Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

От краткото проучване, което направих току що, май излиза, че официална карта за България не е имало и няма (http://www.navmapstore.com/category/902), извън главните пътища на Европа включени в повечето други карти.... Но може би ако зададеш въпроса в другата тема ще се включат повече хора с информация, BNS 5.0 е слагана и в други модели. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Планувам слагане на спортен филтър K&N. Смятате ли, че си заслужава инвестицията? Дали ще пречиства по-добре въздуха и съответно ще подобри работата на двигателя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам става на въпрос за панелен филтър. Не очаквай нищо, най-много просто да си внушиш, че има някакво минимално подобрение и че си направил нещо, но всичко ще бъде в главата ти. :)

Единствено си спестяваш купуването на въздушен филтър при обслужването, но съответно K&N-a трябва да се пере и третира с препарат от време на време...пробегът е по лично усмотрение.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Wolfgar написа:

Планувам слагане на спортен филтър K&N. Смятате ли, че си заслужава инвестицията? Дали ще пречиства по-добре въздуха и съответно ще подобри работата на двигателя?

 

Точно обратното - ще допуска повече мръсен въздух (идеята на спортния филтър е да има повече пропускливост), а по отношение на двигателя - освен ако нямаш сериозно модифициран двигател, той получава всичкия въздух, който му е нужен с най-обикновен филтър в добро състояние. Някъде много назад в темата имаше дискусия на тази тема и имаше линкнати и експериментални клипове за ефекта върху мощността на немодифициран двигател от спортен филтър, който накратко беше нулев. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с 2 филтъра - единият е стандартният си панелен, а другият е евтин конусен. Не ми седи добре тази концепция и търся решение. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яз съм с K/N на 1.6 102 коня бензин. Основната промяна е в звука, "ръмжи" повече...в ниските се усеща че "дърпа" повече. Имам си комплект за почистване....използвам го на всеки 8 месеца. Няма вид да се цапа повече .....реалното усещане е че "върви" повече....но на практика отстрани не е така. Аз лично съм доволен от това че го сложих...

.някак си самата количка се поотпуши с него...иначе има цели сетове ,които реално вдигат конето,особено на турбо моторите.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в ниските не трябва да има абсолютно никаква разлика. Това доказва, че тунингът при "спортния" филтър е повече внушение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мене не е внушение.....определено ускорява една идея по-добре....може би затова ми се струва че в ниските има разлика. Вече една година съм с него филтър и свикнах със звука......откроява се определено.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без значение дали е панелен или конусен "спортният" филтър, ефектът от него е плацебо, най-вече при сток маломитражки, както е в случая. Няма как да почне да дърпа повече, още повече пък в ниските.

Да, единствено на лице може да има увеличение в звука и ръмженето на дзверо. :hilezh:

Само да отбележа- хората с конусни филтри трябва много добре да помислят за позицията и термоизолацията на филтъра...защото има много индивиди, които казват, че бегачката е почнала рязко да върви повече, а конусът е пляснят на двигателя отгоре и смуче горещ въздух на поразия. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля и аз с модификация - 30 битов central electric контролер благодарение на bsdnikolov :)

 

Редактирано от Ivelin88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една нова модификацийка от мене :) Фейслифтов климатроник от Q3 :) Стана перфектно благодарение разбира се на bsdnikolov . Сега 1-2 седмици ще е в тестов режим да видим дали ще имам някакви проблемии :) Ето и снимка как изглежда .

DSC_0089JPGRRshozH_sredna.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и с бял има и с червен.Този го взех от fifipaldi, за доста прилична цена.Пък и оригинално е в червено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мислех че при  Q3 са бели всички. Явно при първите МГ са червени. То гледам доста ги слагат на фейс А3, за да се връзват с бялото табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е.

Остава само грозноватата лента над него да смениш и ще стане супер ;).

 

@Ivan_Ch

Ако толкова се връзваха с бялото табло от Ауди щяха да го направят и при A3 facelift да е така.

Всичко останало по колата свети в червено и бяло петно на дисплея на климатроника няма да седи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се връзва, особено и ако е с навигация. При Q3 също свети в червено почти всичко. Въпрос на вкус е ;)

Редактирано от Ivan_Ch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериорите на q3 и 8p нямат нищо общо, освен климатроника до някъде :).

Точно с RNS-E където има още повече копчета светещи в червено на по-голяма площ би стояло не на място (лично мнение).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е пределно ясно, че интериорите са съвсем различни, но ти по-горе каза, че всичко светело в червено и едва ли не заради това не се връзва в интериора въпросният климатроник. И аз затова казах, че и при Q3 почти всичко е с червена подсветка.. Не виждам смисъл от подобни спорове, понеже на един му харесва едно, на друг-друго и е невъзможно да се стигне до конкретен извод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. За мене и в двата цвята е добре.Въпрос на вкус и кой какви предпочитания има.Аз гледам да се доближавам максимално до оригиналното изпълнение винаги.Това е моята философия за тия неща.Различни хора, различни интереси и виждания :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е, че ако искаш да е както е оригиналното не е реално само въпрос на вкус ;).

Казах, че интериорите нямат нищо общо Иване точно за да оборя твоята теза, че и този на Q3 свети в червено и там било ОК.

Наистина и там има доста елементи светещи в червено, но и доста такива светещи в бяло.

Сигурно заради тази и други причини от Ауди са го оставили с А3 да бъде червен дисплея.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...