Jump to content

Техномаркет - никога повече тази грешка!


Recommended Posts

Не да ги хваля продавач-консултантите, но

 

 

Въпрос : 

 

-Добър ден имам проблеми с xbox-a който купих преди 1 месец от тук , когато го свържа с телевизора ми който ако има евентуално някво значение е сони еди си колко инча и до преди 2 дни работеше нормално , в един момент xbox-a спря да вади картина през hdmi изхода , през нормалният av кабел няма проблеми.

 

Отговор

 

-Какво е hdmi ? 

 

 

думите не са достатъчни да се поклоня пред "компетентният" продавач консултант който теоретично трябва да успее да ми го продаде тоя xbox 

 

 

:flehan:  :flehan:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не че е съвсем по темата, но и аз съм продавач-консултант на професионална техника в областта на леката строителна техника и честно казано съм потресен от колеги които се занимават с това от повече от 10 години и все още не знаят какво продават и как да го продават ... :hilezh:  а иначе навсякаде търсят вишисти ... даже за продавач-консултанти  :hilezh:

Такаче незнам защо се впечатлявате че нищо не разбират ... той няма елементарни познания в областта-да ама работи за 5-600 лева нали .... на кой му пука дали разбира  :hilezh: важното е че работи за без пари ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

м те и докторите взимат по 600-700лв тЕх кво и на тях да си викаме така е не е много добър доктора ма за тия пари толкова..... другият път правилният бъбрек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

за де ме дразнят подобни продавачи като реша да си купувам нещо чета по форумите примерно за телевизор,наистина за 500-600лв по 12 часа на крак са малко пари.но има и друго за всеки продаден телевизор или каквото и да е там има бонуси и ако е кадърен продавач стига до 1000лв имам такъв познат в технополис в софия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз препоръчвам да не се купува никаква техника сглобявана за източна европа , предпочитам секън хенд , ама западно ;) всичко правено за нас е боклук

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приятел , от англия е , и в сравнение със този на жена ми, който е купен от Германос е в пъти по добър. Добре че е гаранционен, за нейния стсва въпрос.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от BoJkoKolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Току що получих на ЛС следното съобщение, на което мисля да отговоря публично, защото е забавно, а пък и да повдигна малко темата, в случай, че някой не я е прочел:

 

Колко ви платиха от Технополис, за да напишете тези недоказани писания? Дори от снимката в аватара ви си личи, че сте им служител.
Всеки може да си измисли случка и да я разпространи безнаказано където си иска, но къде щке му излезе края!?
Наясно ли сте, че за неоснователно накърняване /без конкретни доказателства/ имиджа на компанията подлежите на съдебен иск?

 

1. На снимката на аватара съм с клубна тениска на VWclub.bg. Историята е подробно описана и там:

Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

 

 

2. Никога не съм бил служител, на който и да е магазин или верига и не са ми плащали. Аз съм им плащал на тях!

 

3. Няма нищо измислено в случката. В нея участник съм лично аз и моето семейство.

 

4. Законите са за всички! С нетърпение очаквам да заведете иск срещу мен, който публично и в детайли ще отразя в цялото интернет пространство!

Редактирано от Vlad777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе

сега се сещам че си купих телевизора от техномаркет преди около година и половина.

 

Та отивам в магазина, след като се бях информирал онлайн, включително и тук, за почти всичко, което ме интересуваше.

Консултантът ми показа телевизора, харесах го и след като ми отговори на няколко въпроса казах, че искам да го взема, но искам първо да ми отворят кашона с моя телевизор, за да видя, че е на 00 часа и че всичко с него е наред.

Консултантът не беше супер доволен, че ще вади голям телевизор от кашон и после ще го пъха обратно, но някак си се нави.

После питам - доставка днес!? - "ааа не...след Х дни можем". (това след някакви странни консултации с управителя на магазина)

Накрая си взех едно такси и си закарах сам телевизора до нас. (едно от момчетата дори ми докара телевизора с количка до таксито)

 

В общи линии - до колкото си спомням не останах недоволен от обслужването, но това с доставката не ми хареса.

Реално погледнато на фона на проблемите, които другите хора имат, моето дори не беше проблем.

 

Бтв веднъж на излизане от технополис поискаха да ми проверят чантата. Питаха ме защо не съм обявил, че влизам с макбук и айпад, че и дори айфон съм имал (държах го в ръка).

Аз ги питах, те като влизат в магазина за бельо дали обявяват на продавачката, че днес сутринта са си обули гащи. Пожелах им лек ден и си заминах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да знаеш колега къде в менюто се гледа брояча на часовете на Самсунг.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време, когато се интересувах... Има заводско меню, в кеото се влиза с комбинация от копчета. Там може да видиш таймер за работа + още много настройки, които те съветвам да не пипаш. Порови из нета за комбинацията за конктерния модел телевизор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Накрая си взех едно такси и си закарах сам телевизора до нас. (едно от момчетата дори ми докара телевизора с количка до таксито)

 

 

 

 

след като построихме на майка ми и баща ми къщата дойде време за обзавеждането.

отивам в Техномаркет , избирам 2 LCD-та Panasonic 42" (тва се случва преди 5-6 години , тъкмо излязоха и бяха доста тежки)по близо 2К, не ми се чакаше за доставка а и по това време имах б5-ца авант, реших да си ги прибера сам. Естествено всички бяха много любезни, дойде управителя направи ми няква смешна отстъпка, минах през касите с количката и в момента в който отидох на паркинга осъзнах че няма да мога да ги кача сам понеже кашоните са доста обемни. Връщам се до управителя с молба да ми изпрати някой от продавачите да даде 1 ръка и да ги качим за точно 5-10 минути.... отговора - "Ми ходи питай някой от момчетата ако се навие, аз не мога да ги карам да правят такива неща" ...... естествено последва бесен скандал и дойде едно момче да ми помогне.....  :wall:  :wall:  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е малко странно... Хем не си искал да чакаш редовната доставка, хем е последвал бесен скандал, след като са ти отказали нещо, което не предлагат и не са длъжни да ти осигурят /да ти товарят покупките в колата/. Това за "по близо 2К" явно беше с цел да разберем, че си ВИП клиент и трябва да си с някакво специално отношение, но чак пък толкоз... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех , за 2 телевизора големи скандали , голяма работа. На мен пък ми помогнаха да си кача пералнята в микробуса , но ги помолих най-учтиво , никога не отивам някъде с нагласата да се карам и да правим панаири. В тези магазини са най-дразнещи тези , които предлагат стоки на изплащане , но и те трябва да изкарат някой лев , затова им дават заплата. Доволен съм и от сервиза им , оправиха ми навигацията , която сам развалих , а въобще не бяха длъжни , само ми казаха , че е възможно да се забавят малко , защото имат много работа , но все пак след 1 седмица беше върната от София с преинсталиран софтуер. Стига сте избивали комплекси във форума , надали някой се вълнува за колко пари сте си купили 2 телевизора , смешно е.

Редактирано от iovkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е малко странно... Хем не си искал да чакаш редовната доставка, хем е последвал бесен скандал, след като са ти отказали нещо, което не предлагат и не са длъжни да ти осигурят /да ти товарят покупките в колата/. Това за "по близо 2К" явно беше с цел да разберем, че си ВИП клиент и трябва да си с някакво специално отношение, но чак пък толкоз... :)

 

Не споменах 2К с тази цел а по-скоро че е изключително тъпо да оставя 4000лв в магазина и да трябва да се моля на някой да дойде да ми помогне да си натоваря покупката.... нещо което ей така от елементарна култура не би трябвало да откажат. Да допълня картинката беше зима и валеше сняг. Скандала последва след пренебрежителното отношение на "управителя" който точно преди 10 мин беше готов да ми направи свирка,(както съм написал и в предният пост "отидох с молба" не съм отишъл да се карам с някой или да го карам да прави нещо на сила) естествено след като платих отношението рязко се промени, ако за вас това е нормално за мен не е.

 

 

 

 

 Стига сте избивали комплекси във форума , надали някой се вълнува за колко пари сте си купили 2 телевизора , смешно е.

 

:flehan:  :flehan: 

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 и да трябва да се моля на някой да дойде да ми помогне да си натоваря покупката.... нещо което ей така от елементарна култура не би трябвало да откажат.

Виж сега - ако дойдат, то е за да ти направят жест. НЕ СА длъжни, това исках да кажа, камо ли имаш право да им вдигаш панаири. Ако не ти харесва обслужването и липсата на свирка, не пазаруваш повече там, а в магазин, в който управителят ще ти го закара лично и на момента до вас и ще ти го монтира, щото си толкова готин и корпоративен клиент с покупки за 4 000 лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото си толкова готин и корпоративен клиент с покупки за 4 000 лв.  :)

 

 

виж сега колега, уточних 2 пъти че сумата я написах просто така, не съм искал да се изтъквам като "вип" клиент и т.н. знам че е прието произволен потребител да бъде нахранен ако някой даде тон и затова не го приемам на сериозно..... пък и все пак сме в аудибг.цом , тук никой от масоните не се впечатлява от суми по-малки от 200-300к  :zustimm:

 

 

 

и въпреки това, не мисля че е проблем да дойдат да ми помогнат след като помолих учтиво.  :nixweiss:

 

 

 

@Кви товаро-разтоварачи бе пичове , говорим за качване от количката в колата в което участвам и аз , демек хващаме двамата кашона и с движение от 20санта го меткаме в колата..... не говорим за кофти отношение от моя страна, не говорим да дойдат пичовете да ми товарят стоката а аз да стоя и да чопля семки отстрани..... и след като не са товаро-разтоварачи ако бях поръчал доставка ЗА ТЯХНА СМЕТКА и до АДРЕС кой щеше да натовари телевизорите в бус-а ? Може би добрите елфи ?  :stupid:

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой от продавачите да даде 1 ръка и да ги качим за точно 5-10 минути.... отговора - "Ми ходи питай някой от момчетата ако се навие, аз не мога да ги карам да правят такива неща" ...... естествено последва бесен скандал и дойде едно момче да ми помогне.....  :wall:  :wall:  :wall:

те са продавач-консултанти, не товаро-разтоварачи, нормално е да не ги кара да ти носят тв-тата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

@Кви товаро-разтоварачи бе пичове , говорим за качване от количката в колата в което участвам и аз

Нали знаеш, това е форум на масоните, щом не си спазарил и свирка в обслужването, духащия си ти. Нищо, че повечето от пишещите тук, ако се минат с около 60 и повече пари, са готови на самоубийствени атентати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кьорав карти не играе.

 

Не разбрах сега повече никога няма да стъпиш в тази верига или си искал да ти върнат парите бързо, за да си купиш пак от ТАМ същия телевизор докато не е свършила промоцията (разпродажбата на стари модели)? 

 

Както и да е,оплака се,дано ти е олекнало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може и къорав и т.н. ама е тъпо като си купиш ТВ да установиш чак вкъщи че липсват феритите за кабелите и някак небрежно WiFi фишката която се продава отделно за 80лв. Отидох, оплаках се. Казаха че ще направят "нещо". Вече 10 месеца го правят. За щастие се оказа че мога без тези неща.

 

И са кво? Купуваме нещо, разкостваме го пред магазина и по спесификация проверяваме наличностите? И като книжката е на 20 езика и на 137ма страница пише че УиФИ донгъла е опшънал но се подарява точно с твоя модел от описаните 10 трябва да си много ОКАТ или да имаш мнооого свободно време да хванеш липсата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...