Schnura Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Е има, ама моя нямаше. И си купих некъв китаец от Кауфланд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 (Редактирано) Крематора продава много готини Ауди ОЕМ компресорчета, питай го. И аз съм с такова. Предишния ми китаец изкара 7-8 донапомпвания по 0.5 атм. Редактирано 15 Януари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Айди филмите почнаха... за компресор помпащ 8, 9 или повече бара не и никакъв плоблем да помпа гума. А на колегата дето ще му падне окачването...да прочете какво значи нивомер и пневматичен клапан, пък после да помисли как така във възглавниците налягането е едно пък в бутилката друго. Какво е резервоар за въздух и какво пневматичен балон. Та за по напряко. Няма да падне колата, не се филмирайте.Колега ти къде смяташ ,че имаш пневматичен клапан на олроуда , че ми стана интересно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 (Редактирано) [PDF]Pneumatic Suspension System - VolksPage.NetНещо се е бъгнало, и не ми дава да кача снимки.На страница 20 има схемата.Има обратни клапани, има електро-магнитни клапани, има всичко, което трябва да не изпуска въздуха от възглавниците и те да не падат.Ако е стане това причината не е в помпането на гумите, .... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Колега , моите уважения , но си тръгнал да обясняваш не на когото трябва . Тия схеми за които ми говориш са част от моята професия и аз лично с тях работя , от много преди ти да си разбрал за тяхното съществуване .Едва ли си ги виждал преди да започнеш одисеята с душегуба . (прочетох темата, много забавно беше С една дума клапаните за които говориш са компоненти вградени в компресора и клапанния блок (затова е клапанен ). Погледни на стр 17 за да ти стане ясно нагледно кой клапан къде е .Точно това се опитвам да обясня на ентусиастите с помпененто на гуми , че системата или трябва да вземе въздуха от главата на компресора ,както е на тоарег или кайен , или някъде преди клапанния блок , защото дори и да извадиш линията за високото налягане от компресора към блока , да системата не изпуска. Но ако се прекъсне където и да е след клапанния блок , всичко свършва защото тая кола няма клапан , като на тоарег например на самата възглавница където дори и да извадиш тръбата от клапана налягането стои . Поздрави на всички ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Ахахах.... С тая система веднъж пробвах да 'дигна гума от 0 и ми прегря компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Един тъп въпрос.Когато шофьорската врата е отворена работи ли компресора и може ли да вдига колата от едно ниво на друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambozo Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 (Редактирано) Мисля, че не. На клипа, който е за нивелиране изрично се посочва вратите да са затворени. Редактирано 16 Януари 2016 от Lambozo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Днес съм детегледачка и не мога да проверя, затова задавам тук, меко казано, идиотски въпроси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Колега , моите уважения , но си тръгнал да обясняваш не на когото трябва . Тия схеми за които ми говориш са част от моята професия и аз лично с тях работя , от много преди ти да си разбрал за тяхното съществуване .Едва ли си ги виждал преди да започнеш одисеята с душегуба . (прочетох темата, много забавно беше С една дума клапаните за които говориш са компоненти вградени в компресора и клапанния блок (затова е клапанен ). Погледни на стр 17 за да ти стане ясно нагледно кой клапан къде е .Точно това се опитвам да обясня на ентусиастите с помпененто на гуми , че системата или трябва да вземе въздуха от главата на компресора ,както е на тоарег или кайен , или някъде преди клапанния блок , защото дори и да извадиш линията за високото налягане от компресора към блока , да системата не изпуска. Но ако се прекъсне където и да е след клапанния блок , всичко свършва защото тая кола няма клапан , като на тоарег например на самата възглавница където дори и да извадиш тръбата от клапана налягането стои . Поздрави на всички !Имаш моето уважение! Найстина малко прибързано се изказах, като имах в предвид, за срязване на шлауха на бутилката и монтиране на тройник с обратен клапан. Според мен електрониката ще отчете пада на налягането в постояният въздух и ще включи компресора а възглавниците няма да паднат, всяка си има управляващ клапан. При камионите е решено по доста по- умен начин...За мен разпробиване на колендри и клапанно тяло е безумие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Аве банда, може ли някой да каже откъде да си взема една кора за под скоростната кутия и тази, която пази компресора за окачването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 17 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Един тъп въпрос.Когато шофьорската врата е отворена работи ли компресора и може ли да вдига колата от едно ниво на друго?При мен няма проблем на отворена врата да си играеш с нивото - нагоре, надолу.Между другото, компресора не помпа директно възглавниците - той нагнетява в ресивъра, когато там налягането падне под някаква граница (може би 6 бара). При задаване на операция чрез модула на таблото за качване на ниво може да не чуеш компресора да работи, ако в бутилката има достатъчно въздух. Може би затова се чудиш защо не се чува работата на компресорчето. Аве банда, може ли някой да каже откъде да си взема една кора за под скоростната кутия и тази, която пази компресора за окачването? Е по моргите по Врачанско няма ли? Навремето като търсих комфорт-модул във Враца имаше поне пет донора. Редактирано 17 Януари 2016 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Беше ми изгорял бушона на компресора, но го смених (бая зор, докато го намеря, къде са го завряли) и бачка.Като гледам в мобиле.бг тук се продава само един Олроуд.Утре ще се обадя да питам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 17 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 То като се замисля, може от цялата страна да търсиш: http://www.cars.bg/?go=cars&search=1&advanced=&fromhomeu=1&CityId=0¤cyId=1&yearTo=&autotype=1&stateId=1&categoryId=0&doorId=0&brandId=8&modelId=80&fuelId=0&gearId=0&yearFrom=&priceFrom=&priceTo=&man_priceFrom=&man_priceTo=®ionId=0&offersFor3=1&filterOrderBy=1&cref=26&page=1&cref=26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 може ли някой да каже откъде да си взема...или оттук: https://www.megaparts.bg/products/avtochasti?pa_marka-avtomobil=1&pa_model-avtomobil=778&productFilterSubmitted=1има доста части и е по каталог.. вижда се какво има и т.н. доста удобно.. последно си взех заден спирачен апарат за 42 лв, че моя изпускаше и не подлежеше на ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cars Service Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Откакто захладня и мойта минава трудно на горно ниво.Сега ми пристигна ремонтния комплект на компресора и като ми се освободи канала ще го пробвам.Дано има ефект че инак трябва да се изваждам по сериозно.от къде си поръча ремонтен комплект за компресора колега? Че и аз имам нужда от един. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico V6 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Колеги как се прави адаптасця на вазушното окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaykia Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Крематора продава много готини Ауди ОЕМ компресорчета, питай го. И аз съм с такова. Предишния ми китаец изкара 7-8 донапомпвания по 0.5 атм.Да питам нещо за тези компресори,могат ли да изпомпват въздуха от гумата за да се прибере.Ако могат как да позная кой компресор може,понеже и аз нямам и трябва да си купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chanchev Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 гумата сам можеш да си я спуснеш с обикновена капачка развиваш иглата, тя сама си се смачква така както е била Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 19 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2016 от къде си поръча ремонтен комплект за компресора колега? Че и аз имам нужда от един. Благодаря предварителноАз си поръчах от ибей Англия.Първо само сегмент и о пръстени, а после и цилиндър, че моя беше ръждясал и надран.Този, от който ги поръчах много го тачат в английските форуми за въздушно окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 20 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 (Редактирано) Пусни един линк да разгледаме и ние, ако не е тайна.А гранули за дехидратора взе ли?Или ще сушиш старите по метода на руснаците? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 20 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico V6 Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Колега AALEXANDROV дай линк за руския метод че някъде го мярках преди сега не мога да го открия и пояснение къде се намират тези гранули благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Пусни един линк да разгледаме и ние, ако не е тайна.А гранули за дехидратора взе ли?Или ще сушиш старите по метода на руснаците?http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-Allroad-Air-Suspension-Compressor-Repair-Kit-/151130555820?fits=Car+Make%3AAudi%7CModel%3AAllroad&hash=item23301545ac:g:dO8AAOxy-W9SSWhy Не си взех гранули. На моите им няма нищо.Поръчах си и цилиндър, но още не е дошъл. 50 лири плюс доставка.А ми каза, че има и цилиндър плюс кожуха с гранулите, може и това да се поръча, май беше около 100 лири. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Търся си дистанционно (всъщност само платката) за Олроуд.Моя е само с един ключ, а искам да си направя втори.Всъщност вече направих и пали с него, но не може да отключва с дистанционното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване