Kutrov Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 (Редактирано) Едно присвяткане с фаровете ми е достатъчно,за да разбера,че ти пречат бате не се безпокой Редактирано 23 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 Нищо лично ама логиката ти е брилянтна... Като те срещна ми бръкнеш в очите и ти светна да ги спреш ще сме се разминали и ще вадиш очите на следващия шофьор. Да не говорим че въобще не схващам логиката да съм длъжен да правя каквото и да е било за да може ТИ да не ме заслепяваш. Пускай си ги като няма коли пред теб и срещу теб колко щеш ама иначе е българска работа...Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 22 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2013 е ти па за 5м че ще си залепен голем праз Едва ли не ти вадя очите от 100мДа ви имам и логиките тука,залепявало дрън дрън,ша зема да си кача халогените горе до фаровете поне да знам,че ще ви заслепя....Мен лично другите каращи на фарове за мъгла не ме заслепяват,явно имам нарушено зрение и усещане за нещата Някой казал,че заслепяват и айде юрнахме се всички да ослепяваме от селяните кат мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Айде айде на тебе не ти пречели нали и ти си от каращите на фарове за мъгла без наличието на мъгла много ясно че ще кажеш така, но е факт че колкото повече светлини има толкова е по-неприятно за очите. Явно не си карсл достстъчно зад някой с пуснати ярко червените светлини за мъгла в стоповете или пред такъв с пуснати вс възможни фарове отпред. Но накто и да е явно до консенсус няма да стигнем и няма смисъл да спориме повече, жив и здрав.Поздрави.Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 23 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2013 Ами не споря,просто ти обяснявам как седят при мен нещата Имай предвид,че моите фарове за мъгла светят осезаемо по-слабо от тези на по-новите.Смятай го като фактор.Иначе за отзад и аз съм против това да си накачат хиляди светлини и да ти вадят очите вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 26 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Една отметка да вметна тази екстра работи при новите автомобили работи до 40 км/h :hilezh:/> Иначе браво за труда колега ефектно е :respekt:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 26 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2013 Ами основно ми е в полза в градски условия . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Естрата е много полезна и лятото покарв ах един ( или по-правилно ЕДНА )Б клас на Мерцедес с нея.Явно там е свързана със скоростта(включва се само на ниска скорост) и на сервото на волана при завой.Уникално полезна в непознато и тъмно градско шофиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Да ти кажа леко вдигнах халогените,и смея да кажа че помагат в тъмното :)/>.Идеята дойде от една Шкода която ми направи впечатление на един светофар,забелязах че щом пусна мигача и халогена от същата страна запали бавно.Предполагам че при новите коли освен с мигачите,ще се активира и с навиване на волана в завой :)/>.Те на Шкода са две крушки братле втората светва като трагнеш да въртиш в определена посока на първата дето и свалях бронята ми се еба м..ата докато го разбера че свети само в завой пет пъти го свсалях тоя халоген не свети и не свети Ако евентуално се срещнем с теб, как трябва да ти сигнализирам, че ми пречат твоите фарове за мъгла, така че да ме разбереш, какво се опитвам да ти кажа? :rolleyes:/>/>Е как така ви заслепяват като те дори не светят толкова високо освен да си с картинг тогава не споря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Колега много ефектно, браво! Интересно е станало, а ако имаш вариянт да го направиш по някъв начин да е от волана, ще е перфектно. А относно заслепяването - понеже карам C5-ца и всички у тоя форум много добре знаят кви са им оригиналните фарове и как са, като свещ зад лупа, та аз преди постоянно си карах на ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА (очевидно е огромен проблема с това да им се казва халогени, както е разпространено) защото малко или много ми помагаха с осветяването на пътя. И честно казано хич не ми дреме, дали/кой съм заслепявал с тях, щото аз искам да виждам къде карам. Сега вече си смених фаровете и не пускам ФАРОВЕТЕ ЗА МЪГЛА, щото сами по себе си светят както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 И честно казано хич не ми дреме, дали/кой съм заслепявал с тяхЕ тва е мислене колега евала. Къв народ сме не знам такъв гаден един към друг >_>Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Е тва е мислене колега евала.Викаш, много по-добре е аз да не виждам къде карам и да се олепа некъде или в некоя прекрасна дупка да скоча, но тези отсреща да си виждат перфектно и да не им се налага да примижат за 1 секунда? Въпреки че съм УБЕДЕН, че мойте фарове за мъгла правят всичко друго, но НЕ и да заслепяват. Както и да е, както каза колегата Кутров, явно щото някой е казал, че пречат и вече стана страшно, не се вижда, неможе да се кара и т.н. Само да добавя, че мойте халогени са малките с лупите които са и светят на черта, която осветява само и единствено пред самата кола, не напред. Както и да е не ми се спори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Схемата е базирана на чип Atiny13,следи мигача дали мига,халогените се палят от мощни мосфети.Схемата я измисли един добър човек от един друг форум,и я пусна за реализация .Колега, схемата можеш ли да пуснеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 (Редактирано) Значи ако се регулира фара за мъгла не пречи ако ще тука да разтегат лукуми от 1001 нощ 3 години си карам така даже през деня на габарит и фар за мъгла, 1 фиш нямам и 1 не ми е присветнал ,че му пречат ,важното е да се регулират хубаво и това е, колега креативе е написал то работата му е надолу да свети и леко встрани ,аа съвсем друг е въпроса ако онея с лампионите от горе се заядат. Редактирано 4 Март 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 ако онея с лампионите от горе се заядат.Спирали са ме 3-4 пъти за тия халогени, ама всеки път съм минавал с малоумното оправдание, че видиш ли, без да искам съм дръпнал врътката на фаровете....засега всеки път са казвали ок... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Спирали са ме 3-4 пъти за тия халогени, ама всеки път съм минавал с малоумното оправдание, че видиш ли, без да искам съм дръпнал врътката на фаровете....засега всеки път са казвали ок... :hilezh:/>Мен пък дори не е ставало дума за тях като ме спрат ,инак имам и аз с какво да им кажа ако стане на въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G .G. Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Като знам колко силно светят халоганите на А6 незнам дали ще помогнат на колегата ,но браво за положания труд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Абе, с нещо такова и няколко реленца няма ли да стане фокуса!?http://erelement.com/sensors/accelerometer-3-axis-mma7341lhttp://www.robotev.com/product_info.php?products_id=130http://www.robotev.com/product_info.php?cPath=1_29&products_id=218Или дори да се опита да се сложи едно ключе с пластина, чисто механично на пръта на волана и няква електроника допълнително, която да забавя изгасването...Ама така с мигачите...аз завои ли ще взимам или ще цъкам мигачи?Представи си някой кара зад теб или пред теб, ще изпадне в недоумение какво точно правиш или искаш да му "кажеш" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 4 Март 2013 Доклад Share Публикувано 4 Март 2013 Не знаех за съществуването на тези сайтове. Има интересни нещица. Относно тези акселометри, към които си дал линкове, какво би могло да бъде тяхното приложение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-transporter Публикувано 22 Март 2013 Доклад Share Публикувано 22 Март 2013 фаровете за мъгла както някой колеги споменаха ,ако са реголирани както трябва на 2-3 метра от предницата на автомобила нито един от автомобилите идващи отсреща ще бъде заслепен това се отнася и за самите фарове на колата има някой така са ги набримчили в небесата и с ксенон разбирасе-Син че ще смакнат някой самолет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Днес на един VW Touran видях как при ляв завой светна левия фар за мъгла, без да има включен мигач. Вероятно има някаква джаджа на волана и при завъртане, може би й определен градус на завъртане, фарът за мъгла се пуска и осветеността е по-добра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 Има потенциометър на волана от който електрониката чете и в зависимост от положението му управлява халогените. При всеки автомобил с ESP го има този потенциометър. Вързва се въпросния потенциометър към един микроконтролер с няколко допълнителни елемента (най лесно arduino) програмира се и става заводско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 охо, звучи сложно като за моя AFN от далечната 1996г. Там как може да стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 14 Май 2013 Доклад Share Публикувано 14 Май 2013 ето една идея за монтиране на потенциометър на волана. http://www.ebay.com/itm/MyChron-Steering-Angle-Sensor-Auto-/230536882428?pt=Other_Vehicle_Parts&hash=item35ad11a8fc&vxp=mtr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-transporter Публикувано 28 Май 2013 Доклад Share Публикувано 28 Май 2013 (Редактирано) Днес на един VW Touran видях как при ляв завой светна левия фар за мъгла, без да има включен мигач. Вероятно има някаква джаджа на волана и при завъртане, може би й определен градус на завъртане, фарът за мъгла се пуска и осветеността е по-добра. Аз си мислех че може ауди а6 4ф да го има зададено като скрита екстра да се активира . и някой от колегите да сподели акого е правил,благодаря все пак на колегите който се изказаха по въпроса Редактирано 29 Май 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts