Raino Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Мхм. На приятеля ти с 1.4 се е счупила до момента повече от приятелите ти с 2.0И от там генералната диагноза - всички 1.4 са боклук :respekt:/> Понеделнишки екземпляри има от всеки модел, всяка марка, всеки двигател и всеки континент :icon_idea:/> Ти явно не четеш какво точно съм написал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Извинявам се за тъпия въпрос. Досега не съм карал автоматик. Тази DSG скоростна кутия сполучлив модел ли е?Дефинирай какво значи сполучлив. Идеална е за спокойно каране. превключва неусетно. единственото неудобство е при кикдаун когато трябва да свали 2 предавки. Общо взето пише кафе и е превключила.Един приятел като изпреварва натиска до долу1-2 секунди преди да е минала колата. Другия вариант е ръчно да минеш на долна предавка. Другия неприятен момент е като дойде време да сменяш, има приятни цени на маховика. Имаше проблеми със софта, примерно в един момент е включила задна и това е . Но вече мисля всички са решени с ъпдейти и няма подобни бъгове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 глупости кво замисляне ква 1-2 секунди преди колата , автоматици различни от 3 степенен на 124-ка някога карали ли сте ? шото да обяснявате как ДСГ-то е бавно е доста смехотворно...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 глупости кво замисляне ква 1-2 секунди преди колата , автоматици различни от 3 степенен на 124-ка някога карали ли сте ? шото да обяснявате как ДСГ-то е бавно е доста смехотворно......Бавно е единствено при кик даун когато трябва да свали 2 предавки. А ако знаеше поне малко за него щеше да знаеш, че това няма как да се избегне. Карал ли си някога за повече от кръгче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Що бре Шпек, ти колко си карал?ДСГ-то е достатъчно бързо и при сваляне на предавките, въпрос на настройка на кутията и какво са и заложили като поведение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 ми карам автоматици близо 6-7 години и не мисля че е бавно свалянето с две предавки , особено пък при нови кутии за каквито говорим.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifan1976 Публикувано 26 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Дефинирай какво значи сполучлив. Идеална е за спокойно каране. превключва неусетно. единственото неудобство е при кикдаун когато трябва да свали 2 предавки. Общо взето пише кафе и е превключила.Един приятел като изпреварва натиска до долу1-2 секунди преди да е минала колата. Другия вариант е ръчно да минеш на долна предавка. Другия неприятен момент е като дойде време да сменяш, има приятни цени на маховика. Имаше проблеми със софта, примерно в един момент е включила задна и това е . Но вече мисля всички са решени с ъпдейти и няма подобни бъгове.Сполучлиш означава да не бера ядове с технически проблеми. Това за 1-2 секунди ако е вярно си е недостатък, но пък сигурно му се свиква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Трябва да покараш за да разбереш за какво става въпрос и то с мотора който те интересува. Не знам ДСГ има ли "мозък" , но някои по-новите кутии се адаптират според стила на каране. Режимите които са фактор за една кутия, са плавно ускорение, при изпреварване и спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Бавно е единствено при кик даун когато трябва да свали 2 предавки. А ако знаеше поне малко за него щеше да знаеш, че това няма как да се избегне. Карал ли си някога за повече от кръгче ?Бавно ти тече мисълта на тебе Повече от доволен си е кикдауна. Едно е вярно - кутията е прекрасна и за спокойно каране - не се усеща кога сменя предавки.Ако не ме лъже паметта - при качване нагоре - нещата са в порядъка на милисекунди,малко по-бавно е когато слизаш надолу в предавките, но "бавно" значи по-бързо от всяка друга скоростна кутия.Това, за което Шпека говори е лаг-а, при рязко подаване на газ - той не касае само кикдауна,а се получава, когато успиш скоростната кутия с мудно каране. Ако се кара по-динамично - няма такъв проблем.Също така, ако си в спортен режим - няма нищо подобно.Само за здравината нищо не мога да кажа - надявам се да няма ядове във времето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Бавно ти тече мисълта на тебе Повече от доволен си е кикдауна. Едно е вярно - кутията е прекрасна и за спокойно каране - не се усеща кога сменя предавки.Ако не ме лъже паметта - при качване нагоре - нещата са в порядъка на милисекунди,малко по-бавно е когато слизаш надолу в предавките, но "бавно" значи по-бързо от всяка друга скоростна кутия.Това, за което Шпека говори е лаг-а, при рязко подаване на газ - той не касае само кикдауна,а се получава, когато успиш скоростната кутия с мудно каране. Ако се кара по-динамично - няма такъв проблем.Също така, ако си в спортен режим - няма нищо подобно.Само за здравината нищо не мога да кажа - надявам се да няма ядове във времето...Не е лага като на всяка кутия. Това си идва от принципа на направа на самата кутия. При кикдаун ако трябва да свали 2 предавки, понеже е зацепена една надолу, първо трябва да превключи на нея и после на следващата. Няма как да се избегне това. Ако не ти се наложи да сменяш маховика или нещо по нея ще си доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 DSG наистина има проблеми при 1.4, но същия проблем го има и при 1.8 TFSI.При 2.0 TFSI в А3 или в S3 този проблем не съществува.Никога не съм искал да задълбавам от къде идва и каква е причината. Така нареченото проблемно DSG е 7 скоростно, а при 2.0 е с 6 скорости.Коментарите са ми единствено и само за DSG кутии за напречен мотор.Проблеми с 7 степенното са описани много и в Шкода форума. Темите са за Октавия и/или Супърб с 1.4 и 1.8 TFSI.Взимаш си модел с 6 скорости и кутията е просто страхотна както за возене, така и за каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Сполучлиш означава да не бера ядове с технически проблеми. Това за 1-2 секунди ако е вярно си е недостатък, но пък сигурно му се свиква.Зависи преди тебе дали са сменили съединители или маховик, и дали са я обслужвали редовно. Гледай така на нещата все едно имаш две скоростни кутии ама с по скъпи консумативи. Съединители издържат 150 000 км, маховика според зависи но той е към 2000 лева. На всеки 60 000 км има обслужване ама то е евтино 200-300 лева.Колегата преди мен е прав имаше някакви проблеми с дсг-тата в шкодите и единия модел ( не помня 6 или 7 скоростен) не беше сполучлив, а чуплив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Приятел кара от нова Октавия 1.8TSI със 7-ст. DSG.Два пъти е успявал да запали съединителите и да им включи защитата, колата изключва от скорост и трябва да спреш безопасно докато си по инерция. Мисля, че ги изнуди в Шкода да му ги сменят гаранционно на около 40к км! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Знам един автомат от тоя чупливия 7-степенния където 20к км вече се кара само с газ до долу, съдейки от темата докога ли ще издържи? Кутията сменя прекрасно нагоре бързо и неусетно, отлепя много добре от място също, но не обърнах достатъчно внимание колко е бърза като сваля 2 предавки надолу.Относно двигателя за мен задължително 2.0Т, 1,4Т е доста шумно, особено под напън е сигурно двойно по-шумно от 1,8Т, вървежа не е нещо особено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Нали има два варианта - едното ДСГ се обслужва, а другото - не - или бъркам нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Точно в този чуплив 7-ст. съм се возил много пъти и разликата с моя 6-ст типтроник е, че е в пъти по-бърз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifan1976 Публикувано 27 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Варненката http://www.cars.bg/c162292 вече е 16700. Започвам да се изкушавам да хвана самолета до Варна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Колата изглежда супер, сега дали е на 116... е друга тема, ама и да не е според мен трябва да се погледне поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Мдам И на мен ми се чини, че за тия пари не е никак на 116 (как пък в БГ 95% от колите за продаване са на около ~120k ), но иначе не изглежда зле да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 11 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2013 Привет и от мен.Мога да кажа,че автомобила е много здрав.За няколко години не съм имал абсолютно никакви проблеми.Относно разхода градско е около 10-11,максимума който съм достигал е 12,5 PS. Ако търсиш още мога да ти предложа 100% на реални 146 х.км.със сервизни документи,1 собственик и без удар А3 Sportback 2.0TFSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване