Jump to content

Изпушване при високи обороти


lampardV6

Recommended Posts

Здравейте колеги,все още съм нов като цяло с турбо двигателите и имам проблем,който се надявам,че има колеги с опит,който могат да ми помогнат с съвети.Колата ми изпушва когато я настъпиш,когато я взех я закарах в сревиз на Бош в кв.Дружба за смяна на консумативи момчетата ми казаха,че най-вероятно пипа маслото лично съм следил след това маслото редовно и след около 2500-3000км каране с настъпване и нормално каране сега забелязах,че е глътнала около 100-200 грама може и малко повече.Въпроса ми е нормално ли е?и ако не има ли вариант проблема да е от турбината все пак е 1996-а и незнам дали е рециклирана някога.

Също така когато я настъпя турбото се чува доста стабилно при положение,че съм с оригинален разтоварващ кларан.

Благодаря ви за отговорите предварително.:)

Редактирано от lampardV6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За звука не се притеснявай, а за маслото не знам, но това, което се сещам е да провериш ауспуха (бъркаш с пръст и се омазваш малко) за да разбереш дали има проблем с турбото и маслото...

П.П: Като забършеш с пръста, гледаш какво ти е останало по пръстите. Попринцип не трябва да има маслени остатъци.

Редактирано от kerpicha
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чувал с яко натискане на газта на този двигател ,понамалявало маслото му

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам същото Ауди, лапва си по малко масло което мисля че е нормално! Смених гумички на клапаните и пак си го гори помалко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същото ауди, карам го яко, понякога до прекъсвач, харчи масло точно 1 литър на 100 км. Но когато го караше жена ми предполагам по спокойно разхода се въртеше около половин кило на смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същия мотор съм колега, но моя похарчва доста повече... За 5500 км съм долял 2л масло..., което си е бая. Гледахме турбото с един колега няма луфт няма и омасляване, остава да са гумички или сегменти.. Все не ми остават пари да сваля главата и се да види какъв е проблема. Карам си така и си доливам, но доколкото знам тоя мотор и в перфектно здраве да е си хапва масло, особено ако го настъпваш..В твоя сучай мисля че си е нормално, дори някъде бях чел, че за този мотор 200-300 мл на 1000 км са си нормални...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... за този мотор 200-300 мл на 1000 км са си нормални...

Колкото повече хора го разберат, толкова по-малко подобни теми за разхода на масло ще има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си забравил две нули gruebel.gif

наистина съм ги забравил, благодаря :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина съм ги забравил, благодаря :steinigung:

Интересно е как си го засякъл на 10000км. До колкото ми е известно на 1.8Т масло се сменя на 8000км. Аз лично така и правя.

По темата. Мойта глътна 1.5л за тези 8к км. Но аз имам теч от картера и не знам реално колко е изтекло и колко изгоряло.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото на 99% от ВАГ от 1996 - 2000година се сменят максимално или на 15.000км или на една година (по данни на производителят). Разбира се може да се сменят и на 1000км. пробег или всеки ден. Пари на вятъра. Това са стари двигатели, които са карани с какви ли не скапани масла и сега като дойдат в България, хората се мъчат да ги връщат от оня свят. Няма как да стане.Този ходът на масло е напълно нормален.

Освен това, ако все пак някой се реши да се впусне в приключението да сменя сегменти, без шлайф и хонинг, ще остане изумен от разхода на масло след това. Личен опит.

Редактирано от KFZ-Azubi
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече хора го разберат, толкова по-малко подобни теми за разхода на масло ще има.

Окей,разбирам и предполагам,че е нормално да гълта по-малко но попаднах на много хора познати,който твърдят,че от смяна до смяна не и пипа масло колата...пък и онзи ден установих,че от картера сълзи и предполагам,че и от там губи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,и аз имам 1.8Т с чип(AEB) .Преди ми гореше по 2-3 литра 5 W 40 синтетично масло на 10000 км,с настъпване .След пълна ревизия на мотора с хубави сегменти MAHLE ,нови гумички , вечe 2 x 10000 км изобщо не намалява маслото ,а си карам пак със здраво настъпване.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е написано, че се сменя на 8000 км?

Или са ти казали, че на толкова се сменя?

Ето от тук съм го видял. Аз трудно бих повярвал ако някой ми го каже, но като го прочета от сигурен източник вярвам.

https://wiki.bentleypublishers.com/display/tech/Audi+-+1998+Maintenance+Schedules

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 2001г в сайта на Мотул и Мобил1 го дават да се сменя даже на 7500км или 6 месеца.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето от тук съм го видял. Аз трудно бих повярвал ако някой ми го каже, но като го прочета от сигурен източник вярвам.

https://wiki.bentleypublishers.com/display/tech/Audi+-+1998+Maintenance+Schedules

Ще трябва да те разочаровам, обаче източника ти на информация нито е сигурен, нито е верен. Можеш да прочетеш какво е казал производителя (програмта се казва ЕЛСА).

P.C. Виждам, че си нов във форума и за това ще бъда внимателен в изказването си. Ние тук не се държим асоциално един към друг и не оценяваме негативно мненията на колегите при положение, че нито то(мнението) им е грешно, нито обидно. ОК?

Inspektion.pdf

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да те разочаровам, обаче източника ти на информация нито е сигурен, нито е верен. Можеш да прочетеш какво е казал производителя (програмта се казва ЕЛСА).

P.C. Виждам, че си нов във форума и за това ще бъда внимателен в изказването си. Ние тук не се държим асоциално един към друг и не оценяваме негативно мненията на колегите при положение, че нито то(мнението) им е грешно, нито обидно. ОК?

PDF-a който си сложил е просто една част от нещо и не се вижда целия контекст, години на производство мотори и тн. Така че за мен не е по-достоверен източник от този, който аз посочих. Това разбира се е без голямо значение, тъй като не искам да агитирам никого да си сменя маслото на 8к или на 15к. Всеки може да прецени сам за себе си какво да прави.

P.S. Минуса не е нищо лично, според мен не си прав що се отнася до първите 1.8Т мотори.

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, прав си, когато се разпечатва от елса, не се вижда нито кой е мотора, нито годината на призводство, нито модела. Единственият начин е да се види е като се разпечата инспекционния лист, на който пише номера на поръчката, Вин и пр. Иначе принтсриин.

Ще трябва да ми повярваш просто. Ако не, можеш да си изгубиш времето и да звъннеш в който и да е лицензиран сервиз, за да ти кажат същото.

П.С. Не става дума за лично отношение или не, а за добрия тон, който не гот да се разваля безпричинно. Надявам се, че си ме разбрал правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...