hristtov Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 Той попита след като вече го бяхте хлъзнали в страни по леда, ако трябва да сме точни.За мен основното е да реши А4 или А3, за да се ограничи поне купето, оттам куатро или не и избор на мотор.А сега с риск да скочите половината, на една обикновенна кола е почти безсмилено това куатро. А4-ката ми е толкова ниска че и шестатро да е все тая, нали малко реалистично да гледаме. Нито ще прокопсам из преспите, нито в гората ще ида с нея.Има автомобили на които има смисъл, ама там окачването, височината всичко е друго например да вземем един форестър, ако си търся такъв тип автомобил него ще взема не ауди на 10см от земята. Та това по повод на изкавания, ако било ауди трябвало да е куатро, другото не е ауди ли За куатро или по старите класически модели или нещо allroad, другото за мен е излишно вдигане на разхода. Сега ще кажете, че куатрото те прави по стабилен в сякакви условия, в завои на дъжд и т.н..... 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 (Редактирано) Audi без quattro... по-добре да взима Kiа, пътното поведение е същото (за същите пари...) Редактирано 7 Октомври 2012 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 "Пътно поведение" е мноооого общо понятие. Примерно едно клио уилямс има по-добро пътно поведение от почти всички аудита, на цената на едни джанти.... това какво общо има с темата?Аз твърдя, че А4-ка на предно има много по-добро пътно поведение на магистралата от куатро - ускорява по-бързо, спира по-бързо, шуми по-малко......и има по-голям багажник.А има и съмнения, че се държи по-добре при аквапланинг. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 7 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2012 Защо да спира по-бързо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Audi без quattro... по-добре да взима Kiа, пътното поведение е същото (за същите пари...)Леле... как съм се минал, още днес пускам обява за бартер за кия, а модел ще ми препоръчаш ли колега? Надявам се сам разбираш колко смешен ставаш с това куатро. Нима по-голямата част сега тука от форума трябва да си закарат аудита за скрап и да карат Kia? Едва ли.... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Защото е по-леко. При автоматик не помага моторната спирачка и имаме само негатив от куатрото при спиране.При ръчна кутия има полза при спиране със смяна на посока. Ако не сменяме посоката - пак куатрото спира по-бавно.Много по-важно за "пътното поведение" е вида на окачването, цолажа и състоянието на гумите, вида на купето, теглото и вида на мотора......Примерно един "петак" куатро без окачване няма удържане по завоите, а едно купе на предно с фабрично спортно окачване се движи с над 10км/ч по-висока средна скорост.За какво пътно поведение да говорим с тия сервотроници? Един Голф има много по-директно управление.Общо взето колкото по-добро пътно поведение има един автомобил, толкова по-лош е комфорта му.Като се наблегне на комфорта - по-високи гуми, по-меко окачване, по-лека хидравлика, по-лека спирачка, повече екстри (което означава и повече тегло) предимствата на куатрото избледняват за едно нормално шофиране с деца отзад.Знам какво искаш да кажеш, но човека е нов и не бива да остава с впечатление, че само куатро би му свършило работа и че куатрото няма никакви недостатъци. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Доживях да прочета във форум на ауди, че кола на предно с греда отзад има по добро пътно поведение от куатро. По темата, с тоя бюджет А3-ка. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Да бе, доживял си Във всяка втора подобна тема, пиша че ситуацията с куатрото не е черна или бяла.Да не говорим, че не стана ясно дали не се търси Б6, която е с незвисимо окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) За Б6 имаш до някъде право, надолу разликата е осезаема в ползва на гекончето. Редактирано 8 Октомври 2012 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 A защо е по-тихо предното на магистралата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 Защото работи на по-ниски обороти..... а и има по-малко движещи се части. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Добре де, излиза че халдекса няма нито един от недостатъците, които описваш, тъй като не е постоянно зацепено, а се включва при приплъзване на колелата. В този ред на мисли пак не е ли по-добре да е 4х4 отколкото само предно? (Халдекс не съм карал и не знам какво пътно поведение има)Надявам се сам разбираш колко смешен ставаш с това куатро...Абе не бях разбрал досега, явно съм бавноразвиващ се. Не говорим да ги карат за скрап, това са хубави, здрави () коли. Ако не беше огромното търсене на 10+ годишни бивши премиум курници в БГ пред алтернативата да се карат по-съвременни коли от по-нисък клас, тия коли отдавна да са се превърнали в Киа, нови аудита, бъркалки за кафе и т.н...Защото е по-леко. А колко е разликата в килограмите? Не вярвам да е повече от 50-60 кила (едно девойче повече)... Редактирано 8 Октомври 2012 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 To и затова 8 цилиндровите мотори са толкова по-шумни, два пъти повече движещи се части Ще вземе да ме навиете да ги махам тия железа назад, то това 4х4 май няма нито един плюс. Или разликата в разхода е доста пренебрежима, подръжката също, шумовете зависят в 10 пъти по-голям степен от купето и мотора, а зимата и 10см над земята има огромна разлика с предното + леееко повече фън. Относно "пътното поведение" кола с окачване > меко куатро, кола без окачване с предно или куатро все е зле, т.е. ако ще правиш стабиляга все ще сложиш окачване ама е доооста по-интересно да го сложиш на квадро. И разбира се ако караш "нестабилно" 4х4, то поне ще е по-високо от земята и зимата разликата си става баш разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batpetrov Публикувано 8 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Здравейте отново,уиекнда поразгледах някой колички на живо и затова не съм писал. Май нещата клонят към A3 (2001-2003г.), тъй като бюджета ми е ограничен, а от това което видях 3-ките за тези пари изглеждат по-читави. Естествено още нищо не е окончателно - мойта таратайка е още в движение и предпочитам да пооглем повече и да събера още информация и мнения (за което ви благодаря), преди да съм направил покупката.Относно Куатро и други дискусии - нямам абсолютно нищо против. Не съм голям "разбирач" на коли особено на тема Audi Както казах и в началото, всяко мнение ще ми е от полза. Редактирано 8 Октомври 2012 от batpetrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2012 (Редактирано) Добре де, излиза че халдекса няма нито един от недостатъците, които описваш, тъй като не е постоянно зацепено, а се включва при приплъзване на колелата. В този ред на мисли пак не е ли по-добре да е 4х4 отколкото само предно? (Халдекс не съм карал и не знам какво пътно поведение има)Най-просто казано - куатрото при А3 не е постоянно зацепено и единият недостатък - постоянните загуби в трансмисия, не е толкова силно изразен.Към това трябва да добавя, че Халдекса не е толкова надеждна система колкото торсена. И при А3 и при А4 багажника намалява значително. Куатро и при двете обикновено върви със спортно окачване, което при А3 разбива камъни в бъбреците и снижава колата с 2-4см (при мен е -2см, 40% по-твърди амортисьори и 30% по-твърди пружини, но колата ми гони 1800кг и без това е неудържима в завои).А колко е разликата в килограмите? Не вярвам да е повече от 50-60 кила (едно девойче повече)...Над 100кг. Усещат се. 1.8Т на предно спира без проблем с 288 дискове и добри накладки, куатрото си пали спирачките по-лесно.To и затова 8 цилиндровите мотори са толкова по-шумни, два пъти повече движещи се части ....Основната разлика идва от по-ниските обороти. ...И сравняваме еднакъв тип купета с еднакъв тип мотори.А и 8-маците са си с по-ниски обороти от 1.8:).Едит: отплеснах се да пиша глупости, по темата - колега, търси си фейслифтова А4-ка Б5 1999-2000г, 1.8Т, мотор ANB (познава се по това, че е без жило на газта), кеф ти ръчна кутия, кеф ти автомат(автомата е само на предно). Куатрото ще ти харчи до 1л повече, но е по-голям кеф. За 6-7к ще намериш в добро състояние, с 6-8 еърбега, ЕСП, ксенон, джанти....Много по-кола е от А3. Редактирано 8 Октомври 2012 от robobug 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 И аз съм пред подобна дилема. Не че съм тръгнал да купувам, но ми предстои малка "командировка" за около 6мес., та като се върна мисля да подменям старата госпожа.Пред себе си съм поставил или A3 с 4 вратни, или А4 quattro. И двете колици ще ги търся с дизелови мотори.Везните клонят с малко към А3, някак си по-здравото окачване ми вдъхва по-голям кураж. От друга страна пък, quattro-то и по-комфортната возия на A4-ката са си сериозни аргументи.С интерес ще следя темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владо1 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 Колеги и аз да попитам преди да хлътна. Загледал съм се в една А4 2003 г. 1.8 мотор бензин 131 к.с. италианка. Но този мотор ме учудва 1.8 има ли? Старите бяха 125 к.с. и 150 к.с 1.8Т. Този някой екзотичен двигател ли е или просто след 2001 г са пипнали малко? Aко някой познава модела нека сподели какви са плюсовете и недостатъците им? Къде са им слабите места и какво да гледам, че тези жабари много ме плашат с техните номера? Ще съм много благодарен за всякакви съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 такъв мотор при А4 В6 няма ... 2.0 има 130к.с ама 1.8 не ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владо1 Публикувано 5 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2012 А бе и аз това се чудя! Този автоджамбазин или не е час или се прави на ударен нещо. Писал е AUDI A4 1.8, а бензинов двигател с мощност 131 к.с. Не може да е сбъркал с дизел понеже е метан. Тук има нещо гнило май? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spooksy Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Към автора на темата:Колега,понеже спора в темата е предимно куатро или не,и се изброиха доста минуси на двойното задвижване не искам да оставаш с грешно впечатление.Да караш и най-вече да поддържаш Ауди се обезмисля с предното предаване.Това са капризни коли със сравнително скъпи части и три основни предимства пред другите марки :1.солидно изработен салон2.поцинковано купе3.quattro -тоТоест с Ауди на предно няма да си половин човек ама ще си купиш половин кола.Успех с търсенето!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 С това куатро истински ме забавлявате, половин кола било :)/>Ще задам въпрос.. за какво ви е куатро на ниска кола, като а4? Нима като опре по корем задвижването ще я спаси? Нима ще мине някъде, където аз няма да мина с моето предно? Въобще е безсмилено да имаш задвижване на 4-те колела, на кола която се намира на 10см от земята. Имам усещането че някои колеги с надпис квадратро имат чувството че карат високопроходими джипове. Направо се замислям дали да не закупя още една а4-ка с задвижване на 4-те колела и да се пускам на офроуд.И сега не почвайте да ме заблявате с ала бала как и в завой и не знам си какво е по-стабилна колата и е по-сигурна.Няма нищо сигурно... миналата зима познат, който явно не е добър шофьор успя да се завърти и обърне истински джип с истинско 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 (Редактирано) и? Нима ще мине някъде, където аз няма да мина с моето предно? аха, точно така.там където ти, ще буксуваш и ще се сучеш и няма да си помислиш да тръгнеш, освен с някаква засилка, куатрото ще тръгне като багер =) Редактирано 6 Декември 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 Ти куатро качвал ли си някога? Кво общо има джипа с истинското 4по4? Кое се обръща по-лесно, висок тежък джип, или лек автомобил?.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 С това куатро истински ме забавлявате, половин кола било />Ще задам въпрос.. за какво ви е куатро на ниска кола, като а4? Нима като опре по корем задвижването ще я спаси? Нима ще мине някъде, където аз няма да мина с моето предно? Въобще е безсмилено да имаш задвижване на 4-те колела, на кола която се намира на 10см от земята. Имам усещането че някои колеги с надпис квадратро имат чувството че карат високопроходими джипове. Направо се замислям дали да не закупя още една а4-ка с задвижване на 4-те колела и да се пускам на офроуд.И сега не почвайте да ме заблявате с ала бала как и в завой и не знам си какво е по-стабилна колата и е по-сигурна.Няма нищо сигурно... миналата зима познат, който явно не е добър шофьор успя да се завърти и обърне истински джип с истинско 4х4.Колега, ставаш смешен с това сравнение между Ауди на предно и куатро Карал ли си куатро наистина, но не за едно кръгче ?!? Казаха ти, че там където ще боксуваш с твоето предно... куатрото ще си мине без никви грижи ;)/>Ако бе толкова по- добре Ауди на предно... то отдавна всички щяха да са забравили тази... безмислена задвижваща система според теб... куатрото :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 6 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2012 С това куатро истински ме забавлявате, половин кола било :)/>/>Ще задам въпрос.. за какво ви е куатро на ниска кола, като а4? Нима като опре по корем задвижването ще я спаси? Нима ще мине някъде, където аз няма да мина с моето предно? Въобще е безсмилено да имаш задвижване на 4-те колела, на кола която се намира на 10см от земята. Имам усещането че някои колеги с надпис квадратро имат чувството че карат високопроходими джипове. Направо се замислям дали да не закупя още една а4-ка с задвижване на 4-те колела и да се пускам на офроуд.И сега не почвайте да ме заблявате с ала бала как и в завой и не знам си какво е по-стабилна колата и е по-сигурна.Няма нищо сигурно... миналата зима познат, който явно не е добър шофьор успя да се завърти и обърне истински джип с истинско 4х4.Колега в понеделник вечерта се прибирах от провинцията по магистрала тракия,след тунела Траянови врата валеше адския сняг на места имаше почти до предната ми броня!!Със стандартно окачване съм и познай какво се случи минах всички коли най вече бмт-та, минах поне 4 джипа,една каптива беше се забила в канавката,карах на 4-та с колко 70-80км макс.И по едно време бях сам на магистралата!!!всички бяха останали зад мен.Просто не мога ви опиша какъв кеф беше Естествено с чисто нови зимни гуми съм Така че има полза от куатрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване