Jump to content

Ауди А4 дизел Б5 или Б6


Recommended Posts

Голфо 150 коня с ремап.... ще понавървява прилично обаче. Леон замислял ли си се? Не вярвам АФН+чип да ти отеснее толко лесно...

И аз така мисля, че няма да ми омалее АФН+ Чип от Брезел. Но ще видим има още около около месец докато я купя ще помисля дали ще е Ауди А4 АФН+ Чип или Голф 4 АРЛ. А колкото до Леон... кефи ме на външен вид, обаче вътре таблото и интериора ми седят някак си... архаични, все едно Голф 2 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нещо такова не си ли мислил колега 1 и 2

Имаш хубава возия, П.Д., 4х4, 6 скорости и с един хубав чип(не от брезел) доволен вървеж и приличен разход на гориво :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нещо такова не си ли мислил колега 1 и 2

Имаш хубава возия, П.Д., 4х4, 6 скорости и с един хубав чип(не от брезел) доволен вървеж и приличен разход на гориво :zustimm:

Супер са колега, но търся Седан, а там е по ограничен избора. Защо чип-а да не е от Брезел, чувал съм, че той е най-добрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 2000 оборота.

Със скорост 110 си върви на 2 000 оборота, поне така ми остана в акъла като карах една от Германия.А за разликата 101кс бензин и 110тди турбината оказва голямо влияние. Има много задоволителен старт. И междо другото като минавах през нашата граница митничаря ми викаше че 90 и 110 са най-здравите двигатели на ауди... Та за 110кс тди само хубави работи съм чувал аз :) даже сега мисля да си взема и аз една А4 110кс и ако е фейслифта ще бъде съпер, но обизателно ще гледам да е на около 200к км максимум :) успех с избора !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седан 1.8Т Куатро 150к.с Фейс + ГИ - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=129328 - http://www.cars.bg/u767556 (едно и също са)

Седан 1.9ТДИ Куатро 110к.с Фейс. - http://www.cars.bg/u109784

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги попаднах на едно добро изглеждащо АФН. Въпроса е че на таблото пише 290 000км. Виждат ми се множко. Вие какво ще кажете. Ако е поддържана колата по колко км. издържат дизелите АФН.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята я продадох на 240к и работеше като нова, чипосах я (умерено) на 180к.

Точно колко държат не знам някъде да пише, но 350-400 вероятно ще изкара неусетно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги попаднах на едно добро изглеждащо АФН. Въпроса е че на таблото пише 290 000км. Виждат ми се множко. Вие какво ще кажете. Ако е поддържана колата по колко км. издържат дизелите АФН.

Ако въобще са реални... представи си че са връщани, колко ли са реалните и. За 10-12 годишна кола тези километри не са много, но си е друго ако са под 200к.

Между другото искам да попитам и аз нещо по темата за Б6. Значи намерил съм едно Б6 на 250к км, което се продава, но съединителя му пише, че е за смяна(поне така пише в обявата). Та искам да попитам слабо място ли им е или просто е било в лоши ръце. И ремонта нещо сложно ли е ? И какви пари горе долу ще струва комплект съединител за него 1.9 ТДИ 131к.с 2002г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то по някакъв начин може ли да се разбере дали маховика е заминал ? или само като се отвори. Щото колата е на далавера ако обаче е само съединителя за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги попаднах на едно добро изглеждащо АФН. Въпроса е че на таблото пише 290 000км. Виждат ми се множко. Вие какво ще кажете. Ако е поддържана колата по колко км. издържат дизелите АФН.

Всякак трябва да изкара още толкова, че и повече, ако е поддържан както трябва(моторЯ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако реша да правя тунинг проект в бъдеще, мислите ли че АФН е добра основа ? Целта мисля (ако се захвана въобще, може и сам с чип да се задоволя) да бъде около 200 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес пробвах едно Ауди А4 Б5 Фейслифт 2000г 1.9 116 коня AJM мотора. Много приятно ускоряваше. Въпроса ми е този мотор не е ли първия ПД на ВАГ ? Надежден ли е ? В Аудито което пробвах не ми харесаха 3 неща. Първо - Беше комби, а аз предпочитам Седан, но те май са някаква рядкост, така че ще трябва да се задоволя с авант. Второ - Беше вътре лайсните бяха махагон, а мен ме дразни тая дървениия. Може ли да се сменят с карбонови. И 3-то беше мит мотора. Иначе колата доста добре изглеждаше - ето линк към обявата. Вие как мислите ? Струват ли си 5700-5800 за тази кола ? Ауди А4 Б5 1.9 ТДИ AJM

Редактирано от Hugsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прочетох цялата тема тъй като карам AFN от 2 години и ми стана интересно за коментарите. Като цяло колата е 1.9 TDI 110 Avant Quattro ( спортния волан, дълбоките седалки, махагон, оригинални спортни амортисьори и най-важното QUATTRO).

Ще ти кажа какви са моите впечатления много накратко. На ниски предавки е тромаво, но може би е заради Quattro- то. Но пък има други предимства (окачването,спирачната система,влизането във завои, сняг, мокро и т.н.) И от трета предавка нагоре си става доста прилична. Разхода е 6.5 смесено. Предполагам, че без Q ще е 6. Относно здравината на двигателя ако го поддържаш както трябва мисля, че ще надживее много помпа дюзи и 1.8Т и т.н. Поддръжката му е една от най-евтините от към ролки ремъци и т.н.

Като цяло си странен "купувач" без лоши мисли и нищо лично :bia: .

Искаш да гори малко,но в същото време да е повечко коне (няма как да стане това). Навиваш се за АФН след това ти казват да, но те са стари на по 300К км и т.н.

Един съвет от мен. Напиши си на един лист какво искаш от колата. 1,2,3,4. След това напиши тази има това, онази го няма и така избирай. Само знай едно евтино хубаво няма и всяко удоволствие се заплаща! Моето A4 го купих преди 2 години и малко за близо 6000 лв. при положение, че същите без Q ги имаше за по 4200-4300. Друго нещо, внасям части от Гемания и знам кое колко струва и на B5 частите са доста по-евтини от тези на 1.8T, 1.9 TDI pd или на което и да е B6.

Успех в избора.

П.С. Никой не спомена нищо за Quattro, споделете малко спечатления ;).За мен Ауди е quattro :zustimm:

Поздрави на всички. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е поддържан добре на ТДИ-то километрите не му пречат. Аз лично в момента карам ТДИ 1з (само че в СЕАТ) и в момента е на 470к реални (лично съм го взимал от Германия). Изминал съм около 100к с тази кола и си върви перфектно за 90 коня, няма пушилки зад колата, мотора си работи като часовник, вървежа и разхода са си като по каталог. Важна е правилната експлоатация и добрата поддръжка, така че това че АФН-а бил стар не трябва да те притеснява, даже според мен си е плюс на фона на по-скъпите части на ПД моторите (ама това си зависи вече какви са ти финансовите възможности), въпроса е да оцелиш читав мотор. Относно тунинга - ПД изкарват по-добри резултати, но зависи и какви са ти целите. Ако искаш да не хвърляш много пари и колата ти да върви прилично мисля, че един АФН е добър избор за целта.

Аз впрочем също смятам да сменям колата и съм се насочил към А4 (Б5) фейслифт ТДИ 110 седан куатро, обаче такова животно се намира трудно, така че може и да направя компромис като се насоча към Авант вместо седан.

Въпроса който искам да питам е дали някой е запознат с окачването на фейслифтовите А4-ки, тоест дали има някаква промяна, отново ли е толкова трошливо както преди фейса (всеобщото схващане е такова, аз нямам наблюдения) или от завода са коригирали тоя момент?

Редактирано от The Devil Inside
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз впрочем също смятам да сменям колата и съм се насочил към А4 (Б5) фейслифт ТДИ 110 седан куатро, обаче такова животно се намира трудно, така че може и да направя компромис като се насоча към Авант вместо седан.

Въпроса който искам да питам е дали някой е запознат с окачването на фейслифтовите А4-ки, тоест дали има някаква промяна, отново ли е толкова трошливо както преди фейса (всеобщото схващане е такова, аз нямам наблюдения) или от завода са коригирали тоя момент?

Avant Quattro e в пъти по-добро не се колебай. Относно окачаването същото е на facelift-а. Относно B6,B7 някой беше казал, че са по-добри, НЕ Е ВЯРНО. Еднакви са имат разлика в горната част на един носач, но това не ги прави по-добри. Всички останали носачи са идентични с A4 B5 и А6 C6. Пък и нали един комплект носачи ти струва 270 лв. Поне за толкова ги продавам аз. 2 години карам с тях и 50к км ,марката е ATEC.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Avant Quattro e в пъти по-добро не се колебай. Относно окачаването същото е на facelift-а. Относно B6,B7 някой беше казал, че са по-добри, НЕ Е ВЯРНО. Еднакви са имат разлика в горната част на един носач, но това не ги прави по-добри. Всички останали носачи са идентични с A4 B5 и А6 C6. Пък и нали един комплект носачи ти струва 270 лв. Поне за толкова ги продавам аз. 2 години карам с тях и 50к км ,марката е ATEC.

Взех че те послушах и се оредих с едно quattro avant AFN-че B) Трябва да се покажа на варненските сбирки да почерпя информация за придобивката.

Засега колицата е доволна, малко е тромаво при тръгване найстина, някой беше споменал това, ама има "extra weight" няма как.

Демпферния гей (или така наречения маховик) май се е раздрънкал и ще трябва да го сменям, но гледам какви са плътните варианти на маховици за целта, че там принципно работата е дебела откъм цифри.

Към колегата, който се колебае за покупка на такъв -- взимай смело, особено ако предната ти кола е била по-нисък клас :) Аудито си е Ауди, хич да не е има глезотийки :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех че те послушах и се оредих с едно quattro avant AFN-че B) Трябва да се покажа на варненските сбирки да почерпя информация за придобивката.

Засега колицата е доволна, малко е тромаво при тръгване найстина, някой беше споменал това, ама има "extra weight" няма как.

Демпферния гей (или така наречения маховик) май се е раздрънкал и ще трябва да го сменям, но гледам какви са плътните варианти на маховици за целта, че там принципно работата е дебела откъм цифри.

Към колегата, който се колебае за покупка на такъв -- взимай смело, особено ако предната ти кола е била по-нисък клас :) Аудито си е Ауди, хич да не е има глезотийки :P

Честито. Тромаво е на тръгване аз го казах това. Относно маховика не бързай. Смени само съединителя и виж как ще бъде. При quattro натоварването на съединителя е повече и затова се износват по-бързо. Аз също си мислех, че маховика ми е зле, но се оказа просто съединител. Ако искаш качествен мога да ти предложа на LUK от Германия. Извинявам се предварително за рекламата ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но ако купя съединител (за демпф. маховик) и след това се окаже че и маховика е за смяна, трябва задължително да купувам демпферен маховик, защото съединителя няма да пасне на плътен маховик (или пък да прежаля парите за съединителя който съм взел и да купувам комплект - плътен маховик + съединител за плътен). А на мен идеята ми е ако сменям нещо да мина на плътен маховик и да се приключи с тая демпферна драма. При положение, че става дума за някакви суми от порядъка на 600 - 1000 лв., някакси ми се иска от един път да се получат нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...