pacho_d Публикувано 20 Август 2006 Доклад Share Публикувано 20 Август 2006 Здравейте,прегледах да видя нещо дали на пише за моя проблем но не намерих и затова да попитам : Колата е Б3 1990 година НЕ мотор карбуратор абе от подписа...Та шпилките които хващат филтъра към карбуратора са били пренатегнати когато ми сменяха гарнитурата на главата и сега филтъра шава отгоре направо ще падне...Та миналата седмица ми направи впечетление че ми чука аванса което до сега не е било никога ама не отворих капака помислих че е кофти горивото и вчера реших да си проверя как е масло,антифриз и т.н. и като пипнах филтъра и тои се отлепи от карбуратора.Незнам дали е Кеихин 1 или 2 колата е със смукач.Та явно като филтъра си джитка под капака и сместа става бедна понеже аз карам на газ и чука аванса...Та сега си търся нова горна част на карбуратора или ако някои има идея от къде мога да намеря втора употреба или някакъв начин за ремонт на старата...Предварително ви благодаря... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 20 Август 2006 Доклад Share Публикувано 20 Август 2006 Евентуално, ако има мегдан, може да разпробиеш отворите и да навиеш шпилки с по-голям диаметър. Примерно от 6 на 8 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 20 Август 2006 Доклад Share Публикувано 20 Август 2006 (Редактирано) Имам същата кола карбуратор с ръчен смукач и същия проблем. Разпробих на ново едната и сложих болт ама стана грозно и другата шпилка сега се мачи да се прее** ама ми дадоха идея с лепило за метал /онова с рекламата дето оня буха с лопатата било добро ама аз не можах да залепя с него една пластнмаса така че не знам :hilezh:/ така че ако пробваш кажи как е станало Редактирано 20 Август 2006 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 20 Август 2006 Доклад Share Публикувано 20 Август 2006 Пробвай стуй лепило щото кабруратора ти е КЕЙХЕН 2 и цената на стар е 200 лв. ако си сложиш КЕЙХЕН 1(80 лв.) то ти гарантирам че ще мислиш как да оправиш стария.Но ако се стигне до покупка то на мен ми трябва долната част на теб главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 21 Август 2006 Доклад Share Публикувано 21 Август 2006 shwepi NE - то е с Keihin 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 21 Август 2006 Доклад Share Публикувано 21 Август 2006 Има едни джиджавки които приличат на пружини и се казват резбови втулки на български. Има няколко търговски наименования (напр. HELICOIL). Мисля, че това е единствения надежден начин за 100% възстановяване на резба. Виж тук за инфо - http://www.autonommetall.com/vtulki.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 21 Август 2006 Доклад Share Публикувано 21 Август 2006 Прав си сбъркал съм го с SF-а . Тези карбуратори ги има повече на пазара и както написах са по евтини. Ако успееш да се спазариш за някой строшен със здрава горна часкт, лошото е че корпуса е от матерял който не подлежи на никаква обработка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 21 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2006 Колеги проблема е отстранен за сега и се надявам завинаги Процедурата е следната : 1.Разпробиване на отвотите на карбуратора с 6.5 мм бургия2.Разпробиваме същите отвори с 7 мм бургия3.Купих едни удължения с вътрешна резба на 6 мм,като отвън те са като гайка ( шестостен ).Дължината им е 35 мм.Срязани на 2 стават точно колкото е дълбочината на отворите - 1 бр. = 0.55 лв.4.На струг се взема шестостена докато се стигне размер 2-3 стотни под 7 мм. и да влиза в разпробития отвор но по трудно.Правят се и няколко засечки.5.След това се слага лепило за резби ( LOCTITE ) и се набиват с чук навътре...6.Минаване с медчик на резбите и сглобяване на филтъра...Имам и малко сники ама съм ги правил с телефон та ако някой иска ще ги кача...просто не станага сполучливи и затова..Надявам се,че съм Ви бил полезен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacho_d Публикувано 21 Август 2006 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2006 Има едни джиджавки които приличат на пружини и се казват резбови втулки на български. Има няколко търговски наименования (напр. HELICOIL). Мисля, че това е единствения надежден начин за 100% възстановяване на резба. Виж тук за инфо - http://www.autonommetall.com/vtulki.htmlМежду другото колега в сайта който казваш има много полезни неща... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Колега и моя карбуратор беше със скъсани шпилки и ги лепнах с течен метал и за сега няма проблеми развивал съм го много пъти. Много ми е чудно как се е поличило това но незнам тей съм я купил.Иначе към другите колеги искам да задам някой друг въпрос, моя двигател е SF поне така ми пише на талона, ама аз незнам де се намира тоя надпис на двигателя, та значи е с Keihin 2 нали, мисля че не работят там вакумните ми работи ако някой може да ми помогне с някакви материяли, снмики и прочие ще съм много благодарен. Не държи винаги едни и същи обороти немога да му разбера, и като натисна спирачката някой път гасне, дори от оня ден ми гасне и на скорост двигателя на бензин, като спра и запаля на наово всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 4 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2007 Първо си провери отзад има едно кабелче с букса и га зачисти то е от командните за ниските и ако не дава добре контакт е тъй Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Ами като го отворих оня ден, беше пълно с няккава пяна излизаща от тръбичката идаваща от главата на двигателя, и взлизаща във филтъра? Какво може да е това? Опасно ли е? Там в блока не е ли маслото или ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FULCRUM Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 ....беше пълно с няккава пяна излизаща от тръбичката идаваща от главата на двигателя, и взлизаща във филтъра? Какво може да е това? Опасно ли е? ... Това ти е маркуча за отвеждане на 'картерните изпарения'. Ако е спукан и дърпа влага може да ти 'пресече маслото' - това което е по тръбата става ръждиво на цвят. Ама чак пък пяна??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 Това ти е маркуча за отвеждане на 'картерните изпарения'. Ако е спукан и дърпа влага може да ти 'пресече маслото' - това което е по тръбата става ръждиво на цвят. Ама чак пък пяна??? Ами ако е спукан картера няма ли да се разбере по някакъв друг начин?!?!? Масло не ми гори . Иначе то не е точно пяна ама това е най-близо до това кое то ми прилича и е бяло на цвят, точно от маркуча ислизаше. Иначе за каква е ползата да влизат в карбуратора картерние изпарения?! А а а маркуча ако е спукан хм, ами ако е так и е пресякъл маслото какво да правя сега? Иначе тая пяна беше много. А и имам още един проблем като го загледах не ми се отваря вторичната клапа, дето е като дадеш газ на педала до край. Нещо май пружината не е вред, прав ли съм? И ако да как може да го оправя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo123 Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 колега тази пяна е конденз на маслените пари. Споко от студа е, даже и като отвориш капачката за наливане на маслото и там може да има. Лятото когато е топло не се получава конденз и въпросната каша я няма. А това иначе е маслени пари примесени с водни капки = пресечено масло. Почисти го и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
podigoto Публикувано 5 Януари 2007 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2007 колега тази пяна е конденз на маслените пари. Споко от студа е, даже и като отвориш капачката за наливане на маслото и там може да има. Лятото когато е топло не се получава конденз и въпросната каша я няма. А това иначе е маслени пари примесени с водни капки = пресечено масло. Почисти го и си свиркай Много ти благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Колега и моя карбуратор беше със скъсани шпилки и ги лепнах с течен метал и за сега няма проблеми развивал съм го много пъти. Много ми е чудно как се е поличило това но незнам тей съм я купил. Kолега и аз имам същия проблем.Днес като си смъквах акумулатора без да искам бутнах кутията на филтъра и тя играеше.След като махнах капака установих,че две от шпилките са развити.Но явно проблема беше по-голям,т.е.баха се развалили резбите на отворите в карба.Та въпроса ми е как точно ги залепи,нужно ли е да се прави някаква резба или направо да сложа течен метал в отворите и да набия шпилките?Каква марка липило да използвам?Благодаря предварително. /виждам че темата е доста стара,но реших да не пускам нова за да стане по-изчерпателна за в бъдеще в помощ и на други колеги/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Рано или късно всеки се сблъсква с този проблем.Моите ги минах само на метчик и сложих болтове вместо шпилки и стана много добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pacidi Публикувано 2 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2011 Да но с колко милиметра медчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване