Jump to content

A3 Sportback 2.0 TFSI


Recommended Posts

1.4 TFSI не е спортен автомобил. Динамиката е чудесна като за купето (има доста на брой проф. ревюта из интернет, които го потвърждават.)

Колегата иска да кара а не да лежи под колата. Това противоречи на тенденцията да се купи по-стар и мощен автомобил, вместо нов, запазен и по-икономичен.

Просто идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Приятелю не се сърди, ама не е за препоръчване много тоя мотор, особено като знам, че ще се надене на проблемния. Ако искаш да прочетеш повече за какво говоря заповядай http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=125152 така че трябва да има едно наум с 1.4 моторетката :zustimm:

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 ТФСИ преди 2011г. не става. Хвърля обтегач и верига на вала, турбо и инжектори.

Ако е със С троник филма става сериозен, на 40 000км. заминава мехатроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 ТФСИ преди 2011г. не става. Хвърля обтегач и верига на вала, турбо и инжектори.

Ако е със С троник филма става сериозен, на 40 000км. заминава мехатроника.

Аз до колкото съм чувал 1.4TFSI не може и 100к км да изкара, особено ако се ръчка. В сервиза имаше едно А1 1.4TFSI на 18к км и механиците казаха, че вече за нищо не става двигателя. Немците станаха жертва на downsizing и финансова криза и определено намалиха качеството. 2.0TFSI от друга страна е изключително сполучлив двигател, по мое наблюдение, без сериозни недостатъци и оправдано ще го слагат в новите модели S4/S5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 ТФСИ преди 2011г. не става. Хвърля обтегач и верига на вала, турбо и инжектори.

Ако е със С троник филма става сериозен, на 40 000км. заминава мехатроника.

Проблемът с обтегача го има при ВСИЧКИ TFSI до една ли друга степен и не само до преди 2011! Има най-много доклади за 1.4 по простата причина, че има повече 1.4 TFSI от 1.8 TFSI и 2.0 TFSI.

А как я закова тая генерална прогноза за 40 000км.... без коментар.

Аз до колкото съм чувал 1.4TFSI не може и 100к км да изкара, особено ако се ръчка. В сервиза имаше едно А1 1.4TFSI на 18к км и механиците казаха, че вече за нищо не става двигателя. Немците станаха жертва на downsizing и финансова криза и определено намалиха качеството. 2.0TFSI от друга страна е изключително сполучлив двигател, по мое наблюдение, без сериозни недостатъци и оправдано ще го слагат в новите модели S4/S5.

Чувал си...? От единична бройка от някакви майстори... :blink:/> Аз всеки път като вляза в сервиз чувам "Абе що са го направили така това тия смотани немци/французи/азиатци/италианци бе да им е*a ... - значи съм чувал че немските/френските/азиатските коли са голям боклук, да знаете, не си взимайте!

В немския форум има тема посветена на чукването на 100 000км. Можеш да прочетеш там колко не можели да изкарат 40 000 :stupid:/>/>

А АутоБилд имат 100 000км тест с разчастване на Голф 1.4 TFSI. Макар че VW 1.4 ТФСИ е малко по-различен от този в Ауди, изводът беше, че двигателя е в прекрасно състояние след 100000км. Можеш да намериш видеотата в youtube.

Не искам да цапам темата на колегата, ако си е решил непременно 2.0 ТФСИ - негова воля и това не е лош избор, просто давам алтернативно предложение, което може би заслужава внимание, щом иска да кара и да не се занимава с проблеми. Най-хубавата кола е новата.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, дървен философ препечен на лунна светлина - стига дава мнения без да си подготвен....

Знаеш ли защо точно мехатроника на DSG-то с тоя мотор загива бързо - защото е със сух комплект съединители и те прегряват зверски, започват да се лющят и затлачват каналите на мехатроника... в по-големите мотори и в надлъжните кутии съединителите са в маслена баня, самите кутии са правени да издържат повече NM-ри и този ефект е доста по-слаб. За това и маслото на едните кутии се сменя на 60 000 по документация, а на другите е lifetime (т.е. под 60 000 hilezh.gif/> hilezh.gif/> hilezh.gif/>)

За обтегачите на 1.8/2.0 ТФСИ има сервизна акция от 3 години и модифициран обтегач, който решава проблемите... за 1.4 им трябваше повече време и още не е ясен резултата до колко ефективна е кръпката

За това и комбинацията 1.4 ТФСИ + DSG си е бомба със закъснител... също така и Q5 3.0 TDI + DSG (там нютоните са повечко).... това, че една кола е нова, не значи че не е обременена с инженерни недоглеждания

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети тогава долу другите "дървени философи" какво са изпитали на гърба си.

...няма двигател без никакви проблеми...

Което не значи, че всички такива имат проблем. И това важи за абсолютно всеки двигате на тази планета:

http://www.motor-talk.de/forum/audi-a3-8p-2-0-tfsi-motorschaden-t4460453.html

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чуваш ги нещата по принцип, но на практика много обичаш да ги разводняваш. Конкретно 2.0Т какъв разход дава, от теб не успях да разбера. Сега оправданието, че всичко е жмел, защото съществуват физичните закони едва ли не. Кажи според теб, 1.4 ок ли е или не? Как може едни и същи мотори като технология, да имат такива разлики в надеждността? Отде тази статистика колко мотора има 1.4т и 1.8./2.0т ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Градски разход 2.0 ТФСИ - между 7 и 17 в зависимост от факторите които изброих по-горе.

2. Да, 1.4 ТФСИ според мен е точно толова добре технически колкото и всички други ТФСИ от това поколение.

3. Можеш да видиш груба официална статистика колко пласирани двигателя има марката Ауди от всеки вид за определен период в интернет. Логично е, че колкото по-евтин - толкова повече бройки в общия случай. Или смяташ, че и R32 има колкото 1.4.

Надявам се тези отговори вече да не са разводнени за твоя вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Така е в пъти по-добре, само не намирам никъде статистика. Просто без нея ми е трудно да преценя как мотор, който се вгражда в А1,А3 и то много по-късен период, ще е по-масов, а сведенията за проблеми едва ли не статистически по-малко..

:gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В един брой на аутобилд четох, че новите Голф7 и Леон 3 имали ангренажен ремък вместо верига в 1,4 TSI. Ще почакаме да станат на 3 години да купуваме здрави коли втора ръка :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че си от София иди и виж тая http://www.mobile.bg/11365585466713246 нищо че ти е над бюджета ще спестиш, от данъци, регистрация и каско, а и ще свали от цената убеден съм, като идеш с парите.

Мой приятел я продава,той е от форума даже...

Колата е хубава и на малко км,от щатите е ,което е гаранция за км-рите

той има две такива всъщност...другата не е регистрирана още обаче

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с обтегача го има при ВСИЧКИ TFSI до една ли друга степен и не само до преди 2011! Има най-много доклади за 1.4 по простата причина, че има повече 1.4 TFSI от 1.8 TFSI и 2.0 TFSI.

А как я закова тая генерална прогноза за 40 000км.... без коментар.

Преди да пишеш за нечий пост "без коментар" вземи и прочети малко повечко, влез в час и тогава подскачай и под четене не визирам посредствено четиво като Авто Билд.

Проблема с мехатрониците е масов и да те светна в рамките на година и нещо частта и съответно номера й са заменяни многократно защото явно, че се опитват да подобрят нещо, но не успяват. Най-вероятно причината за проблема е това, което ти обясни Веско.

Имам наблюдения над автомобил на мой познат - от 0 до 70 000км. два пъти се сменя мехатроник и всичко покрай него. Този пример не е прецедент.

Дай ми статистика, достоверна за продадените ТФСИ мотори, колко от тях са 1.4, 1.8, 2.0, 3.0 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без кментар наистина значи без коментар... Всеки е свободен да си направи изводите от "експертното" ти мнение и това на какво се базира то...

А за статистиката - опитай с google. И днес е безплатен.

(С малко по-любезен тон можеше и по-конкретен линк, но "дай ми" можеш да пробваш на някой подчинен...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за статистиката - опитай с google. И днес е безплатен.

Добре де, къде е тази свръх секретна информация, понеже аз не я откривам никъде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел я продава,той е от форума даже...

Колата е хубава и на малко км,от щатите е ,което е гаранция за км-рите

той има две такива всъщност...другата не е регистрирана още обаче

Извинявам се за тъпия въпрос. Досега не съм карал автоматик. Тази DSG скоростна кутия сполучлив модел ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз не мога да ти отговоря на тоя въпрос,не съм запознат,но гледам вече друг го е направил поне :)

:zustimm:

само знам че е мнго кеф да караш кола с такива скорости,баси! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля те поясни от кой си го чувал и този някой какъв се явява, че има представителна информация за всички 1.4Т на бели свет?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам 3ма с 2.0 Т със С троник и един с 1.4 Т, това са ми лични познати. Кутиите на 2.0 ките нищо им няма 1.4 ката писах по-горе какво се случва. Имам познати приемчици в Порше и от тях имам информация и в любимия ти google може да се позачетеш.

Също така честичко ми звънят със запитване за мехатроник и тн . за А3 1.4 Т.

Какво стана със статистиката, чакам да я пуснеш ?

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм. На приятеля ти с 1.4 се е счупила до момента повече от приятелите ти с 2.0

И от там генералната диагноза - всички 1.4 са боклук :respekt:

Понеделнишки екземпляри има от всеки модел, всяка марка, всеки двигател и всеки континент :icon_idea:

Както каза колегата по-горе - колите се чупят!! Едни на 20 000, други на 50 000, трети на 450 000 - няма универсално правило обаче. Ако не е едно - ще е друго! Техника!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...