Jump to content

А6 3.2 FSI Avant quattro разход


NikX

Recommended Posts

Привет!

Става дума за това Ауди,3.2 FSI 3.2 FSI Awant Quattro 2008,купихме го с брат ми за баща ми по случай пенсионирането му,все пак нашите живеят в Банкя и там зимата е много тежко положението понякога,а старото му Субару вече е много старо,та така

 

Колата е на реални 121к км,взехме я от Ауди риселър в Нюрнберг

Няма никакви оплаквания с изключение на разхода-не съм очаквам 16-17 такъв!За градски става дума,карано от пенсионер,който шофира доста икономично-аз я подкарах известно време,при мен е дори повече но моят маршрут е по тежък

извънградския и разход е абсолютно нормален,под 8 при кротко шофиране...но градския...зимата не ми се мисли

 

Нормално ли е това според вас или да я водя а лечение?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ами такъв си е разхода общо взето... при мен (3,7 мотор)при къси градски отсечки разхода си е 16-18.. ако карам предимно по оковръстното или по цариградско - 8-10 л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колегата е прав то и по каталог го дават такъв разхода все пак са 255коня  бензин. То моя където е 125коня дава 12л/100км градско.

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4689

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този разход сме писали... писали... Не знам какво очаквате от тези мотори, според мен разхода им в идеален.

Лято:

Градско с нормално каране - 12/15 според зависи от трафика.

Градско ненормално каряне 16/18...

Извънградско нормално под 9,5/10 зависи къде..

Извънградско с педала в пода 11/13 зависи пак къде...

A6 Sedan 3.2 Q+A

Забравих да напиша зимата..

Леко каране 14/16

В трафик 17/19

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами такъв си е разхода общо взето... при мен (3,7 мотор)при къси градски отсечки разхода си е 16-18.. ако карам предимно по оковръстното или по цариградско - 8-10 л.

и при мен горе долу е така  за 4.2 V8 мотор ,при къси в по градска част 16-19 л. , а по Цариградско и околовръстното 10-12 л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 3.2 FSI е доста неикономичен мотор като погледнем факта и, че е FSI. 4.2 V8 е с 1-2 литра отгоре, а конете 80 отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си е напълно нормално да я има тази закономерност... Това е като конете дали са 700 или 900 няма такова значение както при това дали са 100 или 300... А и наскоро четох в един немски форум на един пич дето се занимава с двигатели неговите отзиви понеже е имал и двата мотора, че 3.2 е много по запазен и много по надежден мотор от 4.2 понеже натоварването му е по малко, единственото което не обичат тези мотори е да се газят когато са студени, това би ги преебало и двата. За мен 3.2 е добър компромис, има моменти в които съжалявам, че не е 4.2, но има моменти в който си ми е добре. Пълно щастие няма ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, 4.2 е флагмана на Ауди и е най-надеждния, без първите бройки, които се слагат на С4 Б6. С верига или с ремък деянат по над 300-400к км без никакво отваряне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние се бяхме засилили за по малък мотор,но точно тази кола беше на страхотно предложение,но честно казано не съм очаквал такъв разход,ето,търкалям я от 2 дни,общо минати в София км по моя стил и без голям трафик,17.3 от пълно до пълно(до горе)

 

Зимата ще удари 20 обезателно

 

Аз имам 3.0 TDI и разлика в динамиката с 3.2 FSI няма,особено ако държа втората в по високи обороти няма,единствено бенза при ускорение е по шумен,в айдъл като че ли дизела е малко по,но върте не се чува нищо

Е,извинете но моят 3.0 с моят стил също автомат ми е давал в най тежките случаи зимата(имам я от 2 години вече) 12...сега съм на 10

 

Сега разгледах и другите теми,наистина виждам че рзхода е подобен което е нормално явно,и възниква следния въпрос

газифицира ли се удачно този двигател,и ако да бихте ли ми препоръчали къдекакви цени да очаквам и тнт?

Малко дебело ще му дойде този разход на бащицата,все пак е пенсионер :biggthumpup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай например тук: http://www.bluetronic.info/index.php?topic=klienti&itemid=lpgecu-kontakti

ГИ на двигател с директно впръскване е по-особен, защото инжекторите на колата трябва да работят през цялото време, т.е. да гори и бензин. Доколкото знам цената насдхвърля 2000 лева. Но това е от разговори с познати и непознати. Нищо официално проверено в сервиз.

Разходът е нормален за това задвижване. 

Липсата на разлика в ускорението също ми се вижда нормална. Бензиновият има повече киловати и поддържа по-голяма двигателна тяга във високия режим на оборотите. Имаш 1/3 разширен работен диапазон и въпреки по-малкото степени на автоматичната трансмисия ускорението на бенца не страда. Най-мощният редуктор (или източник на въртящ момент) е скоростната кутия. При новите дизели те са 7- и 8-степенни. Факт, потвърждаващ сравнително тесният ефективен работен диапазон на дизелите в сравнение с бензиновозите. Какво ускорение да се търси от фабричен дизел след 3800 оборота? А бензиновият тогава се събужда и започва да слага тяга на шосето. Е, за с/ка на по-голям разход на гориво... Нещо като вроден дефект при тях. Те дизелите хич не горят като смачкаш педала...

