Neptun Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Здравейте, колеги. Колата е В4-ка 1992г. Тъй като вече 5 години я карам на метан задните пружини доста се поумориха. Може ли да ми кажете има ли вариант, да сменя оригиниалните с малко по-високи, без да е необходимо да правя съществени конструктивни изменения. Тъй като спорта, който практикувам е свързан с доста тежка екипировка и понякога лоши пътища, ако колата е малко по-вдигната ще е добре. Не съм привърженик на високите скорости и рядко шофирам с повече от 120 км/ч. Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Здравей колега, не си написал седан ли е колата или авант. Ако е седан, най-добре е да си намериш задни пружини от авант, така задницата ще се вдигне и ще носи повече багаж, защото на аванта са по-твърди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neptun Публикувано 3 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 (Редактирано) Моя грешка - благодаря за поправката, колега. Колата е седан. Ти като цяло ми отговори и на въпроса. Ще поразровя из форума за пружини Благодарско Редактирано 3 Април 2013 от Neptun Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Аз като бях още на предно си вдигнах задницата с втулки, които подложих под долната тарелка на задните пружини. Този вариант обаче е приложим при положение, че тарелката се избива от корпуса на амортисьора. На някои амортисьори не се вади! Височината на втулките, които си правих беше 25мм, но при теб щом имаш метанови бутилки предполагам, че 30-35мм ще е по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Колега аз съм с АБТ на метан и след смяна на няколко пружини от комби и не знам си какво , ми дадоха акъла да си повдигна чашките и съм супер доволен. Свали ги и избий чашката тя не е заварена. Измерваш колко см искаш да я вдигаш ,правиш толкова см. втулка както ти е казал колегата и си бомба няма нужда да ги сменяш изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neptun Публикувано 3 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 благодаря за съветите - идеята ми да ги сменя е, че вече са на повече от 400 000км и доста са се разскърцали и задницата доста поувисна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Щом са здрави пружините подлагай втулки и карай! Ако се строши някоя тогава ще мислиш за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neptun Публикувано 4 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Разбрах ви - имам човек, който вероятно може да ги направи тези втулки. Вие ми казвате да не ги сменям, ама те започнаха да скърцат сериозно вече и то от поне 30 000км насам. Не ми се иска някъде на път да ме оставят. Досега тази кола ми е била вярна и никога не ми е изневерявала на път. Обичам да се грижа за нея своевременно и да правя планирани ремонти. Още повече, че ежедневно пътувам с нея извънградско. На метан я карам вече почти 200000км. и задницата увисна. Все си мисля, че ако ги сменя с по-малко използвани ще има смисъл - това ми беше идеята за тази тема. Иначе втулките пак може да ги направя, както сте ми написали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 (Редактирано) Щом искаш да ги смениш аз имам едни от комби останали ми след смените ако искаш пиши ми на лично да се разберем :bia:/> Редактирано 4 Април 2013 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 А за авант със заварени тарелки за амортесьора какво ще предложите. Замислил да сложа да сложа още едни тарелки върху моите и тогава пружината ,но незная дали е приложимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Април 2013 Доклад Share Публикувано 13 Април 2013 Ako допълнителната тарелка ляга добре върху долната и не застава на една страна - става. Но ако седи настрани - не.Другия вариант е да вземех нови/други амортисьори със сваляеми тарелки и да им подложиш - изпитано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 26 Август 2013 Доклад Share Публикувано 26 Август 2013 При смяна на задните пружини на седан с тези от авант? Само пружините ли се сменят или и амортисиора. Амортесиорите еднакви ли са ако не са по удачно ли е да се сменят и те с тези от комбито? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 27 Август 2013 Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Всичко е 1:1 при седан и авант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 Здравейте, ползвам темата на колегата да попитам. Ще сменям задни амортисьори и въпросът ми е следния: скоби за пружините трябва ли? Стерженът на амортисьорът къде е хванат, колата е комби? Благодаря предварително.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristoB4 Публикувано 8 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Здравей,колега.Скоро сменях моите амортисьори, и доста зор видях без скоби. Та после отидох и си купих едни. Ще си улесниш живота ако ползваш скоби за целта. Редактирано 9 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 не само ще го улесни ами може и да си го спаси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2013 не само ще го улесни На Б3-та ползваш ли скоби като сменяш задни амортисьори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 11 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2013 аз що си мидля че са излишни скобите за задните амотрисъори те си излизат целите с и нямам спомен да имало драми. махаш кичето в багажника от двете страни може да иска 3-та ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 24 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2015 Здравейте. Преди време имах леко ниска задница спрямо предницата б4 тди седан. Смених пружините видимо ръждясали с други по запазени от комби и даде желания ефект от около 2см повдигане. Нарочно исках по твърди за да може при товар да не кляка толкова задницата, дори с ръце като ги натисках към земята, осезаемо бяха по твърди от старите. Сменихме и единият амортисьор защото освен че беше зле неможеше и да се отвие, по късно и другият, но понеже беше непредвиден разход взех най евтините, който незнам какви са дори. На скоро при товарене се установи че си кляка и задницата, което е нормално но мен ме дразни. Та въпроса е имам ли варянти на по твърди пружини, коитода са нормално високи за да си запази стойката? И дали ако сложа други по силни амортисьори от зад няма да потъва толкова задницата при товарене (4 човека по 80кг около 60кг багаж и 76литра нафта до капачката)? Правя аналог с предните ми амортисьори леко опуснали, че предницата при натиск потъваше повече и се люлееше, а след слагане на боге турбо газови доста трудно отива надолу и после се връща в нормално положение. Докато задните си се люшкат и сега дефакто от пред са ми доста по стегнати от колкото от зад. Дали евентуална смяна би ми помогнало за моите проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 На Б3-та ползваш ли скоби като сменяш задни амортисьори?не ти трябват скоби първо развиваш гайките в купето ВДИГАШ колата и развиваш тампона към моста и вадиш амортисьора заедно с пружината. за слагането ще ти трябва още един човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Знам,че не трябват.Въпросът ми беше към двамата специалисти над моят пост по-горе.И между другото съм си сменял сам амортисьорите,без нужда от втори човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 На б4 са на косъм нещата много малко трябва да завиеш гайката на амортисьора..или трябва да си над 100 кила или скобичка леко да свие пружината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 19 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2015 за колегата дето иска да вдига задницата, мисля ,че от А4 куатро 2000г амотиртисьор.. ще станат тарелката е на 3-4 или 5 см./ н. с. мер./ от долния тампон .това е мое мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване