samsung Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 най-добре да загъне мотора с азбестово одеало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Що пък азбестово? Памучно не става ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Става и памучни... ама първо да се обади на пожарната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelegalniq Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 Бе нещо ми се струва че се базикате с мене ама както и да е . Пределно ми е ясно че преди да отвори термостата от картона няма голяма полза, но минимална трябва да има. Защото все пак при движение въздушната струя на насрещния вятър минава през решетката от там покрай питата на радиатора и обдухва и двигателя, затова и мислех че ще има ефект от голям картон ама не. А иначе цяла кора под двигателя нямам , на половина е , другата половина е сигурно някъде по пътищата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Някъде бях чел че тези двигатели по принцип са предвидени за по дълги разстояния и всеки ден студени стартове за 3км и палене гасене ги износва по бързо. Според мен кашон пред радиатора за 3км сутринта при 0 или -10 градуса не помага. По сокоро ако цял ден направиш 5 или 10 отсечки по 2-3-4км ще се усети разлика. Ако 15мин я държиш на место, незнам след като запалиш веднага пуснеш и фарове нагреватели на задното стъкло и тн ще загрее по бързо, щото са консуматори и се усеща как натоварва двигателя, когато работи на ниски обороти на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Някъде бях чел че тези двигатели по принцип са предвидени за по дълги разстояния и всеки ден студени стартове за 3км и палене гасене ги износва по бързо. Ем то т'ва го знае всяко хлапе бре братко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 1 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2013 Моята (душегуб) дори и при сегашните условия и трябват 3-5 километра да вдигне 90 градуса след като е стояла няколко дена непалена, а си представям зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Имам интересен въпрос, често ми се случва да спирам в края на града на висока улица, тясна и с дупки. Сутрин като тръгна след палене слизам по нея на първа 200-300 метра, със студен двигател. Та въпроса е със студен двигател вредно ли е да се спира или не? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Какво да му е вредното... По принцип всички процеси на студен двигател са вредни, но най-вреден е форсирането за мотора и за турбото и въобще за всички смазвани части. Просто при спускане на студен двигател ще усетиш по-голяма компресия, съответно спиране, което няма да е по-вредно от нормална експлоатация. Даже според мен е по-добре така да подгряваш мотора, отколкото детонация с гориво в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Е това ме интересуваше, да не го прецаквам нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin Emilov Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Здравейте колеги, писах този въпрос и в друга тема, пиша го и тук с надежда за компетентно мнение: аз съм с А3 1,9 ТДИ мотор AGR. Термостата ми е ок. При -5 навън за 12-15 км прави 75 градуса.Имам три подгряващи свещи на антифриза, до които мисля че не достига ток.Моля някой компетентен да каже как се установява това. Имам колега със същия мотор и за около километър вътре в купето почва да духа топло.Само да отбележа че и при него бавно се постигат 90 градуса, когато навън е кучи студ.На мен проблема са ми шибаните свещи - само знам че не са изгорели (измерих им съпротивлението). Карах я на диагностика и ми казаха,че компа не управлява този модул. Лулата на една от свещите се беше стопила - значи някога са работили...Моля за компетентно мнение, Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Martin Emilov Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Пичове, тази сутрин разбрах защо не ми работят свещите - НА ЕДИН КРЪГ СА С EGR КЛАПАНА.При мен има лека модификация (направи си сам) и затова така се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 9 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2014 да загрее зимата на 90 си иска юркане.Хвани някъде баир 3-4 км и да сте двама поне в колата ,натисни я по смело с оборотите и горе на баира ще ги имаш 90 гр. Е разбира се на долу ще паднат пак на 75. Такава е ТДИ ситуацията. Двигатели с голямо кпд и малко излишно топлоотдване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване