Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 (Редактирано) Поради пълната ми лаищина в областа, предполагам, ще задам тъпи въпроси- отговаряйте и ме критикувайте, не ме щадете Накратко- сваляме обикновено АГУ от карбуратор и го прехвърляме на моноинжекцион.Въпроси:1. Разумна ли е постъпката или да купуваме ново АГУ, а сегашното да се продаде на старо?2. Ако все пак се прехвърли това, какво трябва да се подмени? 2.1 обслужване изпарител- ремонтен комплект 2.2 проверка бутилка 2.3 филтър 2.4 при нужда, смяна маркучите за антифриза към/от изпарителя 2.5 тръбния път и пълначката са ясни- ще са нови3. Кажете ми разумни цени за: 3.1 ново АГУ 3.2 въпросното прехвърляне на притежаваното такова- ще се прави в провинцията упражнението. До тук имаме около 500 цена за ново 'талянско и 350- 400 за турско АГУ и около 200 предложени за покупка на старото АГУ. Редактирано 19 Октомври 2012 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 (Редактирано) Аз лично бих си купил нова уредба п.п най-малко поне бутилката да е нова... Редактирано 19 Октомври 2012 от Gnaks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 А 200 ОК ли е за цената на старата?Какво друго се износва на конфигурацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djadai Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Здравей,Опитай да свалиш още малко цената до 150 лв. тогава е ок.На бутилката нищо и няма просто да се свали сондата и да се почисти хубаво вътре от боклуците в газа.Задъжително преглед/ремонт на изпарителя.Този изпарител дали ще може да храни обаче твоя мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Не, не ме разбра- предлагат ни 200 за текущата уредба, нея си я имаме, няма да я купуваме Досега е хранела 75коня мотор, сега- 90 и ще е достатъчна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Продавай я за двеста с двеста.Добави си още толкова и си сложи нова уредба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 А да препоръчаш в Ловеч къде да монтират АГУ- то?Тъщата ходи в някакво сервизче, където и подържат текущата, но да имам и алтернативи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Не мога да дам конкретни насоки при кого да отидеш.Мисълта ми беше да я махаш старата и да си подбереш новите компонентите правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Ясно- ще се продава старата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 В едно АГУ основно с времето се прецакват:- мембрани на изпарителя- газовия клапан, понякога- ключа за газ/бензинАко тези неща са наред в настоящата уредба и не е примерно на 10 г., може да си я прехвърлиш без драми на другата кола.Там само плочката при моно инжекцията ще ти е различна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Ясно. На 5- 6 години е и изпарителя плаче за обслужване- изпуска газ и според тъщата разхода се е вдигнал. Газовия клапан е ОК, ключа за газ- бензин- не знам, ще проверя.Май клоним към нова.А много ли са зле турските изпарители?Какъв всъщност препоръчвате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 От карбуратор изпарителя най вероятно е вакумен , на моното ти трябва електрически.На турски изпарители мембраните не работят добре след смяна с нови което ще рече ,турския работи до 60 000 км и в кофата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 100% е електрически, оправях свинщината с кабелите му преди време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiriko Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 (Редактирано) Поради пълната ми лаищина в областа, предполагам, ще задам тъпи въпроси- отговаряйте и ме критикувайте, не ме щадете Накратко- сваляме обикновено АГУ от карбуратор и го прехвърляме на моноинжекцион.Въпроси:1. Разумна ли е постъпката или да купуваме ново АГУ, а сегашното да се продаде на старо?2. Ако все пак се прехвърли това, какво трябва да се подмени? 2.1 обслужване изпарител- ремонтен комплект 2.2 проверка бутилка 2.3 филтър 2.4 при нужда, смяна маркучите за антифриза към/от изпарителя 2.5 тръбния път и пълначката са ясни- ще са нови3. Кажете ми разумни цени за: 3.1 ново АГУ 3.2 въпросното прехвърляне на притежаваното такова- ще се прави в провинцията упражнението. До тук имаме около 500 цена за ново 'талянско и 350- 400 за турско АГУ и около 200 предложени за покупка на старото АГУ.Безмислена е инвестицията в нова уредба за МПС , което вероятно е над 15г. В твоя случай аз бих постъпил по следния начин:1.Нови мембрани на изпарителя (ако е Ловато около 30-35лв)2.Проверка на бутилката за корозия, ако няма - ползваш и купуваш нова евросонда Мимгас(турска лиценз на Ловато, комплекта включва и ново зарядно - между 55 -65лв)3.Нов газов клапан - турски пак Мимгас(15лв)4.Задължителна смяна на мъркучите(старите при всички положения са спечени), 3м мъркуч 16мм по 3лв/м5.Тръбния път се преглежда за притискания някъде, ако няма си го ползваш(меден е и няма да му стане нищо) обаче ако държиш на нов - 6лв/м6.Нов автоматичен ключ газ/бензин - български(15-25лв) + 1реле постояно затворено с 4 крачета - 3лв7.Плочка за моноинжекция(най разпространените за Опел и VW се монтират м/у двете части на моното - 20-25лв)8.10на лв за нови скоби и лещи9.Грамотен майстор Редактирано 19 Октомври 2012 от kiriko 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Това ми трябваше- конкретни цени.Ако не се намери читав, ще го правим тук в София. Мотора е най- масовия от ВАГ- групата и предполагам, че плочката няма да е проблем където и да отида. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiriko Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 (Редактирано) Ако говориш за 1.8/2.0-90к.с. моно(VW/AUDI) - най-лесния и безпроблемен двигател за газифициране Редактирано 19 Октомври 2012 от kiriko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 19 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Да- РМ/ABS са му кодовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Не си струва да се занимаваш със старата. Нагледах се на теми след смяна на мембрани че нещо не е наред. Тръбите трябва да са нови плочка нова изобщо не си струва разправията грам.С новата уредба ще имаш:- нова бутилка (по твой избор)- нов клапан (задължително не турски)- нов изпарител (поне 60-70 хил км. о.к.)- нови тръби навсякъде (термопластика не гадната мед)- евро сонда (а не обикновена)- ключ по избор с нивомер- плочка читава- пълначка до капачката на резорвоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 Така като гледам,никой не може да сметне 2+2 колко прави Цените,които му изредихте са си горе-долу верни,но като прибавите и цената за монтаж от "грамотен майстор" май се получава,че няма смисъл да се занимава с глупости,а да си монтира всичко новичко с гаранция и,ако наистина някой дава 200 (двеста) лв за тая дърта уредба,да му я дава,заедно с бутилка марково уиски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konov Публикувано 19 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2012 А да препоръчаш в Ловеч къде да монтират АГУ- то?Тъщата ходи в някакво сервизче, където и подържат текущата, но да имам и алтернативи.Извинявам се, че влизам в центъра така.В Ловеч има на две места където слагат газови уредби, едното се намира на 50м. където живее тъща ти,а другото е на изхода посока Левски. П.С. Според мен най добре нова уредба, имаш всичко ново и гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 29 Май 2013 Доклад Share Публикувано 29 Май 2013 Да не отварям нова тема, а не намерих с търсачката. Как се сменя филтъра за газта на АГУ? Вероятно се затваря газта при сондата и се одвива болта на дъното на клапана за газта на снимката долу. Изчаква се да излезне газта, вади се старото филтърче и се слага новото. Не грешавам ли нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Точно така се сменя с тази разлика, че след като спреш газта от бутилката трябва да разхлабиш двете тръбички на клапана за да испуснеш остатъчното налягане и чак тогава отвиваш централния болт отдолу на клапана за да смениш филтъра. За да не чакаш дълго време да падне налагането на газта може преди да почнеш каквото и да било да запалиш двигателя да работи на газ на НИСКИ обороти и да затвориш крана на бутилката отзад. След малко двигателя ще угасне и почти няма да има остатъчна газ по тръбите и изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 И ако не си го чистил досега,ще откриеш една шепа красота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Мерси за отговорите. На колко хиляди километри сменявате филтерите си? Предполагам че голямо влияние има и къде се зарежда газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Май 2013 Доклад Share Публикувано 30 Май 2013 Аз моя филтър на 100-цата го смених на около 70 000км и нямаше кой знае колко боклуци вътре в предвид пробега. Зареждал съм само на ЕКО и Шел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване