Jump to content

А6 3.2 FSI Avant quattro разход


NikX

Recommended Posts

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

4.2 V8 BAT мотора е с вериги отзад, за да ги смениш мотора и кутията навън :)

3.7/4.2 V8 в A8 D3 е с ремък отпред. 4.2 ФСИ на А8 Д3 и А6 4Ф е с вериги отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, трябва да се извади от коша с кутията заедно. А и някоя верига, ако е разтегната и тя трябва да се смени, иначе ще имаш неравномерна работа и завишен разход. Тия коли са направени да ги купиш нови, да ги караш известно време и да я махнеш. Втора употреба такава кола е като пъпка на гъза - само ще те тормози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Общо взето,процедурата ще е доста солена като цена...и не съм сигурен доколко ще е удачна,няма много такива Аудита направени че да се види историята,пък не искам да се вкарвам себе си или баща ми във приключения

 

 А6 4Ф е с вериги отзад

 

 

Това е точно така,последно когато ходих да сменям биалети ,имаше едно 4.2 с извадени карантии поради тая процедура...направо се учудвам как може една кола да е констуирана така,те буквално я бяха разколачили!

 

То...и при мен ако се наложи да сменям долните вериги/обтегачи какво ли ще е?Горните на 160к ги оправиха,и ми излезе като че ли колкото консумативния разход на 20к

Редактирано от NikX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторите са много компактни и моторния отсек е малък и затова купето е толкова просторно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.2 веригите за да се сменят трябва да се свалят и капаците на главите ... както и още други неща, които не се свалят при 3.0 ТДИ

 

Някой може и да успее на място, но ще трябва да вземе на заем инструментите от ЗъбарО.. защото много място отзад няма

 

@NikX - ако опреш да сменяш долни вериги / обтегачи (аз не познавам още такъв човек), трябва да се изкоруби мотора със скоростите.. друг начин няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип, ако се разтегнат веригите, газоразпределението се нарушава и двигателя става по-куц и харчлив. Затова като се сменя нещо е хубаво, всичко да се прегледа и да се премери дали са се разтегнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На 4.2 веригите за да се сменят трябва да се свалят и капаците на главите ... както и още други неща, които не се свалят при 3.0 ТДИ

 

Някой може и да успее на място, но ще трябва да вземе на заем инструментите от ЗъбарО.. защото много място отзад няма

 

@NikX - ако опреш да сменяш долни вериги / обтегачи (аз не познавам още такъв човек), трябва да се изкоруби мотора със скоростите.. друг начин няма

 

Честно казано ,си мисля че тия коли като стигнат едни 200к км,само продажбата би ги оправила...иначе си е хамалогия непоносима,особено за човек като мен на който му трябва кола постоянно,винаги съм мразил да вися по сервизи

Зная какво беше моята когато я взех,и какво е сега....автоматика не е това което беше най малкото

Живот и здраве,догодина някое 3.0 TDI C7 :balloon: ....вече цените са им поносими според моя критерий на поносимост...дори мисля да отворя една тема в 4g раздела,гледам не са коментирани никак,явно поради недостъпността си на този етап

Защо не и 2.7 бензинка?

 

За долните обтегачи го видях в Порше с очите си,и сервизния техник ми обясни защо са разглобили автомобила

 

А по темата,оказах се да търся "течна фаза"...баща ми е доволен,неговото си е почти екстра градско и разхода у е поносим,колата го радва което е най важното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

А по темата,оказах се да търся "течна фаза"...баща ми е доволен,неговото си е почти екстра градско и разхода у е поносим,колата го радва което е най важното

 

Това е най важното, независимо на какво гориво е колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да,при него дори дизел би бил в -,все пак Владая е студено,той ходи предимно в Перник при приятели,малък му е километража,а за сметка на това 3.0 TDI примерно е с по висока цена на придобиване,а тази ни излезе къмто 21к без ДДСто,на доста малко км предвид годините си

Между другото,най големия съм го ял с предишната кола на жената!А3 2.0 дизеляк....тя не прави километри,кара предимно в града и 3 пъти запушва DPF,един пък ЕГР клапана и колекторите чистихме....само в главоболия не вкарва-и понеже няма двигателен подгрев,особено зимата двигателя никога не загрява...да е нова кола разбирам,а тя на 100к...по сркомното ми мнение стар дизел за града не става,да не се обиди някой,моля

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е тъп въпрос, но сменял ли си термостат? Всички кори на място ли са?

Кола не ми е загрявала само с блокирал термостат и винаги се е оправяла след това.



Да не говорим че "зимата" тук не е и много студена ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той не беше проблемен,всичко и беше окей...дизелите без подгрев просто не са за кратък градски пробег....пък той като се замисля не е особено кратък...къмто 10км отиване и в 6 вечерта толкова връщане

Докат пишех поста преди един полега погледна,той е със Хонда Акорд 2.2 дизеляк,и той сподели същия проблем,пък неговата е на 7 месеца,но няма подгрев

между другото,аз ако не подгрея ,от Исток до Люлин примерно съм едва едва влязъл в нормите,при -10 да речем......но моят случай е друг,аз имам много извънградски км,мен просто бензин не ме устройва...пък и нали карах на бащата 3.2ката...ми то същото,като при мен,само че там трябва да съм след 4к оборота за да имам този респонс който с 3.0 ТДИ имам при още 1800,дори 1600......

 

Тази А3 беше преди,скоро я сменихме с бенз TFSI...много пъргава кола,жената и се радва,и аз и се радвам,но малко ми теснее,а и си е голф :)...няма нищо общо с возията и обема на А6

 

Извинете,мисля разводних темата за 3.2 разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 съм карал на Андрей_С40, върви си, сигурно ще може да поддържа 180-200 по магистрала. Единственото, което не ми харесва е, че веригите са отзад и като се разтропа става неприятно. Само 3.0 бензин е с ремъци отпред.

 

 

Абсолютно поддържа 220 км час по магистрала, като  возех с мен още четири човека....

С уговорката че двигателят доста гори....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот и здраве,догодина някое 3.0 TDI C7 :balloon: ....вече цените са им поносими според моя критерий на поносимост...

 

Цените, които са обявени по обявите в европейските сайтове са над реалното - при дилъри на Ауди по немско има много изгодни оферти

Вземи драсни впечатлък от джи-то, че наистина разделът за него е много постен ;)

 

И аз съм навит да споделя каквото знам или да помогна на някой мераклия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В интерес на истината съм карал като твоето Битурбо C7, дори не знаех че е такова,и в първия момент си викам бе брех,голяма разлика между 240 и 245 коня ,пък то май над 300 е :)

А иначе на тест драйв 2.8 бензин

Какво да ви кажа,страхотен автомобил,особено ако е S троник ,първото беше такова-стахотно осветен от всякъде-това винаги е бил един от най големите + на Ауди...като че ли е по широко вътре

И отсега съм в дилема дизел ли е,бензин ли да е...в моите очи където 204 там и 245коня...

Тия 2.8 достатъчни ли са за куатро,защото аз много държа на това,има ли ги,не съм проверявал

Но,според мен няма как човек да сподели обективност от 1-2 тестдрайва за по 10 км

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...