benzinovfen Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, искам да ви питам, дали някой успешно е направил процедурата на двигател AEB, защото наистина по друг начин са разположени маркучите и не знам кое да режа. Благодаря предварително +1 и при мен са подредени по друг начин маркучите.Единственото еднакво е тръбата към клапана на гофрирания маркуч......АЕБ 98-ма, четох, четох, ходих гледах и нищо не разбрах... Редактирано 20 Юни 2015 от benzinovfen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 И аз съм с АЕБ. Мисля че при единия клапан на гофрирания маркуч е достатъчно ясно, какво се прави. Мъркучето, което трябва да се резне и затапи с два болта е това, което излиза от колектора, минава под него и е свързано към картерната вентилация. Мъркучето е близо до дросела. Мисля че това е схемата, ако не е така, моля тези които знаят да ме поправят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Ако е така ще е лесно. Аз просто се обърках от толкова четене.......направо ми стана каша в главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Ами това е.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Благодаря Ви! .......Отивам да разкарам това недоразумение!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iborisov Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Здравейте, Някой знае ли за какво е този вакумен клапан и проблем ли е да се кара колата без него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2015 (Редактирано) Проблем е, това е еднопосочен клапан, който пропуска само вакуума, но спира надува, който се получава от буста на турбината. Така, че трябва да си е на мястото и в правилна посока. Може да се махне само ако се махнат всички „ЕКО” вакууми по двигателя, но си иска доста преправяне. Редактирано 3 Септември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2015 С молба към колегата VBI да възстанови снимките в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2015 Проблема е, че бяха хоствани на сайт, който изведнъж стана платен - imageshack.us и реално са изчезнали снимките в повечето ми теми. Като имам свободно време ще се опитам да ги възстановя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Здравей колега VBI ако можеш да възстановиш снимките ще е супер, че и при мен прави мизерии с оборотите и искам да я изведа в атмосферата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Някой дали има представа при tfsi двигателите тази процедура дали е нужна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Даже е по-нужна заради директния инжекцион. Но е по-сложно и май изисква нов софтуер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 (Редактирано) Преди 5 часа, robobug написа: Цитиране на предходно мнение! Ново 20 В листата със задачите на следпокупното обслужване ми е да сваля колектора и да огледам как са клапаните...демек да поизчистя нещо.Ма това с новия софруер Редактирано 2 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Нищо не можеш да изчистиш с гледане - трябва с химия или сваляне на главата. Ако имаш термостат за смяна - намира се под колектора:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freduri Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 VBI,ако можеш качи наново снимките, благодарности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Ше е хубаво да се възстановят снимките от началото на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 7 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 И аз да помоля за същото, защото предстои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Ще се опитам да ги сложа в най-скоро време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 7 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2016 Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 Пуснал съм запитване в сайта поне да ми дадат линк от който да ги сваля, иначе трябва да се плащат около 30$. Ако откажат става сложно защото снимките ги имам в телефона , но трябва да се ресайзват, че са доста големи, на някои от тях бях слагал надписи за по лесно ориентиране, което липсва на оригиналните и реално ще е голяма играчка да ги възстановявам до състоянието в което бяха в самата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2016 Снимките са възстановени в първото мнение . Тъй като не можах да си ги взема от сайта на който ги бях хоствал (imageshack.us да им се срине сървъра дано ...) се наложи да ползвам оригиналните от телефона и да ги ресайзвам в размер 1024х768 за да не са много големи. Добавил съм и пояснителен текст на някои от тях. Самите снимки в момента са качени в самия форум, така че се надявам че няма да изчезват повече . Ако някой забележи някоя грешка в реда на снимките да казва за да ги коригирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2016 Страшен си бате ! Имаш ена бира от мен ако се засечем някъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SIP Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Колеги, когато картерната вентилация работи добрe, при отворена капачка за маслото, тя ще подскача, или ще я дърпа вакуум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване