Jump to content

Защо се тресе колата при палене когато е студена?


Kissman

Recommended Posts

Колеги,прави ми впечетление че когато запаля колата когато е студена се усеща тресене,не много силно но се усеща вътре.Тогава вероятно е включен смукача понеже е студена,и след 2,3 минути спадат оборотите и се успокоява...т.е работи спокойно и тихо.Дали причината е студеното време или е друго как мислите? :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно губи цилиндър <_</>/>

и после го намира??? не мисля....имам наблюдения когато двигател работи с цилиндър по-малко.тресенето сие постоянно а не спира след 2 мин.... А и без никаква индикация за грешка??? :unsure:/> Чека трябваше да светне според мен...

Редактирано от Kissman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

включен смукача понеже е студена

Смукач не зная дали имаш,но определено имаш темперарурен датчик за стуъден старт на мотора,който вероятно не работи коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще трябва да го погледна защото отдавна се съмнявам в него понеже при загрял двигател трудно пали и има вероятност да е от него....но пък студена си пали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ти регулират помпата на плюс градуси и ще се оправи. Поне моята беше така преди и сега нямам проблеми.

Редактирано от shyne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ти регулират помпата на плюс градуси и ще се оправи. Поне моята беше така преди и сега нямам проблеми.

каква е тая помпа? как се регулира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи освен температурен датчик трябва да сменям и помпа,дебитомер.....Очаквам още мнения та като ще сменям поне да е всичко :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи освен температурен датчик трябва да сменям и помпа,дебитомер.....Очаквам още мнения та като ще сменям поне да е всичко :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак няма информация за двигателя... Не знам как очакваш адекватни насоки при това положение.

Дизел ли е? Помпа дюза?

Ако да, аз бих проверил свещите и синхронизацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак няма информация за двигателя... Не знам как очакваш адекватни насоки при това положение.

Дизел ли е? Помпа дюза?

Ако да, аз бих проверил свещите и синхронизацията.

2.0 бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смукач. Подаването на обогатена горивна смес и поддържането на по-високи обороти при студен старт стават автоматично (без участието на човека).

Губенето на цилиндър (прекъсване) се улавя като преслушаш излизащите от ауспуха изгорели газове. Трябва да бръмчи монотонно без пулсации, треперене и равномерно. И студена и загряла.

Бих започнал от преглед състоянието на тампоните на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и да си провери човека температурния сензор,преди да запали да закачи ваг и като види че датчика показва 50 гр веднага ще е ясен проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Искам да попитам само какъв е този температурен датчик за студен старт? Моята кола е 1,8 ADR и мисля, че имам само един температурен датчик или се лъжа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля че е един ,незнам да има един за студен старт и друг за топъл :-)

Редактирано от Kissman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смукач. Подаването на обогатена горивна смес и поддържането на по-високи обороти при студен старт стават автоматично (без участието на човека).

Губенето на цилиндър (прекъсване) се улавя като преслушаш излизащите от ауспуха изгорели газове. Трябва да бръмчи монотонно без пулсации, треперене и равномерно. И студена и загряла.

Бих започнал от преглед състоянието на тампоните на двигателя.

ако са тампоните само при палене ли ще тресе?? защо тогава като позагрее не тресе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях разбрал, че загряла е добре, въпреки че го пише в заглавието. Моя грешка. Според мен не е лошо да се видят тампоните.

Иначе, на въпроса, не мога да ти отговоря еднозначно. На старата ми кола имаше един почти скъсан тампон и се усещаха вибрации само загряла на празен ход. Даже кормилото леко се виждаше как трепери. Подаването на малко газ премахваше вибрациите.

В такъв случай я закарай да ти проверят състоянието на кабелите за свещите. Лулите също, ако кабелите са добре, и накрая самите свещи. Централните електроди трябва да са еднакъв цвят и разстоянието между електродите също. Нека ги регулират ако има нужда. При увеличено разстояние на електродите може да прекъсва студена и затова да притриса.

Профилактично й пуснете диагностика, вкл. кислородния датчик/чици - ако си с повече от 1, за температурата и т.н.

На "препикваща" или позапушена дюза също може да се дължи. Обикновено влошената работа на дюзите се разбира точно при студен двигател. Това е от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги четох мненията тук и да попитам и аз нещо... Имам подобен проблем с мойта а3-ка 1.9 90 коня е 99г. При мен се получава едно тресене на мотора само като завъртя ключа да запали после няма проблеми с работата на мотора, прави го винаги при студено палене, а като е топла също го прави но не винаги. Тоест и при топло и студено палене тресе в с самия момент на запалване, после никакви проблеми...скоро ми предстои да сменям ангренажа понеже скоро я купих колата и мисля да кажа на майстора за това да чуя и неговото мнение. Дали е компресията или дюзите...сменил съм 3 от 4 свещи понеже изгоряха, сега са ок, но то не е от тях :)/>/> ако някой има предположение ще съм благодарен :)/>/>

Редактирано от iliikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте, ще използвам темата, поради същите симптоми. Колата е A4 B7 2.0TDI. Когато колата не е пелена 10 или повече часа. При завъртане на ключа колата пали след 2-3 оборота, което не е нормално(пали трудно). Като запали започва да тресе, ако подам газ спира и след малко пак тресе. Така докато не загрее над 30% и тогава заспива (оправя се). Пали лесно, не тресе... Тези симптоми се появиха след смяна на масла и филтри. От начало си помислих че има въздух в горивния филтър но не мисля че е от него, минах 400 км (предполагам ако е имало въздух щеше да се опраши?). След като се оплаках на майсторите смениха някаква гумичка на филтъра. След чек, дава грешка на тампон на двигател, която я имаше като я взех. Имате ли съвети?

Редактирано от Rage_A4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем.При първо палене за деня вътре волана вибрира .Вибрациите не са супер силни но не са и едва доловими.Когато колата загрее почти нищо не се долавя,да не кажа нищо.Колата е 1.8Т Quattro B6.Ако някой знае се е сблъсквал със същия проблем и знае решението му,ще съм безкрайно благодарен да сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...