Jump to content

Какво се сменя при обслужване на АГУ


Recommended Posts

Поради пълната ми лаищина в областа, предполагам, ще задам тъпи въпроси- отговаряйте и ме критикувайте, не ме щадете :hilezh:

Накратко- сваляме обикновено АГУ от карбуратор и го прехвърляме на моноинжекцион.

Въпроси:

1. Разумна ли е постъпката или да купуваме ново АГУ, а сегашното да се продаде на старо?

2. Ако все пак се прехвърли това, какво трябва да се подмени?

  • 2.1 обслужване изпарител- ремонтен комплект
  • 2.2 проверка бутилка
  • 2.3 филтър
  • 2.4 при нужда, смяна маркучите за антифриза към/от изпарителя
  • 2.5 тръбния път и пълначката са ясни- ще са нови

3. Кажете ми разумни цени за:

  • 3.1 ново АГУ
  • 3.2 въпросното прехвърляне на притежаваното такова- ще се прави в провинцията упражнението.

До тук имаме около 500 цена за ново 'талянско и 350- 400 за турско АГУ и около 200 предложени за покупка на старото АГУ.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих си купил нова уредба :zustimm:

п.п най-малко поне бутилката да е нова...

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Опитай да свалиш още малко цената до 150 лв. тогава е ок.На бутилката нищо и няма просто да се свали сондата и да се почисти хубаво вътре от боклуците в газа.Задъжително преглед/ремонт на изпарителя.Този изпарител дали ще може да храни обаче твоя мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не ме разбра- предлагат ни 200 за текущата уредба, нея си я имаме, няма да я купуваме :hilezh:

Досега е хранела 75коня мотор, сега- 90 и ще е достатъчна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да препоръчаш в Ловеч къде да монтират АГУ- то?

Тъщата ходи в някакво сервизче, където и подържат текущата, но да имам и алтернативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да дам конкретни насоки при кого да отидеш.

Мисълта ми беше да я махаш старата и да си подбереш новите компонентите правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В едно АГУ основно с времето се прецакват:

- мембрани на изпарителя

- газовия клапан, понякога

- ключа за газ/бензин

Ако тези неща са наред в настоящата уредба и не е примерно на 10 г., може да си я прехвърлиш без драми на другата кола.

Там само плочката при моно инжекцията ще ти е различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. На 5- 6 години е и изпарителя плаче за обслужване- изпуска газ и според тъщата разхода се е вдигнал. Газовия клапан е ОК, ключа за газ- бензин- не знам, ще проверя.

Май клоним към нова.

А много ли са зле турските изпарители?

Какъв всъщност препоръчвате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От карбуратор изпарителя най вероятно е вакумен , на моното ти трябва електрически.На турски изпарители мембраните не работят добре след смяна с нови което ще рече ,турския работи до 60 000 км и в кофата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради пълната ми лаищина в областа, предполагам, ще задам тъпи въпроси- отговаряйте и ме критикувайте, не ме щадете :hilezh:

Накратко- сваляме обикновено АГУ от карбуратор и го прехвърляме на моноинжекцион.

Въпроси:

1. Разумна ли е постъпката или да купуваме ново АГУ, а сегашното да се продаде на старо?

2. Ако все пак се прехвърли това, какво трябва да се подмени?

  • 2.1 обслужване изпарител- ремонтен комплект
  • 2.2 проверка бутилка
  • 2.3 филтър
  • 2.4 при нужда, смяна маркучите за антифриза към/от изпарителя
  • 2.5 тръбния път и пълначката са ясни- ще са нови

3. Кажете ми разумни цени за:

  • 3.1 ново АГУ
  • 3.2 въпросното прехвърляне на притежаваното такова- ще се прави в провинцията упражнението.

До тук имаме около 500 цена за ново 'талянско и 350- 400 за турско АГУ и около 200 предложени за покупка на старото АГУ.

Безмислена е инвестицията в нова уредба за МПС , което вероятно е над 15г. В твоя случай аз бих постъпил по следния начин:

1.Нови мембрани на изпарителя (ако е Ловато около 30-35лв)

2.Проверка на бутилката за корозия, ако няма - ползваш и купуваш нова евросонда Мимгас(турска лиценз на Ловато, комплекта включва и ново зарядно - между 55 -65лв)

3.Нов газов клапан - турски пак Мимгас(15лв)

4.Задължителна смяна на мъркучите(старите при всички положения са спечени), 3м мъркуч 16мм по 3лв/м

5.Тръбния път се преглежда за притискания някъде, ако няма си го ползваш(меден е и няма да му стане нищо) обаче ако държиш на нов - 6лв/м

6.Нов автоматичен ключ газ/бензин - български(15-25лв) + 1реле постояно затворено с 4 крачета - 3лв

7.Плочка за моноинжекция(най разпространените за Опел и VW се монтират м/у двете части на моното - 20-25лв)

8.10на лв за нови скоби и лещи

9.Грамотен майстор

Редактирано от kiriko
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:

Това ми трябваше- конкретни цени.

Ако не се намери читав, ще го правим тук в София. Мотора е най- масовия от ВАГ- групата и предполагам, че плочката няма да е проблем където и да отида.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за 1.8/2.0-90к.с. моно(VW/AUDI) - най-лесния и безпроблемен двигател за газифициране

Редактирано от kiriko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си струва да се занимаваш със старата. Нагледах се на теми след смяна на мембрани че нещо не е наред. Тръбите трябва да са нови плочка нова изобщо не си струва разправията грам.

С новата уредба ще имаш:

- нова бутилка (по твой избор)

- нов клапан (задължително не турски)

- нов изпарител (поне 60-70 хил км. о.к.)

- нови тръби навсякъде (термопластика не гадната мед)

- евро сонда (а не обикновена)

- ключ по избор с нивомер

- плочка читава

- пълначка до капачката на резорвоара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам,никой не може да сметне 2+2 колко прави :hilezh: Цените,които му изредихте са си горе-долу верни,но като прибавите и цената за монтаж от "грамотен майстор" май се получава,че няма смисъл да се занимава с глупости,а да си монтира всичко новичко с гаранция и,ако наистина някой дава 200 (двеста) лв за тая дърта уредба,да му я дава,заедно с бутилка марково уиски :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да препоръчаш в Ловеч къде да монтират АГУ- то?

Тъщата ходи в някакво сервизче, където и подържат текущата, но да имам и алтернативи.

Извинявам се, че влизам в центъра така.

В Ловеч има на две места където слагат газови уредби, едното се намира на 50м. където живее тъща ти,а другото е на изхода посока Левски. :)

П.С. Според мен най добре нова уредба, имаш всичко ново и гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Да не отварям нова тема, а не намерих с търсачката. Как се сменя филтъра за газта на АГУ? Вероятно се затваря газта при сондата и се одвива болта на дъното на клапана за газта на снимката долу. Изчаква се да излезне газта, вади се старото филтърче и се слага новото. Не грешавам ли нещо?

post-63824-0-33401700-1369862632_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така се сменя с тази разлика, че след като спреш газта от бутилката трябва да разхлабиш двете тръбички на клапана за да испуснеш остатъчното налягане и чак тогава отвиваш централния болт отдолу на клапана за да смениш филтъра. За да не чакаш дълго време да падне налагането на газта може преди да почнеш каквото и да било да запалиш двигателя да работи на газ на НИСКИ обороти и да затвориш крана на бутилката отзад. След малко двигателя ще угасне и почти няма да има остатъчна газ по тръбите и изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите. На колко хиляди километри сменявате филтерите си? Предполагам че голямо влияние има и къде се зарежда газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя филтър на 100-цата го смених на около 70 000км и нямаше кой знае колко боклуци вътре в предвид пробега. Зареждал съм само на ЕКО и Шел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...