ivanS8 Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 Някой да има конкретни впечатления от S8 5.2 V10 мотор-а 2006 -2008 г. Мисля да махам моята талига и да взимам такова чудивище и искам да събера малко мения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Май 2013 Доклад Share Публикувано 15 Май 2013 (Редактирано) 2008г. мой познат си купи такова ново от Германия.Возил съм се и съм карал доста коли, някои от тях доста сериозни като показатели, но тази S8ца ми води всички класации.Ускорява много плътно, в целия диапазон на оборотомера, просто те залепя за седалката и това е.Звука е невероятен и готиното е, че се чува след определени обороти, ако си я караш лекичко въобще не чуваш мотора.Иначе тази S8ца е първото Ауди със система тонколонки в генерация, които подсилват ефекта.Цялостния ефект според мен идва от това, че е голяма, тежка и луксозна кола и в един момент целия този кораб буквално се изстрелва.Разхода е между 20 и 40л./100км.Имаше един период, в който много често в Порше Запад и Сакар Ауто имаше такива S8ци със свалени мотори за ремонт.Доколкото съм запознат се откъсва клапа от колектора и от там се сещай.Разходите по тази кола са сериозни, добре помисли, 1-2 000лв. за нещо не кой знае какво е чест разход.Гуми 20ки, въздушно окачване,.....Категорично избягвай екземпляри с керамични дискове, смяната на дискове и накладки излиза около 25 000лв. Редактирано 15 Май 2013 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Знаеш ли на какъв период се сменят керамичните дискове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Ако съдя по мнение в чужди форуми между 90-140 000км.Според този официален сайт на Ауди около 190 000км. - http://www.audi.co.uk/new-cars/a8/s8/handling-and-control/ceramic-brakes.html, но това е и новата S8ца.Често причината за смяната не е износване, а напукване на дисковете, особено ако колата по някаква причина не е държана в гараж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 за това,А8 4.2 с оптика S8 и модерни гърнета ,и всички мислят че си тешкар,дори понякога и ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seriozen Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 (Редактирано) Имайки впредвид скъпата поддръжка, аз бих ти препоръчал Ауди А8 W12 6.0i 450 коня - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11351071902941964&f1=details&slink=2yr1jl Редактирано 16 Май 2013 от seriozen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 за това,А8 4.2 с оптика S8 и модерни гърнета ,и всички мислят че си тешкар,дори понякога и ти Ем че неговото е некво такова.И аз се чудя за кво я сменя, щот изглежда бая изпъната и лаченка, ама играчките омръзват май май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 6.0 W12 не е по-евтина за поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Ако съдя по мнение в чужди форуми между 90-140 000км. Според този официален сайт на Ауди около 190 000км. - http://www.audi.co.uk/new-cars/a8/s8/handling-and-control/ceramic-brakes.html , но това е и новата S8ца. 190 хиляди мили стъпват малко повече километри Точно защото и аз знам, че едни дискове изкарват поне 250'000 километра ми се струва напълно безсмислено да коментираме смяната им. Накладките са друга бира и там действително майка плаче, но колко си има гребенче...... нали знаеш Често причината за смяната не е износване, а напукване на дисковете, особено ако колата по някаква причина не е държана в гараж. Това ми е малко трудно да си го представя предвид вида на материала от който са направени и физичките сили, които ги тормозят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 20 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2013 Лошото е че в момента няма избор много на такива 8 ци и общо взето избора е между 3-4 коли коя с керамика коя без. В Порше виси един осмак от 1 година (тук) на 98 000 км, поне така са писали но цената му е надута нещо с 6000-7000 лв и цвета му е странен. Иначе всичко друго тези години е над 180 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Публикувано 21 Май 2013 Доклад Share Публикувано 21 Май 2013 Като изключим цената всичко изглежда супер. Включително цвета. За мен лично това е много готин цвят! Пише сив, ама е минал покрай сивото доколкото мога да разчитам на монитора и зрението си. По-скоро е някакъв нюанс на виолетово-патладжанено. Супер си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2013 Доклад Share Публикувано 21 Май 2013 Това според мен е най-готиния цвят за тази S8ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Май 2013 Доклад Share Публикувано 21 Май 2013 Това май си е графит, готин цвят за това купе. Колата е супер само цената не е много супер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 25 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Райно е прав. Тези коли имат проблеми с двигателя. Явно 5.2 не е успешен мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Откъде почерпи инфо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 25 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2013 Ах тея от Lambo пак се излагат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 26 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 @shpeksi, oт Жоро Аудито. Лично преди месец имаше 3 С8 при него и го питах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Кой е тоя корифей? Само прякора му би ме отказал да одя там... Нещо като Боби инжекцьОна! Всички двигатели имат проблеми! Естествено без легендите и душегуба,но там отиваме в друга тема неизчерпаема и ше стане страшно! Та,едва ли 5.2 е проблемен мотор,просто ние сме шушляци дето не сме за такива коли.Те са направени за хора,които не си задават въпроси за разход или поддръжка,колкото и да е тъжно за нас,това е истината.... А ние просто понякога се изФърляме и закупуваме такъв кораб ,а после олеле мамо! Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 @shpeksi, oт Жоро Аудито. Лично преди месец имаше 3 С8 при него и го питах.Е добре кво ти каза, при мене има ес8-ци и трите хвърлиха мотор ли ? За кви проблеми са минали. Мен ми се струват поредните глупости, като за 3.2 как имаше легенди, от скай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zaharieff Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Кой е тоя корифей?...Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3Жоро от суходол ве. Сега ти е близо до кабинета. Можеш да го пробваш.П.п.: носи си брадвичка Sent from my iPhone using Tapatalk 3.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Е добре кво ти каза, при мене има ес8-ци и трите хвърлиха мотор ли ? За кви проблеми са минали. Мен ми се струват поредните глупости, като за 3.2 как имаше легенди, от скай.И на мен са ми казвали различни майстори, че тези S8 5,2FSI имат често разнообразни проблеми по мотора... От висок разход на масло и течове (примерно от София до Варна и светва лампата на маслото....), до тотални щети на мотора ....и то не е единичен случай!Друг е въпроса, че повечето шофери на S8 са си мутрафони и си карат без много да им дреме т.е. пълната газ на студен мотор и нередовно обслужване може да са причините за тоталките.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Може и така да е. Трябва някакво инфо какво точно се чупи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Задират буталата.Блока се подменя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Фабричен дефект или има някаква причина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 26 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2013 Също тъка знам за един колега, който си поддържа ес-ката там където аз правя моята, че два пъти е сменял блок на 90К и после гаранционно на 110к.Ако искате конкретни подробности мога да ви ги дам в понеделник, просто сега не се сещам за детайли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване