venksta Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Интерсува ме някой слагал ли е по големи или втори комплект тонколони отпред във вратите ? Оригиналните са малки и ми идват някак си слаби ..Аз си взех 13.3 и въпреки че водят стандартните 13см... се оказаха доста по големи.Сега си търся адаптери за да ги закача.Мястото по дълбочина е ограничено и повече от 6см няма как да стане.За ширина мисля че максимума ще е около 16см.. но идея си нямам от къде ще намериш такива адаптери.И дълбоко ме съмнява да ги побереш.Много тъпо е направено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Аз си взех 13.3 и въпреки че водят стандартните 13см... се оказаха доста по големи.Сега си търся адаптери за да ги закача.Мястото по дълбочина е ограничено и повече от 6см няма как да стане.За ширина мисля че максимума ще е около 16см.. но идея си нямам от къде ще намериш такива адаптери.И дълбоко ме съмнява да ги побереш.Много тъпо е направено!Според мен най-добре и професионално би било едни хубави отливки както са на Цветан Сафиев.. едни по-големи говорители и ще се получи хубав звук... Иначе, Венци ако не намериш рингове да се продават цели.. може да се потърси дърводелец който да изработи нужните за теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Да сА похваля и аз, днеска си боядисах дръжките на вратите черни... те наистина се сваляли супер елементарно Утре остава да ги мина с лак и са готови за монтаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Задължително да покажеш,какво е станало!Намерих адаптери в няколко сайта и са около 15-20лв.Не ми се чака за доставки и глупости.. че за 10 път махам тея кори и все нещо ме спира :X Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Добре дошъл в клуба Аз моите съм ги махал сигурно 20 пъти вече, че може и повече П.с.- Малко не ми харесаха как станаха, защото гаража се оказа малко прашен дори след като поливах като луд по земята да не се вдига прах Но ще измисля нещо да ги оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Кои дръжки, отвътре дето са копчетата на стъклата, или отвън? Как се махат вътрешните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Как се сваляше ръчната спирачка?Sent from my Xperia S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 И аз чакам отг по същана тема. Трябва да се махне конзолата, ама как точно. . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirgeorge Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Така, засега приключих с аматьорското хромиране на елементи по колата. Малко стана претруфено, но все ми искаше още и още, може би ще отпаднат някои лайсни.Всичко започна с поставянето на рингове на таблото:Ефекта от ринговете ми допадна и реших да разширя линията с поставяне на U-образни лайсни (8мм) на решетките на парното:След това пробвах как ще стои и на решетката на горната броня отново със същата лайсна, а отдолу налепих декоративна лайсна (8мм), която има двойнозалепваща лента:Сложих лайсни на фаровете и U-образна на капака за да прикрия някоя друга фуга (Аудито е от преди фейса и фаровете не пасват идеално):Следваше ленти по лайсните ...... и ръбовете на вратите, лепнах по-широка лайсна (15 мм) на дръжките на вратите и една емблема за джанти на черната конзола, но май ще я разкарам:И накрая сложих U-образна лайсна на задната врата и залепих едно парче от широката декоративна лайсна на ръба на врата, както и и по-тънки ленти на стоповете: Редактирано 23 Март 2014 от sirgeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Лично на мене ми идва в доста повече.Бих махнал на въздуховодите,стелките(задължително) и лайсните отстрани.Иначе отпред е станала бомба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirgeorge Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А стелките не си ги махам (забравих да спомена за тях, но те са ми по-отдавна гумени имитиращи рифелова ламарина) , ще покарам ден, два и след това ще поизчистя някои детайли, че стана доста кич. Редактирано 24 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Как се сваляше ръчната спирачка?Шуши правилно ли те разбра или питаш за кожуха на ръчната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Колега, тия лайстни са голям сеир. Според мен начесал си си крастата, махай ги всичките тия биташки изпълнения и си карай колата. В интерес на истината и аз от начало мислех да хромирам тук таме с подобни биташки ленти, но след няколко симулации на фотошоп и четене на теми стигнах до извода, че просто е голяма излагация да олепиш така кола, каквато и да била. . Не се сърди! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Sirgeorge: Трудно ми е да не се присъединя към колегите.... Махаш 80%-90% от сложеното и вече си свършил отлична работа! Но е въпрос на вкус и ако си те кефи така теб, значи всичко е точно! Важно е на теб да ти харесва, а не на нас!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venksta Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 + това не е оригинално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirgeorge Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Вярно, че си начесах крастата и не се сърдя. И аз си мисля, че стана прекалено. П.п. Хубавото е, че лесно се слагат и премахват. Редактирано 23 Март 2014 от sirgeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 + това не е оригинално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Шуши правилно ли те разбра или питаш за кожуха на ръчната? Точно за кожуха, за да го обшия като твоят. Мога ли да ползвам ръчната без него?Sent from my Xperia S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Вероятно можеш ако си малко по-внимателен с копчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Не малко в повече, ами направо си мяза на лош лада тунеК. Аз бих изчистил всичко по екстериора освен може би решетката ако ти харесва. Особено при стоповете и ръбовете по вратата. Вътре освен в таблото, където може би трябваше да са по матирани, отново всичко отпада. Вече ти си прецени, на база, коолко те кефи хрома. Аз хром не обичам! За това и никак не ми допада... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirgeorge Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) На мен хрома много ми допада, особено как стои на по-тъмните цветове за да контрастира (комшията има тъмно син Пасат Б5.5 с хромирана решетка, лайсни на броните и вратите, както и по уплътненията на прозорците - много ме кефи как изглежда).Ринговете на таблото със сигурност остават, предна решетка също ми допада как се получи, може би ще оставя и долните лайснички на фаровете, защото покриват луфтовете на бронята, останалото най-вероятно ще отпадне. Редактирано 23 Март 2014 от sirgeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 което и да оставиш от изброените, освен ринговете, на всеки който малко разбира от тия коли ще му е ясно че е домашно биташко творчество, а на всеки сойто даже и не разбира, като го види от близо ще му е ясно какво си творил с тая рязана лента. Аз като видя някоя забележителна по този начин кола, додта се забавлявам, ако ме разбираш. Избора (и срама) са си твои )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirgeorge Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 (Редактирано) Ще бъде пресилено ако кажа, че не ме интересува хорското мнение, но със сигурност не придавам важност на това, важното е на мен да ми харесва пък и не искам да съм част от масовката. Често експериментирам с визията на околните ми вещи, дори и с мен. Еднообразието бързо ми доскучава. Редактирано 23 Март 2014 от sirgeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin88 Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Подкрепям колегите Moonland,baha и Шуши.В заводски вид изглежда 100 пъти по добре!По добре инвестирай в ОЕМ части според мен.Не си разваляй изчистения вид на колата с цигании Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 23 Март 2014 Доклад Share Публикувано 23 Март 2014 Стелките много радват, трябва да си намеря 2 чифта и аз ( 1 за аудито 1 за ладата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване