Jump to content

Audi 100 - 2.6 - 2.8 / V6


Recommended Posts

По-добре пусни нова тема да се вижда за какво питаш точно.

И защо не ти хареса ACK-то? при тези условия единственото което ще те задоволи би бил AAN и то задължително с жокери или 4.2 V8.

Поне лично за мен ACK-то е един мотор с много добър баланс, не е самолет но не страда от недостиг при нормално каране. Лесен за газиране и доколкото знам за разхода си върви прилично без да създава излишни ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и други V6 с много "високотехнологичен" ход загряли и работа на място. Двигател на 5-та не можеш да чуеш при всякаква скорост - на ниски си е тих, а на високи други шумове го заглушават и пак не моЖ го чу. Не мож чу туй, що не мое се чу :hilezh: , ако пререфразирам една реклама.

По-мощно <_< ... какво ще кажеш за А6 С5 2.7Т битурбо 230 кончета на предно? Куатрото на висока скорост и доускорение си е все едно си с ремаркето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре пусни нова тема да се вижда за какво питаш точно.

И защо не ти хареса ACK-то? при тези условия единственото което ще те задоволи би бил AAN и то задължително с жокери или 4.2 V8.

Поне лично за мен ACK-то е един мотор с много добър баланс, не е самолет но не страда от недостиг при нормално каране. Лесен за газиране и доколкото знам за разхода си върви прилично без да създава излишни ядове.

Очакванията ми бяха "големи" , така бях се настроил... С малко подаване на газ и колата да литне.....

Истината е, както ти казваш , колата не е самолет върви си доста прилично.. Мотора е изключително тих и приятен за каране....

Като го подкарах на магистралата , зад мен в лявата лента идваше едно Клио по новия модел , незнам точно коя година.. Минах на 3-та и подадох газ до дупка, и си викам :Къде отива тая въшка ?... Но уви , Клиото мина и замина, до 170км/ч неможах даго стигна....

Несъм тип "състезател" но се подразних доста... Състезания няма да правия , искам по пъргава машина.....

За 4.2 V8 несъм се замислял.....

Към AAN мисля дасе насоча , той сигурно ще оправдае очакванията ми....

Има и други V6 с много "високотехнологичен" ход загряли и работа на място. Двигател на 5-та не можеш да чуеш при всякаква скорост - на ниски си е тих, а на високи други шумове го заглушават и пак не моЖ го чу. Не мож чу туй, що не мое се чу :hilezh:/>/>/> , ако пререфразирам една реклама.

По-мощно <_</>/>/> ... какво ще кажеш за А6 С5 2.7Т битурбо 230 кончета на предно? Куатрото на висока скорост и доускорение си е все едно си с ремаркето.

Нямам достатъчно информация за този мотор мотор 2.7Т . Ще преровя темите из форума....

Дори 4.2 не се усеща 'както трябва' в тежкото купе.

Още помня купето на Спас с насаденото 2.8- няма такова ускорение :respekt:/>/>/> :respekt:/>/>/> :respekt:/>/>/>

Прав си Иво... Преди време работих в София... Запознах се с един тарикат , така и нему запомних името.. Имаше черно купе quatrro 2.8 V6, тая кола дърпаше като за световно.. Няколко пъти ме вози , и караше доста агресивно....

Човека имаше заведение в квартал "Враждебна"..

ПС: 2.8 в купе на А6 не е същото ... Представям си кво ще е А8 2.8 .....

Редактирано от ShpizAudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почна темата, че всичко приключвало на 120, сега 2.8 бавен ти дойде..... :flehan: тебе и осмака нема ти стигне колега :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почна темата, че всичко приключвало на 120, сега 2.8 бавен ти дойде..... :flehan:/>/> тебе и осмака нема ти стигне колега :hilezh:/>/>

:lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/> Много смешно ми стана........ "И осмака нема ти стигне "

Прав си , че нема ми стигне,,,, Но само понякога.... Карам си редовно до 120км/h даже тоя месец 65-80км/h , ама никога несъм казал, че несе случва да "издивея" и смачкам газта....

То тука май всички сме така....

Редактирано от ShpizAudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОФФТОПИК, но и на мен ми са се въртяли такива мисли в главата и ако стане така че да пътувам само извънградско и на 90 % магистрално, бих си купил 4.2. Гледах клипчета, на които не само че на първа прави почти 100 км/ч, но при скорости от рода на 140-160 км/ч е на някакви смешни обороти и въобще не се тормози. Освен това прочетох наскоро тема, в която са писали собственици на подобен агрегат и според тях извънградският разход изобщо не е кой знае колко висок /9-12 на 100/, а пък градско така или иначе почти не карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам само, че се оглеждам за B5/C4 2.6 или 2.8! Като прочетох темата, разбрах, че двигателите са с еднаква подръжка!

Въпросът ми е само, разлика във вървеж/скорост спрямо разход на гориво(специално бензин) като при А8ците ли е с двигатели 3.7 и 4.2?

Демек еднакъв разход, но по-малък вървеж за по-малкия мотор!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене лично, разход над 10 извънграда е много и трябва да съм се разбързал доооста че да го направя....Иначе големите мотори които имат доста коне е нормално да са на ниски обороти при 160, щото е предвиден да може да вдига 260-280 и то не при 10 000 оборота, а при 6500-7000 да речем

п.п. аз със 160 съм на 3К оборота... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си автомат обаче, незнайно защо автоматите дори на много по-слаби мотори са с доста по-дълга последна предавка.

А 2,8 ръчка с куатро на 4к оборота най-често е малко под 160. 1,8Т пак ръчка е 155.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
Публикувано (Редактирано)

Ауди А6/Ц4 , Мотор АЦК-2.8  193кс

Да изтупам прахта от темата. Доста време мина от първият пост...
Както знаете, колата я взех , после  я пуснах за продажба и тн. В последствие реших да си остане за мен , такъв и е бил късмета (удари на стопанин :hilezh: )

Ще започна с един съвет/молба към всички колеги: Като закупите избраната кола , след време когато имате реални впечатления , споделете ги..

Ето и развитието на колата в мои ръце : Купена е с цел да ме радва , малко се разминаха нещата , но в крайна сметка си остана "у дома".

Първо : Цвета беше избелял , лака падаше на места,  мотора течеше като изведро (капаците на клапаните) , гуми на 0-ла , омаслен заден диф (семеринг на лява полуоска)
Второ : Добър мотор , запазен салон (от С6- така си дойде) , добре затварящи се врати (и 5-те) , задоволителна ходова част (без фрапиращи луфтове) , работещ оригинален ксенон , работещ климатроник , подгрев на предни седалки (в изправност) , ел огледала (работещи) , и тн..

Първото нещо което направих е да я обслужа + поставяне на ГАЗ-ово (газта е необходимост за въртене на мн. км)

Обслужване :
Ангренаж - Гейц + ролки ина + обтегачи + термостат + водна помпа (всичко  комплект се смени)
Пистов ремък + обтегача (комплект)
Стартер + динамо
Хидравлика (масло)
Гарнитури на главите (капаците) комплект два пъти ги сменях , до към 12к км няма ядове, после текват отново...
Повдигачи комплект (един два се обаждаха , по добре всички нови)
Масла скорости + диф (смених и левия семеринга с оригинален , много скъпо това чудо)
Нов съединител Закс (комплект)
Спирачна течност
Антифриз
Накладки (всичките)
Задни дискове и спирачни апарати+портовете
Ръчна спирачка
Масло мотор
Филтри (маслен, въздушен , филтур купе)
Чистачки бош
Гуми 4 броя (нови летни+зимни+джанти за зимните гуми)
Газов инжекцион Романо + 65л бутилка (такова изпадна на оферта)
Задни втулки тампони всичко (старите бяха здрави , но имаха доста ръжда)
Предни тампон на амотресьори + прахоуловители комплект 4 бр(за всяко колело)
Проверка лагери 4-те колела+нова смазка
Нови скоби на всички съединения
Смяна на вакумните тръбички ( всичко що и къдео има вакум по мотора)
Смяна спирачни маркучи (комплект)
Смяна бензинопроводите (от резервоара до мотора, комплект)
Сваляне и почистване на дросел + Всмукателен колектор
Смяна разширителен съд+ оригинална капачка

Може да съм пропуснал нещо . В общи линии се провери и обслужи основно...

Смяна на Лак (тавана) , пастиране ...

После регистриране в КАТ : Газта беше вече сложена с идеята да се впише в големият талон...

Впечатления :

Плюсове : За годините си (18) , колата се представя много добре : Добре си дърпа, не създава ядове , разхода е много добър (средно 11/12л 100км. За дълъг път е идеална , тиха (добре обезшумена) и предлага достатъчно място за багаж...

Минуси/дефекти  : Трудно се намира парко място (дълъг "кораб") , течове на масло от гарнитурите на клапаните (на всеки 12к км  или малко отгоре) , луфтове в куатрото (като се свикне има "чалъм" за каране, че да не "чука") , изпуска вакум на централното (задна врата) , редовно изгаря бушона за ревотаните на задно стъкло , изгоря подсветката на километража (минати км) ..

Та, в общи линии е това (за навъртените от мен 45+к км). Какво може да се иска от един стар "работен кон". От 2012г до сега това е правено по нея, замо зареждам и карам, няма отказ на мотор и тн. И да си призная : Последните 10 месеца  занимарих колата :blush: , покрай други ангажименти (проекти)

Ето няколко снимчици :

8116702S.jpg

8116741h.jpg
8116744B.jpg
8116745e.jpg
8116747h.jpg
8116750L.jpg
8116751S.jpg
8116756J.jpg
8116757t.jpg

Снимките са от самото начало , и днес си е същата ( с друг външен вид)

Тук от преди 2г,  и малко отгоре...
8116794U.jpg
8116797w.jpg


Това е добър завършек за тема от раздела "Какво Ауди да си купя", нали.....

ПС: Ако следващите няколко дни няма въпроси или коментари , моля темата да бъде заключена.....
Поздрави на всички колеги.....

Редактирано от ShpizAudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...