Jump to content

Размер на смесител за ACE мотор


Recommended Posts

Наистина са читави, на мен ми харесват много на фона на недодяланите по нашия пазар.

ETO това дават като за твоя мотор. Моя е също на Карината с 32 мм. и се чувства отлично засега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 193
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята плочка на мотора е такава

58268495718202999813060961064TYmnvKocpxIacWQ4fRm.JPG

195871565020340642213060961208qVgAFZl68goH4akEgFM.JPG

10210204503373967213060962637oDR6iwmEeKWMV2vp3oA.JPG

Какъвто и да е размера на отвора,мисле че тази емблема на мерц го намалява.

С тази плочка при ускорение,оборотомера ми отива до 7000,макс скорост която съм вдигал с нея е 220 км/ч по километраж.Разход 18/100 градско,10/100 извънградско

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята плочка на мотора е такава

Какъвто и да е размера на отвора,мисле че тази емблема на мерц го намалява.

С тази плочка при ускорение,оборотомера ми отива до 7000,макс скорост която съм вдигал с нея е 220 км/ч по километраж.Разход 18/100 градско,10/100 извънградско

Тази плочка я дават за K-Jetronic при турбомоторите от типа на KG и MC например. Нямам идея как ще работи на нормалните. И аз си мислех че с 32 мм няма да има ядове но се оказа невярно твърдение. А ми свършиха парите за експериментиране.

Ето тук има такъв.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така я купих,слагана е в италия цялата АГУ Ланди Ренцо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези железца спомагали сместа да се завихря и да влиза като добра хомогенна горивна смес към двигателя,много бързо си вдига оборотите,както на газ така и на бензин.Ако ги махна тези железца,отвора ще стане по голям,ще трябва да се развие кранчето на газта и оттам идва по-големия разход на гориво.Щом талянците са я сложили,значи са преценили че ще върши качествена работа,както каза колегата по-горе ги слагали на турбомоторите с механичен инжекцион

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези железца спомагали сместа да се завихря и да влиза като добра хомогенна горивна смес към двигателя,много бързо си вдига оборотите,както на газ така и на бензин.Ако ги махна тези железца,отвора ще стане по голям,ще трябва да се развие кранчето на газта и оттам идва по-големия разход на гориво.Щом талянците са я сложили,значи са преценили че ще върши качествена работа,както каза колегата по-горе ги слагали на турбомоторите с механичен инжекцион

Мойта плочка е същата но е BRC и разхода в града е към 14-15,това 18 ми се струва малко мношко.

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта плочка е същата но е BRC и разхода в града е към 14-15,това 18 ми се струва малко мношко.

Сложи един кардан и диференциал и гледай какво става.Незнам как го засичаш, но с пълна бутилка 44,44 литра изминавам най много 260 км в града,400 извън.Среден разход 13/100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи един кардан и диференциал и гледай какво става.Незнам как го засичаш, но с пълна бутилка 44,44 литра изминавам най много 260 км в града,400 извън.Среден разход 13/100

Да ти кажа чесно и кардана си го имам и малко повече тежа А6-96 лето куатро <_< ,пък и в София ги прави.Последния път на магистралата със скорост 140-150 ми даде 11,това след смяна на свещи,кабели,платна на изпарителя и центровка,иначе пради това със същата скорост ми даваше 15-16 :gruebel::zustimm:Засичането го правя пълно-пълно

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно че ги имаш,сега се сетих че писахме по онази тема за мех инж на газ,ама не мога да помня всичко.След смяна на същите консумативи,разлика в разхода няма.Ако имах проблем,нямаше извънграда да ми гори 10/100.Поне има хубава динамика и ускорение.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така я купих,слагана е в италия цялата АГУ Ланди Ренцо

Да не би да е с изгорял ламбда контрол? Висок е този разход от 17-18 градско. Из Русе няма къде да се дава цялата газ за такъв разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах го,разхода ми с него отиде 35/100,макар и с нова ламбда сонда,работи си в момента но е откачен.Отваря докрай и не затваря когато трябва.Не съм единствения който е имал проблем с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да ви питам нещо колеги,кутията на филтъра, както знаете има два входа,единия е с по голям отвор,който идва от предната част на автомобила-до фара и другия който взема топъл въздух от двигателя,чрез маркуч.Понеже карам на газ на мен ми е махнат модула който идва от фаровете и е оставен големия отвор да гледа нагоре към капака.Забелязах,че постоянно е отворен отвора,който идва от двигателя,при загрял или студен мотор,отворих механизма и разбрах какво представлява.Махнах маркуча,който подава топъл въздух към филтъра и колата стана малко по-пъргава,понеже горещия въздух и пречи,а в студения има повече кислород,особено като е студено времето вечерта.Според вас кой вариант ще е по добре,да оставя да смуче въздух през малкия отвор,откъм двигателя или през големия,който по принцип трябва да е отворен като загрее.Не разбрах обаче принципа на работа на механизма,не видях какво що накара да се измести клапата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си смених гофрирания маркуч,защото оригиналния беше лепен.Сложих си от мотор 9А на пасат 2000 куб,16V, 137 кс.,каквато ми е и инжекцията.Хубавото при този маркуч е като подавам по рязко газ, двигателя се форсирва и не се свива от вакуума-твърд е.Стария като подам рязко газ,така се свива,все едно съм го натиснал докрай и по този начин не ми стигаше въздуха за добра горивна смес.Има огромна разлика сега. 5138087947240364641349014561kHl1BjR6YFlMnhhgsKBr.JPG

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

img20130213154123.th.jpg img20130213154024.th.jpg img20130213154156.th.jpg

Тази плочка, ще върши ли работа на аче-то... или задължително ще трябва и ламбда контрол?

Външният диаметър е 40мм, вътрешният на цилиндъра в средата 25мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е по скоро не.

Ефективната площ на тази плочка е S=S40mm - S25mm което е равно на S=1256-490=766 mm2.

Площта на 30мм плочка е S=706 мм2

А на 32мм е S=803 мм2

В крайна сметка тази плочка седи някъде между 30 и 32 мм. Единственото което ми идва на акъла е че това в центъра може да подобрява до известна степен смесообразуването.

Т.е. ако не си успял да се справиш без ламба контрол с 32мм-та плочка дето я имаш с тази едва ли ще успееш.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се прибирам от тестове по околовръса.

Плочката легна перфектно, без да се налага да се слага силикон за да уплътнява.

Има значително подобрение в работата на празен ход.

Едва ли не я докарах все едно на бензин, стабилни обороти без клатене (със/без консуматори).

Прекъсването на празен ход изчезна също.

Ускорението се подобри, максималните обороти се вдигнаха на около 5000 (повече не ми трябва)

Старта значително се улесни, реагира добре при нужда от бързо изнасяне.

Остава да мина един газ анализатор и леко пипване на изпарителя за прецизните настройки.

С две думи доволен съм! плюс, че смених и гофрирания маркуч с такъв преправен с "кихалка".

С цел евентуално да не скъсам моя от гърмеж.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с маркуча е голяма грешка - на баща ми Б4-ката я купихме с преправен маркуч и сложена кихалка отгоре. Проблемите от това са доста - маркуча видимо е омекнал и подаване на газ се свива, самата кихалка не може да се уплътни много добре и това създава проблеми с работата на бензин след време. Наложи се да и залепя "вратичката" със силикон за да не смуче въздух и от там - т.е. все едно я няма. Така, че ако ти е добре настроен изпарителя и не гърми си сложи гофрирания маркуч без кихалката.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами докато не покарам известно време и не се убедя в правилната работа на газовата няма да го сложа.

След като мина някакви километри и няма проблеми ще върна здравия маркуч.

Работата на бензин при мен се свежда до сутрешното палене и вечерното гасене + 20на километра когато пътувам извън града.

п.с сега направих едно клипче как се държи на празен ход със и без консуматори.

Климатроника в сервизен режим на 28-ми канал - цифров оборотомер.

Леко съм повишил долният праг на ст. моторче когато е на газ.

На бензин оборотите се управляват от екуто ~840.

нещо звука се прецака и не се записа както трябва...

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам яснота колко гори с тази плочка аче-то.

Вчера доста си работи на място + палене на студено директно на газ + околовръса..... за 90 километра днес сутринта допълних 22 литра ~24/100 разход.

Със заредена до горе бутилка 43 литра следобед ходих до Иво машината :flehan: .

Пипа какво пипа и тръгнах към магистралата, след сто километра бях на същата газ станция.

Допълних пак колкото събере, колонката показа 12.28 литра :D .

Тестовия рън беше средна 140 на магистралата до Вакарел и обратно по околовръса с 80 до газ станцията.

Та с две думи тая плочка се оказа супер попадение, просто колата работи.

Единственото което остана е максималната скорост, но на газ тя не ме интересува.

Изпреварвам нормално и става за возене, с кротко каране извънградско 10/100 вероятно са съвсем постижими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора е по скоро не.

Ефективната площ на тази плочка е S=S40mm - S25mm което е равно на S=1256-490=766 mm2.

Площта на 30мм плочка е S=706 мм2

А на 32мм е S=803 мм2

В крайна сметка тази плочка седи някъде между 30 и 32 мм. Единственото което ми идва на акъла е че това в центъра може да подобрява до известна степен смесообразуването.

Май не трябва толкова да се опростяват сметките - да се свеждат само до разлика в диаметрите на светлия и запълнения отвор.

Намаляването на отвора от средния диаметър увеличава скоростта на въздуха по крайщата. От друга страна по-големият външен диаметър дава възможност за повече отвори за подаване на газ, като това става и по-равномерно.

....абе изглежда се едно инджинер го е смятал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе-долу ти е добре разхода. На баща ми Б4-ката (пак е quattro, но седан) при смесен маршрут - магистрала със скорост 120км/ч, нормално извънградско с около 90-100км/ч (има доста завои) и после зимен планински път със сняг и катерене и каране на 2-ра, 3-та скорост дава 11.5/100. Целия маршрут в едната посока е 110км. Пълня преди тръгване догоре и допълвам на връщане на същата газостанция - т.е. изминати 220км. Приблизителното съотношение по този маршрут е 20% магистрала, 50% извънградско и 30% катерене/спускане в планината. Многократно съм го засичал разхода по този маршрут. Изпарителя му е Ланди, като съм му сменил мембраните преди около 20 000км. Само плочката не помня с какъв диаметър беше :nixweiss:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако махна гредите от тавана (напречните), и сваля средната скорост до около 3500 оборота (120км/ч) мисля, че ще се получат нещата.

Утре ще се заема с потенциометъра и регулирането му, смених вчера тъпите фабрични винтове с нормални шестостранни и сега мога да го глася без да пипам нищо друго.

Най-хубавото е, че колата промени коренно нрава си.

Сега вече се шофира без проблеми, клатения на обороти или страх дали ще изгасне по някое време.

Стоян (robobug) го обясни така, че да го разбера, явно си има значение завихрянето.

Аз знам, че сега работи и първи цилиндър, преди беше мисия невъзможна <_< .

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...