Jump to content

А6 3.2 FSI Avant quattro разход


NikX

Recommended Posts

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Точно за това аз си взех 3.2, колкото и да исках 4.2 решиш, че по-добре като имам кола с история на релани километри и знам къде какво е правено по нея, да я взема, от колкото да се хвърля на сляпо за нещо което не знам какво реално е.

 

Моята е произведена на 03.2007 и купена от Германия чисто нова края на 2007-ма от Уникретид лизинг за шеф на клон на банката. Колата е карана 2.5 години, след това е иззета щото тоя е прекалил с шашмите и до преди 8 месеца, се подвизаваше в един подземен паркинг на банката. На реалните си 68к тогава. Верно, че като я взех и смених абсолютно всичко от консумативите + още едно-две неща и тотално дадох 3500лв. Но пък я взех на добра цена 24 500лв. Ще ме извинявате ама за тези пари, толкова запазена кола на реално малки километри с историята... Няма как да ходя да си тръся извън България нещо на 150к + в най-добрия случай от живота. Така, че изобщо не съжалявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая разлика, че в щатите и бензина им е бензин  и пътя им е път, и тези 60 000 мили са равни на около 8 километра груба сметка в София с 10% лайна без извинение в "горивото", което наливаме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам Тв тунер, камера, дисттроник, безключово палене, вакум, памет + пълни ел. седалки,  (което лично за мен не е никва екстра понеже при мен нищо не се мести) и щори (слава богу).

Всичко останало го имам, салона е алкантара с кожа Sline пакет. Имам си оригинален теглич който ми е много полезен, подгряване на всички седалки, би-ксенон... като цяло не се сещам нещо което да има тази кола  и аз да го нямам като изключим гореизброените

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобни екстри без С-лайн, но с печка и теглич...На пернишкия парктроник дори сложих оранжАва капачка да се забелязва отдалеко да спират отрано отзад :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобни екстри без С-лайн, но с печка и теглич...На пернишкия парктроник дори сложих оранжАва капачка да се забелязва отдалеко да спират отрано отзад :)

 

Sline пакета е само вътре, всъщност дори не е Sline, води се SportPacket до колкото знам, понеже никъде няма лога на Sline. Моя се прибира, имам си дупка в дефузьора... И го вадя само когато трябва да тегля нещо.

 

Въздушно имаш ли ?

 

Имам. Като цяло съм си доволен от оборудването на колата.

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можахте да кажете нещо за разходите? Може ли да се вярва на тия каталожни данни, според които 4,2 гори по-малко? Не вярвам да има инсформация точно от първа ръка, но поне някакво мнение встрани от каталозите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил, 4.2 са по редки и от читави дизели.



Не можахте да кажете нещо за разходите? Може ли да се вярва на тия каталожни данни, според които 4,2 гори по-малко? Не вярвам да има инсформация точно от първа ръка, но поне някакво мнение встрани от каталозите?

Има една тема за 3.2 в тоя подфорум, там единствения дето е с 4.2 тука е писал, че харчи колкото на тези с 3.2. Виж я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можахте да кажете нещо за разходите? Може ли да се вярва на тия каталожни данни, според които 4,2 гори по-малко? Не вярвам да има инсформация точно от първа ръка, но поне някакво мнение встрани от каталозите?

 

Няма как да гори по малко при равни други условия, не се заблуждавай. Разхода на голям бензинов мотор зависи много от това как се кара, разликата може да достигне 70% 

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя 1 път не го бях прибрал като карах джет на искара и зад мен имаше паркирал един с една 330i 2010 с дупка в предния номер :D

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пернишкия парктроник много работа върши...Сложи му една цветна капачка с искрящ цвят и гледай как спират отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си направил, 4.2 са по редки и от читави дизели.

Има една тема за 3.2 в тоя подфорум, там единствения дето е с 4.2 тука е писал, че харчи колкото на тези с 3.2. Виж я.

 

Сетих се за темата, там ставаше дума и за новия 4,2 с фси дори. Обаче друга информация просто няма. Няма ги двата мотора и при А8, че да правим някаква съпоставка.

Няма как да гори по малко при равни други условия, не се заблуждавай. Разхода на голям бензинов мотор зависи много от това как се кара, разликата може да достигне 70% 

Все си мисля, че обема до едно положение фактор, 3,2 е достатъчно голям за да гори много, а 4,2 може да гори и толкова и повече, просто никой не знае.

