Jump to content

Счупено зъбно колелце за измерване на изминатите километри


roric123

Recommended Posts

Здравейте , наскоро ми се счупи зъбното колелце на механизма на километража което измерва изминаните километри. Някой има ли си на идея как може да се поправи , и ако не , мога ли да си набавя ново от някъде. Карам Ауди 80 Б3 1.8 бензин. Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво!:) Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колелце от месинг, изработено на часовникарски струг!

Ако немаш под ръка такъв стуг,струва ли си главоболията hilezh.gif

Онова въшливото оригинално е изкарало 20 + години,заменено с друго такова още + 20 години hilezh.gif

И другите 20 с Мерцедес комби легнал по гръб laugh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво!:)/> Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече.

Това колелце не трябва ли да е еластично?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това колелце не трябва ли да е еластично?

Зависи оригиналното е еластично, в смисъл не е чиста пластмаса, а има и каучук в него, но какво ти обяснявам ти знаеш. Иначе аз си мисля, че еластичността е направена оригинална, за да не насичат цифрите на метрите най се забелязва при движението им или бъркам?

Редактирано от iordan0ff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене това с месинговото колелце не е удачен вариант. Зъбчетата в корпуса, по които се движи, рано или късно ще дадат фира. Аз съм с колелце от делрин, много еластичен и супер як материал. Поръчах си го от Ибей, един съфорумец Бъчи ми го донесе. А самия делрин има свойството да щади материала, с който е в пряко триене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето колелце го изразох от такова за касетофон - беше планетарно на едно друго, по голямо. Няма проблем, ще изкара както каза колегата по горе години. А иначе, орогиналното е еластично по проста причина: от ауди знаят какво правят джамбазите =- превъртат километража! при опит з апревъртане, това колеце се къса и километража зависва! не са глупави все пак германците! преди 24 години са имали ясна представа за някои...хм....дейности!:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

орогиналното е еластично по проста причина: от ауди знаят какво правят джамбазите =- превъртат километража!

Пишеш върховни глупости.

Другите производители на автомобили сигурно живеят на луната и не знаят,че и на техните коли връщат километражите. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си превъртиш километража на каквито показания искаш и без намесата на зъбното колелце! Работа е за няколко минути!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш щифта на прехвърлящите зъбчатки (може само на най-старшата), завърташ километрите на колкото искаш и го буташ обратно. За 10 мин работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш щифта на прехвърлящите зъбчатки (може само на най-старшата), завърташ километрите на колкото искаш и го буташ обратно. За 10 мин работа.

Понеже си много навътре с нещата - ОБЯСНИ НА НАС, НЕСВЕДУЩИТЕ, ЗА КАКЪВ ДЯВОЛ СПОРЕД ТЕБ Е СЛОЖЕНО ТОВА КОЛЕЛЦЕ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ЧЕ ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СА ОТ МАТЕРИАЛ, КОРЕННО РАЗЛИЧЕН ОТ ВЪПРОСНОТО - МОЖЕ БИ ЗА ДА СЕ НАМИРА НА РАБОТА НЕЩАСТНИЯТ ПОЛЗВАТЕЛ и да навлиза в изкуството на помогни си сам с ремонта на автомобила! Странно поведение за един немски инженер, при положение, че там всеки се занимава със своята си професия. 86-а година, когато тези автомобили за пъври път слизат от конвейера, светът в основната си част беше все още аналогов - нямаше дигитални километражи и лаптопи. Имаше и такъв период, за тези които си го спомнят. А истината е, че едно аналогово устройство винаги се поддава на интервенции! Друг е въпроса, кой би се занимавал с това и по каква причина.

Редактирано от Стефан68
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговора на въпроса ти е много прост - колелото е направено "гумено" за да предотврати счупването на колелата вътре при натискането на бутона за нулиране на километража в ДВИЖЕНИЕ. Т.е. ако го натиснеш докато колата не се движи няма проблеми, но ако натиснеш бутона за нулиране на километрите докато автомобила се движи има голяма вероятност да се изронят зъбите на другите колела и километража да стане за боклука ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

това зъбно колело с 15 зъба става от касетофон реверс, някой стар такъв който си заслужава да го хвърли човек. във всеки има по две такива, трябва само макетно ножче и търпение за да се отреже по-голямо зъбно колело. по-малкото е точния размер като оригиналното на колата.аз лично такова съм си монтирал и ето години си търкалям и нямам никакви проблеми, дали на място или в движение си нулирам малкия километраж и проблеми никакви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Оригиналното зъбно колелце е от полиуретан, който се скапва при жегите през лятото. Имам няколко такива аудита, сменял съм с оригинално и не изкарват дълго. Най-добре е от делрин.

Нулирането на механичен или електромеханичен километраж задължително се прави на място, а на електромеханичните е препоръчително и колата да не е на контакт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

само преди седмица, един познат в Бургас, занимаващ се само с Audi и VW ми показа какво е направил! колелце от месинг, изработено на часовникарски струг! трябва да му кажа да го пусне в масово производтсво!:)/> Успех и се въоръжи с търпение! аз минах по този път вече.

Колега дай го този от Бургас,че и на мен ми трябва такъв специалист.Малкото колелце го намерих но ми трябва и голямото;нещо телефон ако имаш ще е най добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
Eто един линк, където изработват зъбни колела от пластмаса по поръчка.
Трябва да им изпратите старото зъбно колело или това, което е останало от него и те ще ви направят ново от ABS и ще ви върнат старото заедно с новите.
 
Сайт за Чертожни Услуги 
http://drawing-service.eu/bg/1.3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...