Wizi Публикувано 7 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Тва не е било до сега.Да, не е било, но за сметка на това е факт при почти всички производители. Виж Мерцедес, виж БНВ. Дори Ферари обсъждат турбо двигатели с по-малък обем. И моля те не слагай повече никога 1Z до тази ламя Prius! Пак добре, че пропусна AFN-а.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Харесва ми, но ми липсват ръбчетата при раздувките на калниците като на РС6 4Ф и новата РС4ка, напдписа quattro категорично не ми харесва. Мога да кажа, че предишната РС6ца ме кефи повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 7 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Като гледам колко постно и неглиже изглежда последното М5 сравнено с дръзките промени на това RS6 направо ми идва да повърна в първото и да излижа до последен детайл второто все едно е кака ми Бриана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 (Редактирано) Лошотия е от всякъде тоя Avant Браво че са се отказали от гадните ръбове по калниците!!! Жалко че са ги пренесли на RS4 А тоя двигател кърти мифки с тия 700Nm :zustimm:/>/>412 kW (560 hp) is reached between 5,700 and 6,700 rpm, with a constant 700 Nm (516.29 lb-ft) of torque available between 1,750 and 5,500 rpm.Ненормална работа Редактирано 8 Декември 2012 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Кви са тея ръбове за които говорите, само аз ли не се сещам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Ръбовете над раздувките сигурно, аз също не ги харесвах, а сега приличат доста повече на тия от по-старите РС-и. Интересно как рака въртящия момент стига до 5500, а максималната мощност е от 5700 до 6700? Освен нютоните да падат много бавно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Точно за това говорих. Особено на задния калник разширението започва от самата врата и не е дъгообразно, а има чупка(така да се каже "ръб"). Предният калник е по същия начин.При новата това вече го няма и самия калник е раздут с овал.Лично на мен не ми допадаше начина на горната снимка, защото тези ръбове създават илюзията, че колата е още по-дълга. Като се сложи, че тя реално изобщо не е къса.Лично мнение де. Въпрос на вкус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Ти па... той при спокойно каране гаси 4 цилиндъра и остава на останалите 4 за икономия, а ти ми говориш че ти липсвал V10 <_</>A звука му дали и той ще става като за 4 цилиндъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 (Редактирано) Колата много ме радва от всякакво положението. Доста по-ефективна е, 40% намаление на разхода на гориво, по-бърза трансмисия с два съединителя и 8 предавки, по-леко купе, по-добро ускорение, по-добро 4х4, по-изтеглен назад двигател, който е и доста по-лек.Нямам търпение да видя първите тестове и цифри. Редактирано 9 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Лудница!По ТТ данни,тоз кош трябва да е с 0.7сек по-бърз до 100км/ч спрямо предходната тупалка,а е ис 20 коне по-слаб.Интересно ми е нагоре и на доускорение как ще са нещата:gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Колата много ме радва от всякакво положението. Доста по-ефективна е, 40% намаление на разхода на гориво, по-бърза трансмисия с два съединителя и 8 предавки, по-леко купе, по-добро ускорение, по-добро 4х4, по-изтеглен назад двигател, който е и доста по-лек.Нямам търпение да видя първите тестове и цифри.Не е DSG кутия (двата съединителя дето си ги писал), а в с новия 8 степенен типтроник/хидротрансформатор на ZF... още няма DSG, което да издеяни на тия нютони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Не е DSG кутия (двата съединителя дето си ги писал), а в с новия 8 степенен типтроник/хидротрансформатор на ZF... още няма DSG, което да издеяни на тия нютониДа вярно, нещо не съм дочел. Иначе има трансмисии с два съединителя, които нямат никакъв проблем да удържат 680Нм и повече, дори ZF имат точно такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 ОК да бъда по-точен - VW/Audi още не са си произвели DSG, което да държи на толкова нютониИначе на други производители да - ианче половината "суперкари" с V12 и подобни кутии не би трябвало да съществуват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DiD0 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 (Редактирано) Като гледам колко постно и неглиже изглежда последното М5 сравнено с дръзките промени на това RS6 направо ми идва да повърна в първото и да излижа до последен детайл второто все едно е кака ми БрианаКолега нищо лично, но да кажеш, че промените при РС6 са дръзки, а при М5 не е доста глупаво. Последната М5ца няма нищо общо със по-старата, даже не мога да се сетя дори за някакъв детайл по-който си приличат, докато новата РС6ца си е точно както всеки си я очакваше. Доста смешно ми звучат такива изказвания за световно признат автомобил като М5... не че Рс6 не е признат, но такива твърдения някак си ми се струват несериозни. Редактирано 9 Декември 2012 от DiD0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 (Редактирано) ОК да бъда по-точен - VW/Audi още не са си произвели DSG, което да държи на толкова нютониИначе на други производители да - ианче половината "суперкари" с V12 и подобни кутии не би трябвало да съществуватТо те автоматичните трансмисии при тях идват от подоставчици (който зареждат и конкуренцията) въпроса е какво и на кой решат да си поръчат. Редактирано 9 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 9 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 Колега...Говоря за интериора на двете коли, колега. Съжалявам, ако не се подразбрало достатъчно добре от само себе си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 То те автоматичните трансмисии при тях идват от подоставчици (който зареждат и конкуренцията) въпроса е какво и на кой решат да си поръчат.Малко разводнихме темата, но DSG-тата за напречни мотори са си дизайн и производство на Ауди... не са като мултитрошляка (който идва от Luk) или хидротрансформаторите (които са на ZF)..Borg Warner правят DSG-та за групата, но те доставят кутии за напречни мотори... Нисан да кажем също си правят сами DSG кутиите - в GTR е монтирана първата такава задно разположена С две думи при кутиите с двоен съединител си има прилично голямо разнообразие - като дизайн и като производители.. при хидротрансформаторите не е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 (Редактирано) То и на нисан кутията не е тяхно дело, могат в момента да я сглобяват или някой да я прави за тях, но дизайна, проектирането и т.н. са дело на BW или Гетраг това може да се провери. Редактирано 9 Декември 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 (Редактирано) A звука му дали и той ще става като за 4 цилиндъра? :gruebel:/>/>/>/>/>New Audi RS6 Редактирано 12 Декември 2012 от Murphy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 New Audi RS6Tuка е с газ и пълния комплект цилиндри Ейй най-накрая един нормален цвят, това червено не ми поняся нещо Червени стоппове на червена кола мис е струва доста кофти, а тука и надписа куатро опред не дразни вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2012 Тва животно сериозно ли вади такъв звук Само не мога да приема тия грозни дръжки дето се слагат на последните модели, ма тва да му е кусура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 Определено колата е красива, но това че в пълната гама на РС разполагат само с мотори в8 е малко тъпо... по традиция трябваше да е в10 но шанс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2012 Все тая е дали е 8 или 10 цилиндъра, на първо четене кубиците малко малко идват, но пък по тестовете казват, че се усещали като доста повече. А в крайна сметка без да сме карали може да си милим всякакви неща за мотора, които в действителност да нямат нищо общо с истината. 4 литра може да е достатъчен обем за турбо мотор за да дърпа яко дори това тежко купе без да се жертват ниските обороти и плавността. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts