k0k0123 Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Евала колеги,много полезна имформация Надъхах се и аз за такава джаджа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 На аудито хубаво светят дългите, но при включване на къси светлини от светлинния ключ дългите спират ли се, или чак като огася колата ? На а3 и а4 съм вижал 3-4 секунди след запалването късите светлините се включват, но премигват по няколко пъти, май бяха със ксенон понеже светеха бяло фаровете, на какво се дължи тава и може ли с този модул да се направи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 7 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 (Редактирано) Щом пипнеш ключа всичко си става както трябва да бъде. Демек пускаш габарити , и с още 1 превключване пускаш къси. Премигват щото е ксенон.Идеята с дългите е да щадиш ксенона, и също така фаровете светят с 30% и нямаш почти никаква консумация, така и колата харчи по малко гориво Редактирано 7 Юни 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 7 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2013 Мигането се получава от плавното включване на светлините.Производителя изрично е споменал,че плавно включване на ксенонови светлини е недопустимо.А и няма как да накараш ксенонова крушка да свети на 30% като и подадеш по-ниско напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hhris08 Публикувано 12 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Поздрави за темата!От около година съм на друга марка МПС ,но се убеждавам,че форума винаги си е на ниво!За сведение-информацията от темата е доста по-изчерпателна от тази в сайта на производителя/търговеца! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 12 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2013 Радвам се ,че ти е била от полза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 пич тва с модула е благинка!но! с това монтиране на дългите незнам какво се цели??? плюсовете са значително по-малко от минусите да ти светят дългите.незаслепяват теб, но срещу теб хората си им светиш в очите па макар и на 30 процента от светенето си.обяснението на един колега където му ги пляснаха на дългите беше че да му пазели рефлекторите на късите... все едно тая кола ще я кара 30 години...в случая дразнещото е това че хората пак не четат закона и всеки си прави квото му е кеф без да се замисли за останалите шофьори.изрично е написано ако МПС-то няма фабрични дневни светлини да се включват КЪСИ светлини.разбери ме правилно!не се заяждам просто се навъдиха адски много хора с модули на дългите които заслепяват отвратително!дано някой ден нещата малко порозовеят.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m.i.l.e.n Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 (Редактирано) Само ще ти кажа че цяла америка кара с този стандарт и незнам на да има проблеми със заслепяването. Ела мога да ти демонстрирам...... А що се слага на дългите, щото повечето коли са с ксенон и така щади ксенона Цитиране на предходен пост! Редактирано 21 Юни 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 верно щади ксенона имайки впредвид,че 80% от афтермаркет ксенона е китайски за 55 лв комплекта баласти+крушки наистина това е невероятна икономия,все едно се връщаме назад по времето на бкп: икономия за 5 лв,разходи да я направим - 10лв. а акта той е само 50 лв от някой,който сутринта е станал накриво с палка забучена някъде и дебне на кой да си изкара яда. Като цяло замисъла на модула е добра - имам подобен на ибизата,палят се късите на 100% 20 сек след като си запалил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 21 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Здравей.Темата е пусната с единствената цел да улесня колегите,които имат желание да монтират подобен модул.Целта за автоматичното включване на дългите е защото при много често включване/изключване ксеноновите светлини(на късите) горят,написал съм го изрично.От както съм монтирал модула,с ръка на сърце ти казвам,че НИТО един не ми е премигнал или нещо подобно в знак,че съм го заслепил.Това беше първото нещо което проверих-дали ще преча на другите.Е не им преча....Ако не вярваш,мога да ти покажа...А относно закона........да го спазва който иска.Аз не желая.За мен лично тоя закон е начин КАТ да цоцат парички от народа.Със здраве! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 21 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2013 Колега,на едно мнение сме за повода на този закон,може би и на още доста с такава цел.Адмирации за устройството,целта му е ясна - ако вече нямах монтирано подобно сигурно щях да монтирам това да ми пали късите на ибизата(на аудито авт.се вкл късите след палене),но това кой как тълкува закона и решава дали да го спазва е единствено негова работа. със здраве. П.С.не случайно споменах цената на китайския ксенон - добра халогенна крушка е на почти същата цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeH Публикувано 24 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2013 Аз поставих същия модул на колата си, свързан към дългите светлини на 30% напрежение. Мога да гарантирам, че на тази сила на светене, фаровете ми през светлата част на денонощието не заслепяват или дразнят другите водачи!Плюсове за мен:-пестя ресурса на късите си-в пъти по-ниско натоварване на инсталацията на автомобила Предполагам, че ако бъдат настроени на 100% ще заслепяват, та ако мислите да ги използвате така, по-добре да бъдат свързани към късите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ponkoboy Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Здравейте! До преди седмица бях горд собственик на Рено Сценик. Имах модул за DRL, закупен от форума, много добро изпълнение. Три години не съм имал никакъв проблем с него. Свързва се към дългите и има функция от 20 до 100% светене на дългите. Също има функция "изпрати ме до вкъщи" , която се настройва 0 сек до 1 мин. Настройките се извършват с ключа за светлините или с компютър, защото модула има ПИК процесор.Модула може да се свърже и към габарита т.е и подсветката в колата, но изисква малко преправяне на инсталацията.Сега вече съм с А4 все още не съм сложил модула за DRL, но ще го сложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 7 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2013 Здравейте колеги, Търся вариант на БЗ за подобно решение - основно искам да наблегна на това да се намали товара върху Алтернатора и разбира се щаденето на инстлацията, лоста и т.н. Проблем със забравянето включване на светлините за сега нямам - явно вече е навик. Но колата я карам много - по 5 к на месец и при инсталирането на подобно решение или ДРУГО ??? с възможност за намаляване товара върху алтернатора съм сигурен, че предимствата ще са доста, а най-вече върху разхода на гориво. Да разбирам ли, че монтирането на DRL /и кой? / е решението на моя казус или можете да ми предложите нещо друго??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Решение е,най-вече заради разтоварването на цялата осветителна система-крушки,рефлектори,инсталация,алтернатор и най-вече ключа за фаровете(и разбира се евентуален акт от КАТ).За икономия на гориво е много трудно да се определи колко ще има такава.Модели и видове DRL,вече има колкото щеш.Гледай да не е само с автоматично пускане на фаровете,а да има и плавен старт и намалена мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 На ауди а4 99 кабелите същия цвят като на снимката ли са, ще отварям пространството под педалите (колегите са писали че е по-лесно) да не ги търся 100 години? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 8 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 Не съм сигурен дали са същите,но за по-сигурно ги провери.И да -отдолу е по-лесно.В края на първия пост съм уточнил,че не е необходимо да се отваря толкова,колкото аз.Тогава идеята беше да се види кое къде отива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 Свързах модула на а4 б5 на 30% на дългите когато светне светва леко лампата за дългите като при колегата, това проблем ли е или само контрола?Кабелите ги свързах зад бушоните има пластмасов капак който се отваря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 18 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 И при мен светва леко лампата и все още не съм се подпалил в движение .Не мисля ,че е проблем,просто връща ток към индикацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 18 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2013 колеги ме питаха за цвета на кабелите ще използвам темата на колегата и за а4 99г, не мога да кача снимки в чужда тема1.Сваля се кората под волана 4 болта 82.Отваря се пластмасовия на предпазителите, трябва да се внимава да не се чупят пластмасовите щипки3.Като се отвори се виждат всички кабели на предпазителите http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://prikachi.com/users/leo_beast/139b.jpg&imgrefurl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic%3D70662&h=626&w=875&sz=152&tbnid=6CGAJivwUQcT8M:&tbnh=87&tbnw=121&zoom=1&usg=__9tFPb8HPOoujsA_KMwMq4gK3uDY=&docid=jS-f43oFNH1dtM&sa=X&ei=1jzoUcnkOcHAtQbM1YDQDQ&ved=0CD8Q9QEwAg&dur=451 предпазители18 19 бели кабели са дългите36 черно зелен плюс след контакт. кл 1522 сигнал от габарити под релетата има дебели червени кабели с постояннен плюс от там през предпазител 15А ходи постоянния плюс лъм модуламаса взех от ламарината имаше резба и навих един болт Всичко запоих и изолирах хубаво, модула с една свинска опашка хванах да не шава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boji Публикувано 22 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2013 много добре е, на Ц4 има фабрично място да свети за DRL горе до лампичката за аварините която мига в таблото над чесовника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 Колеги някой правил ли е това упражнение на А3? Ако има такъв да пише дали всичко е идентично с колата на колегата написал темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babangida Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 И при мен светва леко лампата и все още не съм се подпалил в движение .Не мисля ,че е проблем,просто връща ток към индикацията.Освен чрез изваждане на самата лампичка , има ли друг вариянт за отстраняване на тази неприятност. И още нещо: докато работи модула се чува едно леко жужене , но не мога да преценя дали идва от модула или от лампичката за дългите светлини - нормално ли е това жужене ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 При мен няма никакъв шум. Прегледай задължително от къде идва. Крушката на индикацията няма как да жужи, така че виж модула.За да не свети индикацията,трябва да се върже един диод за да не връща към нея, но не е проблем това че свети леко. Освен ако не те дразни де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babangida Публикувано 14 Март 2014 Доклад Share Публикувано 14 Март 2014 Проблема е решен. Оказа се ,че жуженето идва от реле близо до модула , което не е било на мястото си. Що се отнася до крушката , за сега не ме дразни , но може по-нататък да сложа едно диодче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts