Jump to content

Официални снимки на новото RS6


Wizi

Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А дали quattro надписчето е вградено в предната решетка, а? Ебаааси тарикатското! :wub:

Новите муцуни от последното RS4 насам къртят тухли 4ки!!! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериорът троши! :flehan:

Не мога да кажа същото за задницата,по-точно за линията над номера и опулените стопове,предните въздухозаборници стил Сеат Леон/Ибиза ,както и за тъпия надпис quattro на решетката! От ясно по-ясно е ,че е куатро, можеше да не го пише с размер като на целия рег.номер... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

According to the European driving cycle, the high-performance Avant consumes on average just 9.8 liters of fuel per 100 km (24.00 US mpg).

Bang & Olufsen Advanced Sound System with 15 speakers and 1,200 watts of total power

Добре ли е? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих сърцетуп, ще се мре... Размазва просто, единствено надписа "куатро" на предната решетка не ми допада особено, но се преживява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен най-големия плюс в дизайна е че се отказаха от раздувките на калниците да бъдат с ръбове. Както беше предишната RS6. Според мен не беше подходящо за кола с такива големи размери. Сега с овалните арки седи много по-добре.

А това, че "ръбавите" калници ги качиха на RS4 :zustimm:

Като цяло за мен към момента от новите модели има две красиви коли и едната е точно новата А6, а в най-спортното ? изпълнение е дизайн без забележки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички ли осемцилиндрови двигатели червената зона на оборотомера започва малко след 5000 оборота?

Като на дизелов мотор :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва нещо трябва да върти до 7к оборота впредвид данните, че максималната мощност е в доста широк диапазон от обороти и може би тук червената зона не е "лютеница", а просто така е белязан сектора с максимална мощност.

Интериора е страхотен, екстериора не е точно това, което очаквах честно казано. Тия новите осмаци явно са голям напредък с оглед въртящия момент, което е по-голям от на стария рс, а и S6 явно най-накрая върви както трябва макар конете са по-малко както и при RS :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво им пречеше десетака, че го насадиха тоя орезляк? 4 литра за а4, 5 литра за а6... да се знае кой къде е :hilezh:

5.0 V10 имаше огромен потенциал, доказано многократно от произведенията на МТМ, АБТ и разни други с по 730-750 коня...

Да го бяха пуснали в 700 коньова версия и щеше да избие рибата. Или поне 650. Тва пак ще го бият разни фордове на 400 метра :hilezh:

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па... той при спокойно каране гаси 4 цилиндъра и остава на останалите 4 за икономия, а ти ми говориш че ти липсвал V10 <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

Надписа отпред се преживява някак, може да се махне и т.н., но задницта е потресаващо разочароваща! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па... той при спокойно каране гаси 4 цилиндъра и остава на останалите 4 за икономия, а ти ми говориш че ти липсвал V10 <_</>

За икономия има Приус и 1Z. Тва е RS. Все си мисля, че RS6 4F ще си остане класика. Не може следващия модел да е с по-малко мощност от прединшния. Тва не е било до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не ви кефи отзад бе хора, особено с тези стопове... Това си мисля да е най-красивата А6-ца някога излизала от Инглощад, дори без надписа РС6 само един поглед е достатъчен за да разбереш че това е някоя бегачка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...