Честито на баща ти от наше име! Супер подарък е този автомобил. Само че му помогнете още малко в посоката, към която си се насочил  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставянето на газова уредба не си струва според мен. Цената ще е много на 2000лв., пак ще си гори много, а и няма да гори само газ, а и определено количество бензин. Пасат 3.6фси се газифицира за над 4000лв, повече от месец работа по донастройване на работата на газ. Мисля че и вие ще се около тази цена. В България няма кой да го направи това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро един джамбазин ме убеждаваше, че 3,2 се газирало лесно за 2000лв. Не му повярвах много ама не се и замислих над въпроса впредвид, че газ не ми трябва.

 

Има нещо странно около тия мотори - по каталог 3,2 гори 16,7, толкова гори и 4,2.  А 4,2фси го дават 14,8 което е много по-малко и от двата? Има ли нещо общо с истината това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен кола за 15к пари да се кара на 15-20 на 100 бензин си е чисто самоубийство и добро самарянство спрямо лукойл и държавата с акциза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газифицира се за малко над 2000лв, което не е много, прави се в България добре, даже ако някой от района на Пловдив реши да предприеме процедурата мога да препоръчам човек. Лошото е, че не се кара само на газ, ами си иска и бензин, т.е не е да караш двойно по-евтино, ами примерно с 30% надолу, което прави инвестицията не толкова добра - избиват се парите за около три години каране (зависи колко караш ест.) и леко става безсмислено цялото упражнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се оглеждам за тия мотори и аз в момента просто не знам какво да правя при положение, че карам основно на къси разстояния. Нито върви да плащам 20-ка бензин за 3,2 нито пък ще има някакъв ефект с газта. И по силата на логиката ако има някаква истина в каталожните данни то май най-добре е 4,2  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставянето на газова уредба не си струва според мен. Цената ще е много на 2000лв., пак ще си гори много, а и няма да гори само газ, а и определено количество бензин. Пасат 3.6фси се газифицира за над 4000лв, повече от месец работа по донастройване на работата на газ. Мисля че и вие ще се около тази цена. В България няма кой да го направи това.

 

 

Няма нужда да пишеш като не си сигурен какво точно пишеш. За 4000 се слага течна фаза при която не гори бензин и няма нищо за достройване понеже липсва газовия комп. Там се ползват времената на бензиновите инжектори. Мощноста е малко по висока. От години има в България къде и кой да ти сложи течна фаза. Отскоро и брц предлагат течна фаза но засега само за 4 цилиндрови, докрая на годината и 6 и 8 цилиндрови. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже се оглеждам за тия мотори и аз в момента просто не знам какво да правя при положение, че карам основно на къси разстояния. Нито върви да плащам 20-ка бензин за 3,2 нито пък ще има някакъв ефект с газта. И по силата на логиката ако има някаква истина в каталожните данни то май най-добре е 4,2  :unsure:

4.2, то само като го покараш ще се убедиш. Обаче проблема е да си намериш, тия в България за нищо не стават. Леееко са редки и веднага се купуват ако са читави. Особено BATman.  :hilezh:   :hilezh:

2.4, 3.0 или 4.2. На 2.4/3.0 газ за 1500лв можеш да набодеш

3.0 не се намира. А 2.4 ми се струва слаб. Ти карал ли си го в това купе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2, то само като го покараш ще се убедиш. Обаче проблема е да си намериш, тия в България за нищо не стават. Леееко са редки и веднага се купуват ако са читави. Особено BATman.  :hilezh:   :hilezh:

Между другото едва ли не има някаква подигравка към хората които карат 3,2 вместо 4,2 ама това да намериш свястно 4,2 или поне да имаш някакъв избор е просто невъзможно.

Аз примерно искам нещо просто - сив авант с черен салон и 4,2. Е вече се отчавам  :(  Оказа се че не е като да търсиш Ц5 с 1,8Т и да имаш поне 10 коли да гледаш, джамбазите викат никой не искал да ги купува тия щото било мнооого по-скъпо от 3,2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 съм карал на Андрей_С40, върви си, сигурно ще може да поддържа 180-200 по магистрала. Единственото, което не ми харесва е, че веригите са отзад и като се разтропа става неприятно. Само 3.0 бензин е с ремъци отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото едва ли не има някаква подигравка към хората които карат 3,2 вместо 4,2 ама това да намериш свястно 4,2 или поне да имаш някакъв избор е просто невъзможно.

Аз примерно искам нещо просто - сив авант с черен салон и 4,2. Е вече се отчавам  :(  Оказа се че не е като да търсиш Ц5 с 1,8Т и да имаш поне 10 коли да гледаш, джамбазите викат никой не искал да ги купува тия щото било мнооого по-скъпо от 3,2.

Оттука нема. Само внос. Ако искаш ще ти разкажа на л. с.

2.4 съм карал на Андрей_С40, върви си, сигурно ще може да поддържа 180-200 по магистрала. Единственото, което не ми харесва е, че веригите са отзад и като се разтропа става неприятно. Само 3.0 бензин е с ремъци отпред.

И тоя ли е с вериги, да ги ева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря ти примерно да земеш кола без предна броня и фарове, не да е млатена с отворени еърбеци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то без предна броня и фарове не знам как мое да е млатена без да са отишли радиатори и т. н. А и такива ги лапват джамбазите и ги правят като нови. Най добре си е някоя читава с попълнена история в карфакса, най често са около 150 000 км и си ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...