Досега всичките коли които съм имал при нормално каране са ми горяли колкото пише по каталог, затова логично имам някакви очаквания, че и за тия мотори ще има истина в написаното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за темата, там ставаше дума и за новия 4,2 с фси дори. Обаче друга информация просто няма. Няма ги двата мотора и при А8, че да правим някаква съпоставка.

 Много са редки, иначе при нормално каране сигурно ще спазва каталога щото автомата си държи 1200 оборота по града и няма проблеми с тягата там. При душманско сигурно много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shpeksi, никога не съм твърдял че съм вещ, по който и да е въпрос, просто споделих какво знам. Това, което написах че гори и бензин и газ е по думи на собственика. Наистина парите са много, но всичко бе направено професионално и преди 3 години, така че може сега дори да са паднали доста цените. Доскоро нямаше кой да направи това в България или поне никой не се наемаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Иха,гледам голям спор се е разгорял!

 

Вижте,аз наистина се интересувам от газов инжекцион за този автомобил,наистина 20 очакваем разход ще му идват много,въпреки че колата се води на името на фирма и се взима ДДСто от горивото,но все пак....

 

Та,приятели,ако имате инфо относно такава инсталация успешно поставяема в БГ ще съм особено благодарен,аз се поодалечих от ГИ-тата последно време,по някое време мислех на жената ТФСИ-то да газифицирам но не намирам смисъл,тя прави по 10к годишно,а и А3ката няма достатъчно място за тази цел мисля

Стига разбира се да не съм първия или втория поставил такава и някой да се учи на колата на дедото

 

П.С

 

Звънях на този линк който ми беше предложен но за 6так FSI ми казаха че не се предлага сега за сега,а за 20-30% инкономия при 3-4к инвестиция на автомобил който сме купили за 20к....

Редактирано от NikX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак не разбирам как го докарваш този разход 20л/100км. Аз с що годе нормално каране, може би с малко повече раздаване на газ зимата повече от 19.5 не съм виждал. Сега като я натисна и 22 съм правил. А в момента в това време и на къси разтояния все си правя 13-14... С малко повече газене на педала 15-17л/100. Нещо крака явно ти тежи повече, тази кола ако я караш бавно не е грам икономична, аз гледам под 60-70км/ч да не я дъжда щото там разлива с кофите бензина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не :) 20 е предполагаемия зимата,с моят стил на каране мисля споменах,17.4 от пълно до пълно...пък да кажеш не я настъпвам много....печкаджия съм все пак

 

Е,70 в града мисля е неможе навсякъде,това с кофите и аз го забелязах,но пък ми харесва как развърта двигателя след 4к оборота,това дори при ТФСИто го няма

13-14?Това с автоматик ли,защото тази е автомат...наистина не виждам как правиш 13...че те и дават 15.4 по каталог,без да се напъва много

 

Вижте,тази кола на баща ми ще му е последната явно,ще я покара до 70 70 и нещо и до там,гледам го и без това не му се кара много много вече,с възрастта  знаете как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иха,гледам голям спор се е разгорял!

 

Вижте,аз наистина се интересувам от газов инжекцион за този автомобил,наистина 20 очакваем разход ще му идват много,въпреки че колата се води на името на фирма и се взима ДДСто от горивото,но все пак....

 

Та,приятели,ако имате инфо относно такава инсталация успешно поставяема в БГ ще съм особено благодарен,аз се поодалечих от ГИ-тата последно време,по някое време мислех на жената ТФСИ-то да газифицирам но не намирам смисъл,тя прави по 10к годишно,а и А3ката няма достатъчно място за тази цел мисля

Стига разбира се да не съм първия или втория поставил такава и някой да се учи на колата на дедото

 

П.С

 

Звънях на този линк който ми беше предложен но за 6так FSI ми казаха че не се предлага сега за сега,а за 20-30% инкономия при 3-4к инвестиция на автомобил който сме купили за 20к....

http://www.caravelgas.com/  Тук поставят течна фаза, италиански иком.

Shpeksi, никога не съм твърдял че съм вещ, по който и да е въпрос, просто споделих какво знам. Това, което написах че гори и бензин и газ е по думи на собственика. Наистина парите са много, но всичко бе направено професионално и преди 3 години, така че може сега дори да са паднали доста цените. Доскоро нямаше кой да направи това в България или поне никой не се наемаше.

Преди години имаше внос на Виале, холандски и скъпи 5000 май бяха. Още си слагат в каравел газ като покриват цялата гама на ауди. В сайта има пдф със съвместимите коли.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...