Jump to content

Извеждане на картерната вентилация в атмосферата при 1.8Т мотор


VBI

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да ви питам, дали някой успешно е направил процедурата на двигател AEB, защото наистина по друг начин са разположени маркучите и не знам кое да режа. Благодаря предварително :)

+1 и при мен са подредени по друг начин маркучите.

Единственото еднакво е тръбата към клапана на гофрирания маркуч......

АЕБ 98-ма, 

четох, четох, ходих гледах и нищо не разбрах...

Редактирано от benzinovfen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 126
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз съм с АЕБ. Мисля че при единия клапан на гофрирания маркуч е достатъчно ясно, какво се прави. Мъркучето, което трябва да се резне и затапи с два болта е това, което излиза от колектора, минава под него и е свързано към картерната вентилация. Мъркучето е близо до дросела. Мисля че това е схемата, ако не е така, моля тези които знаят да ме поправят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е така ще е лесно. Аз просто се обърках от толкова четене.......направо ми стана каша в главата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Проблем е, това е еднопосочен клапан, който пропуска само вакуума, но спира надува, който се получава от буста на турбината. Така, че трябва да си е на мястото и в правилна посока. Може да се махне само ако се махнат всички „ЕКО” вакууми по двигателя, но си иска доста преправяне.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Проблема е, че бяха хоствани на сайт, който изведнъж стана платен - imageshack.us и реално са изчезнали снимките в повечето ми теми. Като имам свободно време ще се опитам да ги възстановя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравей колега VBI ако можеш да възстановиш снимките ще е супер, че и при мен прави мизерии с оборотите и искам да я изведа в атмосферата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, robobug написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ново 20 :hilezh: В листата със задачите на следпокупното обслужване ми е да сваля колектора и да огледам как са клапаните...демек да поизчистя нещо.Ма това с новия софруер :unsure:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не можеш да изчистиш с гледане - трябва с химия или сваляне на главата.

Ако имаш термостат за смяна - намира се под колектора:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснал съм запитване в сайта поне  да ми дадат линк от който да ги сваля,  иначе трябва да се плащат около 30$. Ако откажат става сложно защото снимките ги имам в телефона ,  но трябва да се ресайзват,  че са доста големи,  на някои от тях бях слагал надписи за по лесно ориентиране,  което липсва на оригиналните и реално ще е голяма играчка да ги възстановявам до състоянието в което бяха в самата тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките са възстановени в първото мнение :) . Тъй като не можах да си ги взема от сайта на който ги бях хоствал (imageshack.us да им се срине сървъра дано ...) се наложи да ползвам оригиналните от телефона и да ги ресайзвам в размер 1024х768 за да не са много големи. Добавил съм и пояснителен текст на някои от тях. Самите снимки в момента са качени в самия форум, така че се надявам че няма да изчезват повече  :) . Ако някой забележи някоя грешка в реда на снимките да казва за да ги коригирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги, когато картерната вентилация работи добрe, при отворена капачка за маслото, тя ще подскача, или ще я дърпа вакуум?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...