Jump to content

Нормален ли е този луфт ?


dobatavision

Recommended Posts

Б2, Б3 и Б4 са с еднакъв тип окачване отпред, тампоните на макф са еднакви, тампоните на носачите са еднакви. Затова я намешах. Има малка разлика в теглото, но според мен е незначителна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б2, Б3 и Б4 са с еднакъв тип окачване отпред, тампоните на макф са еднакви, тампоните на носачите са еднакви.

Именно....аз от скромния си опит с едно Б3 и 2 Б4 стигнах до извода, че амортисьорите и тампоните са определящи за тропането...рейката е по- рядък вариянт в масовия случай. Карал съм Опел с луфт в рейката и знам как тропа рейка, не е като нашите оплаквания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-----от гайките е било оправих го :stupid:

Радвам се колега че си открил проблема ,аз точно на там те бях упътил.Надявам се че нашия спор тук във форума ти е бил от полза както и за всички нас,трябва да се "изслушваме"толерантно,а не да се нахвърляме срещу опонента на всяка цена.Не всички тук сме големи разбирачи,но трябва да си помагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-----от гайките е било оправих го :stupid:

Прорязаните ли? Ако става въпрос за тях след 1-2 седмици пак ще са охлабени, поне при мен така се получава и постоянно ги стягам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приципно е най-добре според мен аксиалния лагер да е двоен (или два лагера), за да може да поема аксиално усилие в двете посоки, а гумения тампон не само да е легнал в гнездото, ами да е захванат в него. Тоя възел докато са го мислили, явно главния им конструктор е бил или болнични или отпуска!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайката я бях чукал с отвертка и чук и бях направил мустаци които опираха в желязото на тампона сега ги запилих и не закача и не се разхлабва :wall:

---резаната гайка !

Редактирано от dobatavision
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то ще има тема за целта но първо да видим къв ще е крайния ефект при наще коли :zustimm:защото после някой ще каже че сме го подвели и си е прецакал колата но поне за сега има разлика в оригиналните и тези които сложих ме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В предвид голямата вероятност тропането,чукането,лопкането да е от легендарните гайки и ми предстои натягането им реших да ползвам осигурител за резба.Тук да уточня.Нямам гараж и ползвам услугите на сервизи в зависимост от.По време на ремонта съм до 2 метра от майстора.Гледам го в ръцете и ако не ми хареса нещо го казвам.Та човека натегна гайките много здраво.Инструмента беше изпилен ключ тип лула.Вероятностите са две.Това са възможностите на инструмента или саморазвиване независимо от причините.Някои,ако е ползвал такъв осигурител, нека сподели впечатления,какъв е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип гайката която се вижда отгоре и затяга чашката играе роля на законтряща гайка /има тефлонов пръстен срещу саморазвиване/ която не позволява да се саморазвива въпросната цилиндрична прорезна гайка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за тази гайка,а за спИциалната под чашката.Затяга се с спИциален ключ,който не е скъп,но липсва при тия дето си изкарват рънъта с тоя занаят.Но засега следя проекта на колегите от В.Търново и съм замразил всички начинания по песента на"колелетата".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б2, Б3 и Б4 са с еднакъв тип окачване отпред, тампоните на макф са еднакви, тампоните на носачите са еднакви. Затова я намешах. Има малка разлика в теглото, но според мен е незначителна.

Не съм чак толкова навътре ама за моята не са еднакви, изглеждат еднакво само - според мен.

имат до 5 мм разлика във височината което е много.

Да не говорим че различните производители слагат и различна гума/каучук и т.н.

всичко спи на 1.6 мотор на моя който е по голям не спи а тропа - правили сме си експеримент с размяна с комшията, неговата е 91 а моята 90. Моите на неговата тропат на моята не :)

Ей така за спорта сме сравнявали въпроса е че някои иска да мислим че са еднакви за да произвежда или продава унифицирани части.

Това е лично мое мнение. А тук(в България) дори и в официалния сервиз да отидеш за стара кола пазарят частите от съседното магазинче така че - смятайте какво става.

И в софтуера вече е променено (сервизните програми и т.н.) че са еднакви - любителски се загледах че пише различни номера през 90-те години а след 2000 и някоя си всичко стана едно и също.

Поправете ме ако греша - не държа да съм на всяка цена прав :)

Поздрави

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тук(в България) дори и в официалния сервиз да отидеш за стара кола пазарят частите от съседното магазинче така че - смятайте какво става.

И в софтуера вече е променено (сервизните програми и т.н.) че са еднакви - любителски се загледах че пише различни номера през 90-те години а след 2000 и някоя си всичко стана едно и също.

Поправете ме ако греша - не държа да съм на всяка цена прав :)

Поздрави

Уффффф, да почнем едно по едно ... :hilezh:

За частите от съседното магазинче .. Ами нормаллно е като вкарат Голф 3 в Порше, и му обявят цена за помпа на чистачките 100 лева, той като виден Гоуф мен да каже че всички са луди ... Естествено работата на приемчика е да предложи и алтернатива на ОЕМ частите при желание, и тогава се появява момента с частите от магазинчето !

Всички част при вносителите са си оригинални, с малки изключения за консумативи !

Софтуера нищо не е променен <_< ! Просто се чистят залежали такива наличности от едно време - например Meercedes GL420 CDI ползва капачка за разширителното казанче от Е класа W210 ! И вместо да се произвеждат наново капачки, се ползват такива изостанали количества от Тошово време ! Съответно Ние като хора занимаваши се с номера трябва да знаем пълната part замяна, и затова се сменят по няколко номера ! Като пример мога да ти дам следният номер, и да си го погледнеш колко пъти е сменен - 4H0 951 253 A ! Най-обикновенно реле 40А ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какви ОЕМ части говорите за кошници спрени от производство преди 20 год.Производителят беше задължен да поддържа такива части до 10 год след спирането от производството на даден модел,а сега май е задължен 8 год.Автермаркет по нашенски Ширпотреба в бели опаковки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...