Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Защото съдържа 80% 8P информация и поне аз не виждам никакъв смисъл и полза да се мешат двата модела при наличие на отделни раздели вече. Може да се създаде аналогична тема в 8L раздела разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

venkYYY, много добре изглежда. Обаче мойта е толкова висока със сток пружини... :stupid:

ПС: То тази тема отдавна няма нищо общо с това, което е трябвало да бъде. Даже заглавието няма нищо общо със съдържанието и. :hilezh:  Май е най-добре да има секция от типа на Members Rides (като в други форуми) и там всеки да пише за колата си. Защото тука примерно Moonland пуска дълъг пост с инфо за нещо ново, което е сложил,5 поста по-надолу друг пита как да си свали рамото на чистачката, а след още 5 някой си е сложил LED плафони на номера. :stupid:

Абсолютна каша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функция Comming/Leaving Home, без светлинен сензор

 

Модът не е тестван лично от мен. Няма как да го тествам, освен ако не си изключа сумати неща. За това ще се опитам да предоставя максималната информация, която съм намерил. Всичко, което ще правите е на собстван риск.

 

Малко предистория и разяснения, за да си спестим после 10 поста с въпроси.

Моята кола е със светлинен сензор и заводски имам функцията Comming/Leaving Home. Та един слънчев летен ден (като подчертавам слънчев), реших да се побъзикам с копчето да пускането на CH/LH (това е бутона долу в дясно).

180056971.jpg

 

Активирах функцията от копчето и слезнах от колата. За мое учудване, функцията се активира, а би трябвало светлинния сензор да не и позволи. Реших, че по-нататък ще проуча по обстойно въпроса, тъй като това би означавало, че може да се активира и без сензор.

И това "по-нататък", бе вчера. Започнах с разглеждане на wiring диаграмата на ключа. Както можете да забележите, от ключа се активира чрез еднократно натискане на бутона. Сиреч, замасяване за малко на пин 12 от конектор Е на модул Cent. Elect.

180174167.gif

180174169.gif

 

Започнах да търся PinOut диаграмата на модула, или поне на конектор Е. Търсейки, попаднах на страница във форума на http://www.vagoc.co.uk/ (http://www.vagoc.co.uk/vb/showthread.php?t=33&page=4), а там намерих препратка към страницата http://audiretrofit.quinlivan.net/cominghomelights.,

 

Ще си позволя да направя сбит преразказ на съдържанието на страницата.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако Вашата кола няма Comming Home & Leavin Home опция, Можете да я активирате, чрез следната процедура. 

Ще се нуждаете от един кабел ориг. номер 000 979 009.

PinsforStartStopButtonConnector000-979-0

 

Не е задължително да имате светлинен сензор/сензор за дъжд, за да активирате функцията.

 

Първо махнете капака на бушоните.

ComingHome001.jpg?height=300&width=400

 

ComingHome002.jpg?height=300&width=400

 

След това, трябва да махнете 8 милиметровия болт от страни.

ComingHome003.jpg?height=300&width=400

 

След това махнете двата 8 мм. болта в долния край на кората под таблото.

ComingHome004.jpg?height=300&width=400

 

ComingHome005.jpg?height=300&width=400

 

ComingHome005.jpg?height=300&width=400

 

След това откачете кората от щипките и в горния край. Следва откачането на буксите от ключа за светлините и откачането на диагностичния порт от кората (а тези от вас, които имат и осветление в краката и него откачете). Махнете кората.

Погледнете под таблото и ще видите блок от конектори. Плъзнете червена лента в посока шофьорската врата и след това извадете конектор E.

ComingHome006.jpg?height=272&width=400

 

Извадете конектора от държача му и поставете единия край на кабела в пин 12.

ComingHome007.jpg?height=320&width=400

 

Свържете другия край на кабела към маса.

ComingHome008.jpg?height=270&width=400

 

След това, по обратния ред сглобете всичко.

Щом сте приключили с хардуера, следва кодиране с VCDS.

Влизате в контролера 09-Cent. Elect. и избирате Coding-07.

179821030.gif

 

От появилия се прозорец, избирате Long Coding Helper179821031.gif

 

Отивате на Byte 0 и слагате отметки на Bit 5 (Assistance Driving Light_ Leaving Home active) и Bit 7(Comming-Home active).

VCDS_09_CentElect001.JPG

 

Също така се уверете, че нямате отметка на Bit 4 (Comming-Home Mode via (0=Personalisation / 1=Lightsensor)) в Byte 2

VCDS_09_CentElect003.JPG

 

Запазвате промените и ако искате да промените времената, през които са активни, можете да прочетете как става в темата Audi A3 8P - VCDS .

 

Следва тестването. Запалете двигателя и после го изгасете, извадете ключа. Габаритите и късите светлини, трябва да светнат. Излезте от колата и заключете с дистанционното. Светлините трябва сами да изгаснат, след оказаното време в модула.

След това отключете колата с дистанционното и габаритите и късите светлини трябва да светнат. Те ще останат да светят, докато не настъпи едно от трите събития:

1. Отворите шофьорската врата.

