iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Търси се основно горе долу мека возия, най-важното е икономията здравината и сравнително евтини части. НЕ се търси динамика и вървеж, гонят се данъци и икономия. За беден български студент, който да си превозва туловището :D/> . Или ако се предадем на 1,8 АДР възможно ли е да врътнем системата с регистрацията и да го пишем 74kw ? Седан, комби повече се клони към седана. Скептично настроени сме към дизела. А и ако е бензин определено ще е с газов инжекцион макар и в последствие да се слага. Т.е търси се кола нов внос, а не търкаляна безчет години по бг пътищата без газ :)/> . Бюджета както се подразбира е ограничен може би около 2500/3000 за колата и 800-1000 лева за първоначално обслужване, данъци, такси, регистрации и непредвидени ремонти Редактирано 15 Февруари 2013 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 При всичките тези условия не виждам защо искаш А4. Просто това не е твоята кола........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 При всичките тези условия не виждам защо искаш А4. Просто това не е твоята кола........Добре по тези условия какво ще предложиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=132062Я виж това ще ти допадне ли има и газово и регистрирано..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Ето ме все едно за мен говориш. Аз си взех септември Audi A4 Avant 1.8 ADR за 3000лв с ляти джанти и обслужено + регистрация на 3 месеца. Като в последствие смених 2 носача за около 250лв, масло за 50лв, термостат за 40лв и си рециклирах рефлекторите на фаровете тъй като това им е проблем със светенето( според мен ) за 130лв. Сложих ГИ Томасето Стаг 200 за 1060лв ( с бут. за резервната гума). Избрах Avant, защото са красиви, а и на седана когато сложиж газ, резервна гума и ако искаш 1 касичка и няма място за 1 сак после, а аз често си пътувам с поне 4 човека за Хасково и ми трябва обем. АДР е супер мотор с пълна кола по магистралата със 120-130 някаде около 8-9л. разход, градско около 12-13л ( сега като смених термостата ми падна на 12л.иначе биеше на 14-15л.) Градско се кара добре голям мотор е леко е муден до около 3000 оборота ( обаче, ако се вземе предвид, че има 65л бутилка за гас, каса, резервна гума и аз съм 100кг. майче набира добре хаха ). Еми това е от мен, ако имаш някакви въпроси може да ми пишеш на ЛС, ако си от София може да се срещтнем и да ти покажа и обесня каквото знам. Поздрави и успех с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=132062Я виж това ще ти допадне ли :gruebel:/> има и газово и регистрирано.....Кинтите са ми много иначе е бонбон за парите си . Бюджета е ограничен и не си позволява волности . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Бате за икономия от Б3 по-добре се качи на Б4(но запазена и гледана) от колкото на Б5! Поне Б4ката е с по-малко електроника от Б5-цата! Иначе за икономия, по-добре сменяй възгледите за печка повер! Б5 1.8 на предно, ръчка, харчи колкото С5 2.5ТДИ + quattro + автомат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Само незнам защо се лъжете, че новия внос, е по-оферта от регистрирана и карана кола в България А, иначе щом търсиш евтин автомобил, по -добре смени марката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Бате за икономия от Б3 по-добре се качи на Б4(но запазена и гледана) от колкото на Б5! Поне Б4ката е с по-малко електроника от Б5-цата! Иначе за икономия, по-добре сменяй възгледите за печка повер! Б5 1.8 на предно, ръчка, харчи колкото С5 2.5ТДИ + quattro + автомат... :steinigung:/>/>На б4 няма да се мятам, защото няма смисъл, трябва да попадна на някаква много слънчева Б4-ка за да ме грабне, навозил съм се на Б3 :hilezh:/> . А Б3-ката в момента няма да се продава при никакви обстоятелства просто трябва още една кола. Задължително по нова, няма да купувам нещо старо, а и имам впечатления как горят Б4-ките, не по малко от Б3-ката и не по-малко от Б5-ца ;)/> . Само незнам защо се лъжете, че новия внос, е по-оферта от регистрирана и карана кола в България :gruebel:/>/> А, иначе щом търсиш евтин автомобил, по -добре смени марката! Абсурд кола търкаляна няколко години в Б-я, за няколко месеца до половин година ще се прежаля, ако ми ги докаже някой :)/>. Не търся евтин автомобил, а икономичен, що годе здрав, който да не ме хапе много по джоба след първоначално налятите пари по него . Редактирано 15 Февруари 2013 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Пичове уцелил е точната марка, модел и двигател по джоба му, защото тази кола като я оправи 1път и я кара 2 3 години без да бара нищо, а и 12-13 газ в София си е мн добре.Предишната ми кола беше Опел Корса А 1.4 60 коня и ми даваше 10-11л. ама се свивах вътре в нея като мушмурок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 На мен ми се струва, че 1.9ТДИ е твоят двигател, също така имаш доста изисквания и капризи за човек с бюджет на границата на модела който търси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
agrogrind Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) http://www.cars.bg/u885258http://www.cars.bg/u892774http://www.cars.bg/u958721http://www.cars.bg/u973802Все варианти въпроса е да прецениш какво точно ти трябва :)/> обаче за около 3000 лева шанса б4 да е по-добро от а4 е голям. Колите са примерни като модели да се ориентираш. Редактирано 15 Февруари 2013 от agrogrind Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Пичове уцелил е точната марка, модел и двигател по джоба му, защото тази кола като я оправи 1път и я кара 2 3 години без да бара нищо, а и 12-13 газ в София си е мн добре.Предишната ми кола беше Опел Корса А 1.4 60 коня и ми даваше 10-11л. ама се свивах вътре в нея като мушмурок.И аз така мисля На мен ми се струва, че 1.9ТДИ е твоят двигател, също така имаш доста изисквания и капризи за човек с бюджет на границата на модела който търси.1,9 tdi не съм го отписал напълно като вариант, просто предпочитам бензин на газ, но ако се намери читав дизел, защо не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Кинтите са ми много иначе е бонбон за парите си :)/>/> . Бюджета е ограничен и не си позволява волности :D/>/>.Я пак сметни :gruebel:/> Казваш 3000 + 1000 лв за регистрация. Тука ти говори за 4500 със газово,а да не говорим че на пазарлък ще свали поне 200 кинта. Като му се примолиш или ги дадеш другия месец . Само да знаеш че инжекциона е около 1000 кинта :gruebel:/>Иначе в тоя бюджет от горубляне си взел истински покойник ама ще е "нов внос" И само да споделя че и моята кола е търкаляна пет години тука,а е в супер състояние(като изключим външния вид,ама то е от мене,че я карам като служебна) Редактирано 15 Февруари 2013 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) А4 Б5 < 3000лв > 400 000км. Демек колата няма как да се размине с първоначална инвестиция. На тези коли над 300к почва постоянно нещо да се чупи, дрънка и тн. Не се лъжи по "нов внос", по добре вземи някоя нашенска счупена от каране, но поддържана, отколкото кола с неизвестно качество, хубава външно. Редактирано 15 Февруари 2013 от galeksiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 http://www.cars.bg/u885258http://www.cars.bg/u892774http://www.cars.bg/u958721http://www.cars.bg/u973802Все варианти въпроса е да прецениш какво точно ти трябва :)/>/> обаче за около 3000 лева шанса б4 да е по-добро от а4 е голям. Колите са примерни като модели да се ориентираш.Пежа, Рена и Сутиени не са моя тип кола. Предпочитам по стара кола като година, но по здрава. Пасата б4 1,6 101к.с ми е много грозен, а форд абсурд да взема .Я пак сметни :gruebel:/> Казваш 3000 + 1000 лв за регистрация. Тука ти говори за 4500 със газово,а да не говорим че на пазарлък ще свали поне 200 кинта. Като му се примолиш или ги дадеш другия месец . Само да знаеш че инжекциона е около 1000 кинта :gruebel:/>Инжекциона не влиза в тия кинти, вероятно след около половин година след покупката ще се сложи .Единственото друго нещо, което искам да питам 1,6 101к.с нали не са му толкова къси скоростите колкото при б4 т.е не искам да съм на 3к оборота на 100км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 С тия цени на горивата,за половин години ще го платиш още веднъж. Само като слагаш през два дена по 30 кинта бензин, веднага ще се сетиш за мене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 С тия цени на горивата,за половин години ще го платиш още веднъж. Само като слагаш през два дена по 30 кинта бензин, веднага ще се сетиш за мене :hilezh:/>Зависи и на какъв екземпляр ще попадна ако ми лапне по малко пари може и по скоро да го сложа газовия инжекцион, ама все пак ще искам да и се порадвам на бензин преди да я доскопя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Взема ти дам един регистриран, с ГО и каско седан 1,8Т с ГИ за твоя бюджет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sportakus Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Дано си разбрал, че хубаво и евтино няма. Успех при избора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Аз ще го кажа кратко... хубава а4-ка за 3000лв, няма как да купиш. Скоро купувах затова ти го казвам.На няколко места пишеш, че държиш на евтина подръжка, определено няма как да купиш евтина кола и после да ти излезне евтино, ако ме разбираш правилно. Та съвета ми е или търси друга кола и почакай малко докато се увеличи бюджета. А за дизела... няма да те навивам ама ще ти направя следната сметка. Моята ми гори смесено около 5.5/100км. Пак казвам смесено, че някой да не подскочи. Та 5.5х2.67=14.68лв/100км. Досега винаги съм карал бензинови автомобили на газ и там сметката е горе долу следната около 9-10/100км смесен разход. Та 10*1.36(не знам точно колко е в момента)=13.60, обаче колата като е с ГИ пали на бензин докато загрее, така че зареждаш и бензин и на 100км грубо бензина ти е поне още 2лева(минимум) Та сметката е долу горе една и съща, да не кажа че е в полза на дизела. Има още едно НО, ГИ също има подръжка, за да нямаш ядове. И не на последно място, багажника остава празен. Та това е моята равносметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 15 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Взема ти дам един регистриран, с ГО и каско седан 1,8Т с ГИ за твоя бюджет?Снимки ? 1,8Т ще ми идва много нанагорнище откъм разход и тази турбина , ще ме изкушава да и раздавам газта, а оттам и разхода скача, а кат си знам, че карам куц кон, няма кво да му раздавам щот знам, че не върви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro_ludiq Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 Дано си разбрал, че хубаво и евтино няма. Успех при избора! Май не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 ..., а кат си знам, че карам куц кон, няма кво да му раздавам щот знам, че не върви Твоя воля, пък за разхода попрочети малко повече.Пожелавам ти да откриеш автомобила който най-много искаш.А стечение на времето всеки автомобил почва да ти се струва като куц кон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 15 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2013 (Редактирано) Виждате ли защо не са фалирали търговците от Горубляне,Дупница и т.н. Заради рибки като колегата. Ще го замотаят,че е карана от един пенсионер и едва ли не са рязали дървото за да я извадят от гаража......и после почва едно реване и теми от сорта:Счупи ми се това.......................помагайте :wall:/> Хвърли антифриза,какъв е проблема :hilezh:/> Колко струва нов двигател + скоростна кутия :zustimm:/>И винаги ми е било странно,защо си купуват най-евтината и после започват да наливат пари по нея А в тоя ред на мисли,най ме кефеше когато беше еуфорията и манията да си купят "душегуб" :hilezh: :hilezh: Редактирано 15 Февруари 2013 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване