TDI_Fan Публикувано 15 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 на мен на вага ми показва 1020 мбара а Н75 клапана ми стой на 90 процента-колата е в покойВ покои няма никаво значение - тя тогава както ти писа крематор е затворена и се опитва да дава максимално налягане, но няма от какво да го направи. Виж и геометрията как се движи - на студен мотор я размърдай с пръст(в краен случей с клещи) и виж дали не е запекла на затворено положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 В покои няма никаво значение - тя тогава както ти писа крематор е затворена и се опитва да дава максимално налягане Налягането което трябва да дава със затворена геометрия е минимално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 15 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 добре ще видя как е тея дни и ще пиша пак ... но днес излизах извънграда и я няма никак тая турбина ... пълен кошник като за 180 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Преди 1 месец правих настройка на една помпа дюза. Колата беше отвратително зле. Всичко тръгна след смяна на вакум маркучи. Първо свалих турбината, прегледах я после смених геометрията. С новата геометрия колата не се оправи. Оправи се странния шум, но остана нулевата динамика. Тръгнах с 2 оборота за скъсяване на лостчето. Колата направо умря. След 2 оборота на в + започна да се подобрява. След 5 оборота в + от позицията която беше вече върви нормално като за 116 коня ПД. Стигнах до положение че на 3-4-5 предавка отклонението е +/- 150hPa. Това което не мога да си изясня е какво е довело до пипане да лоста и изместване на геометрията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 По принцип най-елементарното е да се е самоотхлабил, пружината и мембраната също.Не знам дали писах другия по-елементарен тест е на 11 канал на Basic settings трябва да дава поне 40-50 разлика при напълно отворен/затворен Н75. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Имам чисто нов актуатор, ако те интересува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 40-50 mbar ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 (Редактирано) Да - не можах да се сетя за мерната единица. Редактирано 14 Ноември 2014 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a3clubpln Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте искам да попитам как ви се струват стойностите на лога който съм направил на 11 канал смених актуатора на турбината и се опитвам да го легулирам ако това е достатъчно мисля да не го пипам повече.Извинявам се местата на които е на празен ход колата и също така че съм почнал направо от 1 скорост и така до 5.Благодаря предварително.LOG-01-011-xxx-xxx.xls Редактирано 24 Ноември 2014 от a3clubpln Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 27 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Ако ти чета правилно сотйностите и си направил правилно лога имаш нужда от натягане. При теб на празен ход е 20%, а после при разтоварване не качваш повече от 60%. Колеги като регулирате турбото внимавайте как оставяте контра гайката и колко пръскате с ВД-40. Аз от игри и закачки с моя лост след едно извънградско каране се прибрах с откачен лост на геометрията спрямо турбото Добре че мотора е V и контра гайката е паднала в средата на V-то че иначе щях да се вкарам в приключение. Сега ми предстои да презакача лоста (което сега не е много лесно) и да настройвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 (Редактирано) Аз да обновя малко темата. Какво трябва да направя. да скъся или удължа лоста или да не пипам нищо. Ако има значение колата е чипната. Лога е на 4-та. 11.xlsx Редактирано 14 Декември 2014 от sskamen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Изглежда добре! Какъв е тоя чип с толкова малко налягане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Някакъв много лекичък. Не става. Ще се поръчва от Брезел, макар че с този пак се усети голяма разлика и демфера на 5-та на баир нагоре почва да притриса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Пред вкъщи в момента имам Сеат Ибиза 1.9тди ASV 110 коня с чип от Брезел. Не знам има ли разлики с АФН? Надува до 2100-2150мб и е 148 коня и 320нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Това прави 1.1 бар по моите изчисления. Мисля че няма разлика с АФН-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JK1956 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Извинявам се ако не е тук мястото но съм от скоро във форума, иначе карам А6 Ц4 авант 2,5 ТДИ АЕЛ от 10 години. Имам следния проблем турбото ми започна да тръгва от 2800 оборота, какво да регулирам или смням, БЛАГОДАРИЯ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 (Редактирано) Не разбирам много, но за да има интервенция по софта, не се ли вдига Specified MAP, за да може турбото да надуе повече преди да го резне N75? В лога Specified MAP си е 1948 mbar, а това си е фабричното искано налягане, та въобще има ли "чип" тази кола. В този линк поне това е обяснено с графика на налягането на турбото, дебитомер също има графика и т.н. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html Редактирано 15 Декември 2014 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JK1956 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Да допълня че мотора 140 коня и доста търсих във форума за този проблем но н намирам отговор , моля за съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Колата има чип и се усеща де . Но какво е барано само мапера си знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Да допълня че мотора 140 коня и доста търсих във форума за този проблем но н намирам отговор , моля за съвет. Проблема може да е доста неща:-турбо пътища пробити/протрити/изплюти-пробит/повреден интеркулер-проблем в турбото-дебитомер-Н75 упр.клапан за турбото-авансово бутало на помпата-боклуци в резервоара Пусни нова тема. Имаш ли кабел да я прочетеш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JK1956 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 (Редактирано) Благодаря за отговора. Имам кабел не намирам някакви грешки. Прегледах кабелите и маркучите ок е поне видимо. Иначе колата върви на 150км/ч 3600 об. като натиснш гаста и тръгва още нагоре. Авансово бутало проверяваха работело. Горивен филтър сменям редовно с маслото на около 12000 км. въздушен начало на лятото и начало на зимамата. доста е гледам колицата и тя се отблагодарява за сега.Къде и как да пусна нова темата. Редактирано 16 Декември 2014 от JK1956 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 25 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 (Редактирано) След като ми се откачи лоста на геометрията го закачих на ново , но явно го бях натегнал прекалено и интересното беше че колата не вървеше а на Basic settings на 11ти канал pokazwa[e 30-40 мбар разлика - явно защото от пренатягане е нямало ход. Направих лог и видях че колата пренадува зверски , но явно компютъра съкращава горивото и колата не върви добре като цяло. След това отхлаих 4 оборота и после още 2 като всеки път правих логове. Ето и една таблица със сравнението правени на 3-та предавка: В най-лявата колона съм дал стойностите при най-натегнатото положение, в средата с четири оборота по-отпуснато и после с още 2(общо 6).Подчертаното е линията на 2459 оборота с която съм подравнил за сравнение защото логовете са различно дълги заради различния вървеж на колата при различното положение на лоста на геометрията.В жълто са стойностите в които пренадува над 2539 mbar и МАП-а не ги хваща (там му е максимума) а в по-светло жълто са стойностите в които реалното е над специфицираното налягане (леко пренадуване.)Удебелил съм стойностите на постигнатото налягане при 1900,2000 и 2250 оборота за сравнение.Най-отдолу в червено съм изчислил времето за което колата набира от 2450 до 4000 оборота - сравнение на ускорението. Нещата които ми идват на ум като гледам сравнението:При пренатегнато турбо (пренадуване) времето не само не е по-добро е и по-лошо. Явно сместа става много бедна или компютъра реже горивото. За рязане на горивото няма индикации в 8-ми канал, но това не значи че не се случва.При пренатегнато турбо имаме малко подобрение в лаг-а преди 2000 оборота, но до там. Интересно е обаче че стойностите на -6 врътки (отпуснато) са по-добри от на -4 понеже явно компа вече не се бори с пикове.Въпреки че специфицарното (искано) налягане преди 2000 оборота е 2300 мбар , управлението на Н75 от компютъра не се опитва реално да го постигне защото процентите са под 80%.Интересно е че грешки от пренадуване "изплюваше" само извънградско на 5-та и 6-та. В гардът на 2-ра, 3-та.... не записваше грешка въпреки явното пренадуване.Не на последно място се оказва, че турбината на 2,5 си държи яко на налягане, а спирачка за мощността е горивото. Редактирано 25 Декември 2014 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 А пренадуването не реже ли веднага мощността? И аз имам желание да си направя подобни логове, защото при мен на пълна газ след около 110-120 км/ч колата "умира" и веднага дава грешка 00575 - Intake manifold pressure limit surpassed. Има ли вариант да се смени MAP-а, или диапазона на контрол зависи от компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 То и да смениш МАП-а грешката няма да зичезне - тя е защото определено време specified налягането е било повече от actual. Колегата Ogip ми спомена че ако се вземе МАП с индекс C той е до 3000 мбар-а, ама с него просто ще видиш колко пренадуваш, а няма да спреш пренадуването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Допълнителен бууст-метър - това ми го каза kpematop и както обикновено беше прав, защото се дърпах да развалям оригиналния вид на колата - там е истината за определяне на реалното поведение на принудителното пълнене. Иначе да, това турбо на 2.5 е адски издръжливо, аз съм бил карал доста време на 2+ бара, без да знам, в началото... За мап-сензора - ако се сложи с повишено налягане, мисля трябва да се калибрира подаваната информация по съответните нови данни за напрежение/налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване