Jump to content

Чип на 1.8Т + газов инжекцион


Recommended Posts

Само за Олимпик не ми говори!!!Там е куче влачи диря няма!Сертификат имат на куково лято.Има номер на серификата,пусни едно запитване до издателя и да видим какво ще ти отговорят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тороидна 60 л сертифицирана бутилка с 2 гърловини има в Олимпик и струва точно 105 лв с ДДС. Пренебрижимо малко повече от същата с 1.

 

Аз мога да споделям впечатление от няколко 2,2Т с РС2 части, всички са около 330-50 кс.

Едната е с една сонда, 2 х Романо Макс и Романо дюзи, след 5000 оборота налягането пада на 0.5 и минава директно на газ. Моята е 2 гърловини, 2 х Романо Макс и Хана дюзи, колата върви до 7000 на газ 1:1 като на бензин. Разликата е само в броя на тръбите. С 1 не е ок колата, пада по-бързо налягането под товар за малко дълго време. А ако имаш колата 300 к.с. все пак ще ти се иска да я настъпваш от време на време. :)

 

Колегата landir е много прав, че ако се търси да се обхване целия диапазон спокойно може да се пусне малко бензин или просто да се обръжа на бензин след определен товар. 

 

Колега vaninio, има неща, които са задължителни и препоръчителни. Всеки си решава дали да заложи на сигурното или да рискува. Аз просто споделям опит и то в цифри. Човекът пита, някой споделя, той решава кой да послуша. 

 

Истината е, че малко газаджии имат опит с турбо коли с чипове и се плашат от тях. Според мен просто трябва да правят и препоръчителните неща при подбора и монтажа на ГИ-то и нямат да имат проблем с чиповете. 

Съгласен съм,че има много газаджий ,които нямат опит с турбо коли с чипоев и за това се стига до абсурди като 2 сонди,2 тръби и т.н.Съгласен съм също и че с два редуктора Романо колата няма да има проблеми,но че ще върви и с един Меджик пак до 7000об.Хана е наистина много добър аналог на Кейхин,но струват пари.Колега doncecone,имам монтирано едно Субару Легаси 2.0 би-турбо с чип-300кс,със система Романо Антонио.Изпарителя е Романо за 300кс,дюзи РоманоHD,една сонда Романо,една тръба и т.н,Колата върви до над 7000об без проблем.На колата не е пускано допълнително бензин!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с всичко съм съгласен с теб,единствено се съмнявам с типа на инжектора.Този на Романо е единтичен с нашия АЕБ-ски и без добавка на бензин няма как да се справи.Може и да греша?според мен и при тези условия биха се справили по бързи инжектори.Пример за сега няма да давам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм,че има много газаджий ,които нямат опит с турбо коли с чипоев и за това се стига до абсурди като 2 сонди,2 тръби и т.н.

Колега, колко чипнати 2.7 си направил? Да не се окаже, че и ти като ланди всъщност не си правил 2.7 с чип, а само си мислиш как би трябвало да е?

Графики на по-силна кола с една сонда може ли да дадеш?

 

Като казвате "една тръба", една медна тръба ли се има предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не мисля да ти давам отчет,какви и колко коли съм направил.Когато имаш проблем с някоя кола,мжеш да разчиташ на помоща ми.Какво е чип,как се прави,как работи?-отговори си на тези въпроси и ще разбереш защо някои автомобили никога няма да можеш да настроиш

Колега с всичко съм съгласен с теб,единствено се съмнявам с типа на инжектора.Този на Романо е единтичен с нашия АЕБ-ски и без добавка на бензин няма как да се справи.Може и да греша?според мен и при тези условия биха се справили по бързи инжектори.Пример за сега няма да давам.

пращам снимки и принт скриин,като дойде за филтри :D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не ти иска отчет. Влизаш във форума, обиждаш потребителите и ми беше чудно от къде това самочувствие и има ли покритие то.

Няма нужда повече да ми отговаряш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с една пластмасова тръба сива и върви до 7000 на газ без проблем,в началото имаше някакво прекъсване на около 5000оборота  но след настройката върви както на бензин,единствените ми притеснения са били за смеси,да не обеднее и да стопи бутало, което скоро ще разбера като я закача на една широколентова сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е най-голямото притеснение. Принципно всички чипове обедняват сместа нагоре, за да върви повече колата. Примерно ако от завода RS2-ката излиза на 12-12,5 във високите, на почти всички чипове са 13-13,5. 

 

Гледал ли си дали правят еднакъв пик турбини на газ и на бензин? Пада ли ти много налягането под бууст?

 

 

Колега vaninio какъв модел е този изпарител на Романо за 300 к.с. ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не ти иска отчет. Влизаш във форума, обиждаш потребителите и ми беше чудно от къде това самочувствие и има ли покритие то.

Няма нужда повече да ми отговаряш. 

Съжалявам ако съм обидил някой,но мисля че няма такъв.Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е най-голямото притеснение. Принципно всички чипове обедняват сместа нагоре, за да върви повече колата. Примерно ако от завода RS2-ката излиза на 12-12,5 във високите, на почти всички чипове са 13-13,5. 

 

Гледал ли си дали правят еднакъв пик турбини на газ и на бензин? Пада ли ти много налягането под бууст?

 

 

Колега vaninio какъв модел е този изпарител на Романо за 300 к.с. ? 

 

Не е ли точно обратното, да се обогатява сместа във високите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е най-голямото притеснение. Принципно всички чипове обедняват сместа нагоре, за да върви повече колата. Примерно ако от завода RS2-ката излиза на 12-12,5 във високите, на почти всички чипове са 13-13,5. 

 

Гледал ли си дали правят еднакъв пик турбини на газ и на бензин? Пада ли ти много налягането под бууст?

 

 

Колега vaninio какъв модел е този изпарител на Романо за 300 к.с. ? 

 

 

post-83297-0-61470100-1402251625_thumb.j ей това мъничкото отдясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zeroheat При турбо колите колкото е по-бедна сместа, толкова по-голяма температура на газовете, което ги разширява повече и ги прави по-бързи, което кара да се върти по-бързо турбото. 

 

@vaninio  Имаш предвид долу в ляво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aми аз 2-3 пъти съм го ползвал само,щото нещо няма мощнотии напоследък :D,но си го бива,а и е голям колкото чаша за чай.На Субарото с 2-те турбини няма никакъв шанс да се събере нещо друго под капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с една пластмасова тръба сива и върви до 7000 на газ без проблем,в началото имаше някакво прекъсване на около 5000оборота  но след настройката върви както на бензин

Колега би ли споделил в какво се състоеше това претрисане при 5000 об.,как го оправихте,колко мм е отвора на дюзите и колко ома са бобините?Благодаря!

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз от зимата съм с Фобос-4, слаган при Жоро в Горна Баня, след чип от verter. 

Нямам никакви проблеми, колата върви чудесно на газ. И да има някаква разлика, аз не я усещам. Вдигал съм над 200, без никакви оплаквания.

 

Бях посъветван да сложа първо чипа, после газта, така и направих, но предполагам, че няма да е кой-знае какъв проблем и да се донастрои след чипа, стига газаджията да си знае работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е проблем да се донастрои след чипа, ако при първоначалния монтаж на ГИ-то е предвидено, че колата ще се чипосва и е предвиден по-мощен изпарител, както и захранване за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е проблем да се донастрои след чипа, ако при първоначалния монтаж на ГИ-то е предвидено, че колата ще се чипосва и е предвиден по-мощен изпарител, както и захранване за него.

Това не вярно!!!

Аз от зимата съм с Фобос-4, слаган при Жоро в Горна Баня, след чип от verter. 

Нямам никакви проблеми, колата върви чудесно на газ. И да има някаква разлика, аз не я усещам. Вдигал съм над 200, без никакви оплаквания.

 

Бях посъветван да сложа първо чипа, после газта, така и направих, но предполагам, че няма да е кой-знае какъв проблем и да се донастрои след чипа, стига газаджията да си знае работата.

Без нзачение кога се слага газта,колата няма да върви,ако чипа не е поставен както трябва!Повярвай ми :)

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Със и без чип,на автомобил с принудително пълнене се монтира мощен изпарител.Дали колата е 150кс или 180кс или 220кс няма значение,редуктора трябва да е усилен.Разбира се има хора дето не им се дават пари и се монтира обикновен,но това вече е компромис.За хиляден път казвам,че в чипа повишаването на мощността няма никакво значение за правилната работа на газ.Рано или късно колегите от форума ще го разберат това и се надявам да не са инвестирали пари в безмислено поставяне на бутилки с две сонди,по две тръби,по два изпарителя и т.н.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво разбираш под "усилен", щото изпарители - колкото искаш... На някъв чипнат тръц от 90 и някоя година, 170-180 коня преко сили, да му слагаш най-скъпия възможен изпарител ми се струва леко несериозно.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя се избира според мощността на колата.Цената за усилен изпарител е една и съща за всички системи във почти всички сервизи т.е. доплаща се една и съща сума над стойността на газовата уредба.Обикновенно цената е около 100 лв отгоре.Ако някой "тръц" от 90-те години с мощност от 170-80кс иска да си сложи газова уредба,ще се наложи да сложи такъв изпарител,колкото и несериозно да ти звучи.Всичко останало е компромис.

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...