2. Заключите отново колата.

3. Изтече времето, указано в адаптационен канал 02.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Не малко хора са срещнали трудности при активирането на функцията, за това ви препоръчвам първо да прочетете всички 6 страници от темата http://www.vagoc.co.uk/vb/showthread.php?t=33 , публикувана във форума vagoc.co.uk.

 

Предполагам, могат и да се доработят нещата, да се изведе светодиод, който да указва че функцията е активна, но за сега и това не е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато привършат идеите за нови смислени модификации по колата, почват модификации на модификациите  :hilezh:

В случаят става дума за разнищване и оптимизация на амбиентното осветление ретрофитнатно в задния плафон.

Слагам препратка към експеримента, който постнах в друга тема посветена на това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислил съм една магария, по повод модификацията Comming/Leaving Home, но ми трябва колега от София, като опитен субект. Идеята е, чрез тази схема,

180187837.jpg

функцията да се пуска, само когато е тъмно.

Схемата е елементарна. Фоторезистора, отпушва транзисторите, само когато няма достатъчна светлина. Те от своя страна, осигуряват маса на пин 12, единствено, когато е достатъчно тъмно. Чрез тримера VR1, схемата се настройва фино към светлината. Когато не е активна, схемата няма консумация, за това е безопасна за акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз съм подготвил файл за тази магария, но никога не съм го наливал в колата. А и като попрочетох, по-добре е да си функционира. Единственото е, че чат пат трябва да се свалят дросел, ЕГР и колектори да се чистят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Чат пат" е достатъчно рядко за да не си заслужава изключването му според мен още повече на TDI. То е там с определена цел (и макар и да е основно екологична, не е само такава).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ти е пробил клапата. Решението е смяна.

И в момента, колата ми е с софтуерно затапен EGR, просто още не съм я закарал да я префлашнат. Резултата от това е: под 8,5 градско разход не мога да падна, ако ще и да я бутам! Колата дава богата смес в ниските обороти!

Извод, парите които ще спестите от смяната на EGR, когато гръмне, ще ги дадете за гориво и то с пъти.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Традиционната  подготовка на зимните колела е отметната. Отново старателно минати с тройна вакса:

 

DJ0PVME.jpg

 

Разликата спрямо миналата година е, че този път лицевата страна на гумите също е мината с дресинг за гуми. Ефектът е повече от очевиден, ще се види колко ще е траен:

 

WJV2mst.jpg

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moonland, какъв е този дресинг за гуми? Аз преди да прибера гумите ги минавам с Sonax Reifen Gel - нещо си. Цял сезон седят съхранени едни такива мазно-черни, но след слагането и първия дъжд все едно не е правено нищо. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаахах, еми то и на тоя дресинг ще му е 1 макс 2 дъжда. Няма как да ги бронира. Ако ме питаш мене, ги закачай на стената, поне в момента изглеждат като от магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време един познат беше взел някакъв такъв "дресинг", това чудо буквално ги боядисваше черни и държеше по месец-два. Американски май беше продукта. Особеното беше, че му трябваха два дни, за да изсъхне. Ако тръгнеш преди това, оцапваше всичко, все едно си карал в черен дъжд. :stupid:

Не знам за вас, ама мен винаги ме е дразнело като си погледна колата и видя някакъви измърляни прегорели кафяво-жълти гуми. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите заводски джанти вече здават багажа. Мисля да ги оставя зимни, а за лятото да си взема нещо ново. Все пак мисля да им ударя една боя, само че не знам какъв цвят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за добре изглеждаща намазана гума, но освен ако няма някаква боя, както спомена lowforce, не може да се очакват чудеса. Аз съм най- доволен от Ma- Fra за сега. изкарва точно 1- 2 дъжда. На сухо, доста време и отбива прахта, което е най- важно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да го бъде. След дрифт в снега няма и какво да се вижда от гумата ти. Но за 5 минути отново блъсъка ще е на лице.

Но да - значително по-смислено е в летния сезон, т.е. на летни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филмът напълно си заслужава според мен, разликата е като между ден и нощ  :zwinker:

Ако някой има нужда от информация за преправянето на антенната инсталация така както трябва да бъде направено (това с байпаса е абсолютно ненужен кърпеж тъй като II+ работи по съвсем различен начин с двете антени спрямо II), вкл. смяната на усилватели - може да ми пише. Назад в темата също съм писал по този въпрос (кога се налага и какво е необходимо). Аз също го играх :)

 

Иначе всеки път като стане дума за тази модификация се подсещам, че трябва да пусна и моя Concert II+ и усилвателите към него за продан и все не стигам до там.  :eusa_wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филма за мен не беше голям. Интересно ми беше да чета и да питам, а и да търся нужните части ;). Всичко сам съм си намерил. Само време и тъпение трябва. Иначе както каза колегата Moonland разликата наистина е като между ден и нощ и за мен си заслужава от всякъде  :zustimm:. Пак искам да кажа обаче, че работата не е никак малко и всеки трябва да си прецени добре за себе си дали да се захваща или не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...