roric123 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Здравейте , наскоро ми се счупи зъбното колелце на механизма на километража което измерва изминаните километри. Някой има ли си на идея как може да се поправи , и ако не , мога ли да си набавя ново от някъде. Карам Ауди 80 Б3 1.8 бензин. Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=103437 Те ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roric123 Публикувано 26 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Мерси колега ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво! Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! Ако немаш под ръка такъв стуг,струва ли си главоболията Онова въшливото оригинално е изкарало 20 + години,заменено с друго такова още + 20 години И другите 20 с Мерцедес комби легнал по гръб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво!:)/> Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече.Това колелце не трябва ли да е еластично? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 (Редактирано) Това колелце не трябва ли да е еластично?Зависи оригиналното е еластично, в смисъл не е чиста пластмаса, а има и каучук в него, но какво ти обяснявам ти знаеш. Иначе аз си мисля, че еластичността е направена оригинална, за да не насичат цифрите на метрите най се забелязва при движението им или бъркам? Редактирано 28 Ноември 2012 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 За мене това с месинговото колелце не е удачен вариант. Зъбчетата в корпуса, по които се движи, рано или късно ще дадат фира. Аз съм с колелце от делрин, много еластичен и супер як материал. Поръчах си го от Ибей, един съфорумец Бъчи ми го донесе. А самия делрин има свойството да щади материала, с който е в пряко триене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 28 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2012 Моето колелце го изразох от такова за касетофон - беше планетарно на едно друго, по голямо. Няма проблем, ще изкара както каза колегата по горе години. А иначе, орогиналното е еластично по проста причина: от ауди знаят какво правят джамбазите =- превъртат километража! при опит з апревъртане, това колеце се къса и километража зависва! не са глупави все пак германците! преди 24 години са имали ясна представа за някои...хм....дейности! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 орогиналното е еластично по проста причина: от ауди знаят какво правят джамбазите =- превъртат километража!Пишеш върховни глупости.Другите производители на автомобили сигурно живеят на луната и не знаят,че и на техните коли връщат километражите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 29 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2012 И другите 20 с Мерцедес комби легнал по гръб :D/> Това е истината.:D/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 30 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2012 Можеш да си превъртиш километража на каквито показания искаш и без намесата на зъбното колелце! Работа е за няколко минути! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Аз мълча колега, нищо не казвам, ти си разбирач! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Вадиш щифта на прехвърлящите зъбчатки (може само на най-старшата), завърташ километрите на колкото искаш и го буташ обратно. За 10 мин работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан68 Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 (Редактирано) Вадиш щифта на прехвърлящите зъбчатки (може само на най-старшата), завърташ километрите на колкото искаш и го буташ обратно. За 10 мин работа.Понеже си много навътре с нещата - ОБЯСНИ НА НАС, НЕСВЕДУЩИТЕ, ЗА КАКЪВ ДЯВОЛ СПОРЕД ТЕБ Е СЛОЖЕНО ТОВА КОЛЕЛЦЕ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СА ОТ МАТЕРИАЛ, КОРЕННО РАЗЛИЧЕН ОТ ВЪПРОСНОТО - МОЖЕ БИ ЗА ДА СЕ НАМИРА НА РАБОТА НЕЩАСТНИЯТ ПОЛЗВАТЕЛ и да навлиза в изкуството на помогни си сам с ремонта на автомобила! Странно поведение за един немски инженер, при положение, че там всеки се занимава със своята си професия. 86-а година, когато тези автомобили за пъври път слизат от конвейера, светът в основната си част беше все още аналогов - нямаше дигитални километражи и лаптопи. Имаше и такъв период, за тези които си го спомнят. А истината е, че едно аналогово устройство винаги се поддава на интервенции! Друг е въпроса, кой би се занимавал с това и по каква причина. Редактирано 3 Декември 2012 от Стефан68 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Отговора на въпроса ти е много прост - колелото е направено "гумено" за да предотврати счупването на колелата вътре при натискането на бутона за нулиране на километража в ДВИЖЕНИЕ. Т.е. ако го натиснеш докато колата не се движи няма проблеми, но ако натиснеш бутона за нулиране на километрите докато автомобила се движи има голяма вероятност да се изронят зъбите на другите колела и километража да стане за боклука . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gutsaki71 Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 това зъбно колело с 15 зъба става от касетофон реверс, някой стар такъв който си заслужава да го хвърли човек. във всеки има по две такива, трябва само макетно ножче и търпение за да се отреже по-голямо зъбно колело. по-малкото е точния размер като оригиналното на колата.аз лично такова съм си монтирал и ето години си търкалям и нямам никакви проблеми, дали на място или в движение си нулирам малкия километраж и проблеми никакви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Не е добре километража да се нулира в движение. Трябва само на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бъчи Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Оригиналното зъбно колелце е от полиуретан, който се скапва при жегите през лятото. Имам няколко такива аудита, сменял съм с оригинално и не изкарват дълго. Най-добре е от делрин.Нулирането на механичен или електромеханичен километраж задължително се прави на място, а на електромеханичните е препоръчително и колата да не е на контакт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
цуц Публикувано 15 Април 2013 Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво!:)/> Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече.Колега дай го този от Бургас,че и на мен ми трябва такъв специалист.Малкото колелце го намерих но ми трябва и голямото;нещо телефон ако имаш ще е най добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
translator Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Eто един линк, където изработват зъбни колела от пластмаса по поръчка. Трябва да им изпратите старото зъбно колело или това, което е останало от него и те ще ви направят ново от ABS и ще ви върнат старото заедно с новите. Сайт за Чертожни Услуги http://drawing-service.eu/bg/1.3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване