jim1 Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Ами защото моите и двата мотора са многоклапанни, а това го предписват и за това, иначе си карам с Тотал 5w40 от Владо, но каква е разликата между енерджито и нормалния не знам.Последно за един приятел взех от него GM 5W30, ДОСТА Е ДОБРО ЗА ЦЕНАТА СИвсяко масло е еднакво стига да е оригинално с изкл. на пълни синтетики и не. наливай това което ти се предписва :hilezh:/>Кое да им оправят. При нормална употреба няма проблем. Виж ако колата си е за ремонт - каквото и масло да сложиш ще го гори, ще изтича и тн.до това опира всичко. повече не го признават или не искат да повярват че колите им са разбити докато нямат избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Кой говори за разбити коли.gsb казва, че щом е от официалния вносител маслото - това било гаранция, че било качествено.С моето мнение казвам, че те същите гаранция не дават.Просто слагат много големи надценки - и в България има доста по-изгодни места за купуване на масла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 (Редактирано) То бабата не знае под капака дали има магарета или говеда,кара си колата от 3 години и знае какво се чува като работи мотора както трябва. Мотора се разтраквал като карала колата по дълго,клапаните започваха да чаткат установих по късно ,това бялото не смея да го карам че нямам права за него :hilezh:/>.Точно такива незнаещи шофери са критерии/>,забравих да спомена че докато се точеше комата направих и основен ремонт/> през аспуха/>,има и една друга чудесия ,гренвил или не знам как точно му е името ,и то от английско ,смъртоносно е ,вервайте, няма майтап. Редактирано 5 Януари 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
exstasy Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Просто слагат много големи надценки - и в България има доста по-изгодни места за купуване на масла.Абе направо са си огромни.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 по добре от официален вносител отколкото частник от което не знаеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Ти си купувай от официалния вносител и да те стрижат яко с двойни надценки. Ние ще си взимаме от Влади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 (Редактирано) Зимай, нема грижи - има още 3ма с Кастрол на половин цена, искаш ли да дам координати, ама да не плачеш после. И те са директен внос от немско. Едно нещо ще ви кажа - хубаво и евтино няма. Ако знаехте, каквото знам аз никога нямаше да припарите до такова евтино и супер качествено масло. Защото такова няма. А може и Кастрол да са се объркали и да продават вече само тубата, пък който каквото налее вътре. Иначе сметката никак не излиза. 50% отстъпка към вас15% за търговеца15% за неговия доставчикКастрол трябва да продава тубата масло без масло.Правете си изводите! Редактирано 6 Януари 2013 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 От както сме в ЕС понятието "официален вносител" почти е лишено от смисъл.Защо? - Ами защото то не обвързва "официалния вносител/представител" да не продава от паралелен внос. Защото "неофициалния вносител" има право на същите цени и право да купува от същото място, като "официалния". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 (Редактирано) Зимай, нема грижи - има още 3ма с Кастрол на половин цена, искаш ли да дам координати, ама да не плачеш после. И теса директен внос от немско. :)/>/>Да ти кажа взимам Мотул :hilezh:/> robobug ти го каза - ама ти си знаеш твоето.Това, че оф. вносител слага двойно надценки - не значи, че продава друго масло от извнъземна технология. Редактирано 6 Януари 2013 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Чудесно, знаеш ли на колко човека продадох Мотул от Златков, защото колите им похапват от другия? И знаеш ли защо спряха да го похапват след смяната с такъв от официалния вносител? Аз не знам, но фактът си го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Зимай, нема грижи - има още 3ма с Кастрол на половин цена, искаш ли да дам координати, ама да не плачеш после. И те са директен внос от немско. :)/>/>Едно нещо ще ви кажа - хубаво и евтино няма. Ако знаехте, каквото знам аз никога нямаше да припарите до такова евтино и супер качествено масло. Защото такова няма. А може и Кастрол да са се объркали и да продават вече само тубата, пък който каквото налее вътре. Иначе сметката никак не излиза. 50% отстъпка към вас15% за търговеца15% за неговия доставчикКастрол трябва да продава тубата масло без масло.Правете си изводите! :hilezh:/>/>Този официален ли е или Неофициялен http://www.rexol.bg/index.php?route=common/home Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 От както сме в ЕС понятието "официален вносител" почти е лишено от смисъл.Защо? - Ами защото то не обвързва "официалния вносител/представител" да не продава от паралелен внос. Защото "неофициалния вносител" има право на същите цени и право да купува от същото място, като "официалния".Има един тънък момент, който пропускаш. За да получават съответната отстъпка, която вие наричате надценка, официалните вносители се обвързват със задължителен минимален годишен оборот, който дребните търговци не могат да постигнат за 10 г, не за 1. Мислиш ли, че някой ще рискува една много добра търговска отстъпка, за да продава ментета, което може да му навлече огромни неприятности и дори съд?В грешна посока биеш. Този официален ли е или Неофициялен http://www.rexol.bg/index.php?route=common/homeНе знам. Официално внос има освен Мотобул - Ауто Хелп, Ауто1, Аутобул. Също и на Тех-ко може да се вярва, голяма верига са и имат достатъчно сила да си внасят сами Кастрола. Тези са отскоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Благодаря за отговора,не съм купувал от тях ,но до скоро на този адрес продаваха гуми ако не греша нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 В грешна посока биеш. :)/>Не, ти биеш в грешна посока. Единственото, което ме интересува мен е техническия въпрос на нещата. Не ме интересуват интригите ви с ACE, нито търговските надценки, отстъпки, обороти, канали, вносители и прочие "тънкости" на автобизнеса.Аз от Владо съм купил около 150литра Мотул 8100 и 300v (и мога да коментирам само тези масла). Не се различава от този на Златков. Но съм си внасял и от Англия и английското наливно 8100 е по-добро. Но това е твърде субективно усещане, за да застана твърдо зад думите си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Има един тънък момент, който пропускаш. За да получават съответната отстъпка, която вие наричате надценка, официалните вносители се обвързват със задължителен минимален годишен оборот, който дребните търговци не могат да постигнат за 10 г, не за 1. Мислиш ли, че някой ще рискува една много добра търговска отстъпка, за да продава ментета, което може да му навлече огромни неприятности и дори съд?Може и да продават истинско, но с 100, 200%/кожодерски/ надценки.Това не означава, че и други немогат да прадават таково/същото/ масло но с нормални надценки.Нека се набутват другите.Аз с моя Мотул не го гори - ситурно съм улучил "ментак", но не с двойна надценка от "оФициалния" вносител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 (Редактирано) Пичове, тия теми за маслата почват да ме дразнят. Гледайте как стоят нещата в момента:1. Маслата са различни класове, като вече няма ясно разграничена "Синтетика" и "полусинтетика" или "минерално". Базовата суровина обуславя класът на маслото, ама в момента почти всичко е група III или група III+. С редки изключения. Дори Мобил 1 основно вече е група III+. Е, минерални се намират още в чист минерален вид... ама не всички 15W-40 са минерални.2. Маслата имат различни параметри - вискозитетен индекс, вискозитет при 40 градуса, 100 градуса, точка на "замръзване" и т.н.3. Маслата имат почти еднакви присадки, обаче количеството им е различно. Вече имаме LOWSAPS, MIDSAPS - намалено съдържание на фосфатна пепел за да не прецакват DPF или модерните катализатори, ама са и с намалено съдържание на износоустойчивите присадки цинк и фосфор.4. Естерните синтетики не са само естери. Естерите са някакъв процент, другото пак е група III или III+. Просто защото естерите в чист вид не са подходящи за ежедневно каране.5. Маслата с основа Група IV PAO (истинската стара синтетика) в България а и в цял свят в момента се броят на пръсти. Ся тука тотал, кастрол, ала-бала - през няколко години се променят стандартите и нормите, които трябва да покриват, а в същото време се продават под същото име почти. Само дето състава е променен... и ако преди сте карали със старата версия и сте били доволни, сега с новата може да не сте. Или обратното...В обобщение: гледайте да не са LOWSAPS или MIDSAPS ако не ви задължава DPF-a или катализатора. Гледайте да са на PAO основа (група IV) ако искате 0В-40, 5В-40, 5W-50 или група III+ поне.... Ако търсите 10W-40 - тотала и кастрола, както и всичките там големи марки са ОК Редактирано 6 Януари 2013 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 В обобщение: гледайте да не са LOWSAPS или MIDSAPS ако не ви задължава DPF-a или катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Едно нещо ще ви кажа - хубаво и евтино няма. Само за това не си прав от всичките ти постове в темата .. Хубаво и евтино има, Кома от официалния вносител примерно .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Е ти сигурно си единствения доволен от Комма-та. Всъщност интрига нямам аз с никого. Всеки е свободен да купува и продава каквото си иска.Просто може да приемете, че си имам гледна точка за отстъпки, надценки, сигурни покупки и тн.Иначе не ви се бъркам - кой както си го направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril_bulgaria Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Маслото СОММА липсва от Volkswagen/Audi Approved Oils лист. Всякъква дискусия, дали е хубаво или лошо, е само говорене..., и всеки си прави избора сам. В мойте автомобили се налива масло САМО Approved Oils, като се взема от официалните вносители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Е ти сигурно си единствения доволен от Комма-та. Напротив, само на бъзи баба му е недоволна и още един двама закупили си Кома незнайно от къде .. Ама пък веднага след него колегата мустанг също е доволен ..Аз пък от как съм с Пасата само Кома карам.При Тва съм PD.5 W 40.505.01.За ви кажа нямам оплаквания.За едни 10 к бях с Кастрол Едге за проба.Разлика не усетих.Та мисля Комата си е едно добро масълце. ;-) Останалите повечето не са го пробвали, ама знаят, че не е хубаво .. Аз лично съм доволен, както съм писал и в първият си пост, всичките си коли ги карам с Кома, проблем с шумове и горене нямам, но винаги си го вземам от едно и също място- официалният вносител .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 7 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2013 Аз пуснах темата да се информирам малко а то каква дискусия стана ... Вече навъртях с маслото КОМА 10В40 малко над 2000 километра и нито ми го гори нито ми се е разтракал мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nor4ik Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Колеги някой ако е използвал cepsa моля да сподели, дори и отзиви някакви.Мисля да си взема да го пробвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirkata77 Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 (Редактирано) Малко извън темата-сложих някакво I.G.A.P.-добра цена и сега ,когато карам с постоянни обороти кам 1500-1800 ми свири три пъти маслото на дисплея и се появява лейката. Да кажа,че и преди го е правело но когато е много топло и старо маслото. НО сега на дълаг път от Бургас към София започна да свири и на постоянно каране с 2500 оборота 3000 и мотора трака като дизел.Дали е от маслото или в нещо друго е причината.Благодаря. Редактирано 29 Януари 2013 от kirkata77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sh@rko Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 здравейте клеги. до преди 2 години вуйчо ми внасяше маска сомма директно от англия, аз до сега съм карал само с комма и кутенколер( пак внасяно от него но от германия) и да ви кажа и двете нарки се държат отлично, например на около 10 000км 15W40 за бензин(на едната ми кола) стои още жълто, другата 10W40 полусинтетик същата работа. Пробвах също и 10w40 (кутенкулер) за дизел (lanca kappa 2.4JTD)и останах много доволен навъртях 5 000км без изобщо да пипне маслото и я продадох, колите при мен се карат доста екстремно и би трябвало да пипа маслото но уви не го пипа, преди две седмици си купих А6 Ц4 2.5 тди 143кс и ми предстои смяна и пал ще е кутенкулер 10W40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване