Jump to content

Халогени в завой


sunshai

Recommended Posts

Едно присвяткане с фаровете ми е достатъчно,за да разбера,че ти пречат бате не се безпокой bia.gif

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нищо лично ама логиката ти е брилянтна... Като те срещна ми бръкнеш в очите и ти светна да ги спреш ще сме се разминали и ще вадиш очите на следващия шофьор. Да не говорим че въобще не схващам логиката да съм длъжен да правя каквото и да е било за да може ТИ да не ме заслепяваш. Пускай си ги като няма коли пред теб и срещу теб колко щеш ама иначе е българска работа...

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти па за 5м че ще си залепен голем празdry.gif Едва ли не ти вадя очите от 100м

Да ви имам и логиките тука,залепявало дрън дрън,ша зема да си кача халогените горе до фаровете поне да знам,че ще ви заслепя....

Мен лично другите каращи на фарове за мъгла не ме заслепяват,явно имам нарушено зрение и усещане за нещата dry.gif

Някой казал,че заслепяват и айде юрнахме се всички да ослепяваме от селяните кат мен dry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде айде на тебе не ти пречели нали и ти си от каращите на фарове за мъгла без наличието на мъгла много ясно че ще кажеш така, но е факт че колкото повече светлини има толкова е по-неприятно за очите. Явно не си карсл достстъчно зад някой с пуснати ярко червените светлини за мъгла в стоповете или пред такъв с пуснати вс възможни фарове отпред. Но накто и да е явно до консенсус няма да стигнем и няма смисъл да спориме повече, жив и здрав.

Поздрави.

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не споря,просто ти обяснявам как седят при мен нещата ;)

Имай предвид,че моите фарове за мъгла светят осезаемо по-слабо от тези на по-новите.Смятай го като фактор.

Иначе за отзад и аз съм против това да си накачат хиляди светлини и да ти вадят очите вечер ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една отметка да вметна тази екстра работи при новите автомобили работи до 40 км/h :hilezh:/> Иначе браво за труда колега ефектно е :respekt:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами основно ми е в полза в градски условия :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естрата е много полезна и лятото покарв :zustimm: ах един ( или по-правилно ЕДНА :hilezh: )Б клас на Мерцедес с нея.Явно там е свързана със скоростта(включва се само на ниска скорост) и на сервото на волана при завой.Уникално полезна в непознато и тъмно градско шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа леко вдигнах халогените,и смея да кажа че помагат в тъмното :)/>.Идеята дойде от една Шкода която ми направи впечатление на един светофар,забелязах че щом пусна мигача и халогена от същата страна запали бавно.Предполагам че при новите коли освен с мигачите,ще се активира и с навиване на волана в завой :)/>.

Те на Шкода са две крушки братле втората светва като трагнеш да въртиш в определена посока на първата дето и свалях бронята ми се еба м..ата докато го разбера че свети само в завой пет пъти го свсалях тоя халоген не свети и не свети :wall:

Ако евентуално се срещнем с теб, как трябва да ти сигнализирам, че ми пречат твоите фарове за мъгла, така че да ме разбереш, какво се опитвам да ти кажа? :rolleyes:/>/>

Е как така ви заслепяват като те дори не светят толкова високо освен да си с картинг тогава не споря :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много ефектно, браво! Интересно е станало, а ако имаш вариянт да го направиш по някъв начин да е от волана, ще е перфектно.

А относно заслепяването - понеже карам C5-ца и всички у тоя форум много добре знаят кви са им оригиналните фарове и как са, като свещ зад лупа, та аз преди постоянно си карах на ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА (очевидно е огромен проблема с това да им се казва халогени, както е разпространено) защото малко или много ми помагаха с осветяването на пътя. И честно казано хич не ми дреме, дали/кой съм заслепявал с тях, щото аз искам да виждам къде карам. <_<

Сега вече си смених фаровете и не пускам ФАРОВЕТЕ ЗА МЪГЛА, щото сами по себе си светят както трябва. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И честно казано хич не ми дреме, дали/кой съм заслепявал с тях

Е тва е мислене колега евала. Къв народ сме не знам такъв гаден един към друг >_>

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва е мислене колега евала.

Викаш, много по-добре е аз да не виждам къде карам и да се олепа некъде или в некоя прекрасна дупка да скоча, но тези отсреща да си виждат перфектно и да не им се налага да примижат за 1 секунда? :steinigung::gruebel: Въпреки че съм УБЕДЕН, че мойте фарове за мъгла правят всичко друго, но НЕ и да заслепяват. Както и да е, както каза колегата Кутров, явно щото някой е казал, че пречат и вече стана страшно, не се вижда, неможе да се кара и т.н. :stupid:

Само да добавя, че мойте халогени са малките с лупите които са и светят на черта, която осветява само и единствено пред самата кола, не напред. Както и да е не ми се спори... <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата е базирана на чип Atiny13,следи мигача дали мига,халогените се палят от мощни мосфети.Схемата я измисли един добър човек от един друг форум,и я пусна за реализация smile.gif.

Колега, схемата можеш ли да пуснеш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако се регулира фара за мъгла не пречи ако ще тука да разтегат лукуми от 1001 нощ 3 години си карам така даже през деня на габарит и фар за мъгла, 1 фиш нямам и 1 не ми е присветнал ,че му пречат ,важното е да се регулират хубаво и това е, колега креативе е написал то работата му е надолу да свети и леко встрани ,аа съвсем друг е въпроса ако онея с лампионите от горе се заядат.

Редактирано от Blese
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако онея с лампионите от горе се заядат.

Спирали са ме 3-4 пъти за тия халогени, ама всеки път съм минавал с малоумното оправдание, че видиш ли, без да искам съм дръпнал врътката на фаровете....засега всеки път са казвали ок... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирали са ме 3-4 пъти за тия халогени, ама всеки път съм минавал с малоумното оправдание, че видиш ли, без да искам съм дръпнал врътката на фаровете....засега всеки път са казвали ок... :hilezh:/>

Мен пък дори не е ставало дума за тях като ме спрат ,инак имам и аз с какво да им кажа ако стане на въпрос :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, с нещо такова и няколко реленца няма ли да стане фокуса!?

http://erelement.com/sensors/accelerometer-3-axis-mma7341l

http://www.robotev.com/product_info.php?products_id=130

http://www.robotev.com/product_info.php?cPath=1_29&products_id=218

Или дори да се опита да се сложи едно ключе с пластина, чисто механично на пръта на волана и няква електроника допълнително, която да забавя изгасването...

Ама така с мигачите...аз завои ли ще взимам или ще цъкам мигачи?

Представи си някой кара зад теб или пред теб, ще изпадне в недоумение какво точно правиш или искаш да му "кажеш" :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех за съществуването на тези сайтове. Има интересни нещица. Относно тези акселометри, към които си дал линкове, какво би могло да бъде тяхното приложение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

фаровете за мъгла както някой колеги споменаха ,ако са реголирани както трябва на 2-3 метра от предницата на автомобила

нито един от автомобилите идващи отсреща ще бъде заслепен

това се отнася и за самите фарове на колата има някой така са ги набримчили в небесата и с ксенон разбирасе-Син

че ще смакнат някой самолет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес на един VW Touran видях как при ляв завой светна левия фар за мъгла, без да има включен мигач. Вероятно има някаква джаджа на волана и при завъртане, може би й определен градус на завъртане, фарът за мъгла се пуска и осветеността е по-добра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има потенциометър на волана от който електрониката чете и в зависимост от положението му управлява халогените. При всеки автомобил с ESP  го има този потенциометър. Вързва се въпросния потенциометър към един микроконтролер с няколко допълнителни елемента (най лесно arduino) програмира се и става заводско. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес на един VW Touran видях как при ляв завой светна левия фар за мъгла, без да има включен мигач. Вероятно има някаква джаджа на волана и при завъртане, може би й определен градус на завъртане, фарът за мъгла се пуска и осветеността е по-добра.

:zustimm:

Аз си мислех че може ауди а6 4ф да го има зададено като скрита екстра да се активира . и някой от колегите да сподели ако

го е правил,

благодаря все пак на колегите който се изказаха по въпроса

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...