Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Може би защото разликата в цената е едни поне 1000 лева (грубо за нещо що годе свястно) и се краде значително повече по същата причина...

Иначе предимства също не липсват безспорно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото колата не стои нито на паркинг нито в гараж и на тая навигация и давам точно ден и половина да изкара ;). Ако исках да сложа навигация дори нямаше да има нужда да се преправят антените, но просто няма как :).

 

ЕДИТ: Както каза Moonland и цената има значение разбира се. Цялата процедура по-горе на мен ми излезе под 300 лева. Навигация при търпение мога да си намеря за 600-800, но както казах не цената е определяща в случая :).

И друго. Навигацията освен за цветен дисплей надали ще я ползвам за друго кой знае какво.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам...дал си 300 лева за да може да плейваш MP3-ки....и да изглежда по-различно от вътре....Не се заяждам,но просто такъв тип ъпгрейд ми се вижда безмислен.....Аз моята съм решил да я правя към двоен дин именно с цел навигация.....телевизия...паркинг камера....въобще цялата му мултимедия както си му е реда....Като ще да е...Аз съм на този принцип....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

venomcorp така е и те рабзирам напълно.... но отчитай и разликата в цената. Не знам fifipaldi от къде би намерил свестно RNS-E за 600-800 лева, като поне по-новата версия с LED дисплей и ъпгрейднат хардуер почват (и то крадените) от 500 евро в ибей, но освен всичко друго самото RNS-Е не съдържа повечето сладки екстри (като bluetooth, SDS, камера, TV...) в себе си, а чрез отделни модули, които струват съответно още... т.е. говорим за 4-цифрена сума разлика между двете решения (ако искаш всички екстри трябва да отделиш между 1500 и 2000 лева общо за компоненти втора ръка)  и немалък риск в БГ да намериш дупка в таблото някоя сутрин. Няма лошо, просто обяснява напълно защо някой би предпочел Concert II+ вместо RNS-E. Има немалко хора, които даже "даунгрейдват" от RNS-E към Concert II+ поради горните причини.

Иначе обратно погледнато RNS-E-то е бижу и несъмнено още една огромна стъпка напред спрямо Concert II+, далеч не го "хейтвам", просто отбелязвам недостатъците :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам...дал си 300 лева за да може да плейваш MP3-ки....и да изглежда по-различно от вътре....Не се заяждам,но просто такъв тип ъпгрейд ми се вижда безмислен.....Аз моята съм решил да я правя към двоен дин именно с цел навигация.....телевизия...паркинг камера....въобще цялата му мултимедия както си му е реда....Като ще да е...Аз съм на този принцип....

Дадох ги не само за да мога да плейвам mp3, а както казах моето беше развалено и не можеше да се усилва. Прецаква се някакъв процесор на Моторола ремонта на който е над 100 лева. Отделно почти целия плейър беше олюпен. Предпочетох вместо да давам 100-150 лв. за ремонт на ожуления от всякъде плейър да дам 300 лв. за части и визия от кола 2011 година ;). Разликата в интериора от преди и сега е огромна. Не знам какво не можеш да разбереш и не знам дали се заяждаш или не, но знам, че не четеш внимателно какво се пише. Отедлно както каза Moonland наистина ако се взима навигация от новата ревизия разликата в цените може да стигне 1500+ лв. Там трябват и GPS антени не само RNS-E. Аз няма да ползвам нито самата навигация, нито телевизора в нея нито блутуут-а. Само ще гледам един хубав шарен дисплей.  Дори да имах гараж пак не бих си сложил в България подобно нещо. Тук в центъра пред парламента ще ти я свалят тази навигация. Имало е такива случай. Успех ти желая на теб в начинанието и чакам снимки да видя как ще стане ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес монтирах новите фланци на предните колела за джантите с ЕТ- 56. Фланците са 15мм, което прави ЕТ - 41. Понеже фланците отзад са ми 21мм мислех да сложа същите и отпред, но реших да видя как ще застане. Е не беше добре. Стърчеше с няколко мм извън калника и визуално също не стоеше ок. За това си поръчах 15мм и съм повече от доволен. Гумата е на нивото на калника или една идея по- навътре и визуално всичко е наред. Качих предните гуми на няколко неравности, да видя крие ли се под калника без да опира и там всичко е наред. Снимки скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все повече се убеждавам, че окачването ти е доста различно от моето и вероятно стандартно (не спортно). Аз ако направя ЕТ41 където и да било, камо ли по-малко, ще имам сериозен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа с кое окачване съм. Освен при височината мислиш, че има разлика и в ширината на осите при различните окачвания? Това означава, че и доста от компонентите долу, ще са различни за различните мотори/ години на 8P1.

post-79849-0-62342700-1415178819_thumb.j

post-79849-0-97579400-1415178827_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, в осите няма разлика, само във височината при 4-те различни окачвания и според мен и в твърдостта между различните моделгодини тъй като има разлика във возията между различните поколения дори и с еднакво като тип окачване.

При мен отзад при ЕТ43, 4 човека в колата и легнал полицай (щадящо, бавно минаване) имах на няколко пъти лек контакт на гумите с калниците. Аз съм със спортно окачване обаче и това ми говори, че вероятно ти си със стандартното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е щом няма разлика в ширината, значи всичко идва от ЕТ- то на джантите. Не може по широчина да се определи с какво окачване е колата, при положение, че ЕТ отзад ми 35 и гумите не опират калниците при подобна ситуация. Освен ако стандартното окачване не най- високото от 4- те и не отива максималко до най- горна точка. Но и на 2- те оси, колелата в момента са на една линия (плюс- минус) с калниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли, дали се продават оригинално като аксесоар тези емблеми* или евентуално с какви дименсии са, да си направя на рекламно студио?
DM10-2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно тези на снимката определено не са оригинални :) Quattro емблеми за предната броня, жабката и т.н. има оригинални, но са много по-.... да ги наречем семпли и ненатрапчиви (по-малко кичозни исках да кажа :D). За къде по-точно ти е идеята и под каква форма и от какъв материал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще трябва в рекламна агенция да ги правя. Идеята ми е да ги сложа отзад на мястото на 2.0tdi quattro. Искам да изчистя емблемите другите А3 и от другата страна и да остане само тази. Но тъй като е сива колата и съм замислил да боядисам черни огледалта, фрейма  и покрива, ще трябва и задните емблеми да се връзват. Но не знам оригинално с какви размери са, защото съм виждал такова гущерче, но сребристо/никелово. Мисля че няма да стане много кичозно или "циганско".

Има в ибей за 9$ ама може би ще излезе същото да си направя. Или да си препарирам един жив :D

 

П.С. Открих и размери от обява
http://www.ebay.com/itm/Black-6-5-Audi-Quattro-Style-Squamae-Gecko-Lizard-Metal-Emblem-Badge-Sticker-/311161726207?hash=item4872af24ff&vxp=mtr

Редактирано от qnkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз исках да видя цялата предница колко по-раздута ще изглежда с тези фланци, но пак се добива някаква представа. Добре се е получило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер е. И аз ще си търся джанти пролетоска. До сега гледах само с ЕТ50 +, но вече ще гледам и 45. По-надолу няма да слизам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всичко може, но за да активираш и функциите му, като борд компютър, ще трябва да смениш и друг модул, плюс лост......

Извод: Почти всичко може, зависи от бюджета!

Освен ако не си с DSG скоростна кутия, тогава си късметлия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основната идеята на това, да си с пълния ФИС, е да ползваш бордовия компютър. Но, за да го активираш, модул 15 трябва да е поне среден клас, плюс това, за да можеш да се разхождаш из функциите на борда, трябва да смениш лоста за чистачките. Това имах предвид.

Най-вероятно, щом не си с пълния ФИС, модул 15 ти е нисък клас, тоест, трябва и него да смениш, за да можеш да ползваш бордови компютър. Иначе не виждам смисъл да даваш едни пари за ново табло, на което не можеш да ползваш функциите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...