Pav3l Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Амм, допълнителен модул ли е, или заменя оригиналния? Нещо не го разбрах... Схема към него няма ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 (Редактирано) В тази тема съм писал какъв е модулът, от пост 15 на долу. Той е от тези допълнителните, които управляват съществуващото фабрично централно на колата. Редактирано 31 Декември 2012 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Можеш да го вържеш към управлението за ключа - все едно заключваш и отключваш с ключ.Зелено-синия кабел е управляващияЧервено-синия е (+)Кафявия е (-)На модула за дистанционното кабелите се връзват по схема, но не си я показал, или я няма...При това положение ще е на проби, защото колата отключва с плюс към зелено-синия, а заключва с минус към него, или обратното.Та ще трябва да направиш малко проби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 В другата тема има снимка на единствената схема, която беше в кутията. Там са дадени кои кабели са за централното, но не са дадени, кои управляват отключването и кои заключването. Гледах в интернет други схеми, там са дадени 3 кабела отключват, 3 заключват. Само не те разбирам тези зелено-син кабел и кафевият, къде да ги търся? И как се свързват към трите кабела на модула? Реле нещо трябва ли ми и от къде да взема захранване за самия модул и къде да му дам 0? Адски съм зле с кабелните истории. Миналата година, като си монтирах автопилот, на колегата toshkov81 сигурно му беше дошло до гуша от мене, но съм упорит и накрая успях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Посочените цветове са от заводската ти инсталация. Оригиналния модул при теб се намира в багажника. Там имаш и (+) през предпазител, и (-) -> точно червено-синия кабел и кафявия. Общо взето само там имаш да ровиш май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 (Редактирано) Значи допълнителния модул, който съм взел го слагам там? Гледах из другите форуми и повечето обясняваха, че снопа кабели се намира под волана зад бушоните, но това за VW. За това се зачудих при мен как е. Онзи ден рових из помпата в багажника, не запомних какво става там, но пък и не се сещам да има предпазител, но утре или други ден пак ще поровя и ще огледам. Имам снимка на самата помпа и кабелите. Редактирано 31 Декември 2012 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 2 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 Така, доколкото разбрах модулът се връзва за кабелите в колонката до шофьорската врата, не в багажника. Направих снимка на буксите там, ако може да ми каже някой коя е за централното, управляващо се от шофьорската врата и кои кабели за какво са и кои към кои се свързват към модула. Направих си и експеримент, който не знам дали е верен. Оградената в червено букса я изключих и се случи следното. При заключване през шофьорската врата, тя се заключи, но другите врати НЕ, както и не се чу характерния звук от клаксона в багажника. При заключване през багажника или пасажерската врата, централното сработи на всички врати, включително и на шофьорската и се чу звука от багажника. При свързване на буксата обратно, всичко си заработи нормално. Та това ли е буксата която ми трябва? В нея виждам кафяв кабел, даже 2 и виждам син-червен кабел, но не виждам зелен-син, даже никъде във всичките снопове не видях зелен-син. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Може и в багажника, може и до колонката - кабелите са едни и същи. От вратата отиват в багажника Имам предвид тези, които ти трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 Аха, ама така и не разбрах кои са, в смисъл и при колонката и при багажника не виждам цветовете които ми каза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Колата ми е ауди а4 б6 2001 awx код на двигателя. Днес бях при познат ключар да ми изчете пина и да обучим още един ключ, обаче не успя. Ползва ваг тахо 2,5 и кабела, който се продава в склад66. Възможно ли е да е заради версията на програмата. Гледам, че текущата версия е 2.06, която се предлага от склад66. С 2.05 само на едно от таблата стана активен бутона read pin, но при опит да се изчете даде unknow imo - или нещо от сорта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 с ваг-тахо не става колега- за твоята иска ваг-командер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 с ваг-тахо не става колега- за твоята иска ваг-командер:zustimm:/> Благодаря колега Тошков. Ще търся някой с ваг командер. Ще опитам в Бургас някой ключар с ваг-командер, колко ще поиска за услугата. Оттам предполагам, че и аз ще си го обуча с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Аз имам и тази екстра (Ваг Командер), ако някой има нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 10 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Много си ми далеч - иначе бих се възползвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 (Редактирано) Малко да съживя темата.Пак смених таблото и искам да си ми показва моите километри.Сдобих се с VAG TACHO 3.01 (кабел + софт), но не успявам да се свържа и с двете табла.Понеже първоначално имах ядове с драйвърите за Win7, пуснах софта под XP и всичко си тръгна нормално. Закачих го на Поло-то,чете си и таблото и имото без проблем. На Ауди-то обаче не иска и не иска да се свърже с таблото. Пробвах с всички изброени в програмата табла, но нищо не се получава. Върнах старото табло и пак същата работа - не го открива. Някой има ли идея, защо не желаят да се свържат. Колата е А6 C4 ACE 96 година. Редактирано 24 Юни 2014 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 24 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2014 пробвай по 2-3 пъти да се вържеш със всяко табло. моето тахо никога не се връзва от първия път. дава че няма табло и на втория опит го открива. и все пак си мисля че при с4 иммото е отвън таблото и може само с него да се върже. на таблото км се пишат директно на чипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 25 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2014 Да, точно това пропуснах да пиша. Свързвам се с имото, но не и с таблото. Знаеш ли,дали освен километрите, на чипа има и друга информация?Ако сменя чипа с нов, предполагам,че и с ВагКом-а ще мога да запиша километрите, но ме притеснява,че има и друга информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
max8 Публикувано 30 Август 2014 Доклад Share Публикувано 30 Август 2014 Здравейте колеги!Има ли някой с кабел Ваг-тахо от Пловдив, който да ми разчете пина на имобилайзера?Трябва да си запаметя ключ, а нямам такъв кабел нито пин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 20 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2014 Искам да попитам ,дали кабела на vcds ,е еднакъв с този на ваг тахо,,,,,тоест,дали ми трябва само софт ,или да вземам всичко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doaiena Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 (Редактирано) Здравейте, да попитам с тази версия на VAG Tacho 3.01+Opel Immo Airbag http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-VAG-Tacho-3-01-Opel-Immo-Airbag-VAGTACHO-3-01/1047831472.htmlдали ще мога да си обуча ключове! Или с vag comмander http://www.aliexpress.com/item/OBD2-OBDII-cable-VAG-COM-Diagnostic-Commander-VGA-K-CAN-Commander-Full-1-4-interface/760903568.html?s=p Как мислите дали от aliexpres са читави кабелите! Редактирано 16 Март 2015 от doaiena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 С Ваг Тахо-то става. Коя година е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doaiena Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 (Редактирано) 99г е колата,... кабелите, които се продават в aliexpres дали ще свършат работа ако ли не ще може ли линк към ebay или aliexpres към някой тестван кабел от някой търговец!Същото така кой кабел би ми свършил повече работа tacho или coammander? Редактирано 16 Март 2015 от doaiena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Ако е само за обучение на ключ Тахото е достатъчно. Командера има повече възможности, но не ти е необходим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Има ли шанс с ваг-тахо да се видят реалните километри на кола преди 2000г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Не могат да се проверят по този начин реалните километри ,да не кажа че е невъзможно да се проверят реалните километри на стари коли.Може да се провери примерно във представителство на Ауди до толкова,до когато е водена примерно сервизната книжка на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване