Jump to content

А4 B7 2.0tdi или 2.5tdi


Recommended Posts

Докато търся B6 с лелеяния 1.8Т взех да се заглеждам по Б7-ците...гледам, че за цената на заветния 1.8Т като се добавят 1.5к може да се купи B7 от най-евтините. Откакто видях фаровете за B7 dayline с B8 look ми е влезнала една муха в главата и не мога да я разкарам...Моля колегите с коментари като "бягай далече от 2.0tdi и 2.5tdi" да се обосноват с реален опит без да се създава излишна психоза. За 11000-11500 е трудно, но не и невъзможно да се намери B7...в момента колега от форума продава именно такова за 11к. Айде вие сте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... За 11000-11500 е трудно, но не и невъзможно да се намери B7...в момента колега от форума продава именно такова за 11к. Айде вие сте.

(

Колега, аз карам В7 1,8Т. Не знам дали може да се намери дизеларка за тези цени, но аз посмъртно не бих продал моята за толкова. И тва до степен, че в момента съм на вълна за нещо ново, но по-скоро бих оставил В7-цата за семейно ползване, независимо че ще взема нещо друго, отколкото да я продам на такава цена. :rolleyes:

Но вкрайна сметка, цените се определят от пазара, така че може и да намериш нещо. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам колега които си купи пасат 2008 с двигател 2.0 тди и човека няма никакви оплаквания само че даде 12500лв .колата я кара от 6 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2008г. за 12,500лв??? Кажи честно...?

По темата.

Карам Б7 авант 2.0тди 170к.с. с-лайнце и до сега съм имал само проблеми с 2 от дюзите (пупуппуп да не слуша дявола :flehan:/> ). Проблема е до толкова, че колата спира където е и чакаш пътна помощ. Смяната, пътната помощ ми беше за 0лв. в оторизиран сервиз. Февруари ми ги смениха и останалите по акция с нови.

Другото е само каране. Разход под 5,8/100 не съм свалял и от 8/100 не съм вдигал.

Голямата инспекция в оторизиран сервиз излиза 1550лв с почистване на климатика и удължаване на мобилитетната гаранция.

Но за 11к лв Б7 е руска рулетка :zustimm:/> Моята под 20к лв не бих я продал.

По едно време се бях запалил за бензин (тази ми е първата дизелова кошница ;)/>), но пак се отказах, като разгледах курниците из БГ :angry:/>.

Всичко е ОК на дизела, тръпката е уникална, но тракането не мога да преглътна вече 3та година :bia:/> :lol:/>

Ама е сега "митсубишито" ще ти обясни за шестиците... трай само :hilezh:

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако си купи б7 за 18-20К, нещо по-хубаво ли го чака?

Моята като я взех на няма три години и да не казвам за кви пари да не би да не съм хвърлил 3-4К бързи?

Разликата е само, че тогава бяха под 10% от стойността а сега ще са към 30-40%.

Това е положението, всеки съвременен автомобил си носи едни Х ХХХ лв. разходи покрай безкрайно усложнената си конструкция.

Дали ни харесва или не.... никой не ни пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво напраЙ ти ве?Първо В5,после В6,сега дали па не В7?Да ти имам проблема :hilezh:

Баща ми кара 2.0тди В7 2006та ,взе го на 90хий км и вече 3 години само кара и масло сменява,единствено се поеба DPF,което маааалко леко ме навежда на мисълта,дали тия 90хий Немски км не са леко едни 250....примерно? :gruebel: Един бог знае,..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да е на много километри колата, за да се преебе DPF-а. Автомобил, купуван чисто нов от БГ, на 80 000 км задръсти филтъра, сметни с какви горива караме.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да е на много километри колата, за да се преебе DPF-а. Автомобил, купуван чисто нов от БГ, на 80 000 км задръсти филтъра, сметни с какви горива караме.

може,това ми беше другото предположение :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно съм съгласен, че хубава B7 не струва 11-12к...но при "хубавите" дизели 2.0tdi и 2.5tdi каква ми е гаранцията, че няма да гръмне утре нещо и да додам едни 2-3-4 хилки дори и колата да струва 16к лева? Разбира се бих дал повече пари за бензинов двигател, но това ще стане при други обстоятелства и определено не в близките месеци...та въпроса ми беше кой е по-добрият избор от 2.0tdi и 2.5tdi, ако изобщо може да става дума за добър избор при тези двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избери по-запазения екземпляр. И двата мотора не се славят със добрите си качества. Харесай си колата, пък с какъвто мотор - такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но е по здрав нали така

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и е по-малко коне

и е по-муден, за по-спокойни шофьори и масово е без екстри.

но е останала здравината от б6 1.9тди 131 коня в б7 1.9тди.

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

но е останала здравината от 1.9тди

:)/>

1,9тди е отнесъл ного храна в една тема, непозната на много от списващите днес, но че е здрав мисля че няма спор. :)

А и 1,9 131к. не е по-бавен от 2,0тди. Не е страшна разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У нас имаме и 1.9тди 131 и 2.0тди 140. Второто върви с идея повече.

1,9тди е отнесъл ного храна в една тема, непозната на много от списващите днес, но че е здрав мисля че няма спор. :)

А и 1,9 131к. не е по-бавен от 2,0тди. Не е страшна разликата.

аз баце мисля че знам за коя тема говориш, ама 1.9тди коня си навърте доста километри все пак...така де такъв тип мотор се взима за каране, поради икономията, само тука се взема за поцепване/превъзнасяне и излитане в космоса

истината е че легендата афн, няма кой да я бие и по вървеж и по нечупеж :lol:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната седмица разкарвам едно А6 2.0 ТДИ 170к.с автомат на предно - на 1 година и 6 месеца е и е на 85к км. Вътре е като току що излезнало от завода, отвън също. Върви задоволително, за спокойни шофьори е екстра.

П.П. Колегата ми каза че е карал миналият месец 'стар' пасат на 3 години и 380к км :D Дизелови коли се купуват за да се карат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо на почти всички обяви за Б7 в мобилето има надписи НАВИ, navi, НАВИГАЦИЯ и т.н. при положение, че ясно се вижда, че колата е с обикновено CD?? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да имат навигация на самото табло (между оборотомера и скоростомера), а не на средната конзола. мисля че се води мини навигация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...