Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Съвсем простичко е: има ли FIS, няма проблем за темпомат. ;)

(и да няма FIS пак може да се постави, но излиза близо двойно по-скъпо)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А3 8P/8PA - поставяни модули 

8p0 953 549 — без възможност за темпомат

8p0 953 549 A  - Става

8p0 953 549 B  - Става

8p0 953 549 C  - Става

 

8p0 953 549 F  - Става

1K0 953 549 — без възможност за темпомат

 

1K0 953 549 A  - Става

1K0 953 549 B  - Става

 

1K0 953 549 C  - Става

 

http://www.drive2.ru/l/4169298/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е само частичен списък с модули обаче ;) Моят и със сигурност още доста липсват.

Наличието на FIS е най-елементарният индикатор ;)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е следващото нещо, което желая да сложа на Аудито:

Audi A3 park assist

parkassista3-2.jpg

http://www.audiblog.nl/2008/05/audi-a3-park-assist/

 

 

 

За жената ще е много полезно и удобно, а да не говорим, че на мен ще ми спести доста разходки за огледи при застрахователя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ууууу, ти обаче имаш усет да се насочваш все към най- mission impossible модификациите ;) дълъг списък с компоненти, много, много труд и сочна цена като теглиш чертата ;) с парите за тази модификация ще покриваш щетите по колата от паркиране за няколко години напред ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.s. На не-фейслифт A3 8P е mission-impossible не само в преносния, но и в буквалния смисъл :) Трябва да подмениш половината кола, почвайки от електромеханичен серво-асистент, който се слага серийно едва от 2009-та. Да не говорим за контролери от там нататък. Не искам да те отчайвам разбира се, don't kill the messenger :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам добър приятел, който работи в автоморга за коли от 2005-та година нагоре. От доста години му правя услуги и когато пита как да се отблагодари, всеки път му отговарях, дано не дойде това време. Но ето, че дойде. Как мислиш се уредих с копчетата за мулти-волан плюс кабела, а и с дродела, ЕГР-а,  инсталацията за дросела сумати плафони (довлекъл ми е поне 20 парчета, тъй като ги изхвърлят). Казвам му какво ми трябва, той проверява дали го има и почва да крънка шефа си за мин. цена. От отдавна съм му хвърлил око на парк асиста, но до сега се борех с доста по важни неща по колата.



За първи път видях тази екстра, публикувана в нета и монтирана именно на А3 2006 год. От тогава се влюбих в нея. А и на мен ще ми е полезна, не че не владея паркирането, но друго е компютър да го прави вместо теб. А за труда не се плаша. Моя кола в сервиз не е влизала от 6 години. Гадовете, вкарам я с един проблем, а те не само че си оставят ръцете при ремонта, пък и ми счупят нещо друго задължително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок... ;) Да не кажеш само после "що никой не ми каза" ;)

Фейслифтови фарове са песен пред това. За тях се сменя само 1/4 от колата  ;)

Почни от пълен парктроник (така или иначе парк асистента се базира на това макар и със съвсем друг контролер и допълнителни сензори), а гледам по снимките ти, че няма дори заден. Поне ако/като удариш на солиден камък няма да си съвсем на нула   :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай да се похваля и аз, тази сутрин се събудих с SMS от еконт, че са ми дошли спортните пружини :D Сега колеги ми предстои смяна на пружините, а тва нещо никога не съм го правил :huh:  Дали случайно някой от вас е сменял пружини на А3 8L? Ако да може ли да даде малко разяснение.. пък ако има и снимки(Гледах из форума за тема, но не намерих)

Какви пружини взе? 

Аз съвсем се отказах от H&R, след като немците ми пратиха кит за Голф 5 и ме убеждаваха как е бил за А3 8L. Добре, че след едномесечни разправии си взех парите обратно, това не е работа да спориш с тъп и упорит германец. :hilezh:

И тъй като вече амортисьорите определено са за смяна, може би ще сложа направо едни пружини Eibach -30mm + нови KYB амортисьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок... ;) Да не кажеш само после "що никой не ми каза" ;)

 Луд умора няма. Лека полека този път (а не на юруш като предния), ще се подготвя. Не ме влекат проекти, от рода на развиваме тези две винтчета и на тяхно място завиваме други две. Трябва да ти покажа мята кола, Пежо 106 (не Аудито дето си го кара жена ми) бъкано с електроника, разработена от мен. Смея да твърдя, че в нея съм интегрирал екстри по-готини от в Аудито фабрично. Примерно, плафоните: Отваряш шофьорска врата - светват всички плафони, разбира се с плавно палене, задръжка и плавно гаснене, отваряш предна пасажерска врата - светва само преден плафон (разбира се с екстрите), отваряш задна врата - заден плафон само с екстри. Естествено, при отключване светва, при заключване гасне и т.н. На задната чистачка, тактовете се задават, като я пуснеш веднъж и изключиш, тя брои колко е била изключена и при повторно пускане е запомнила зададения такт (ако само се пусне, такта съм го програмирал на 20 сек.). Подобно за предната чистачка но с още екстри, да не говорим за модул комфорта, който се управлява по ток, и ел. джамовете и управлението им, коминг/ливинг хоум през светодиодните дневни светлини (същите, които сложих на Аудито), плюс още други магарийки.  Всичко съм го правил с микропроцесори.

 

п.п.

Няма да разводнявам повече темата с лирични отклонения, обещавам.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пружини взе? 

Аз съвсем се отказах от H&R, след като немците ми пратиха кит за Голф 5 и ме убеждаваха как е бил за А3 8L. Добре, че след едномесечни разправии си взех парите обратно, това не е работа да спориш с тъп и упорит германец. :hilezh:

И тъй като вече амортисьорите определено са за смяна, може би ще сложа направо едни пружини Eibach -30mm + нови KYB амортисьори.

Ами точната марка не я помня колега, пружините ги ползваше 1 приятелче, но той вече мина на регулируемо KW вариант 2... Вчера цял ден мъки, чудо и не успях дори да отвия болтовете на макферсоните... След дълго ровене и питане какво да направя, че да ги отвия ми казаха да капна малко спирачна течност, ако не стане тогава ще търся малка горелка с която да нагрея болта, че да се разшири и да отвия.. :)

П.с.- Според мен спортни пружини + по-къси газови амортисьори.. т.е. като на S3/TT. По-този начин ще получиш прилична возия и устойчивост. :) Стискайте палци днес с 1 приятел да успеем да ги сменим, че направо превъртам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, като член на същата партия на лудите, напълно те разбирам - удоволствието идва от поставената цел, изпълнението и постигнатия резултат ;) Просто гледам да си поставям и максимално реалистични цели със заслужаващ си резултат все пак.

Иначе във връзка с твоята идея обмислях (и още ми минава през главата) преден парктроник, но ползата от него ми се вижда твърде ограничена сравнена с немалкото разглабяне, което ще падне, отделно не съвсем малката инвестиция...

Ще видим кога ще ме засърбят достатъчно ръцете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами точната марка не я помня колега, пружините ги ползваше 1 приятелче, но той вече мина на регулируемо KW вариант 2... Вчера цял ден мъки, чудо и не успях дори да отвия болтовете на макферсоните... След дълго ровене и питане какво да направя, че да ги отвия ми казаха да капна малко спирачна течност, ако не стане тогава ще търся малка горелка с която да нагрея болта, че да се разшири и да отвия.. :)

П.с.- Според мен спортни пружини + по-къси газови амортисьори.. т.е. като на S3/TT. По-този начин ще получиш прилична возия и устойчивост. :) Стискайте палци днес с 1 приятел да успеем да ги сменим, че направо превъртам...

Е виж ги преди да ги сложиш, че ако са FK -55мм или нещо от сорта е много вероятно да си върнеш предишните. :hilezh:

До -30мм дават, че може да се кара и със нормални амортисьори,. Също излиза и по-евтино да се направи така с eibach пружини + нови амортисьори, остават и пари за други неща като тампони и каквото излезе още за смяна като се разглобят.

От друга страна говорих с един тип, който си е сложил B12 Pro Kit-а на GOLF 4 GTI. Реално колата не се е свалила особено, почти незабележимо, не повече от 10-15мм. Голфа също е бил със фабрично спортно окачване. Според собственика обаче колата е започнала да вози по-добре - не подскачала толкова по неравностите, а и по завоите бил още по-залепен за пътя. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bsdnikolov

 

Има ли вариант през VCDS да се активират габарити при отключване на колата? Зависи ли от ключа за светлините? Съответно да се гасят при заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, такава опция няма. Единствено, при отключване могат да примигат два пъти и при отключвани веднъж. Нашите коли от към такива екстри са още орязани.

 

След фейслифта, екстрите започват да стават доста по-разширени.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паленето при отключване е всъщност Leaving Home и го има и преди фейс... (или нещо не разбирам замисъла?)

При Coming Home обаче фаровете остават да светят още ХХ секунди след като светнат (при отваряне на шоф. врата) и нямат връзка със заключването на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, той търси не ливинг/коминг хоум, тъй като габаритите нямат силата да осветят пътя. По скоро търси функция от рода, къде ми е колата или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh:

Има безплатни апове за "къде ми е колата" в ерата на смарт-устройствата... по-надеждни при това от това да търсиш пуснати габарити в слънчев ден :lupe:  А ако е тъмно - Leaving Home би свършила идеална работа. 

Съмнявам се да търси това обаче... нека каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам информация за - добавяне на панорамен покрив и т.н. на Sportabck, който фабрично няма и на ремонт механизма на седалките онагледен със снимки. Ако на някой му трябва или му е интересно да каже събота и неделя може ако имам време да го постна. Това с покрива е един път просто :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми трябва comming home, ами просто габарити/ стопове при отключване, но щом го няма, няма да се бъхтя със сложнотиите, не ми е толкова важно ;]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой да ме насочи към кого да се обърна за монтиране на лостчето за чистачките + копчетата за борд компютър и съответно за обучаването на таблото или каквото там е необходимо да се направи (евентуално + ъпдейт на софтуера или каквото е там за таблото), за да ми се подкара централния екран за борд компютъра. В момента очевидно съм без такова лостче и екранът в средата не ми изписва никаква информация за температура, разход и т.н., но ме увериха, че колата има всички необходими "неща", за да се подкара и е нужно само лостчето и настройка с кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз някак никак не съм уверен в това и преди да слагаш лостчета и да се разочароваш пусни тук номера на контролера на волана (номер 16) за да видим дали поддържа борд комп. (Виж и последните постове тук, става дума за същия контролер). Пусни също така номера на таблото.

Какво показва тогава сега на центр. дисплей щом имаш такъв? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...