клапанния блок , всичко свършва защото тая кола няма клапан , като на тоарег например на самата възглавница където дори и да извадиш тръбата от клапана налягането стои . 

Поздрави на всички !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос.

Когато шофьорската врата е отворена работи ли компресора и може ли да вдига колата от едно ниво на друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че не. На клипа, който е за нивелиране изрично се посочва вратите да са затворени.

Редактирано от Lambozo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , моите уважения , но си тръгнал да обясняваш не на когото трябва . Тия схеми за които ми говориш са част от моята професия и аз лично с тях работя , от много преди ти да си разбрал за тяхното съществуване .Едва ли си ги виждал преди да започнеш одисеята с душегуба . (прочетох темата, много забавно беше :) С една дума клапаните за които говориш са компоненти вградени в компресора и клапанния блок (затова е клапанен ). Погледни на стр 17 за да ти стане ясно нагледно кой клапан къде е .Точно това се опитвам да обясня на ентусиастите с помпененто на гуми , че системата или трябва да вземе въздуха от главата на компресора ,както е на тоарег или кайен , или някъде преди клапанния блок , защото дори и да извадиш линията за високото налягане от компресора към блока , да системата не изпуска. Но ако се прекъсне където и да е след клапанния блок , всичко свършва защото тая кола няма клапан , като на тоарег например на самата възглавница където дори и да извадиш тръбата от клапана налягането стои .

Поздрави на всички !

Имаш моето уважение! Найстина малко прибързано се изказах, като имах в предвид, за срязване на шлауха на бутилката и монтиране на тройник с обратен клапан. Според мен електрониката ще отчете пада на налягането в постояният въздух и ще включи компресора а възглавниците няма да паднат, всяка си има управляващ клапан. При камионите е решено по доста по- умен начин...За мен разпробиване на колендри и клапанно тяло е безумие.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве банда, 

може ли някой да каже откъде да си взема една кора за под скоростната кутия и тази, която пази компресора за окачването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос.

Когато шофьорската врата е отворена работи ли компресора и може ли да вдига колата от едно ниво на друго?

При мен няма проблем на отворена врата да си играеш с нивото - нагоре, надолу.

Между другото, компресора не помпа директно възглавниците - той нагнетява в ресивъра, когато там налягането падне под някаква граница (може би 6 бара). При задаване на операция чрез модула на таблото за качване на ниво може да не чуеш компресора да работи, ако в бутилката има достатъчно въздух. Може би затова се чудиш защо не се чува работата на компресорчето.

 

Аве банда, 

може ли някой да каже откъде да си взема една кора за под скоростната кутия и тази, която пази компресора за окачването?

 

Е по моргите по Врачанско няма ли? Навремето като търсих комфорт-модул във Враца имаше поне пет донора.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше ми изгорял бушона на компресора, но го смених (бая зор, докато го намеря, къде са го завряли) и бачка.

Като гледам в мобиле.бг тук се продава само един Олроуд.

Утре ще се обадя да питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли някой да каже откъде да си взема...

или оттук: https://www.megaparts.bg/products/avtochasti?pa_marka-avtomobil=1&pa_model-avtomobil=778&productFilterSubmitted=1

има доста части и е по каталог.. вижда се какво има и т.н. доста удобно.. последно си взех заден спирачен апарат за 42 лв, че моя изпускаше и не подлежеше на ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто захладня и мойта минава трудно на горно ниво.Сега ми пристигна ремонтния комплект на компресора и като ми се освободи канала ще го пробвам.Дано има ефект че инак трябва да се изваждам по сериозно.

от къде си поръча ремонтен комплект за компресора колега? Че и аз имам нужда от един. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крематора продава много готини Ауди ОЕМ компресорчета, питай го. И аз съм с такова.

 

12341490_10207882725254106_1914101164946

 

 

Предишния ми китаец изкара 7-8 донапомпвания по 0.5 атм.

Да питам нещо за тези компресори,могат ли да изпомпват въздуха от гумата за да се прибере.Ако могат как да позная кой компресор може,понеже и аз нямам  и трябва да си купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гумата сам можеш да си я спуснеш с обикновена капачка развиваш иглата, тя сама си се смачква така както е била

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от къде си поръча ремонтен комплект за компресора колега? Че и аз имам нужда от един. Благодаря предварително

Аз си поръчах от ибей Англия.

Първо само сегмент и о пръстени, а после и цилиндър, че моя беше ръждясал и надран.

Този, от който ги поръчах много го тачат в английските форуми за въздушно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни един линк да разгледаме и ние, ако не е тайна.

А гранули за дехидратора взе ли?

Или ще сушиш старите по метода на руснаците?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега AALEXANDROV дай линк за руския метод че някъде го мярках преди сега не мога да го открия и пояснение къде се намират тези гранули благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни един линк да разгледаме и ние, ако не е тайна.

А гранули за дехидратора взе ли?

Или ще сушиш старите по метода на руснаците?

http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Allroad-Air-Suspension-Compressor-Repair-Kit-/151130555820?fits=Car+Make%3AAudi%7CModel%3AAllroad&hash=item23301545ac:g:dO8AAOxy-W9SSWhy

 

Не си взех гранули. На моите им няма нищо.

Поръчах си и цилиндър, но още не е дошъл. 50 лири плюс доставка.

А ми каза, че има и цилиндър плюс кожуха с гранулите, може и това да се поръча, май беше около 100 лири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся си дистанционно (всъщност само платката) за Олроуд.

Моя е само с един ключ, а искам да си направя втори.

Всъщност вече направих и пали с него, но не може да отключва с дистанционното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...