Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Само да изясниме нещо. Навсякъде добавяш "LED". Нали под LED, имаш предвид "фейслифтови"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стават. А защо направо не си купиш комплект всички. Има ги в е-вау целия комплект за ~220 евро, пак пакетаж на Магнети-марели. Вътре стоповете са Automotive Lightining (те произвеждат фабричните за 8Р). Тоест, купуваш си нови и оригинални за 450 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за фейслифтови говоря да, и по-конкретно за тези http://m.ebay.co.uk/itm/Audi-A3-8PA-2004-On-Hatchback-Magneti-LED-Rear-Lamp-Left-N-S-Side-Stop-Light-/400867702874?hash=item5d5593b85a%3Ag%3A3ecAAOSwqu9U5wW0

Ами за целия комплект на магнети маргели говоря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваш линк на една бройка от четирите за 45 паунда. За това направих уточнението, че ги има в комплект. Вече четирима колеги си купиха комплекти на Магнети и всичко е перфе. От там знав кой е производителя и че магнети са напранили само пакетажът. Ако се разровиш назад в тази тема ще намериш и снимки след монтажите.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ще разгледам, а относно линка просто дадох този примерен за да не пускам 4 линка. На мен комплекта ми излиза 145£ ако поръчам 4те артикула. И ще трябва и адаптор да се вземе, доколкото чета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С адаптор може да се понаиграеш. Нямат защита от влага. Единия колега го бе направил с адаптори и на един дъжд му се бе побъркала колата. Ето аз как го нахравих без адаптори (с оригинални букси):

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/163061-моята-а3-няма-диагноза-а-цяла-патология/&page=11#comment-2454195

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз с две нови модификации.Едната е чистачка от 8V :) 

 

12ORWb8Ka_sredna.jpg

13PVQFg0h_sredna.jpg

 

Другата и по-яка модификация е фейслифтов ключ за фарове, като работи всичко както трябва, без никакви забележки.Тука искам да благодаря много на bsdnikolov, защото през цялото време бях при него и гледах какви усилия и старетелност влага , за да стане като от завода :) Ето и малко снимков материал :)

 

image-0-02-05-cd1e9367586ec858d3c7955586

image-0-02-05-f225cd69f9acbe06ec964eb1ea

image-0-02-05-4f0429b15b3545d7f3a32f73d0

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежко е, старовремско е, и е шарнирно.  Визията се променя, а да не говорим и че чисти много по-добре. Не случайно новите модели на Audi са с безшарнирна чистачка. А и на него му бе счупена старата (много хора страдат от това при този модел чистачка). Вместо да купува нова същата (с недостатъците и), по-добре да я upgrade-не с нещо хо ново, по-надеждно и по-естетически издъпжано!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-ново е и сигурно чисти по-добре (въпреки, че здрава чистачка на 8p си чисти идеално), но по-естетически издържано ;).

Винаги са ми били супер грозни тия чистачки на по-новите коли (не само Audi), все едно е счупена половината.

Дори съм си мислил преди време защо ги правят така и единственото за което се сетих е, че го правят за икономия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е модификация, а по-скоро освежаване на надраскани интериорни елементи(тези в черен гланц). 

 

14954487_10209209107559378_926541507_o.jpg 14958199_10209209107239370_1997797548_o.jpg

 

14975790_10209209107719382_254456868_o.jpg 15007840_10209209107839385_1789106110_o.jpg

 

Не съм особено очарован как се получи панела на скоростия лост, но планът е да го сменя с варианта с кожения маншон, затова реших да експериментирам. Може би ще боядисам и лайстните на вратите в черен гланц за да се "вържат" с тези на централната конзола.

 

 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще представя завършената вече настройка на светлините и ключът на @POPCORN. Получи се фабрик и оргиналдЪ.

 

1. Позиция НУЛА на ключа - Всички светлини (интериорни и екстериорни) са изключени.

Zero.png

 

2. Позиция DRL - дългите светлини светят с 13% от мощността си, задните LED габарити светят със 100% от мощността си, интериорните светлини не светят. При поддаване на светлинен клаксон, дългите светват със 100% мощност. При изключване на контактът, всички светлини изгасват. Тоест, ключът си остава на тази позиция при престой на колата и в последствие, при палене колата автоматично минава в режим "дневни светлини".

DRL.png

 

DRL.png

 

3. Позиция габарит - дневните светлини изгасват. Предни и задни габарити светват със 100% мощност, интериорното осветление също се активира. Тоест, колата минава в нормален режим "габарити".

Gabarit.png

 

4. Позиция къси светлини - и ксенонът се "пали" :D.

Xenon.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по добре  да го направиш в позиция DRL да светят само дългите като дневни на съответния процент?При мен фабрично е така,само че моите фарове са с лед подсветка.На старата ми кола 8L си бях сложил модул който светваше само дългите като дневни на 30%.

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С @POPCORN решихме през зимата да е с дневни в скандинавски режим (тоест, да му светят и задните габарити) за по голяма безопасност по пътищата. През пролетта, може ако реши да ги пуснеме в режим "северна Америка" и да не му светят задните габарити. През лятото няма много смисъл от задните габарити, но зимата е хубаво да те забелязватот далече, че и без това е "мрачния" сезон.

 

Аз със смяната на гумите, променям и режимите на DRL. Днес например, ще си сложа зимния комплект гуми и ще активирам и задните габарити. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо при избран DRL свети и символчето за габарити, а при избрани габарити свети това за късите?

Така ли е и от завода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, fifipaldi написа:

Защо при избран DRL свети и символчето за габарити,

Защото колата е кодирана в "скандинавски" DRL режим. Зеленото символче свети, когато има активни габарити. Даже и при заключена кола и активен CH/LH, зеления символ светва, докато свети CH/LH. Можеш да попиташ всеки, които има сензор за светлина.

 

преди 39 минути, fifipaldi написа:

а при избрани габарити свети това за късите?

Това за късите ВИНАГИ e светило при габарит на всички 8Р. Даже и на старото ти 8Р светеше :P но в червено (виждал съм го с очите си). Направило ти е впечатление, защото замених червения светодиод с бял.

 

преди 41 минути, fifipaldi написа:

Така ли е и от завода?

Да, така светят от завода. Нефабричното е заменения червен светодиод с бял такъв, на позиция къси :P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те моите светеха всички защото ключа беше от А1 и не можахме да го направим като хората (или беше друга драмата там с фаровете и стоповете за мъгла).

Преди да го сменим не помня как беше честно казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, fifipaldi написа:

Преди да го сменим не помня как беше честно казано.

Е, точно така беше.

 

преди 2 минути, fifipaldi написа:

или беше друга драмата там с фаровете и стоповете за мъгла

Точно там беше драмата, защото при тези ключове се управлява по плюс, докато при 8Р до 2010-та (включително) ключа управлява по минус. От там и драмата с фаровете за мъгла, защото те минават през цифрови NPN транзистори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Popcorn страшна е колата, бравос .Супер много оптични модификации ,чакаме силовите :D

Да ти дам моята за 2месеца да я посредиш...

И аз да покажа - стари 16ки от 8Л и нови зимни гуми  2hs10km.jpg

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...