gsb Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 Б2, Б3 и Б4 са с еднакъв тип окачване отпред, тампоните на макф са еднакви, тампоните на носачите са еднакви. Затова я намешах. Има малка разлика в теглото, но според мен е незначителна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 9 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 -----от гайките е било оправих го Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 Б2, Б3 и Б4 са с еднакъв тип окачване отпред, тампоните на макф са еднакви, тампоните на носачите са еднакви.Именно....аз от скромния си опит с едно Б3 и 2 Б4 стигнах до извода, че амортисьорите и тампоните са определящи за тропането...рейката е по- рядък вариянт в масовия случай. Карал съм Опел с луфт в рейката и знам как тропа рейка, не е като нашите оплаквания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 -----от гайките е било оправих го Радвам се колега че си открил проблема ,аз точно на там те бях упътил.Надявам се че нашия спор тук във форума ти е бил от полза както и за всички нас,трябва да се "изслушваме"толерантно,а не да се нахвърляме срещу опонента на всяка цена.Не всички тук сме големи разбирачи,но трябва да си помагаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acpa4o Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 -----от гайките е било оправих го Прорязаните ли? Ако става въпрос за тях след 1-2 седмици пак ще са охлабени, поне при мен така се получава и постоянно ги стягам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 9 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 Приципно е най-добре според мен аксиалния лагер да е двоен (или два лагера), за да може да поема аксиално усилие в двете посоки, а гумения тампон не само да е легнал в гнездото, ами да е захванат в него. Тоя възел докато са го мислили, явно главния им конструктор е бил или болнични или отпуска! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 9 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2012 (Редактирано) Гайката я бях чукал с отвертка и чук и бях направил мустаци които опираха в желязото на тампона сега ги запилих и не закача и не се разхлабва ---резаната гайка ! Редактирано 9 Ноември 2012 от dobatavision Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 Аре ве Съспеншън тунинг тиим,кво става с тайната ,че треа прайм окачване скоро.Да го оправя един път завинаги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 Абе то ще има тема за целта но първо да видим къв ще е крайния ефект при наще коли защото после някой ще каже че сме го подвели и си е прецакал колата но поне за сега има разлика в оригиналните и тези които сложих ме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brake Публикувано 10 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2012 В предвид голямата вероятност тропането,чукането,лопкането да е от легендарните гайки и ми предстои натягането им реших да ползвам осигурител за резба.Тук да уточня.Нямам гараж и ползвам услугите на сервизи в зависимост от.По време на ремонта съм до 2 метра от майстора.Гледам го в ръцете и ако не ми хареса нещо го казвам.Та човека натегна гайките много здраво.Инструмента беше изпилен ключ тип лула.Вероятностите са две.Това са възможностите на инструмента или саморазвиване независимо от причините.Някои,ако е ползвал такъв осигурител, нека сподели впечатления,какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 По принцип гайката която се вижда отгоре и затяга чашката играе роля на законтряща гайка /има тефлонов пръстен срещу саморазвиване/ която не позволява да се саморазвива въпросната цилиндрична прорезна гайка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brake Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Не става въпрос за тази гайка,а за спИциалната под чашката.Затяга се с спИциален ключ,който не е скъп,но липсва при тия дето си изкарват рънъта с тоя занаят.Но засега следя проекта на колегите от В.Търново и съм замразил всички начинания по песента на"колелетата". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 (Редактирано) Б2, Б3 и Б4 са с еднакъв тип окачване отпред, тампоните на макф са еднакви, тампоните на носачите са еднакви. Затова я намешах. Има малка разлика в теглото, но според мен е незначителна.Не съм чак толкова навътре ама за моята не са еднакви, изглеждат еднакво само - според мен.имат до 5 мм разлика във височината което е много.Да не говорим че различните производители слагат и различна гума/каучук и т.н.всичко спи на 1.6 мотор на моя който е по голям не спи а тропа - правили сме си експеримент с размяна с комшията, неговата е 91 а моята 90. Моите на неговата тропат на моята не Ей така за спорта сме сравнявали въпроса е че някои иска да мислим че са еднакви за да произвежда или продава унифицирани части.Това е лично мое мнение. А тук(в България) дори и в официалния сервиз да отидеш за стара кола пазарят частите от съседното магазинче така че - смятайте какво става.И в софтуера вече е променено (сервизните програми и т.н.) че са еднакви - любителски се загледах че пише различни номера през 90-те години а след 2000 и някоя си всичко стана едно и също.Поправете ме ако греша - не държа да съм на всяка цена прав Поздрави Редактирано 15 Ноември 2012 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 А тук(в България) дори и в официалния сервиз да отидеш за стара кола пазарят частите от съседното магазинче така че - смятайте какво става.И в софтуера вече е променено (сервизните програми и т.н.) че са еднакви - любителски се загледах че пише различни номера през 90-те години а след 2000 и някоя си всичко стана едно и също.Поправете ме ако греша - не държа да съм на всяка цена прав ПоздравиУффффф, да почнем едно по едно ... За частите от съседното магазинче .. Ами нормаллно е като вкарат Голф 3 в Порше, и му обявят цена за помпа на чистачките 100 лева, той като виден Гоуф мен да каже че всички са луди ... Естествено работата на приемчика е да предложи и алтернатива на ОЕМ частите при желание, и тогава се появява момента с частите от магазинчето !Всички част при вносителите са си оригинални, с малки изключения за консумативи !Софтуера нищо не е променен ! Просто се чистят залежали такива наличности от едно време - например Meercedes GL420 CDI ползва капачка за разширителното казанче от Е класа W210 ! И вместо да се произвеждат наново капачки, се ползват такива изостанали количества от Тошово време ! Съответно Ние като хора занимаваши се с номера трябва да знаем пълната part замяна, и затова се сменят по няколко номера ! Като пример мога да ти дам следният номер, и да си го погледнеш колко пъти е сменен - 4H0 951 253 A ! Най-обикновенно реле 40А Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 15 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2012 За какви ОЕМ части говорите за кошници спрени от производство преди 20 год.Производителят беше задължен да поддържа такива части до 10 год след спирането от производството на даден модел,а сега май е задължен 8 год.Автермаркет по нашенски Ширпотреба в бели опаковки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване