Kissman Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Колеги,прави ми впечетление че когато запаля колата когато е студена се усеща тресене,не много силно но се усеща вътре.Тогава вероятно е включен смукача понеже е студена,и след 2,3 минути спадат оборотите и се успокоява...т.е работи спокойно и тихо.Дали причината е студеното време или е друго как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Най-вероятно губи цилиндър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 25 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 (Редактирано) Най-вероятно губи цилиндър <_</>/>и после го намира??? не мисля....имам наблюдения когато двигател работи с цилиндър по-малко.тресенето сие постоянно а не спира след 2 мин.... А и без никаква индикация за грешка??? :unsure:/> Чека трябваше да светне според мен... Редактирано 25 Януари 2013 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 включен смукача понеже е студенаСмукач не зная дали имаш,но определено имаш темперарурен датчик за стуъден старт на мотора,който вероятно не работи коректно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 25 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 ще трябва да го погледна защото отдавна се съмнявам в него понеже при загрял двигател трудно пали и има вероятност да е от него....но пък студена си пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 (Редактирано) Виж си Дебитомера!!! Редактирано 26 Януари 2013 от Sportakus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 А какъв е двигателя, все пак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shyne Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 (Редактирано) Трябва да ти регулират помпата на плюс градуси и ще се оправи. Поне моята беше така преди и сега нямам проблеми. Редактирано 26 Януари 2013 от shyne Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zeroheat Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Трябва да ти регулират помпата на плюс градуси и ще се оправи. Поне моята беше така преди и сега нямам проблеми.каква е тая помпа? как се регулира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 значи освен температурен датчик трябва да сменям и помпа,дебитомер.....Очаквам още мнения та като ще сменям поне да е всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 значи освен температурен датчик трябва да сменям и помпа,дебитомер.....Очаквам още мнения та като ще сменям поне да е всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 27 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 И пак няма информация за двигателя... Не знам как очакваш адекватни насоки при това положение.Дизел ли е? Помпа дюза?Ако да, аз бих проверил свещите и синхронизацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 27 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2013 И пак няма информация за двигателя... Не знам как очакваш адекватни насоки при това положение.Дизел ли е? Помпа дюза?Ако да, аз бих проверил свещите и синхронизацията.2.0 бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Няма смукач. Подаването на обогатена горивна смес и поддържането на по-високи обороти при студен старт стават автоматично (без участието на човека). Губенето на цилиндър (прекъсване) се улавя като преслушаш излизащите от ауспуха изгорели газове. Трябва да бръмчи монотонно без пулсации, треперене и равномерно. И студена и загряла.Бих започнал от преглед състоянието на тампоните на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 и да си провери човека температурния сензор,преди да запали да закачи ваг и като види че датчика показва 50 гр веднага ще е ясен проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
va4o__ Публикувано 28 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Здравейте, колеги. Искам да попитам само какъв е този температурен датчик за студен старт? Моята кола е 1,8 ADR и мисля, че имам само един температурен датчик или се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 и аз мисля че в един ,незнам да има един за студен старт и друг за топъл :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 (Редактирано) и аз мисля че е един ,незнам да има един за студен старт и друг за топъл :-) Редактирано 28 Януари 2013 от Kissman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 28 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2013 Няма смукач. Подаването на обогатена горивна смес и поддържането на по-високи обороти при студен старт стават автоматично (без участието на човека). Губенето на цилиндър (прекъсване) се улавя като преслушаш излизащите от ауспуха изгорели газове. Трябва да бръмчи монотонно без пулсации, треперене и равномерно. И студена и загряла.Бих започнал от преглед състоянието на тампоните на двигателя.ако са тампоните само при палене ли ще тресе?? защо тогава като позагрее не тресе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 Не бях разбрал, че загряла е добре, въпреки че го пише в заглавието. Моя грешка. Според мен не е лошо да се видят тампоните.Иначе, на въпроса, не мога да ти отговоря еднозначно. На старата ми кола имаше един почти скъсан тампон и се усещаха вибрации само загряла на празен ход. Даже кормилото леко се виждаше как трепери. Подаването на малко газ премахваше вибрациите.В такъв случай я закарай да ти проверят състоянието на кабелите за свещите. Лулите също, ако кабелите са добре, и накрая самите свещи. Централните електроди трябва да са еднакъв цвят и разстоянието между електродите също. Нека ги регулират ако има нужда. При увеличено разстояние на електродите може да прекъсва студена и затова да притриса.Профилактично й пуснете диагностика, вкл. кислородния датчик/чици - ако си с повече от 1, за температурата и т.н. На "препикваща" или позапушена дюза също може да се дължи. Обикновено влошената работа на дюзите се разбира точно при студен двигател. Това е от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliikov Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Колеги четох мненията тук и да попитам и аз нещо... Имам подобен проблем с мойта а3-ка 1.9 90 коня е 99г. При мен се получава едно тресене на мотора само като завъртя ключа да запали после няма проблеми с работата на мотора, прави го винаги при студено палене, а като е топла също го прави но не винаги. Тоест и при топло и студено палене тресе в с самия момент на запалване, после никакви проблеми...скоро ми предстои да сменям ангренажа понеже скоро я купих колата и мисля да кажа на майстора за това да чуя и неговото мнение. Дали е компресията или дюзите...сменил съм 3 от 4 свещи понеже изгоряха, сега са ок, но то не е от тях :)/>/> ако някой има предположение ще съм благодарен :)/>/> Редактирано 5 Февруари 2013 от iliikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage_A4 Публикувано 10 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2018 (Редактирано) Здравейте, ще използвам темата, поради същите симптоми. Колата е A4 B7 2.0TDI. Когато колата не е пелена 10 или повече часа. При завъртане на ключа колата пали след 2-3 оборота, което не е нормално(пали трудно). Като запали започва да тресе, ако подам газ спира и след малко пак тресе. Така докато не загрее над 30% и тогава заспива (оправя се). Пали лесно, не тресе... Тези симптоми се появиха след смяна на масла и филтри. От начало си помислих че има въздух в горивния филтър но не мисля че е от него, минах 400 км (предполагам ако е имало въздух щеше да се опраши?). След като се оплаках на майсторите смениха някаква гумичка на филтъра. След чек, дава грешка на тампон на двигател, която я имаше като я взех. Имате ли съвети? Редактирано 10 Октомври 2018 от Rage_A4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rage_A4 Публикувано 11 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2018 Препоръки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 13 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 Аз имам подобен проблем.При първо палене за деня вътре волана вибрира .Вибрациите не са супер силни но не са и едва доловими.Когато колата загрее почти нищо не се долавя,да не кажа нищо.Колата е 1.8Т Quattro B6.Ако някой знае се е сблъсквал със същия проблем и знае решението му,ще съм безкрайно благодарен да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване