Jump to content

Официални снимки на новото RS6


Wizi

Recommended Posts

Тва не е било до сега.

Да, не е било, но за сметка на това е факт при почти всички производители. Виж Мерцедес, виж БНВ. Дори Ферари обсъждат турбо двигатели с по-малък обем.

И моля те не слагай повече никога 1Z до тази ламя Prius! Пак добре, че пропусна AFN-а....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Харесва ми, но ми липсват ръбчетата при раздувките на калниците като на РС6 4Ф и новата РС4ка, напдписа quattro категорично не ми харесва. Мога да кажа, че предишната РС6ца ме кефи повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам колко постно и неглиже изглежда последното М5 сравнено с дръзките промени на това RS6 направо ми идва да повърна в първото и да излижа до последен детайл второто все едно е кака ми Бриана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошотия е от всякъде тоя Avant :flehan: Браво че са се отказали от гадните ръбове по калниците!!! Жалко че са ги пренесли на RS4 <_< А тоя двигател кърти мифки с тия 700Nm :zustimm:/>/>

412 kW (560 hp) is reached between 5,700 and 6,700 rpm, with a constant 700 Nm (516.29 lb-ft) of torque available between 1,750 and 5,500 rpm.

Ненормална работа :huh:

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръбовете над раздувките сигурно, аз също не ги харесвах, а сега приличат доста повече на тия от по-старите РС-и. Интересно как рака въртящия момент стига до 5500, а максималната мощност е от 5700 до 6700? Освен нютоните да падат много бавно :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това говорих. Особено на задния калник разширението започва от самата врата и не е дъгообразно, а има чупка(така да се каже "ръб"). Предният калник е по същия начин.

4574917083_feab7fc92c_o.jpg

При новата това вече го няма и самия калник е раздут с овал.

Лично на мен не ми допадаше начина на горната снимка, защото тези ръбове създават илюзията, че колата е още по-дълга. Като се сложи, че тя реално изобщо не е къса.

Лично мнение де. Въпрос на вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па... той при спокойно каране гаси 4 цилиндъра и остава на останалите 4 за икономия, а ти ми говориш че ти липсвал V10 <_</>

A звука му дали и той ще става като за 4 цилиндъра? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата много ме радва от всякакво положението.

Доста по-ефективна е, 40% намаление на разхода на гориво, по-бърза трансмисия с два съединителя и 8 предавки, по-леко купе, по-добро ускорение, по-добро 4х4, по-изтеглен назад двигател, който е и доста по-лек.

Нямам търпение да видя първите тестове и цифри.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лудница!

По ТТ данни,тоз кош трябва да е с 0.7сек по-бърз до 100км/ч спрямо предходната тупалка,а е ис 20 коне по-слаб.

Интересно ми е нагоре и на доускорение как ще са нещата:gruebel:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата много ме радва от всякакво положението.

Доста по-ефективна е, 40% намаление на разхода на гориво, по-бърза трансмисия с два съединителя и 8 предавки, по-леко купе, по-добро ускорение, по-добро 4х4, по-изтеглен назад двигател, който е и доста по-лек.

Нямам търпение да видя първите тестове и цифри.

Не е DSG кутия (двата съединителя дето си ги писал), а в с новия 8 степенен типтроник/хидротрансформатор на ZF... още няма DSG, което да издеяни на тия нютони

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е DSG кутия (двата съединителя дето си ги писал), а в с новия 8 степенен типтроник/хидротрансформатор на ZF... още няма DSG, което да издеяни на тия нютони

Да вярно, нещо не съм дочел.

Иначе има трансмисии с два съединителя, които нямат никакъв проблем да удържат 680Нм и повече, дори ZF имат точно такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК да бъда по-точен - VW/Audi още не са си произвели DSG, което да държи на толкова нютони

Иначе на други производители да - ианче половината "суперкари" с V12 и подобни кутии не би трябвало да съществуват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам колко постно и неглиже изглежда последното М5 сравнено с дръзките промени на това RS6 направо ми идва да повърна в първото и да излижа до последен детайл второто все едно е кака ми Бриана

Колега нищо лично, но да кажеш, че промените при РС6 са дръзки, а при М5 не е доста глупаво. Последната М5ца няма нищо общо със по-старата, даже не мога да се сетя дори за някакъв детайл по-който си приличат, докато новата РС6ца си е точно както всеки си я очакваше. Доста смешно ми звучат такива изказвания за световно признат автомобил като М5... не че Рс6 не е признат, но такива твърдения някак си ми се струват несериозни.

Редактирано от DiD0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК да бъда по-точен - VW/Audi още не са си произвели DSG, което да държи на толкова нютони

Иначе на други производители да - ианче половината "суперкари" с V12 и подобни кутии не би трябвало да съществуват

То те автоматичните трансмисии при тях идват от подоставчици (който зареждат и конкуренцията) въпроса е какво и на кой решат да си поръчат.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега...

Говоря за интериора на двете коли, колега. Съжалявам, ако не се подразбрало достатъчно добре от само себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То те автоматичните трансмисии при тях идват от подоставчици (който зареждат и конкуренцията) въпроса е какво и на кой решат да си поръчат.

Малко разводнихме темата, но DSG-тата за напречни мотори са си дизайн и производство на Ауди... не са като мултитрошляка (който идва от Luk) или хидротрансформаторите (които са на ZF)..

Borg Warner правят DSG-та за групата, но те доставят кутии за напречни мотори...

Нисан да кажем също си правят сами DSG кутиите - в GTR е монтирана първата такава задно разположена

С две думи при кутиите с двоен съединител си има прилично голямо разнообразие - като дизайн и като производители.. при хидротрансформаторите не е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на нисан кутията не е тяхно дело, могат в момента да я сглобяват или някой да я прави за тях, но дизайна, проектирането и т.н. са дело на BW или Гетраг това може да се провери.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A звука му дали и той ще става като за 4 цилиндъра? :gruebel:/>/>/>/>/>

New Audi RS6

Редактирано от Murphy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tuка е с газ и пълния комплект цилиндри :)

Ейй най-накрая един нормален цвят, това червено не ми поняся нещо <_< Червени стоппове на червена кола мис е струва доста кофти, а тука и надписа куатро опред не дразни вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва животно сериозно ли вади такъв звук :huh: Само не мога да приема тия грозни дръжки дето се слагат на последните модели, ма тва да му е кусура :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено колата е красива, но това че в пълната гама на РС разполагат само с мотори в8 е малко тъпо...

по традиция трябваше да е в10 но шанс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все тая е дали е 8 или 10 цилиндъра, на първо четене кубиците малко малко идват, но пък по тестовете казват, че се усещали като доста повече. А в крайна сметка без да сме карали може да си милим всякакви неща за мотора, които в действителност да нямат нищо общо с истината. 4 литра може да е достатъчен обем за турбо мотор за да дърпа яко дори това тежко купе без да се жертват ниските обороти и плавността.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...